Nou en of.quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef F1Bas het volgende:
Was er duidelijk 1
Dat is logisch wanneer fijn streven er bij betrokken is.quote:
jaquote:
't was wel een beetje een domme overtreding jaquote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is logisch wanneer fijn streven er bij betrokken is.
die gast ik ook zo lomp af en toequote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is logisch wanneer fijn streven er bij betrokken is.
nee joh, het duurt ff om zoiets in te tikkenquote:
Yep, samen met Rosenbergquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef DeTolk het volgende:
wat ziet mijn oog nu pas.. Harry weer in de basis?
Verlaat juichmoment, tevens verkapte tvpquote:
Maar dan wel pas na de verlenging tegen AFC '34 via penalties (je doelt op kampioen van Amsterdam toch?)quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
Ajax kampioen, lijkt me wel duidelijk nu
quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Noca het volgende:
Kom op Groningen!
Vind ik niet eens zo ergquote:Op zondag 11 december 2005 15:02 schreef erikh het volgende:
Hufter van een vreven geeft Boukhari een elleboog
Ik snap zoiezo niet waarom Boukhari nog bij Ajax zit, RBC zou een betere club voor hem zijnquote:
Ajax betaalt z'n Villa, dus ik snap 'm wel.quote:Op zondag 11 december 2005 15:08 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik snap zoiezo niet waarom Boukhari nog bij Ajax zit, RBC zou een betere club voor hem zijn![]()
Ja ik snap hem ook wel, maar ik snap Ajax nietquote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax betaalt z'n Villa, dus ik snap 'm wel.
Ach hun eigen spelers hebben 2 keer geel gehad. Als een Ajax speler ook maar 1 Vitesse speler aanraakt willen ze dat diegene ook geel krijgt.quote:
Polak scoort 0-1 in Waalwijkquote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Penalty voor Sparta
en 0-1quote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Penalty voor Sparta
Hoe is de wedstrijd verder? Nog steeds saai?quote:Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
De Jong is erin voor Pienaar.
Ik denk niet dat het gaat gebeurenquote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef Spideyman het volgende:
Fränkel moet erin en 2x scoren, Sneijder mag er nog een maken, Nelisse maakt een hattrick en Luirink pompt er ook 2 in.
Dan heb ik 150 punten in de weekscore van CvhJ
We spelen in Breda, daar wint bijna iedereen.quote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Superheld het volgende:
nou, dan moeten wij volgend weekend maar winnen van jullie.
NAC kan thuis niet winnenquote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Superheld het volgende:
nou, dan moeten wij volgend weekend maar winnen van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |