Wat was er precies zo slecht aan Harm?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een kut uitzending
Harm je bent zo leuk normaal
Heerlijk gestoorde vent, een waardige DWHN-gastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Faber, wat een gek.Dat lachje..
Ja, dat anti-Verdonk houdinkje was erg vervelend vorig seizoen. Das gewoon goedkoop en saai.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:59 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Wat was er precies zo slecht aan Harm?![]()
Ik vond het best een leuke uitzending, hoop alleen dat ze niet teveel Verdonk gaan bashen deze reeks... Dat gaat snel vervelen.
Die typfouten... Ben je dronken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
ja de leukste man van Nederland heb er meig fan-topic aan gewijd. Mar vanavond was het helemal niks
Nee ik type te snel.Excusesquote:
Geweldige opmerking was dat.quote:
Dakkapelquote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef kletskop het volgende:
"Hartchirurgie: niet alleen een nieuwe kamer werd aangebracht ook een balkon werd geplaatst"
Dakkapelquote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef kletskop het volgende:
"Hartchirurgie: niet alleen een nieuwe kamer werd aangebracht ook een balkon werd geplaatst"
De grap, wat doe je?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef kletskop het volgende:
Ik ga dan ookquote:Op zondag 7 mei 2006 00:32 schreef Killer_Mom het volgende:
Wat: Dit Was Het Nieuws Dagje 1 van 2
Waar: Angel Studio Amsterdam, Minervahavenweg 6 / Westpoort 3099, 1013 AR Amsterdam.
Wanneer: Vrijdag 12 Mei.
Hoe laat: Om 19:15 melden, 19:45 de zaal in, 20:00-22:00 opname.
Gasten: Joost Eerdmans & Robert Long
en ik ben erbij, voor t 4e jaar alweer.
vanuit Helmond, een heel endje he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |