eng hoor als hij komt leggen...bang dat hij met isolatiemateriaal gaat gooien.............brrrrrrquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Erger nog, hij legt ze ook
Wel geluk dat ie dat samen doet met Vasco, dan bestaat de kans dat het er toch nog enigszins goed uit komt te zien.
Je hebt alleen wel 3 weken iemand aan het schuren in je huis.
Ze hebben nu geen LAT-relatie, maar zijn "friends with benefits."quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef amaranta het volgende:
Nou ik begreep het niet helemaal.
Afgelopen vrijdag waren Paul en Mascha nog samen in de stad...En toch zijn ze uit elkaar...
Zouden ze dan vrienden blijven? Vreselijk!
Oftewel ze neuken alleen nog.quote:Op maandag 12 december 2005 15:44 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ze hebben nu geen LAT-relatie, maar zijn "friends with benefits."
vreselijk? waarom?quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef amaranta het volgende:
Nou ik begreep het niet helemaal.
Afgelopen vrijdag waren Paul en Mascha nog samen in de stad...En toch zijn ze uit elkaar...
Zouden ze dan vrienden blijven? Vreselijk!
Paul=quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef amaranta het volgende:
Vreselijk dat ze Paul als vriend heeft..
Johquote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Ienepien het volgende:
die beldoos is wel erg nep, lijkt wel vantevoren opgenomen.....
De kandidaten weten het dus niet.quote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
Aangezien de veiling niet live is.... moeten we toch al iets kunnen merken aan de kandidaten of de presentator.... ik denk dat Merel en Rogier een beetje heel erg vrolijk waren... hmmmm
die mochten er niet bij zijn tochquote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
Aangezien de veiling niet live is.... moeten we toch al iets kunnen merken aan de kandidaten of de presentator.... ik denk dat Merel en Rogier een beetje heel erg vrolijk waren... hmmmm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |