quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:24 schreef SigmundFreud het volgende:
Erik gaf elk stel de postbankpasjes, met daarbij het bedrag dat op de rekening kwam te staan. Bij P&M zei hij: "en voor jullie... twee pasjes!"
de kandidaten gingen achter slot en grendel met familie en vrienden (daarom moesten ze in dat filmpje die mobieltjes inleveren toch?) tijdens de veiling die rond 18 uur zou plaatsvinden... daarna zouden ze naar de live-uitzending gaan en daar de veilingfilmpjes bekijken. ze wisten dus niets van te voren..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef amaranta het volgende:
Het werd zondag al zelfs gezegd dat de veiling niet live zou zijn...
Ik heb gehoord dat de prijzen netto zijn voor de kandidaten. Dus alle kosten die er evt. nog bij komen zijn voor kosten van Net 5.quote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef Miwe het volgende:
[..]
Het is een veilng, dus geen kosten koper en als die er wel waren, betalen de kopers dat. Daarom heet het kosten koper. De veiling en de makelaar zullen wel een commissie krijgen, maar dat is maar een paar procent. Ik denk alleen wel dat de fiscus nog een aanslagje gaat sturen.
Zondag is er volgens mij een soort update!quote:Op donderdag 15 december 2005 06:30 schreef Aagje75 het volgende:
ik was gisteren in de veronderstelling dat er weer in de update zou worden teruggeblikt, maar dat was dus niet zo. Komt de herhaling misschien as zaterdag nog dan?
iddquote:Op zondag 11 december 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Die slaapkamer bij p&m heeft idd geen eens ramendat is gewoon ranzig als je geen eens een raam open kan zetten.
En Terrasjes en peuken en pizza's en patat enz enz enz.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Nuna het volgende:
Ik vind het ook terecht dat Paul & Mascha geen meerwaarde hebben. Ze hebben zowat de hele meerwaarde aan koffie opgedronken.
Koel. Even kijken dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zondag is er volgens mij een soort update!
Ze zullen wel niet meer samen te zien zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef Setambre het volgende:
[..]
En Terrasjes en peuken en pizza's en patat enz enz enz.
Ik hoop echt dat ze worden uitgelachen op straat![]()
Dat zou een fantastische grap zijn.. een soort dexia lease.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Aagje75 het volgende:
ja maar mogen P en M dan niet iets van dat geld terugbetalen, als ze in de min stonden bijvoorbeeld, en al dat geld wat niet gebruikt is voor het verbouwen?
dus nu ook opa/kleinzoon, vader/moeder, broer/zus, beste vrienden/vriendinnen... leuke twist!quote:Met dit formulier kunnen jullie deelnemen aan de selecties voor Het Blok. Hiervoor gelden de volgende richtlijnen:
1) alleen als koppel aanmelden
2) leeftijd tussen de 20 en 40?
3) een vaste, stabiele liefdesrelatie, een familieband of vriendschap
Ik ga me meteen opgeven, wil wel bekend staan als de nieuwe Paulquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:58 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Aanmelden voor Blok 2006 kan op www.net5.nl!
[..]
dus nu ook opa/kleinzoon, vader/moeder, broer/zus, beste vrienden/vriendinnen... leuke twist!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |