100 squadrons oud roest en zo hier en daar een vliegveld..quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iemand gegevens van de Iraanse luchtmacht?
Ach, Meki heeft de 2e wereldoorlog meegemaakt, dus hij heeft het aan de lijve ondervonden. Hij is ,zoals dat heet, een ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef GSi het volgende:
[..]
Bron?
Je bent wel heeeel erg aan het generaliseren Mekki. Heel Israel denkt hetzelfde als Hitler?
Heb je daarvan een bron.. of een ander nieuwsbericht wat iets zegt over de door jouw opgetrommelde feiten? Want wat je nu zegt, dat kan dus niet he.
Het maakt niet uit hoeveel vliegtuigen Iran heeft, zodra de Iraanse startbanen platgebombardeerd zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij hebben ze nog een aantal hele goede moderne Russische (of franse?) vliegtuigen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als ze er al 1 hebben is Rusland daar verantwoordelijk voor, want zelf zijn ze nog niet ver genoegquote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef LXIV het volgende:
Een eerste reactie van Iran bij een Israëlische aanval zal het aanvallen van Amerikaanse doelen op Irakees grondgebied zijn. Dan kunnen we lachen, dan is de beer los.
Als Israël zou ik trouwens het zekere voor het onzekere nemen en meteen bij de eerste aanvalsgolf kernwapens inzetten. Je wil het risiko niet lopen dat de Iraniërs er al ééntje hebben en die nog terug kunnen gooien, toch?
quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:
Het zal me niets verbazen als Amerika gewoon hier achter zit. Ze hebben min of meer beloofd niet Iran te zullen aanvallen (ze zullen iig niet zo snel weer zonder de steun van de VN een land binnenvallen). Dus wat gebeurd...
Israel valt Iran aan
Iran slaat terug naar Israel, of valt VS doelen in Irak aan
Israel roept steun in van VS
Oorlog
Mocht Israel het alleen proberen, dan lukt hun dat mijns inziens nooit, mede omdat te verwachten valt dat als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
Lijkt me een abc-tje toch?
Met stenen zeker?quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:
als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
Irak is toch al een komplete mislukking, en het zou een goede smoes zijn om te vertrekken uit die zandbak.quote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef LXIV het volgende:
Een eerste reactie van Iran bij een Israëlische aanval zal het aanvallen van Amerikaanse doelen op Irakees grondgebied zijn. Dan kunnen we lachen, dan is de beer los.
Als Israël zou ik trouwens het zekere voor het onzekere nemen en meteen bij de eerste aanvalsgolf kernwapens inzetten. Je wil het risiko niet lopen dat de Iraniërs er al ééntje hebben en die nog terug kunnen gooien, toch?
quote:Op zondag 11 december 2005 15:42 schreef greatgonzo het volgende:
Palestijnen kunnen nog altijd zelfmoordacties plegen, als het leger hun acties op Iran hebben gericht, hebben de zelfmoordenaars vrij spel, aangezien er minder bewaking aan de grens is.
Tja, Syrie ligt er nog wel tussen, maar misschien via het Saoedisc-Iraakse luchtruim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |