Dat was toch die gast die samen met Femke Halsema daar was?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:17 schreef Verbal het volgende:
Gadverdamme, waarom ze in deze compilatie zo uitgebreid aandacht hebben besteed aan die vervelende Theo Hiddema is mij een raadsel.
Da's nou echt een vent waarvan ik vind dat daar een rugzaktoerist van het kaliber Al Qaeda naast mag gaan staan voor 'ie aan zijn touwtje trekt
What a total waste of space and time, die man
V.
IJzige uitstraling heeft ze inderdaad (en dan in combinatie met die tergende stemquote:Op zondag 30 april 2006 10:40 schreef Evertjan het volgende:
Theo vond ik juist prachtig zeker tegenover Femke ''ijskast'' Halsema. Die vrouw heeft totaal geen humor terwijl zij zelf wel denkt dat zij het heeft
Femke lachte ten minste nog af en toe. Hiddema viel zelden op een glimlach te betrappen.quote:Op zondag 30 april 2006 10:40 schreef Evertjan het volgende:
Theo vond ik juist prachtig zeker tegenover Femke ''ijskast'' Halsema. Die vrouw heeft totaal geen humor terwijl zij zelf wel denkt dat zij het heeft
Ik hoop het niet, dat is nu wel uitgemolken genoeg. Het kan best terugkomen, maar dan wel in een originelere variant.quote:Op zondag 30 april 2006 03:17 schreef Trancelocator het volgende:
Ja, ik heb me ook weer ontzettend zitten ergeren aan die vent.
Ik ben trouwens benieuwd of Harm in de eerste aflevering weer op die sapcentrifuge gaat terugkomen.![]()
Ik denk dat het verrassingseffect er wel weer zou zijn (niet meer bij ons natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 16:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dat is nu wel uitgemolken genoeg. Het kan best terugkomen, maar dan wel in een originelere variant.
het was een compilatiequote:Op maandag 1 mei 2006 00:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is DWHN alweer begonnen
Helemaal gemist joh! Ach ja, ik zeg; Uitzendinggemist.nl.
Dat was toen een item in die show. Buzzen is een nieuwe manier van reclame. Dan ga je bijvoorbeeld naar een film toe en dan moet je aan je vrienden over die film vertellen. Een soort betaalde mond op mond reclame dus. Maar volgensmij heeft het nooit echt aangeslagen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef Nielsch het volgende:
Wat bedoelen ze trouwens met dat buzzen? Raoul zei het een keertje en ook Jan Jaap kwam met iets als: 'ja ik wil deze zin even buzzen'....
Ik zag er laatst nog ergens reclame voor, dus het bestaat volgens mij nog. Maar zoals in DWHN al werd opgemerkt, je kan niet iemand dwingen om iets goed te vinden en dat door te vertellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was toen een item in die show. Buzzen is een nieuwe manier van reclame. Dan ga je bijvoorbeeld naar een film toe en dan moet je aan je vrienden over die film vertellen. Een soort betaalde mond op mond reclame dus. Maar volgensmij heeft het nooit echt aangeslagen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
Vanavond de eerst aflevering in de nieuwe reeksMet Peter Faber en Harmen Siezen.
Wat is daar mee ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |