abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32989096
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iemand gegevens van de Iraanse luchtmacht?
100 squadrons oud roest en zo hier en daar een vliegveld..

Hier in ieder geval de marine: (stelt geen ruk voor, Belgie zou het misschien zelfs nog van ze winnen)

http://www.hazegray.org/worldnav/mideast/iran.htm

Zal ff zoeken of ik iets over hun luchtmacht kan vinden.

edit:

Stelt idd geen ene ruk voor tov. de USAF, hoewel ze redelijk wat kisten hebben zijn er ZEER weinig luchtwaardig en is het voornamelijk ouwe bagger, er zijn wat geruchten dat er ook nog wat MIG 27's en 31's rondvliegen maar dat is niet bevestigd.

Bron: http://www.globalsecurity.org/military/world/iran/airforce.htm

[ Bericht 25% gewijzigd door RuL0R op 11-12-2005 15:10:53 ]
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32989230
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32989303
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef GSi het volgende:

[..]

Bron?

Je bent wel heeeel erg aan het generaliseren Mekki. Heel Israel denkt hetzelfde als Hitler?

Heb je daarvan een bron.. of een ander nieuwsbericht wat iets zegt over de door jouw opgetrommelde feiten? Want wat je nu zegt, dat kan dus niet he.
Ach, Meki heeft de 2e wereldoorlog meegemaakt, dus hij heeft het aan de lijve ondervonden. Hij is ,zoals dat heet, een ervaringsdeskundige.
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_32989337
Ze hebben wel MIG-31's. Die zijn in staat alles snel te onderscheppen.

Wordt nog een pittig klusje voor Israel.
The gum you like, is coming back in style.
  zondag 11 december 2005 @ 15:18:31 #30
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_32989498
ze hebben het trouwens al geflikt bij Irak
die waren bezig uranium op te werken

israelische vliegtuigen hebben toen dat complex gebombardeerd
ze zijn zo onder de radar door door al die andere landen gevolgen
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  zondag 11 december 2005 @ 15:20:33 #31
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_32989563
Die geavanceerde luchtafweersystemen die de Iraniers van de Russen hebben gekocht, komen nu dus goed van pas.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_32989610
Meki, lul geen bullshit.
Hitler stopte mensen in een concentratiekamp en vermoorde die.
Hitler viel zoveel mogelijk buurlanden aan om land te veroveren.
In tegenstelling tot Israel.. die zich sinds het bestaan al tegen een hand vol oorlogen heeft moeten verdedigen.

Heb je nog meer vergelijkingen met Hitler?
Kom maar op.
pi_32989672
Meki moet in de digitale wereld eens wat verder komen als stormfront.org. Waarschijnlijk heeft ie thuis ook nog nsb-uniformen van zn opa liggen..
  zondag 11 december 2005 @ 15:24:29 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32989681
Ik vind dat Sharon in deze kwestie groot gelijk heeft.
Want wat voor keus heb je eigenlijk als de president van een bijna buurland dat binnenkort kernwapens heeft openlijk verklaart jou van de kaart te willen vegen ?

Als Israel NU een preventieve aanval doet dan hebben ze de zaak nog voor bijna 100% zelf in de hand (de mogelijkheden voor Iran om terug te slaan zijn beperkt). Maar als ze nog twee jaar wachten dan zijn ze overgeleverd aan de grillen van Iran.
Als IK Sharon was dan zou ik zeker een preventieve aanval doen.

Overigens denk ik dat Amerika dit keer Israel de kastanjes uit het vuur laat halen. Maar ze zullen daarna Iran beletten om terug te slaan. Dat is vrij gemakkelijk, want evt Iraanse vliegtuigen of raketten moeten over Jordaans, Saoedisch of Iraaks grondgebied. De Amerikanen krijgen waarschijnlijk wel toestemming om Iraanse vliegtuigen boven die landen te onderscheppen omdat al die landen Iran ook als een bedreiging zien.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32989747
quote:
Het maakt niet uit hoeveel vliegtuigen Iran heeft, zodra de Iraanse startbanen platgebombardeerd zijn.
  zondag 11 december 2005 @ 15:28:04 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32989772
quote:
Volgens mij hebben ze nog een aantal hele goede moderne Russische (of franse?) vliegtuigen.
Tijdens de eerste Golfoorlog heeft Irak z'n beste vliegtuigen preventief naar Iran gevlogen omdat die anders door de Amerikanen zouden worden vernietigd. Iran heeft ze echter nooit teruggegeven. Maar ik weet niet of ze genoeg reserve onderdelen e.d. hebben.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32989777
wel makkelijk voor Europa en de VS om Israël dit op te laten lossen. Groot gelijk hebben ze wel, het is nu nog (vrij eenvoudig?) te winnen, wacht je nog iets langer dan heb je n probleem. Ben eigenlijk wel blij dat Israël iets gaat doen, ik denk dat de wereld een stuk veiliger is als Iran geen kernwapens heeft.
pi_32989849
Hmzz. ik ben ook wel ergens een beetje bang dat Israël hiermee de woede van zijn buren uitlokt.
  zondag 11 december 2005 @ 15:31:23 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32989855
Een eerste reactie van Iran bij een Israëlische aanval zal het aanvallen van Amerikaanse doelen op Irakees grondgebied zijn. Dan kunnen we lachen, dan is de beer los.
Als Israël zou ik trouwens het zekere voor het onzekere nemen en meteen bij de eerste aanvalsgolf kernwapens inzetten. Je wil het risiko niet lopen dat de Iraniërs er al ééntje hebben en die nog terug kunnen gooien, toch?
The End Times are wild
pi_32989910
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef LXIV het volgende:
Een eerste reactie van Iran bij een Israëlische aanval zal het aanvallen van Amerikaanse doelen op Irakees grondgebied zijn. Dan kunnen we lachen, dan is de beer los.
Als Israël zou ik trouwens het zekere voor het onzekere nemen en meteen bij de eerste aanvalsgolf kernwapens inzetten. Je wil het risiko niet lopen dat de Iraniërs er al ééntje hebben en die nog terug kunnen gooien, toch?
Als ze er al 1 hebben is Rusland daar verantwoordelijk voor, want zelf zijn ze nog niet ver genoeg
En in dat geval heet ik u van harte welkom in WO3
pi_32989933
die plannen liggen er al lang net zoals de navo ook al plannen heeft klaarliggen mocht het daar goed fout gaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32989990
Tegen de tijd dat Iran merkt dat die installaties verwoest zijn, zijn de Israeliërs alweer weg, als ze al niet gewoon kruisraketten gebruiken.
Ik verheug me in ieder geval op pics van Amediniyahuppeldepup, ik wil hem zo graag zien schuimbekken
Knallen maar jongens
  zondag 11 december 2005 @ 15:36:07 #43
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32990003
Het zal me niets verbazen als Amerika gewoon hier achter zit. Ze hebben min of meer beloofd niet Iran te zullen aanvallen (ze zullen iig niet zo snel weer zonder de steun van de VN een land binnenvallen). Dus wat gebeurd...

Israel valt Iran aan (op voorspraak van de VS)
Iran slaat terug naar Israel, of valt VS doelen in Irak aan
Israel roept steun in van VS
Oorlog

Mocht Israel het alleen proberen, dan lukt hun dat mijns inziens nooit, mede omdat te verwachten valt dat als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen

Lijkt me een abc-tje toch?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 11 december 2005 @ 15:36:18 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990011
De joden hebben hun les uit de tweede wereldoorlog wel geleerd: Nooit pappen en nathouden als een ander op je vernietiging uit is.
Dit zullen zij dan ook nooit meer laten gebeuren.

Kostte wat kost.
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 15:37:52 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990066
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:
Het zal me niets verbazen als Amerika gewoon hier achter zit. Ze hebben min of meer beloofd niet Iran te zullen aanvallen (ze zullen iig niet zo snel weer zonder de steun van de VN een land binnenvallen). Dus wat gebeurd...

Israel valt Iran aan
Iran slaat terug naar Israel, of valt VS doelen in Irak aan
Israel roept steun in van VS
Oorlog

Mocht Israel het alleen proberen, dan lukt hun dat mijns inziens nooit, mede omdat te verwachten valt dat als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen

Lijkt me een abc-tje toch?

Israël kan Iran niet binnenvallen. Daar ligt Syrië nog altijd tussen.
De Palestijnen maken geen schijn van kans om Israël aan te vallen. Waarmee dan?
The End Times are wild
pi_32990081
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef greatgonzo het volgende:

als Israel Iran binnen valt, de Palestijnen Israel zullen aanvallen
Met stenen zeker? .
pi_32990089
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef LXIV het volgende:
Irak is toch al een komplete mislukking, en het zou een goede smoes zijn om te vertrekken uit die zandbak.
  zondag 11 december 2005 @ 15:42:04 #48
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32990194
Palestijnen kunnen nog altijd zelfmoordacties plegen, als het leger hun acties op Iran hebben gericht, hebben de zelfmoordenaars vrij spel, aangezien er minder bewaking aan de grens is.

Tja, Syrie ligt er nog wel tussen, maar misschien via het Saoedisc-Iraakse luchtruim
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 11 december 2005 @ 15:44:49 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990271
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:42 schreef greatgonzo het volgende:
Palestijnen kunnen nog altijd zelfmoordacties plegen, als het leger hun acties op Iran hebben gericht, hebben de zelfmoordenaars vrij spel, aangezien er minder bewaking aan de grens is.

Tja, Syrie ligt er nog wel tussen, maar misschien via het Saoedisc-Iraakse luchtruim

Dan worden de grenzen met Gaza en Westbank gewoon dichtgegooid. Kunnen de Palestijnen lekker zelfmoordacties plegen in hun eigen gebieden.

Dan moeten die Israëliers wel ver kunnen springen om binnen te kunnen vallen. Bovendien zijn de Saoudies niet echt vrienden van Israel.
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 15:45:17 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32990284
Overigens, Israël kan Iran beter vandaag als morgen nog aanvallen.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')