V&K kwamen pas later.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond trouwens ook wel een enorm verschil zitten in de startwaarde tussen M&R en V&K, terwijl de appartementen even groot zijn
Dat Maschja en Paul daar niet aan gedacht hebben...quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.+ winstbonus.
Kortom: Het kost een paar centen om te winnen: Daar houden ze 40 mille aan over; Toch niet verkeerd.
wat bedoel je met bodemverschil en de oplichters?quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.+ winstbonus.
Kortom: Het kost een paar centen om te winnen: Daar houden ze 40 mille aan over; Toch niet verkeerd.
Yupquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef itsme het volgende:
Ik vind het toch wel sneu voor paul en marscha. Ondanks het begin en al het gedoe vond ik ze toch best symphatiek en had ze wel wat gegund.
Ik heb het begin van de veiling gemist, dus begrijp ik nu goed dat deze 2 helemaal geen geld krijgen en dus voor jan lul geschuurd werkt hebben?![]()
Inderdaad, net de juiste personen hiervoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:47 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup
Ik heb totaaaal geen medelijden met, die kneuzen zal ze eens leren zo arrogant te zijn. Prutsertjes![]()
Beetje sip.. verder niet echt in beeld geweest. In elk geval geen dramatisch gekrijs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:55 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoe reageerden P&M met het behaalde resultaat? Want ik heb niet kunnen kijken. Het is bijna zielig dat resultaat.![]()
Op het eind toen iedereen ging staan, heb ik ze helemaal niet meer gezienquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef rashudo het volgende:
[..]
Beetje sip.. verder niet echt in beeld geweest. In elk geval geen dramatisch gekrijs.
Ze stonden er nog wel, erachter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op het eind toen iedereen ging staan, heb ik ze helemaal niet meer gezien
ik dacht dat ie zij: "twee glaasjes" [doelend op de champagne]quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:24 schreef SigmundFreud het volgende:
Bij P&M zei hij: "en voor jullie... twee pasjes!"
Boeit niet echt, want ik had niet het gevoel dat de bewoners al wisten wat de opbrengsten waren. Dus was het toch 'spannend'.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef OldSchoolFool het volgende:
Was trouwens semi-live.
Woningen waren al een uurtje van tevoren geveild en hebben t uitgezonden alsof t live was.
We worden weer genept zoals gewoonlijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef OldSchoolFool het volgende:
Was trouwens semi-live.
Woningen waren al een uurtje van tevoren geveild en hebben t uitgezonden alsof t live was.
We worden weer genept zoals gewoonlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |