Is dit niet de eindfoto van de COHF crew?quote:
Wat!??!?!!quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit topic net als alle voorgaande zolder boy topic's niet lang open zal blijven!
Volledig onterecht overigens!![]()
We hebben te maken met een gothicquote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef HuHu het volgende:
Helaas... een schampschot telt niet mee in de score. Nul punten voor deze kandidaat.
Hey, is het niet het maandelijkse verlof van de jostiband?quote:Op zondag 11 december 2005 18:39 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
Ja... ik zie je wel zitten, daar achter je pc!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef BrauN het volgende:
Hoe durven jullie mensen achter hun rug om zo belachelijk te maken!?Tekst in die spoiler gecombineerd met sig van HAL9000SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of users just can't be wrong
JOHNNY HEITINGA
Kom er zelf maar achter! ---> Klikquote:Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
Wie of wat de hell zijn de zolderboys
quote:Wie zijn de Zolderboys?
Van oudsher zijn de Zolderboys zeer open en eerlijke jongelui, die er geen enkel probleem mee hebben om enkele persoonlijke gegevens online te zetten. U vindt hier dan ook persoonlijke informatie van alle Zolderboys, inclusief foto's. De informatie betreft lengte tot en met lievelingseten en bijnamen tot en met lievelingskleur. We gaan er van uit dat deze gegevens vertrouwelijk worden behandeld en niet elders worden gepubliceerd.
Een dwarsdoorsnede van de Zolderboys
Alle Zolderboys zijn momenteel op één of andere manier bezig met een studie, nadat ze allemaal het VWO naar behoren hebben afgerond. Het overgrote deel van de Zolderboys is Urker, waarbij we onze ene Fries natuurlijk niet vergeten. Verder vormen de Zolderboys een zeer interkerkelijk genootschap en is het merendeel in ieder geval op zondag in de Koffiebar te vinden. Na wat fluctuaties hebben momenteel twee Zolderboys een relatie. De Zolderboys hebben een zeer ruime belangstelling voor de wereld om hun heen, waardoor een rijk geschakeerd kennis- en interessepatroon vanaf de schepping tot het heden aanwezig is. Door de verschillende invalshoeken ontstaan over deze kennis regelmatig interessante en hevige discussies.
Iew, gelovigenquote:Verder vormen de Zolderboys een zeer interkerkelijk genootschap en is het merendeel in ieder geval op zondag in de Koffiebar te vinden.
* Intrepidity heeft voor het eerst in zijn leven medelijden met het vrouwenvolkquote:Na wat fluctuaties hebben momenteel twee Zolderboys een relatie.
Oei de eerste boze zolderboy heeft zich gemeldquote:Op zondag 11 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie zou de TS zijn ?
quote:Op zondag 11 december 2005 19:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
De mayonaise komt er op z'n wangen gelijk weer uit.
Kindernevendienst voor de jeugd ofzo?quote:FAQ
Hoe kan ik Zolderboy worden?
Het is in beginsel niet mogelijk toe te treden tot het selecte gezelschap van de Zolderboys. Bij zeer hoge uitzondering zou iemand met unanieme instemming van de Zolderboys toegelaten kunnen worden na bewezen trouwe diensten. Een relatie met een Zoldergirl is dus niet voldoende om Zolderboy te worden genaamd.
Hoe kan ik Zoldergirl worden?
Het verwerven van het Zoldergirlschap is na rijp beraad vanaf heden slechts mogelijk bij het aangaan van een relatie met een Zolderboy. Huidige Zoldergirls behouden hun status. Bij het verbreken van een relatie kan de Zoldergirl kiezen of zij haar status wel of niet behoudt.
scherpquote:Op maandag 12 december 2005 00:54 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou een (J)ESUS armbandje dat dat sletje om dr rechterpols heeft hangen??
Welkom op FOK!quote:Op zondag 11 december 2005 18:51 schreef Camplo het volgende:
Elke foto op fok waar lol om wordt gemaakt is mensen belachelijk maken.
quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Is dat een schaduw of een natte plek bij z'n kruis?
Hij was er te laat bij voor de group-facialquote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Neen. Jij?quote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef DemonRage het volgende:
... of Tsjernobyl, wie ziet het verschil?
quote:Hoe kan ik Zolderboy worden?
Het is in beginsel niet mogelijk toe te treden tot het selecte gezelschap van de Zolderboys. Bij zeer hoge uitzondering zou iemand met unanieme instemming van de Zolderboys toegelaten kunnen worden na bewezen trouwe diensten. Een relatie met een Zoldergirl is dus niet voldoende om Zolderboy te worden genaamd.
quote:Hoe kan ik Zoldergirl worden?
Het verwerven van het Zoldergirlschap is na rijp beraad vanaf heden slechts mogelijk bij het aangaan van een relatie met een Zolderboy.
Is dat Herman? Van Idols?quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
Een echte cumcummer zeg maarquote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef stame het volgende:
[afbeelding]
Johan bij het nieuwe onderdeel, Pijp mijn Paaltje, voor extra cum on his glasses
Geen zolderboy'squote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Het_hupt het volgende:
[afbeelding]
Jan-Hendrik miste Karin op een haartje, en raakte een van de lijnrechters
[afbeelding]
Waarop de aanwezige Breezah's nog probeerden het "zaakje" te redden
[afbeelding]
Het publiek had hier echter maar weinig vertrouwen in
[afbeelding]
Diederick was de gelukkige winnaar![]()
jawel, gewoon de DeLuxe versiequote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Deze jongen lust er wel pap van
Maar als je geen zolderboy/girl kan worden,hoe zijn zij het dan allemaal geworden??quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Deze jongen lust er wel pap van
[afbeelding]
"Oeps, in het verkeerde keelgat"
Broertje van??quote:Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als je geen zolderboy/girl kan worden,hoe zijn zij het dan allemaal geworden??
Enneh,de eerste mod die dit topic sluit is een rasechte zolderboy/zoldergirl![]()
quote:Onze naam heeft in ieder geval oorspronkelijk te maken met onze plaats van samenkomst, die we om privacyredenen niet zullen vermelden.
Suggesties?quote:De beste manier om contact op te nemen is natuurlijk één van de Zolderboys persoonlijk benaderen. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, stuur dan een mailtje naar info [@] zolderboys.nl
nu weten jullie wat jullie moeten opzeggen vlak voordat jullie onder de wol kruipenquote:A is for Angels who dance round my bed
B is for Bethlehem wich means house of bread
C is for Clouds that fly up above
D is for Daniel whom lions couldn't shove
E is for Easter Jesus rose from the dead
F is for Flowers that cover earth's head
G is for God who made us all
H is for Heaven my home when God calls
I is for ice that cools off my tongue
J is for Jesus who is God's only Son
K is for Kiss when two people meet
L is for Love that makes my heart beat
M is for Maria Jesus' flesh and blood
N is for Noah saved from the flood
O is for Others the kids that I know
P is for Play in the sun and the snow
Q is for Questions I want to know more
R is for Roads that I take to the store
S is for Sleep when I don't hear a sound
T is for Tent where I can't be found
U is for Useful God's gifts I receive
V is for Vegetables like carrots and peas
W is for Walk not the same as run
X marks the spot where something's begun
Y is for Yes God is good to me
Z is for Zero that's three minus three
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef mcyodogg het volgende:
artikel uit een weblog van een van zo'n zoldergirl (http://friendssss.web-log.nl/)
[..]
nu weten jullie wat jullie moeten opzeggen vlak voordat jullie onder de wol kruipen![]()
Zolang hij Après ski draait past hij toch wel in het rijtje met josti'squote:Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
*checkt fotoadres*
Pruim Zevenhuizen staat in Zevenhuizen en niet in Urk ,stelletje paupers.Daar zit 100 kilometer verschil tussen.
Degene op de foto is barkeeper Jelmer.
Op zaterdag draait hij in de Après ski hut van Pruim en op zondag (dat doen zolderboys al niet) staat hij met barkeeper Raymond achter de bar linksachter in de Kasteelzaal.
Jelmer en Raymond zijn ok,
![]()
OMG lelliesquote:Hoe kan ik Zolderboy worden?
quote:'Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.'
Zo kunnen diegenen door wie ze op school gepest worden hun ook niet vinden... maar da's logisch, als je zo'n buitenbeentje bent die door de hele school gepest wordt. En dan kom je ook nog eens samen in een hele groep van buitenbeentjes... denk dat zelfs Osama Bin Laden nog minder behoefte had om zich te verstoppen.quote:Onze naam heeft in ieder geval oorspronkelijk te maken met onze plaats van samenkomst, die we om privacyredenen niet zullen vermelden.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:20 schreef Brammie1 het volgende:
dat citaat ook op hun frontpage:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Appeltaarten het volgende:
deze heeft er echt zin in!!
zie link: http://www.pruimzevenhuiz(...)/normal_IMG_9171.jpg
hehehehe
nieuw hier zekerquote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Appeltaarten het volgende:
deze heeft er echt zin in!!
zie link: http://www.pruimzevenhuiz(...)/normal_IMG_9171.jpg
hehehehe
Hee! Dat is best een leuk meisje!quote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef Het_hupt het volgende:
[afbeelding]
Johanna wil ook wel eens weten wat bukkake is, haar vriendje denkt dat het een soort karaoke is
[afbeelding]
De scherpschutter neemt z'n positie in
[afbeelding]
Jan beschermt z'n versterkertje
[afbeelding]
Ik wil ook zo'n verfrissende douche!!!!
[afbeelding]
Wie bunt dr kloar veur
Na het ontvangen is het lekker bij komen
Aldus www.zolderboys.nl:quote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef coz het volgende:
ok nou heb ik heel fijn gelachen enzo , maar kan iemand me in 2 of 3 regels uitleggen wtf zolderboys zijn![]()
quote:Wie zijn de Zolderboys?
Van oudsher zijn de Zolderboys zeer open en eerlijke jongelui, die er geen enkel probleem mee hebben om enkele persoonlijke gegevens online te zetten. U vindt hier dan ook persoonlijke informatie van alle Zolderboys, inclusief foto's. De informatie betreft lengte tot en met lievelingseten en bijnamen tot en met lievelingskleur. We gaan er van uit dat deze gegevens vertrouwelijk worden behandeld en niet elders worden gepubliceerd.
Een dwarsdoorsnede van de Zolderboys
Alle Zolderboys zijn momenteel op één of andere manier bezig met een studie, nadat ze allemaal het VWO naar behoren hebben afgerond. Het overgrote deel van de Zolderboys is Urker, waarbij we onze ene Fries natuurlijk niet vergeten. Verder vormen de Zolderboys een zeer interkerkelijk genootschap en is het merendeel in ieder geval op zondag in de Koffiebar te vinden. Na wat fluctuaties hebben momenteel twee Zolderboys een relatie. De Zolderboys hebben een zeer ruime belangstelling voor de wereld om hun heen, waardoor een rijk geschakeerd kennis- en interessepatroon vanaf de schepping tot het heden aanwezig is. Door de verschillende invalshoeken ontstaan over deze kennis regelmatig interessante en hevige discussies.
Tering.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn echt geen gozers met vlechtjes hoor!
maar is dit ook een ergens door bekend geworden clubjequote:
Hoe kom je tot de conclusie dat het een talpa-programma zou zijn als je er niet meer dan 10 minuten ervaring mee hebt?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef coz het volgende:
[..]
maar is dit ook een ergens door bekend geworden clubje
dat ik zo'n talpa programma heb gemist "van urker tot erger" ofzo ?
zou me niets verbazen daar ik in totaal tot nu toe nog géén 10 minuten talpa gezien heb
Ik zie ze niet? Jij wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doen trouwens die semi-leuke meisjes daar bij die zolderboys? Zelden zie je namelijk een leuk meisje ertussen..
Alle foto's bekijken dan zie je er toch wel een paar waar je het op zou kunnen doen hoor. In de meeste gevallen staan ze wel een beetje op de achtergrond.quote:
Daar zou ik het inderdaad wel op kunnen doen.quote:
Die linker ziet er nogwel vrouwelijk uit maar over die rechter ben ik er nog steeds niet uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zou ik het inderdaad wel op kunnen doen..
En dan ook nog wat meisjes die op de achtergrond staan, ik meen me er een te herinneren bij dat met blindoek om op die groepskidingen dat er eentje erachter staat, niet geblindoekt dus.
Ze is een beetje slecht te zien maar lelijk lijkt ze me iig niet. Valt imo nog wel te doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij liever dan ik.
*ril*quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze is een beetje slecht te zien maar lelijk lijkt ze me iig niet. Valt imo nog wel te doen.
Ze doet me denken aan iemand, lijkt er veel op..quote:
Met een zak over hun kop zou je er nog wel meer kunnen doen... maar wel heeel veel rubber gebruiken!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze is een beetje slecht te zien maar lelijk lijkt ze me iig niet. Valt imo nog wel te doen.
Mij ook alleen dan is die decolette wel ongeveer gelijk en heeft ze korter haar.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan iemand, lijkt er veel op..
Alleen heeft die geen puisten en een fatsoenlijk decolleté![]()
Maarja, misschien een uitzondering in urkerland
Ik ben niet heel kritisch.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
de overgebleven kwakjes zijn voor de hond
[afbeelding]
zwembroek onder de douche
[afbeelding]
Zoenen??!? maar we kennen elkaar pas 2,5 jaar!!!!
[afbeelding]
sandra is vergeten haar benen te scheren
Dat is wel op urk, maar geen zolderboys.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kom je tot de conclusie dat het een talpa-programma zou zijn als je er niet meer dan 10 minuten ervaring mee hebt?
komt anders wel van die websitequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is wel op urk, maar geen zolderboys.
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
komt anders wel van die website![]()
fotoverslag oekraine![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Ze hebben allemaal succesvol het VWO afgerond maar ze zijn niet slim genoeg om een url te gebruiken voor plaatjes waar hun woonplaats niet in voorkomt. Ze wildken om privacy redenen toch niet laten weten uit welke plaats ze komen. _O.
quote:Een dwarsdoorsnede van de Zolderboys
Alle Zolderboys zijn momenteel op één of andere manier bezig met een studie, nadat ze allemaal het VWO naar behoren hebben afgerond. Het overgrote deel van de Zolderboys is Urker, waarbij we onze ene Fries natuurlijk niet vergeten.
Ja, dat is ook dom ja, maar ergens anders op die site stata ook dat ze de woonplaats niet vrij wilde geven om privacy redenen.quote:
Ach, lijkt me juist lachen als ze zichzelf zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef Beach het volgende:
prachtig topic
![]()
En hier komen die gasten zelf toch niet, Filternet blockt Fok vast wel hehehe![]()
Lees de TT eens, het is juist de bedoeling dat ze klaar komen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:50 schreef Camplo het volgende:
Jongens die kunnen zichzelf niet zien. Als ze voor een spiegel lopen hebben ze ook geen spiegelbeeld. Wat drijft dit soort mensen tot zo'n afschuwelijke rariteiten.
Btw ooit gezien als ze Chili gaan maken? Die gasten komen volgens mij klaar als die Egbert-Willem-Pieter-Jan-D'n-Eerste die Chili gaat maken.
Z is for Zero, that's my sister's entry fee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:39 schreef nweenink het volgende:
Z is for Zero that's three minus three
![]()
ze zouden zich toch gaan afvragen waar al dat dataverkeer ineens vandaan komt lijkt me hequote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef Beach het volgende:
prachtig topic
![]()
En hier komen die gasten zelf toch niet, Filternet blockt Fok vast wel hehehe![]()
van God en de 18 apostelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze zouden zich toch gaan afvragen waar al dat dataverkeer ineens vandaan komt lijkt me he
OMG duidelijk bedoelt als feestje aalgezien hij een tafeltje klaar heeft gzet met flessen erop enzo, en dan geen alcohol.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]we hebben cola! Mét prik!
![]()
quote:Het is uit. Helaas, maar tis niet anders. Joëlle en ik zijn uit elkaar. Het ging niet goed meer.
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we kunnen ook allemaal een berichtje achterlaten op de weblog
Ben wel benieuwd wie die ex was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]Joëlle is vrij!
zij dus:
[afbeelding]
kostte ff wat research voor ik een foto van dr gevonden had![]()
OMG, dit is de kans om een zolderboy te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]Joëlle is vrij!
zij dus:
[afbeelding]
kostte ff wat research voor ik een foto van dr gevonden had![]()
Ik ga infiltreren en dan meer foto's maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:32 schreef Floepsje het volgende:
[..]
OMG, dit is de kans om een zolderboy te worden![]()
Ze hebben anders wel fruitdrink van de lidl!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef Repeat het volgende:
WTF is dit voor kut oudjaarsavond![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maak je je toch van kant als je het zo moet vieren![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga infiltreren en dan meer foto's maken..
die gast heeft trouwens al behoorlijk wat kwakjes in zijn haarquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
Dat meisje: 'Hé, nu is het mijn beurt om hem van achter te nemen!'
quote:Ook was er volop drank aanwezig: cola, sinas, cassis, dubbelfris en speciaal voor Jelle een alcoholisch drankje met meloensmaak.
hey, niet zo lullig doen he! Je piept wel anders als het cum on my glasses wordt genomineerd als olympische sport!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef -Dominator- het volgende:
OMFG!! Ik heb nog nooit zo'n hoop imbeciele, lelijke nerds bij elkaar gezien.
Dat praat ik er wel uit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
![]()
onthou wel: geen sex voor het huwelijk
Alcoholosch drankje met meloensmaak... klinkt als breezer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
http://zolderboys.arjanopurk.nl/verslagen/verslag12/
[..]
GezelligDie Meindert was trouwens dus degene die met Joëlle had
![]()
Zijn ze ziek?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die lui zijn ook nog eens fokking ziek!![]()
![]()
![]()
Hier alleen klikken voor schokkende beelden, ze ontleden een pijlinktvis![]()
![]()
![]()
http://zolderboys.arjanopurk.nl/verslagen/verslag4/
Photoshopquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Nou er komen wel meer rare foto's daar voorbij dus ik betwijfel dat zelfs.quote:
En hij zag er nog redelijk normaal uit met lang haar, dat korte stata hem dus echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
De enige gothic van Urk wordt ritueel kaal geknipt, na het overtreden van 9 van de 10 geboden.
[afbeelding]
Hij heeft geneukt met een Duitser jalalala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ex-goth
Wheheheeh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Verjaardag met me matties
Kijk z'n rug dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:42 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Komop debiel...probeer het at least 1 keer
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
HOE ZEG JE??? God bestaat niet??? NONSENS!!!
[afbeelding]
En toen zei die dus...ja God bestaat niet...eerlijk waar...
Ze vonden elkaar te lelijk.quote:uit!
Geschreven op maandag 21 november 2005 19:23 door Meindert.
Het is uit. Helaas, maar tis niet anders. Joëlle en ik zijn uit elkaar. Het ging niet goed meer.
Meer is er niet te melden momenteel. Dus ik zal het bij deze ene melding laten.
Duidelijk bij de Lidl geshoptquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]we hebben cola! Mét prik!
![]()
* Sc0rPi0n doet er ook de maandelijkse boodschappenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oud-Hollandse zuinigheid, me dunkt
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
* Sc0rPi0n doet er ook de maandelijkse boodschappen
Ik drink ook die cola![]()
Die moker heb ni in de gaten dat wat hij in ze reet zoekt, in ze broekzak zitquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef ladurance het volgende:
[afbeelding]
Omg, ik wil niet weter waar die linker met zn hand zit.
En is dat trouwens een telefoon in zn broek of...
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef ladurance het volgende:
[afbeelding]
Omg, ik wil niet weter waar die linker met zn hand zit.
En is dat trouwens een telefoon in zn broek of...
Tering, en die handen ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding]
Piet de travestiet was ook van de partij. Deze keer gehuld in mannenkleren maar mét make-up.
Nee, ze hebben het afgesproken. Deze foto is door iemand gemaakt voor haar hoofd, hij maakt een foto van haar kont.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:19 schreef ladurance het volgende:
[afbeelding]
"En dan roep ik zo dr naam, en dan moet ik niet vergeten om snel op het knopje drukken om een foto te maken. Kan ik vanavond toch weer lekker rukken op dr foto."
Oh, jij bent een zolderboy, nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef Gstyles het volgende:
owja en slotje aub
Jij leest kennelijk ook niet verder dan je neus lang is polderboyquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, jij bent een zolderboy, nu begrijp ik het.!
Het gaat om cum on my glasses van de zolderboys, niet zomaar een random porn site. Maar je bericht is al ge-edit door een mod.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:36 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Jij leest kennelijk ook niet verder dan je neus lang is polderboy![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:40 schreef ladurance het volgende:
[afbeelding]
Arie, de friese freestyler
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
1 euro voor zo'n stripblad? nee, dat is me te duur om er dan op te stampen!
bronquote:Door: Joëlle op 17 december 2005 02:23
Ik heb me ook doodgelachen om jullie reacties. Many thanks!
Die *kuch* van die joelle erachterquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bronze vinden het niet erg, maak er maar een TTT van!
Dat is ook vast geen yoghurt-pak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[afbeelding]
hmmm, wat een lekker kwakje
neuy, kwak ipv kwark.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is ook vast geen yoghurt-pak.
Scherp!quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:45 schreef Enchanter het volgende:
ik zie alleen nog maar rooie kruisjes
Na een ctrl+F5 doet hij het hier ook niet meer idd, zouden ze fok als refferer geblokt hebben?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdegloeiende, geen van die plaatjes doet het. En 't leuk zo'n leuk topic.
Bij mij ook, en ik wou nog wel even lachen voordat ik weg gaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdegloeiende, geen van die plaatjes doet het. En 't leuk zo'n leuk topic.
De link naar dit topic is in hun replies gepost.quote:
Ze staan in je cache, maar als je de referel spooft of je referals uit zet dan werken ze perfect.quote:
Welke kansloze debiel is zo stom dat te doen? Nu zijn de pics gone. Apenkinds!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De link naar dit topic is in hun replies gepost.
Zie mijn oplossing hierboven, het is niet alsof ze ze verwijderd hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welke kansloze debiel is zo stom dat te doen? Nu zijn de pics gone. Apenkinds!
Die rechter heeft echt een niet-Christelijk kapselquote:
Ze blokkeren fok als referer, hetzelfde als wat imageshack doet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die rechter heeft echt een niet-Christelijk kapsel
Maar wat is er trouwens met die site gebeurd? Overbelast door dit topic?
De plaatjes doen het wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef DemonRage het volgende:
Ze hebben anders nog altijd een »» WEBLOG «« waar we kunnen reageren.
Het is on-topic, die plaatjes oden het toch niet. En post zelf dan eens wat plaatjes om het on-topic te maken!quote:
Gewoon hosten met imageshack ofzo gaat veel makkelijker..quote:Op zondag 18 december 2005 13:49 schreef pc-fr34k het volgende:
En niemand leest ook mijn berichten he.. Ik heb al een oplossing gepost, voor firefox en voor IE.
imageshack.quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Gewoon hosten met imageshack ofzo gaat veel makkelijker..
daarom ook de ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
imageshack.. Die werkt juist helemaal nooit hier.
quote:FAQ
Hoe kan ik Zolderboy worden?
Hoe kan ik Zoldergirl worden?
Het verwerven van het Zoldergirlschap is na rijp beraad vanaf heden slechts mogelijk bij het aangaan van een relatie met een Zolderboy. Huidige Zoldergirls behouden hun status. Bij het verbreken van een relatie kan de Zoldergirl kiezen of zij haar status wel of niet behoudt.
Waarom zijn jullie nu Zolderboys.nl?
Na een periode van weinig activiteit op Zolderboys.tk hebben wij besloten dat er een frisse wind moest waaien. Er werd besloten tot het opzetten van een nieuwe site met een nieuwe layout, die toch herkenbaar moest blijven. Verder is een .nl adres professioneler en betrouwbaarder dan een .tk adres. Ook verscheen met ingang van de maand december bij .tk een banner als pop-up die niet meer te verwijderen viel. Dit alles heeft ons doen besluiten vanaf 1 januari 2005 een nieuwe site te lanceren: Zolderboys.nl
Mag ik logs/verslagen/foto's/techniek (dus content) van Zolderboys.nl overnemen?
Het overnemen van content is slechts toegestaan na schriftelijke toestemming van de webmaster van Zolderboys.nl of de auteur van desbetreffende content. Het overnemen van content voor commercieel gebruik wordt te allen tijde afgewezen. Natuurlijk is het wel toegestaan een link naar content op Zolderboys.nl op te nemen.
Welke browser is het meest geschikt om Zolderboys.nl mee te bekijken?
De webmaster van Zolderboys.nl raadt Internet Explorer 6.0 of Mozilla Firefox 1.0 aan om Zolderboys.nl mee te bekijken. De meest optimale beeldresolutie is 1024x768.
Hoe is het genootschap der Zolderboys ontstaan?
Over de onstaansgeschiedenis van de Zolderboys mag niet veel gezegd worden. Dit is eigenlijk een groot geheim, dat verborgen ligt in de grijze cellen van de 9 Zolderboys. Onze naam heeft in ieder geval oorspronkelijk te maken met onze plaats van samenkomst, die we om privacyredenen niet zullen vermelden. Verder zijn we onstaan uit een groep Urkers (aangevuld met een Fries) die samen de opleiding VWO volgden aan de Pieter Zandt. We hebben deze opleiding allemaal tegelijk met groot succes afgerond. Daarna zijn de vriendschapsbanden als vanzelfsprekend blijven bestaan.
Wie is de gekste en wie is de meest serieuze Zolderboy?
Hierover bestaan nogal wat twijfels. In principe zijn alle Zolderboys gek. Degene die het meest voor de titel 'meest serieuze Zolderboy' in aanmerking lijkt te komen is Albert (tenzij iemand gegronde bezwaren kan aandragen). De meest gekke Zolderboy, sja, dat wordt lastig. Als we op het oordeel van Albert afgaan, dan zijn Leendert en Arjan stapelgek. Arrie meent echter dat hijzelf of Meindert het gekst is. U mag zelf kiezen!
Heeft het collectief van Zolderboys invloed op de partnerkeuze van de individuele Zolderboy?
Gelukkig niet. Dat wil eigenlijk zeggen, niet openlijk. Onderhuids kan er natuurlijk sprake zijn van beinvloeding, maar dat is natuurlijk een zeer riskante zaak.
Is er snel kans op een nieuwe Zoldergirl? (Vraag gesteld op 29 december 2004)
Aangezien Zolderboys de partnerkeuze van elkaar niet beinvloeden, is het zicht hierop niet geheel duidelijk. Er schijnt echter een Zolderboy in een vrij ver gevorderd stadium te zijn (we houden het spannend), maar om privacyredenen houden we dit geheim.
Waarom is BP (dat is dus Bart Pater) geen Zolderboy?
Hierboven is reeds uitgelegd dat het Zolderboyschap oorspronkelijk is afgeleid van de wekelijkse plaats van samenkomst. Bart was hierbij niet aanwezig. Toch kunnen we zeggen dat hij (samen met Evert trouwens) het dichtst nabij de Zolderboys stond van de 6VWO'ers.
hey da's praktisch!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze staan in je cache, maar als je de referel spooft of je referals uit zet dan werken ze perfect.
Dan zet ik er maar gelijk bij hoe je dat doet, in FF dan:
ga naar about:config(intypen in de adresbalk)
zoek naar sendrefererheader.
dubbelklik erop, dan kan je een cijfer invullen, dit is wat ze betekenen:
0 - verstuur nooit een referen
1 - verstuur alleen header als er op een link geklikt is
2 - verstuur voor links en plaatjes
die 2 is ook de standaard, als je iets anders invult wordt die gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |