quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
1 euro voor zo'n stripblad? nee, dat is me te duur om er dan op te stampen!
bronquote:Door: Joëlle op 17 december 2005 02:23
Ik heb me ook doodgelachen om jullie reacties. Many thanks!
Die *kuch* van die joelle erachterquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bronze vinden het niet erg, maak er maar een TTT van!
Dat is ook vast geen yoghurt-pak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[afbeelding]
hmmm, wat een lekker kwakje
neuy, kwak ipv kwark.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is ook vast geen yoghurt-pak.
Scherp!quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:45 schreef Enchanter het volgende:
ik zie alleen nog maar rooie kruisjes
Na een ctrl+F5 doet hij het hier ook niet meer idd, zouden ze fok als refferer geblokt hebben?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdegloeiende, geen van die plaatjes doet het. En 't leuk zo'n leuk topic.
Bij mij ook, en ik wou nog wel even lachen voordat ik weg gaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdegloeiende, geen van die plaatjes doet het. En 't leuk zo'n leuk topic.
De link naar dit topic is in hun replies gepost.quote:
Ze staan in je cache, maar als je de referel spooft of je referals uit zet dan werken ze perfect.quote:
Welke kansloze debiel is zo stom dat te doen? Nu zijn de pics gone. Apenkinds!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De link naar dit topic is in hun replies gepost.
Zie mijn oplossing hierboven, het is niet alsof ze ze verwijderd hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welke kansloze debiel is zo stom dat te doen? Nu zijn de pics gone. Apenkinds!
Die rechter heeft echt een niet-Christelijk kapselquote:
Ze blokkeren fok als referer, hetzelfde als wat imageshack doet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die rechter heeft echt een niet-Christelijk kapsel
Maar wat is er trouwens met die site gebeurd? Overbelast door dit topic?
De plaatjes doen het wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef DemonRage het volgende:
Ze hebben anders nog altijd een »» WEBLOG «« waar we kunnen reageren.
Het is on-topic, die plaatjes oden het toch niet. En post zelf dan eens wat plaatjes om het on-topic te maken!quote:
Gewoon hosten met imageshack ofzo gaat veel makkelijker..quote:Op zondag 18 december 2005 13:49 schreef pc-fr34k het volgende:
En niemand leest ook mijn berichten he.. Ik heb al een oplossing gepost, voor firefox en voor IE.
imageshack.quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Gewoon hosten met imageshack ofzo gaat veel makkelijker..
daarom ook de ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
imageshack.. Die werkt juist helemaal nooit hier.
quote:FAQ
Hoe kan ik Zolderboy worden?
Het is in beginsel niet mogelijk toe te treden tot het selecte gezelschap van de Zolderboys. Bij zeer hoge uitzondering zou iemand met unanieme instemming van de Zolderboys toegelaten kunnen worden na bewezen trouwe diensten. Een relatie met een Zoldergirl is dus niet voldoende om Zolderboy te worden genaamd.
Hoe kan ik Zoldergirl worden?
Het verwerven van het Zoldergirlschap is na rijp beraad vanaf heden slechts mogelijk bij het aangaan van een relatie met een Zolderboy. Huidige Zoldergirls behouden hun status. Bij het verbreken van een relatie kan de Zoldergirl kiezen of zij haar status wel of niet behoudt.
Waarom zijn jullie nu Zolderboys.nl?
Na een periode van weinig activiteit op Zolderboys.tk hebben wij besloten dat er een frisse wind moest waaien. Er werd besloten tot het opzetten van een nieuwe site met een nieuwe layout, die toch herkenbaar moest blijven. Verder is een .nl adres professioneler en betrouwbaarder dan een .tk adres. Ook verscheen met ingang van de maand december bij .tk een banner als pop-up die niet meer te verwijderen viel. Dit alles heeft ons doen besluiten vanaf 1 januari 2005 een nieuwe site te lanceren: Zolderboys.nl
Mag ik logs/verslagen/foto's/techniek (dus content) van Zolderboys.nl overnemen?
Het overnemen van content is slechts toegestaan na schriftelijke toestemming van de webmaster van Zolderboys.nl of de auteur van desbetreffende content. Het overnemen van content voor commercieel gebruik wordt te allen tijde afgewezen. Natuurlijk is het wel toegestaan een link naar content op Zolderboys.nl op te nemen.
Welke browser is het meest geschikt om Zolderboys.nl mee te bekijken?
De webmaster van Zolderboys.nl raadt Internet Explorer 6.0 of Mozilla Firefox 1.0 aan om Zolderboys.nl mee te bekijken. De meest optimale beeldresolutie is 1024x768.
Hoe is het genootschap der Zolderboys ontstaan?
Over de onstaansgeschiedenis van de Zolderboys mag niet veel gezegd worden. Dit is eigenlijk een groot geheim, dat verborgen ligt in de grijze cellen van de 9 Zolderboys. Onze naam heeft in ieder geval oorspronkelijk te maken met onze plaats van samenkomst, die we om privacyredenen niet zullen vermelden. Verder zijn we onstaan uit een groep Urkers (aangevuld met een Fries) die samen de opleiding VWO volgden aan de Pieter Zandt. We hebben deze opleiding allemaal tegelijk met groot succes afgerond. Daarna zijn de vriendschapsbanden als vanzelfsprekend blijven bestaan.
Wie is de gekste en wie is de meest serieuze Zolderboy?
Hierover bestaan nogal wat twijfels. In principe zijn alle Zolderboys gek. Degene die het meest voor de titel 'meest serieuze Zolderboy' in aanmerking lijkt te komen is Albert (tenzij iemand gegronde bezwaren kan aandragen). De meest gekke Zolderboy, sja, dat wordt lastig. Als we op het oordeel van Albert afgaan, dan zijn Leendert en Arjan stapelgek. Arrie meent echter dat hijzelf of Meindert het gekst is. U mag zelf kiezen!
Heeft het collectief van Zolderboys invloed op de partnerkeuze van de individuele Zolderboy?
Gelukkig niet. Dat wil eigenlijk zeggen, niet openlijk. Onderhuids kan er natuurlijk sprake zijn van beinvloeding, maar dat is natuurlijk een zeer riskante zaak.
Is er snel kans op een nieuwe Zoldergirl? (Vraag gesteld op 29 december 2004)
Aangezien Zolderboys de partnerkeuze van elkaar niet beinvloeden, is het zicht hierop niet geheel duidelijk. Er schijnt echter een Zolderboy in een vrij ver gevorderd stadium te zijn (we houden het spannend), maar om privacyredenen houden we dit geheim.
Waarom is BP (dat is dus Bart Pater) geen Zolderboy?
Hierboven is reeds uitgelegd dat het Zolderboyschap oorspronkelijk is afgeleid van de wekelijkse plaats van samenkomst. Bart was hierbij niet aanwezig. Toch kunnen we zeggen dat hij (samen met Evert trouwens) het dichtst nabij de Zolderboys stond van de 6VWO'ers.
hey da's praktisch!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze staan in je cache, maar als je de referel spooft of je referals uit zet dan werken ze perfect.
Dan zet ik er maar gelijk bij hoe je dat doet, in FF dan:
ga naar about:config(intypen in de adresbalk)
zoek naar sendrefererheader.
dubbelklik erop, dan kan je een cijfer invullen, dit is wat ze betekenen:
0 - verstuur nooit een referen
1 - verstuur alleen header als er op een link geklikt is
2 - verstuur voor links en plaatjes
die 2 is ook de standaard, als je iets anders invult wordt die gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |