Denk eerder dat het met opzet is uitgelekt... net als dat Iran met opzet dit soort aantijgingen uit laat lekkenquote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef MouseOver het volgende:
Als ik iran was zou ik ook kernwapens willen, en als ik israel was wilde ik ook dat iran ze niet zou hebben. Denk dat die aanval er vroeg of laat toch wel van komt. Goed geheim gehouden trouwens
Kan best. Misschien ook een aardige afleiding voor een aanval komende week.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het met opzet is uitgelekt... net als dat Iran met opzet dit soort aantijgingen uit laat lekken![]()
Onder het mom van: We'll be home for Christmas...quote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kan best. Misschien ook een aardige afleiding voor een aanval komende week.
Ik denk dat Israël beter twee keer nadenkt voor het aanvalt. Als die Iraanse president nog even zo doorgaat, wordt hij vanzelf wel afgezet, lijkt me.quote:Ahmadinejad krijgt bakken kritiek over zich heen
Onder meer de Europese Unie, Duitsland, Rusland en de VS nemen de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad op de korrel. Die had donderdag twijfel gezaaid over de holocaust en heeft voorgesteld Israël naar Europa te verhuizen.
Groot-Brittannië, voorzitter van de EU, zei dat zulke opmerkingen ,,geen plaats in een beschaafd politiek debat hebben''. Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken zei in een verklaring dat ,,het moeilijk is commentaar te geven op zulke onaanvaardbare opmerkingen''.
Ook minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht toonde zich verbijsterd over het taalgebruik van de president. Hij is ervan overtuigd dat Ahmadinejad ,,de positie van zijn land als een verantwoordelijke partner binnen de internationale gemeenschap ernstige schade toebrengt''.
Uit de Arabische wereld kwamen geen officiële reacties. Wel waren verschillende Saudi-Arabische hoge functionarissen woest over de uitspraken die de president deed tijdens een islamitische conferentie in de Saudische heilige stad Mekka. Volgens hen waren de uitspraken in tegenspraak met de geest van de verzoening die de conferentie wilde uitdragen.
Ook in eigen land krijgt de president tegenwind. Gematigde Iraniërs riepen de religieuze leiders op Ahmadinejad aan te pakken. En ook conservatieven waren niet tevreden, omdat hij met zijn wilde retoriek het land schade toebrengt.
MOEHAHAHAHAquote:"Bush moet weten dat onze militaire capaciteiten veel groter zijn dan die van de Verenigde Staten"
Gelukkig is Iran een lieverdje en zo..quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Dit bevestigt weer hoe Israel handelt als de wijze als Hitler
Israel denkt dat ze alles kunnen maken . dat dacht Hitler ook
Israel blijft een terroristisch land . jammer dat Israel hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Goh, 3 zinnen, 3x Hitler. Wat probeer je ons toch te vertellen?quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Israel blijft een terroristisch land . jammer dat Israel hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Ik heb je stompzinige post even gecorigeerd.quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Dit bevestigt weer hoe Israel Iran handelt als de wijze als Hitler
Israel Iran denkt dat ze alles kunnen maken . dat dacht Hitler ook
Israel Iran blijft een terroristisch land . jammer dat Israel Iran hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Dan wil ik z'n ticket nog wel mede-financiëren.. en meerdere met mij geloof ik.quote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef longinus het volgende:
Als meki ballen heeft gaat hij als menselijk schild dienen bij die reaktor in Iran.
Dat Israel hetzelfde handelt als Hitlerquote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Goh, 3 zinnen, 3x Hitler. Wat probeer je ons toch te vertellen?
Aah, nu snap ik wat er fout stondquote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef D00fst0m het volgende:
[..]
Ik heb je stompzinige post even gecorigeerd.
1 zin en weer 1 maal Hitler en Israel.quote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat Israel hetzelfde handelt als Hitler
en Israel dan ??quote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef D00fst0m het volgende:
[..]
Ik heb je stompzinige post even gecorigeerd.
Bron?quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Is eigenlijk Israëlquote:
quote:
100 squadrons oud roest en zo hier en daar een vliegveld..quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iemand gegevens van de Iraanse luchtmacht?
Ach, Meki heeft de 2e wereldoorlog meegemaakt, dus hij heeft het aan de lijve ondervonden. Hij is ,zoals dat heet, een ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef GSi het volgende:
[..]
Bron?
Je bent wel heeeel erg aan het generaliseren Mekki. Heel Israel denkt hetzelfde als Hitler?
Heb je daarvan een bron.. of een ander nieuwsbericht wat iets zegt over de door jouw opgetrommelde feiten? Want wat je nu zegt, dat kan dus niet he.
Het maakt niet uit hoeveel vliegtuigen Iran heeft, zodra de Iraanse startbanen platgebombardeerd zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij hebben ze nog een aantal hele goede moderne Russische (of franse?) vliegtuigen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als ze er al 1 hebben is Rusland daar verantwoordelijk voor, want zelf zijn ze nog niet ver genoegquote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef LXIV het volgende:
Een eerste reactie van Iran bij een Israëlische aanval zal het aanvallen van Amerikaanse doelen op Irakees grondgebied zijn. Dan kunnen we lachen, dan is de beer los.
Als Israël zou ik trouwens het zekere voor het onzekere nemen en meteen bij de eerste aanvalsgolf kernwapens inzetten. Je wil het risiko niet lopen dat de Iraniërs er al ééntje hebben en die nog terug kunnen gooien, toch?
quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:
Het zal me niets verbazen als Amerika gewoon hier achter zit. Ze hebben min of meer beloofd niet Iran te zullen aanvallen (ze zullen iig niet zo snel weer zonder de steun van de VN een land binnenvallen). Dus wat gebeurd...
Israel valt Iran aan
Iran slaat terug naar Israel, of valt VS doelen in Irak aan
Israel roept steun in van VS
Oorlog
Mocht Israel het alleen proberen, dan lukt hun dat mijns inziens nooit, mede omdat te verwachten valt dat als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
Lijkt me een abc-tje toch?
Met stenen zeker?quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:
als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
Irak is toch al een komplete mislukking, en het zou een goede smoes zijn om te vertrekken uit die zandbak.quote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef LXIV het volgende:
Een eerste reactie van Iran bij een Israëlische aanval zal het aanvallen van Amerikaanse doelen op Irakees grondgebied zijn. Dan kunnen we lachen, dan is de beer los.
Als Israël zou ik trouwens het zekere voor het onzekere nemen en meteen bij de eerste aanvalsgolf kernwapens inzetten. Je wil het risiko niet lopen dat de Iraniërs er al ééntje hebben en die nog terug kunnen gooien, toch?
quote:Op zondag 11 december 2005 15:42 schreef greatgonzo het volgende:
Palestijnen kunnen nog altijd zelfmoordacties plegen, als het leger hun acties op Iran hebben gericht, hebben de zelfmoordenaars vrij spel, aangezien er minder bewaking aan de grens is.
Tja, Syrie ligt er nog wel tussen, maar misschien via het Saoedisc-Iraakse luchtruim
Wellicht dat de Amerikanen nog bereid zijn om enkele tankdivisies richting Teheran te sturen..quote:Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
Israël zal nooit Iran binnenvallen met grondtroepen.
Het zouden gerichte luchtaanvallen worden.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef LXIV het volgende:
Overigens, Israël kan Iran beter vandaag als morgen nog aanvallen.
In het geval van de Amerikaanse aanval op Irak was ik tegen.... In dit geval sta ik echter volledig achter Israël. Het essentiele verschil is dat Israël vecht voor zijn voortbestaan en dat van zijn bevolking. Zo een oorlog is altijd gerechtvaardigd.quote:Op zondag 11 december 2005 15:48 schreef Frances het volgende:
[..]
![]()
Is niet een kwestie van wel of niet aanvallen maar een vraag van wanneer. In ieder geval heeft Israel mijn brooche.![]()
![]()
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Israelische kernwapens wonen als ik Irakees was. Zeker gezien de uitspraken van Shron recentelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef LXIV het volgende:
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Islamitische kernwapens wonen als ik Israelier was. Zeker gezien de uitspraken van Ahmandinejad recentelijk.
Wanneer de Israeliërs de kernwapeninstallaties van Iran aanvallen mag dat als zuivere zelfverdediging gezien worden.
PS Om binnen 1 toespraak te zeggen dat vanwege de holocaust de joden maar een staat in Duitsland moeten krijgen, en vervolgens die holocaust zelf in twijfel te trekken geeft al aan hoever de Iraanse president de weg kwijt is.
Wat heeft Sharon dan recentelijk gezegd? Heeft hij gedreigd met de vernietiging van het Irakese volk? Dan is dit mij ontgaan.quote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Israelische kernwapens wonen als ik Irakees was. Zeker gezien de uitspraken van Shron recentelijk.
Waarom zou het kleine landje van Israel, een land de grootte van Iran willen binnen vallen? Kijk eens op de kaart.quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:
Mocht Israel het alleen proberen, dan lukt hun dat mijns inziens nooit, mede omdat te verwachten
valt dat als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
maar wel van de amerikanen..quote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Dan worden de grenzen met Gaza en Westbank gewoon dichtgegooid. Kunnen de Palestijnen lekker zelfmoordacties plegen in hun eigen gebieden.
Dan moeten die Israëliers wel ver kunnen springen om binnen te kunnen vallen. Bovendien zijn de Saoudies niet echt vrienden van Israel.
Kernwapens en een nog grotere vriend.quote:Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef LXIV het volgende:
Bovenstaande kaart illustreert overigens ook goed hoe de verhoudingen in het MO liggen. Een gigantische landmassa en een enorme mensenzee. Alles geregeerd door dictators en 24/7 anti-israelische propaganda in alle media.
Heel het MO? Nee. Één klein dorpje houd moedig stand....
Vraag me alleen af wat voor toverdrank de Joden gebruiken.. :-)
Dan kunnen ze gelijk via Turkije vliegen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Frances het volgende:
Nu nog effe snel Israel lid maken van de NAVO.![]()
In de Yom-Kippur en zesdaagse oorlog zijn trouwens noch kernwapens, noch de hulp van Amerika ingeroepen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kernwapens en een nog grotere vriend.
Dat zou ik een zeer slechte en zorgwekkende ontwikkeling vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Frances het volgende:
Nu nog effe snel Israel lid maken van de NAVO.![]()
Heeft Sharon gezegd dat Irak van de kaart moet worden geveegd en dat de oorlog in Irak niet heeft plaatsgevonden ofzo?quote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag binnen het bereik van Israelische kernwapens wonen als ik Irakees was. Zeker gezien de uitspraken van Shron recentelijk.
Wanneer de Irakezen de kernwapeninstallaties van Israel aanvallen mag dat als zuivere zelfverdediging gezien worden.
Denk eens out of the box en zie de werkelijkheid wat genuanceerder.
Amerika heeft ze voorzien van de modernste wapens.quote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de Yom-Kippur en zesdaagse oorlog zijn trouwens noch kernwapens, noch de hulp van Amerika ingeroepen.
Toch 2 glorieuze overwinningen voor Israël.
Doordat Israel als eerste aanviel. Was het andersom geweest, was Israel van de kaart geveegd.quote:De laffe, incompentente Arabieren waren, ondanks hun enorme numerieke overwicht, geheel kansloos..![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zou ik een zeer slechte en zorgwekkende ontwikkeling vinden.
Om Israël te weigeren binnen de NAVO zou ik bijzonder laf vinden. Natuurlijk neemt de kans op een daadwerkelijke inzet van de NAVO wel wat toe. Maar er is geen andere methode om het voortbestaan van Israël zo goed te waarborgen.quote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zou ik een zeer slechte en zorgwekkende ontwikkeling vinden.
Omdat ik niet zo kapot van Israel en haar viespeukerij ben.quote:
De Arabieren begonnen in de Yom-Kippur oorlog.quote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de Yom-Kippur en zesdaagse oorlog zijn trouwens noch kernwapens, noch de hulp van Amerika ingeroepen.
Toch 2 glorieuze overwinningen voor Israël.
De laffe, incompentente Arabieren waren, ondanks hun enorme numerieke overwicht, geheel kansloos..![]()
Rusland de Arabierenquote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Amerika heeft ze voorzien van de modernste wapens.
Leer eerst ff je geschiedenis..quote:Doordat Israel als eerste aanviel. Was het andersom geweest, was Israel van de kaart geveegd.
Israel viel als eerst alle Egyptische vliegvelden aan.quote:Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland de Arabieren
[..]
Leer eerst ff je geschiedenis..
Naiefquote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef JohnGotti het volgende:
Ik hoop dat Iran dat ene smerige zionistische landje ff plat bombardeert, zijn we gelijk van die gezeik af en is de wereld ineens vrediger!
Het enige wat Israël doet is vechten voor haar bestaan. En dat al vanaf haar oprichting.quote:Op zondag 11 december 2005 16:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo kapot van Israel en haar viespeukerij ben.
Tijdens de zesdaagse oorlog was Israel nog helemaal niet zo close met de USA. Dat is pas aan het einde van de Jom Kippoer oorlog begonnen. Ten tijde van de zesdaagse oorlog waren er vooral goede banden met Frankrijk.quote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Amerika heeft ze voorzien van de modernste wapens.
[..]
Doordat Israel als eerste aanviel. Was het andersom geweest, was Israel van de kaart geveegd.
Nogmaals, leer je geschiedenis.quote:Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Israel viel als eerst alle Egyptische vliegvelden aan.
Israel startte de oorlog door een verrassingsaanval uit te voeren op Egyptische militaire vliegvelden. Tactische meesterzet.quote:Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nogmaals, leer je geschiedenis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yom_Kippur_Oorlog
Dat is de Zesdaagse oorlog, niet de Yom Kippoer oorlog...quote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Israel startte de oorlog door een verrassingsaanval uit te voeren op Egyptische militaire vliegvelden. Tactische meesterzet.
Uiteraard. Het is zondag.quote:Op zondag 11 december 2005 16:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is de Zesdaagse oorlog, niet de Yom Kippoer oorlog...
Ja, en een aanval tegen Israel is dan een aanval tegen alle lidstaten en kunnen we die ratten massaal aanvallen.quote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dan kunnen ze gelijk via Turkije vliegen.
Gewoon voor je kleinkinderen bewaren. Wie weet brengt het wat op later, als je geld van een land hebt dat niet meer op de landkaart als leefbaar gebied bestaat.quote:Op zondag 11 december 2005 16:15 schreef SeLang het volgende:
Btw: ik heb nog een stapel Iraans geld liggen (kon niet teruggewisseld worden). Dat zal na de oorlog wel waardeloos zijn
daar is Israel ook mee bezigquote:Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef logisnack het volgende:
Meki, lul geen bullshit.
Hitler stopte mensen in een concentratiekamp en vermoorde die.
Hitler viel zoveel mogelijk buurlanden aan om land te veroveren.
In tegenstelling tot Israel.. die zich sinds het bestaan al tegen een hand vol oorlogen heeft moeten verdedigen.
Heb je nog meer vergelijkingen met Hitler?
Kom maar op.
Meld je toch lekker aan voor de Jihaad. Jij dyslectische en onderontwikkelde jodenhater. Dan doe je tenminste iets nuttigs ipv hier het forum te vervuilen met je Berber-Nederlands.quote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Meki het volgende:
[..]
daar is Israel ook mee bezig
Israel bezit gestolen land en Golan hoogte etc.
doodwensing ?quote:Op zondag 11 december 2005 17:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meld je toch lekker aan voor de Jihaad. Jij dyslectische en onderontwikkelde jodenhater. Dan doe je tenminste iets nuttigs ipv hier het forum te vervuilen met je Berber-Nederlands.
Nu niet meteen in de slachtoffer-modus schieten Meki! Die tijd is voorbij.quote:Op zondag 11 december 2005 17:17 schreef Meki het volgende:
[..]
doodwensing ?![]()
is kritiek op Israel gelijk Jodenhaat ??
![]()
Israel ontkent dat ze atoomwapens hebben. Israel weigert IAEA erin te laten. Israel weigert Den Haag te tekenen . Israel weigert te luisteren naar de VN.quote:Op zondag 11 december 2005 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet meteen in de slachtoffer-modus Meki! Die tijd is voorbij.![]()
Waaruit bestaat jouw kritiek dan? Je onderbouwt niets met argumenten. De enige reden dat je hetgeet wat Israël doet voortdurend aanvalt is dat daar joden wonen.
Waarom niet dezelfde kritiek op Syrië, Egypte, Iran etc? Net alsof die staten zich allemaal zo netjes aan de mensenrechten houden. Vergeleken hierbij is Israël een lieverdje.
Nee, de enige reden van jouw gebash op Israël is het feit dat dit een joodse staat is.
En daarom gun je deze staat het licht in de ogen niet.
godsakkerquote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
omdat het dan voor de verkeerde dingen ingezet gaat worden verder zijn we dan helemaal geen betrouwbare bemiddelaars meer voor het MO.quote:Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Waarom?
edit: laat maar, gezien je andere posts ben je er gewoon tegen om er tegen te zijn.
Als Israël het echt wilde was er geen omringend buurland meer over hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Meki het volgende:
[..]
daar is Israel ook mee bezig
Israel bezit gestolen land en Golan hoogte etc.
Gelukkig zeg jij dit Meki en niet iemand met z,n volledige verstand.quote:Op zondag 11 december 2005 17:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel ontkent dat ze atoomwapens hebben. Israel weigert IAEA erin te laten. Israel weigert Den Haag te tekenen . Israel weigert te luisteren naar de VN.
Waarom wilt Israel Iran aanvallen?? . Wat heeft Iran gedaan tegen Israel . Helemaal niks.
Kritiek op andere landen is hier niet de onderwerp . Israel is de onderwerp in deze topic.
Israel is voor mij een terrorristisch land dat weigert de VN te gehoorzamen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |