Haha wat was er dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef F1Bas het volgende:
Van Galen had trouwens bij 1-0 gewoon een rode kaart moeten hebben
Dit vraagt om een filmpjequote:
het gaat me ff te goed met die gastenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef JoleX het volgende:
landzaat blijkt wederom belangrijk en doet het weer goed![]()
Een wedstrijd waarin je met 3-0 voorstaat en daarna nog 3-3 gelijkspeeld lijkt me nooit echt positief als je beide in de eredivisie speelt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Een punt pakken tegen een team dat veel sterker hoort te zijn net na het ontslag van je trainer en tijdens de wedstrijd ook nog voorstaan is daarentegen zeer positief![]()
1-0 , Kuyt ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef fanneke het volgende:
Ik heb niets tegen PSV hoor, maar het zou mooi zijn als Feyenoord morgen wint.(alhoewel ik dat niet zo gauw zie gebeuren)
mooi gebaar.quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Utrecht en Groningen supporters beiden compleet in het zwart, een volle minuut doodse stilte.
Moet erg indrukkwekkend zijn geweest.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Utrecht en Groningen supporters beiden compleet in het zwart, een volle minuut doodse stilte.
Moet erg indrukkwekkend zijn geweest.
wtfquote:
Was er duidelijk 1quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
Penalty voor de joden dankzij fijn streven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |