3-1quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:41 schreef Messenga het volgende:
3-0 voor op Heerenveen.
Is dat getal ervoor de minuut waarin ze spelen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Huidige standen:
54' Den Haag 1 - 0 RBC Roosendaal
54' SC Heerenveen 1 - 3 Willem II Tilburg
42' FC Twente Enschede 1 - 0 AZ Alkmaar
17' NAC Breda 0 - 0 Heracles Almelo
Ongeveer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is dat getal ervoor de minuut waarin ze spelen?
neh aantal toeschouwers.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is dat getal ervoor de minuut waarin ze spelen?
Maar het is inmiddels 3-3quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:49 schreef BGN het volgende:
Kees Zwamborn, de kroonprins van het trainersgilde
Die was toch geblesseerD?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
3-3 2x Huntelaar
Dat ie dat snel weer wordtquote:
Het zit ze ook niet meequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:02 schreef F1Bas het volgende:
Heracles mist penalty.
Misschien veranderde de bal van richting door een toevallig uitstekend graspolletjequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:06 schreef EKterror het volgende:
[..]
Hoezo, een penalty missen heeft niks met pech te maken, maar met onkunde.
3-0 uit handen geven is best knap ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:09 schreef Ciske het volgende:
Come On Willem II!!!!
We kunenn het wel!!!!![]()
quote:
hoop dat het allemaal met hem goed gaat, is toch een goede spelerquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:32 schreef twi het volgende:
Schaars geblesseerd, en al 3 keer gewisseld. Als 't meezit komt die niet meer 't veld in
/edit: Ah, hij is terug, maar niet van harte.
Een punt pakken tegen een team dat veel sterker hoort te zijn net na het ontslag van je trainer en tijdens de wedstrijd ook nog voorstaan is daarentegen zeer positiefquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef Noca het volgende:
[..]
3-0 uit handen geven is best knap ja.
idd, binnenkort de zoveelste international van AZquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef JoleX het volgende:
[..]
hoop dat het allemaal met hem goed gaat, is toch een goede speler
Haha wat was er dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef F1Bas het volgende:
Van Galen had trouwens bij 1-0 gewoon een rode kaart moeten hebben
Dit vraagt om een filmpjequote:
het gaat me ff te goed met die gastenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef JoleX het volgende:
landzaat blijkt wederom belangrijk en doet het weer goed![]()
Een wedstrijd waarin je met 3-0 voorstaat en daarna nog 3-3 gelijkspeeld lijkt me nooit echt positief als je beide in de eredivisie speelt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Een punt pakken tegen een team dat veel sterker hoort te zijn net na het ontslag van je trainer en tijdens de wedstrijd ook nog voorstaan is daarentegen zeer positief![]()
1-0 , Kuyt ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef fanneke het volgende:
Ik heb niets tegen PSV hoor, maar het zou mooi zijn als Feyenoord morgen wint.(alhoewel ik dat niet zo gauw zie gebeuren)
mooi gebaar.quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Utrecht en Groningen supporters beiden compleet in het zwart, een volle minuut doodse stilte.
Moet erg indrukkwekkend zijn geweest.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Utrecht en Groningen supporters beiden compleet in het zwart, een volle minuut doodse stilte.
Moet erg indrukkwekkend zijn geweest.
wtfquote:
Was er duidelijk 1quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
Penalty voor de joden dankzij fijn streven.
Nou en of.quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef F1Bas het volgende:
Was er duidelijk 1
Dat is logisch wanneer fijn streven er bij betrokken is.quote:
jaquote:
't was wel een beetje een domme overtreding jaquote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is logisch wanneer fijn streven er bij betrokken is.
die gast ik ook zo lomp af en toequote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is logisch wanneer fijn streven er bij betrokken is.
nee joh, het duurt ff om zoiets in te tikkenquote:
Yep, samen met Rosenbergquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef DeTolk het volgende:
wat ziet mijn oog nu pas.. Harry weer in de basis?
Verlaat juichmoment, tevens verkapte tvpquote:
Maar dan wel pas na de verlenging tegen AFC '34 via penalties (je doelt op kampioen van Amsterdam toch?)quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
Ajax kampioen, lijkt me wel duidelijk nu
quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Noca het volgende:
Kom op Groningen!
Vind ik niet eens zo ergquote:Op zondag 11 december 2005 15:02 schreef erikh het volgende:
Hufter van een vreven geeft Boukhari een elleboog
Ik snap zoiezo niet waarom Boukhari nog bij Ajax zit, RBC zou een betere club voor hem zijnquote:
Ajax betaalt z'n Villa, dus ik snap 'm wel.quote:Op zondag 11 december 2005 15:08 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik snap zoiezo niet waarom Boukhari nog bij Ajax zit, RBC zou een betere club voor hem zijn![]()
Ja ik snap hem ook wel, maar ik snap Ajax nietquote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax betaalt z'n Villa, dus ik snap 'm wel.
Ach hun eigen spelers hebben 2 keer geel gehad. Als een Ajax speler ook maar 1 Vitesse speler aanraakt willen ze dat diegene ook geel krijgt.quote:
Polak scoort 0-1 in Waalwijkquote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Penalty voor Sparta
en 0-1quote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Penalty voor Sparta
Hoe is de wedstrijd verder? Nog steeds saai?quote:Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
De Jong is erin voor Pienaar.
Ik denk niet dat het gaat gebeurenquote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef Spideyman het volgende:
Fränkel moet erin en 2x scoren, Sneijder mag er nog een maken, Nelisse maakt een hattrick en Luirink pompt er ook 2 in.
Dan heb ik 150 punten in de weekscore van CvhJ
We spelen in Breda, daar wint bijna iedereen.quote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Superheld het volgende:
nou, dan moeten wij volgend weekend maar winnen van jullie.
NAC kan thuis niet winnenquote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Superheld het volgende:
nou, dan moeten wij volgend weekend maar winnen van jullie.
Gisteren welquote:
Ajax speelt niet goed maar heeft de wedstrijd wel helemaal onder controle.quote:Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Het spel is volgens radio1 niet al te goed volgens mij
quote:
Ja er komt wat meer pit in, hopen op een leuke slotfase en doelpunt voor Grunn...quote:Op zondag 11 december 2005 16:13 schreef Noca het volgende:
Pff kansen voor Groningen zeg...
0-1quote:Op zondag 11 december 2005 16:13 schreef clauwheee het volgende:
Kom op Grunn!!
Gek misschien, maar ik keek vorige week het stadion rond en vond het ineens heel gek dat we daar straks nooit meer komen..maar we krijgen er inderdaad iets heul moois voor terug (zie FCG topicquote:Op zondag 11 december 2005 17:22 schreef D1 het volgende:
Nooit meer supporters over de zaagmuldersweg![]()
Maar Groningen heeft wel een mooi nieuw stadion
Stadion blijft toch voorlopig open voor de andere elftallen van Groningen geloof ik?quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gek misschien, maar ik keek vorige week het stadion rond en vond het ineens heel gek dat we daar straks nooit meer komen..maar we krijgen er inderdaad iets heul moois voor terug (zie FCG topic)
quote:Op zondag 11 december 2005 17:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Stadion blijft toch voorlopig open voor de andere elftallen van Groningen geloof ik?
Zal wel 2 of 3-0 worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef Radegast het volgende:
PSV - Willem II![]()
Dat wordt een zevenklapper.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:49 schreef Thetallguy het volgende:
leuke topictitel ook ivm de uitslag van vandaag
Jij hebt toch ook Versatel? Daar hebben ze het er net over dat de geruchten steeds groter worden dat hij naar Amsterdam gaat. Voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef twi het volgende:
Die Huntelaar wil volgens mij gewoon bij Heerenveen blijven. Als 'ie zo blijft scoren kan niemand 'm betalen.
Heb PSV opquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook Versatel? Daar hebben ze het er net over dat de geruchten steeds groter worden dat hij naar Amsterdam gaat. Voor wat het waard is.
Ik vind PSV een groter dramaquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Heb PSV opDat schakelprogramma vind ik het grootste drama sinds het nieuwe format van Voetbal Insite.
Er is inderdaad een scenario dat 'ie naar Feyenoord gaat. Maar dan moet 'ie beide benen breken, een jaar lang herstellen en dan terugkeren, voetballend als een dweil en zonder doelpunten, waarna 'ie in zomer 2007 aan de straatstenen niet meer kwijt te raken is, behalve aan een club als Feyenoord.quote:
Ach, je weet hoe 'n groot drama ik PSV vind. Dan kun je je wel voorstellen hoe ik over dat programma denk, dat ik nu PSV zit te kijkenquote:
Dat is juist hetgeen wat bij ajax gebeurd...Huntelaar zal ook daar niet uit de verf komen en naar een middenmotor in Engeland of Duitsland vertrekken...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Er is inderdaad een scenario dat 'ie naar Feyenoord gaat. Maar dan moet 'ie beide benen breken, een jaar lang herstellen en dan terugkeren, voetballend als een dweil en zonder doelpunten, waarna 'ie in zomer 2007 aan de straatstenen niet meer kwijt te raken is, behalve aan een club als Feyenoord.
en verder gun je klaas-jan alle goeds? nee, laat huntelaar maar lekker bij sc heerenveen blijven.. feyenoord heeft zelf wel spitsen en ook de vervangers daarvan zijn er wel... zelfde geldt voor ajax en psv, al dat achterkamergeroddel leidt nergens toe.. hooguit maak je jongens als ron vlaar helemaal van de wijs met al dat ge-als,als,als... gelukkig is klaas-jan huntelaar iets nuchterder, die doet waar 'ie goed in is: voetballen en scoren!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Er is inderdaad een scenario dat 'ie naar Feyenoord gaat. Maar dan moet 'ie beide benen breken, een jaar lang herstellen en dan terugkeren, voetballend als een dweil en zonder doelpunten, waarna 'ie in zomer 2007 aan de straatstenen niet meer kwijt te raken is, behalve aan een club als Feyenoord.
Precies. Als hij verstandig is gaat hij sowieso niet naar ajax.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat bij ajax gebeurd...Huntelaar zal ook daar niet uit de verf komen en naar een middenmotor in Engeland of Duitsland vertrekken...
Da's toch ook prima. Volgens mij is dat zijn niveau.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat bij ajax gebeurd...Huntelaar zal ook daar niet uit de verf komen en naar een middenmotor in Engeland of Duitsland vertrekken...
Morst psv punten, dan zal Feijenoord dat morgen ook doen...laatste keer dat psv en ajax in een week punten morste deed Feijenoord het ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef TC03 het volgende:
Willem II 1-1, laten we hopen dat PSV punten morst. Dat zou mooi zijn hč.
Die kans zit er dik in idd. Vooral tegen ADO.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Morst psv punten, dan zal Feijenoord dat morgen ook doen...laatste keer dat psv en ajax in een week punten morste deed Feijenoord het ook.
Uiteraard, van mij mag 'ie gezellig bij Ajax komen voetballen. Kan Heerenveen er nog 7 a 8 miljoen aan over houden ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
en verder gun je klaas-jan alle goeds?
Je weet niet of het tijdelijk is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef twi het volgende:
Liever een tijdelijke subtopper dan een chronische nummer 3
waarna je je idd afvraagt of je zou moeten kiezen voor koné of voh... of misschien maar het trio koné, voh en farfan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:19 schreef Bruce117 het volgende:
Jan Vennegoor, Jan Vennegoor, Jan Vennegoor of Hesselink
Gelukkig weten we wel dat het chronisch is.quote:
Sja, dat ligt eraan wat je als chronisch beschouwt en hoe nauw je die term neemt, dus daar ben ik maar niet op in gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gelukkig weten we wel dat het chronisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |