Gisteren welquote:
Ajax speelt niet goed maar heeft de wedstrijd wel helemaal onder controle.quote:Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Het spel is volgens radio1 niet al te goed volgens mij
quote:
Ja er komt wat meer pit in, hopen op een leuke slotfase en doelpunt voor Grunn...quote:Op zondag 11 december 2005 16:13 schreef Noca het volgende:
Pff kansen voor Groningen zeg...
0-1quote:Op zondag 11 december 2005 16:13 schreef clauwheee het volgende:
Kom op Grunn!!
Gek misschien, maar ik keek vorige week het stadion rond en vond het ineens heel gek dat we daar straks nooit meer komen..maar we krijgen er inderdaad iets heul moois voor terug (zie FCG topicquote:Op zondag 11 december 2005 17:22 schreef D1 het volgende:
Nooit meer supporters over de zaagmuldersweg![]()
Maar Groningen heeft wel een mooi nieuw stadion
Stadion blijft toch voorlopig open voor de andere elftallen van Groningen geloof ik?quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gek misschien, maar ik keek vorige week het stadion rond en vond het ineens heel gek dat we daar straks nooit meer komen..maar we krijgen er inderdaad iets heul moois voor terug (zie FCG topic)
quote:Op zondag 11 december 2005 17:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Stadion blijft toch voorlopig open voor de andere elftallen van Groningen geloof ik?
Zal wel 2 of 3-0 worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef Radegast het volgende:
PSV - Willem II![]()
Dat wordt een zevenklapper.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:49 schreef Thetallguy het volgende:
leuke topictitel ook ivm de uitslag van vandaag
Jij hebt toch ook Versatel? Daar hebben ze het er net over dat de geruchten steeds groter worden dat hij naar Amsterdam gaat. Voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef twi het volgende:
Die Huntelaar wil volgens mij gewoon bij Heerenveen blijven. Als 'ie zo blijft scoren kan niemand 'm betalen.
Heb PSV opquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook Versatel? Daar hebben ze het er net over dat de geruchten steeds groter worden dat hij naar Amsterdam gaat. Voor wat het waard is.
Ik vind PSV een groter dramaquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Heb PSV opDat schakelprogramma vind ik het grootste drama sinds het nieuwe format van Voetbal Insite.
Er is inderdaad een scenario dat 'ie naar Feyenoord gaat. Maar dan moet 'ie beide benen breken, een jaar lang herstellen en dan terugkeren, voetballend als een dweil en zonder doelpunten, waarna 'ie in zomer 2007 aan de straatstenen niet meer kwijt te raken is, behalve aan een club als Feyenoord.quote:
Ach, je weet hoe 'n groot drama ik PSV vind. Dan kun je je wel voorstellen hoe ik over dat programma denk, dat ik nu PSV zit te kijkenquote:
Dat is juist hetgeen wat bij ajax gebeurd...Huntelaar zal ook daar niet uit de verf komen en naar een middenmotor in Engeland of Duitsland vertrekken...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Er is inderdaad een scenario dat 'ie naar Feyenoord gaat. Maar dan moet 'ie beide benen breken, een jaar lang herstellen en dan terugkeren, voetballend als een dweil en zonder doelpunten, waarna 'ie in zomer 2007 aan de straatstenen niet meer kwijt te raken is, behalve aan een club als Feyenoord.
en verder gun je klaas-jan alle goeds? nee, laat huntelaar maar lekker bij sc heerenveen blijven.. feyenoord heeft zelf wel spitsen en ook de vervangers daarvan zijn er wel... zelfde geldt voor ajax en psv, al dat achterkamergeroddel leidt nergens toe.. hooguit maak je jongens als ron vlaar helemaal van de wijs met al dat ge-als,als,als... gelukkig is klaas-jan huntelaar iets nuchterder, die doet waar 'ie goed in is: voetballen en scoren!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Er is inderdaad een scenario dat 'ie naar Feyenoord gaat. Maar dan moet 'ie beide benen breken, een jaar lang herstellen en dan terugkeren, voetballend als een dweil en zonder doelpunten, waarna 'ie in zomer 2007 aan de straatstenen niet meer kwijt te raken is, behalve aan een club als Feyenoord.
Precies. Als hij verstandig is gaat hij sowieso niet naar ajax.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat bij ajax gebeurd...Huntelaar zal ook daar niet uit de verf komen en naar een middenmotor in Engeland of Duitsland vertrekken...
Da's toch ook prima. Volgens mij is dat zijn niveau.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat bij ajax gebeurd...Huntelaar zal ook daar niet uit de verf komen en naar een middenmotor in Engeland of Duitsland vertrekken...
Morst psv punten, dan zal Feijenoord dat morgen ook doen...laatste keer dat psv en ajax in een week punten morste deed Feijenoord het ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef TC03 het volgende:
Willem II 1-1, laten we hopen dat PSV punten morst. Dat zou mooi zijn hč.
Die kans zit er dik in idd. Vooral tegen ADO.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Morst psv punten, dan zal Feijenoord dat morgen ook doen...laatste keer dat psv en ajax in een week punten morste deed Feijenoord het ook.
Uiteraard, van mij mag 'ie gezellig bij Ajax komen voetballen. Kan Heerenveen er nog 7 a 8 miljoen aan over houden ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
en verder gun je klaas-jan alle goeds?
Je weet niet of het tijdelijk is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef twi het volgende:
Liever een tijdelijke subtopper dan een chronische nummer 3
waarna je je idd afvraagt of je zou moeten kiezen voor koné of voh... of misschien maar het trio koné, voh en farfan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:19 schreef Bruce117 het volgende:
Jan Vennegoor, Jan Vennegoor, Jan Vennegoor of Hesselink
Gelukkig weten we wel dat het chronisch is.quote:
Sja, dat ligt eraan wat je als chronisch beschouwt en hoe nauw je die term neemt, dus daar ben ik maar niet op in gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gelukkig weten we wel dat het chronisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |