Klopt. En dat gevoel heeft toch iedereen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef itsme het volgende:
Echt Te gek! Ik vond hen vanaf het begin al het leukste.
Het viel mij op dat de rest, vooral Nicolien en sander echt blij waren voor hun.
Ik denk dat ze het liever niet aan Valco en vriendin gunden?
(met recht)![]()
Super zeg, da's veel!quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Deze editie van het blok heeft aanzienlijk meer opgeleverd dan vorig jaar.
Een totale meerwaarde van 146.900 Euro (en dat met maar drie appartementen).
ik gunde het Kim en Vasco net zo hoor....quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze het liever niet aan Valco en vriendin gunden? (met recht)![]()
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.quote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Totale meerwaarde van 56.000 + 50.000 van de hoofdprijs maakt 106.000.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt ook aan het soort kopers dat op zo'n veiling komt. Dat zijn niet de mensen die het leuk vinden een half-af huis te kopen om het op te knappen, maar de handelaren die het weer verkopen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef egeltje1985 het volgende:
toch wel gek dat P&M zo diep verloren hebben. zo slecht was t uiteindelijk toch niet. mooie locatie, mooi terras. wel iets meer waard dacht ik zo.
Het is een veilng, dus geen kosten koper en als die er wel waren, betalen de kopers dat. Daarom heet het kosten koper. De veiling en de makelaar zullen wel een commissie krijgen, maar dat is maar een paar procent. Ik denk alleen wel dat de fiscus nog een aanslagje gaat sturen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.+ winstbonus.
Kortom: Het kost een paar centen om te winnen: Daar houden ze 40 mille aan over; Toch niet verkeerd.
Nee toch, of wel. Ik weet het niet maar zou het wel vreemd vinden.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.+ winstbonus.
Kortom: Het kost een paar centen om te winnen: Daar houden ze 40 mille aan over; Toch niet verkeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |