Tering.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn echt geen gozers met vlechtjes hoor!
maar is dit ook een ergens door bekend geworden clubjequote:
Hoe kom je tot de conclusie dat het een talpa-programma zou zijn als je er niet meer dan 10 minuten ervaring mee hebt?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef coz het volgende:
[..]
maar is dit ook een ergens door bekend geworden clubje
dat ik zo'n talpa programma heb gemist "van urker tot erger" ofzo ?
zou me niets verbazen daar ik in totaal tot nu toe nog géén 10 minuten talpa gezien heb
Ik zie ze niet? Jij wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doen trouwens die semi-leuke meisjes daar bij die zolderboys? Zelden zie je namelijk een leuk meisje ertussen..
Alle foto's bekijken dan zie je er toch wel een paar waar je het op zou kunnen doen hoor. In de meeste gevallen staan ze wel een beetje op de achtergrond.quote:
Daar zou ik het inderdaad wel op kunnen doen.quote:
Die linker ziet er nogwel vrouwelijk uit maar over die rechter ben ik er nog steeds niet uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn echt geen gozers met vlechtjes hoor!
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zou ik het inderdaad wel op kunnen doen..
En dan ook nog wat meisjes die op de achtergrond staan, ik meen me er een te herinneren bij dat met blindoek om op die groepskidingen dat er eentje erachter staat, niet geblindoekt dus.
Ze is een beetje slecht te zien maar lelijk lijkt ze me iig niet. Valt imo nog wel te doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij liever dan ik.
*ril*quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze is een beetje slecht te zien maar lelijk lijkt ze me iig niet. Valt imo nog wel te doen.
Ze doet me denken aan iemand, lijkt er veel op..quote:
Met een zak over hun kop zou je er nog wel meer kunnen doen... maar wel heeel veel rubber gebruiken!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze is een beetje slecht te zien maar lelijk lijkt ze me iig niet. Valt imo nog wel te doen.
Mij ook alleen dan is die decolette wel ongeveer gelijk en heeft ze korter haar.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan iemand, lijkt er veel op..
Alleen heeft die geen puisten en een fatsoenlijk decolleté![]()
Maarja, misschien een uitzondering in urkerland
Ik ben niet heel kritisch.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
de overgebleven kwakjes zijn voor de hond
[afbeelding]
zwembroek onder de douche
[afbeelding]
Zoenen??!? maar we kennen elkaar pas 2,5 jaar!!!!
[afbeelding]
sandra is vergeten haar benen te scheren
Dat is wel op urk, maar geen zolderboys.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kom je tot de conclusie dat het een talpa-programma zou zijn als je er niet meer dan 10 minuten ervaring mee hebt?
komt anders wel van die websitequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is wel op urk, maar geen zolderboys.
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
komt anders wel van die website![]()
fotoverslag oekraine![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Ze hebben allemaal succesvol het VWO afgerond maar ze zijn niet slim genoeg om een url te gebruiken voor plaatjes waar hun woonplaats niet in voorkomt. Ze wildken om privacy redenen toch niet laten weten uit welke plaats ze komen. _O.
quote:Een dwarsdoorsnede van de Zolderboys
Alle Zolderboys zijn momenteel op één of andere manier bezig met een studie, nadat ze allemaal het VWO naar behoren hebben afgerond. Het overgrote deel van de Zolderboys is Urker, waarbij we onze ene Fries natuurlijk niet vergeten.
Ja, dat is ook dom ja, maar ergens anders op die site stata ook dat ze de woonplaats niet vrij wilde geven om privacy redenen.quote:
Ach, lijkt me juist lachen als ze zichzelf zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef Beach het volgende:
prachtig topic
![]()
En hier komen die gasten zelf toch niet, Filternet blockt Fok vast wel hehehe![]()
Lees de TT eens, het is juist de bedoeling dat ze klaar komen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:50 schreef Camplo het volgende:
Jongens die kunnen zichzelf niet zien. Als ze voor een spiegel lopen hebben ze ook geen spiegelbeeld. Wat drijft dit soort mensen tot zo'n afschuwelijke rariteiten.
Btw ooit gezien als ze Chili gaan maken? Die gasten komen volgens mij klaar als die Egbert-Willem-Pieter-Jan-D'n-Eerste die Chili gaat maken.
Z is for Zero, that's my sister's entry fee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:39 schreef nweenink het volgende:
Z is for Zero that's three minus three
![]()
ze zouden zich toch gaan afvragen waar al dat dataverkeer ineens vandaan komt lijkt me hequote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef Beach het volgende:
prachtig topic
![]()
En hier komen die gasten zelf toch niet, Filternet blockt Fok vast wel hehehe![]()
van God en de 18 apostelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze zouden zich toch gaan afvragen waar al dat dataverkeer ineens vandaan komt lijkt me he
OMG duidelijk bedoelt als feestje aalgezien hij een tafeltje klaar heeft gzet met flessen erop enzo, en dan geen alcohol.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]we hebben cola! Mét prik!
![]()
quote:Het is uit. Helaas, maar tis niet anders. Joëlle en ik zijn uit elkaar. Het ging niet goed meer.
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we kunnen ook allemaal een berichtje achterlaten op de weblog
Ben wel benieuwd wie die ex was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]Joëlle is vrij!
zij dus:
[afbeelding]
kostte ff wat research voor ik een foto van dr gevonden had![]()
OMG, dit is de kans om een zolderboy te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]Joëlle is vrij!
zij dus:
[afbeelding]
kostte ff wat research voor ik een foto van dr gevonden had![]()
Ik ga infiltreren en dan meer foto's maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:32 schreef Floepsje het volgende:
[..]
OMG, dit is de kans om een zolderboy te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |