abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32995080
Paprika's ingestoken, uitgezocht en opgevangen.
pi_32995233
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Monidique het volgende:
Paprika's ingestoken, uitgezocht en opgevangen.
Hoe lang?

Wat ga je nu volgend jaar doen?
pi_32995316
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hoe lang?
Drie uur ingestoken, dat was pijnlijk. Daarna vijf uur lang opvangen en zo.

[/quote]
pi_32995392
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Drie uur ingestoken, dat was pijnlijk. Daarna vijf uur lang opvangen en zo.

[/quote]

Naar het belangrijkste mag ik gissen.
pi_32995402
Dat is gissen, zelfs voor mij.
pi_32995431
quote:
ISRAEL’S armed forces have been ordered by Ariel Sharon, the prime minister, to be ready by the end of March for possible strikes on secret uranium enrichment sites in Iran, military sources have revealed.

The order came after Israeli intelligence warned the government that Iran was operating enrichment facilities, believed to be small and concealed in civilian locations.

Iran’s stand-off with the International Atomic Energy Agency (IAEA) over nuclear inspections and aggressive rhetoric from Mahmoud Ahmadinejad, the Iranian president, who said last week that Israel should be moved to Europe, are causing mounting concern.

The crisis is set to come to a head in early March, when Mohamed El-Baradei, the head of the IAEA, will present his next report on Iran. El-Baradei, who received the Nobel peace prize yesterday, warned that the world was “losing patience” with Iran.
[ bron ]
  zondag 11 december 2005 @ 19:42:47 #107
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32995450
Paprika's zijn verderfelijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_32995499
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Sidekick het volgende:
Ze prikken soms, maar dat doen alle groenten eigenlijk wel als ze versnipperd, verpulverd en versneden worden.
pi_32995502
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Sidekick het volgende:
Je hebt ook mooie paprika's.
pi_32995552
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je hebt ook mooie prachtige paprika's.
pi_32996033
quote:
Dittrich: Balkenende gaf slecht leiding

D66-leider Boris Dittrich vindt dat premier Jan Peter Balkenende (CDA) niet genoeg leiding heeft gegeven in de ruzie tussen het kabinet en de Tweede Kamer over compensatie van de hoge energiekosten. Dittrich had meer 'regie' verwacht van Balkenende.

Dat zei Dittrich zondag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens de D66-leider heeft het kabinet 'politiek zeer onhandig geopereerd'.

Een ruime Kamermeerderheid wilde ongeveer 250 miljoen euro uitrekken voor de compensatie van de gestegen energiekosten, 35 euro voor elk huishouden. Het kabinet vond dit niet nodig.

Koopkracht
Volgens minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD) was er geen enkele reden om de burger te compenseren voor de gestegen energieprijzen, omdat de koopkracht in 2006 beter uitpakt dan eerder gedacht (lees ook Kabinetscrisis dreigt door Haagse ruzie). Uit de nieuwste cijfers van het Centraal planbureau blijkt dat alle groepen er volgend jaar op vooruitgaan, ondanks de hogere energierekeningen.

Vrijdag besloot het kabinet na uren overleg toch 70 miljoen euro extra uit te trekken 'voor bepaalde groepen die het moeilijk hebben'.

De helft van het geld gaat naar de bijzondere bijstand, de andere helft wordt gebruikt om de kinderkorting te verhogen. CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen ging akkoord met deze belofte (lees Kabinet lost crisis rond koopkracht op).

Afghanistan-missie
Dittrich sprak in Buitenhof ook over een nieuwe missie naar Afghanistan door Nederlandse militairen. Hij wil dat de Tweede Kamer hoorzittingen houdt met militaire deskundigen over de risico's van de missie. Dittrich zelf is 'helemaal niet overtuigd' dat de risico's van zo’n militaire missie aanvaardbaar zijn.

Op 19 december last het kabinet een aparte, speciale ministerraad in. Ook D66-minister Alexander Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) heeft 'vooralsnog moeite' met de missie. Hij vraagt zich nog steeds af of de provincie Uruzgan wel stabiel genoeg is om Nederlandse militairen heen te sturen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 11 december 2005 @ 20:17:12 #112
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32996703
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je hebt ook mooie paprika's.
¡Revisionist!
pi_32996853
Iemand wel eens boterlikeur geproefd?

Ik ben geen likeurliefhebber, wel een boterliefhebber. Boterlikeur is best lekker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 december 2005 @ 20:21:01 #114
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32996855
Even gapen:
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32996967
O, ik moest van Tarak hier trollen. Koningin Wacko verdient een eigen topic, maar Monidique moet hier trollen, wat een ellendige wereld is het toch, .
  zondag 11 december 2005 @ 20:24:38 #116
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32997014
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef sigme het volgende:
Iemand wel eens boterlikeur geproefd?

Ik ben geen likeurliefhebber, wel een boterliefhebber. Boterlikeur is best lekker.
Nope, wel bierlikeur en dat was best wel vreemd. Leuke kroegavond gehad gister?
Say your prayers
pi_32997503
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Sickie het volgende:

[..]

Nope, wel bierlikeur en dat was best wel vreemd. Leuke kroegavond gehad gister?
Bierlikeur, die vind ik als ik zoek op boterlikeur. Klinkt ook apart. De boterlikeur is leuk voor één klein glaasje. Ik denk dat ik de rest voor toetjes ga gebruiken.

De kroeg was leuk. Ik heb besloten toch op 't platteland te overnachten, ik heb de hoeveelheid bier beperkt gehouden zodat ik nog mocht rijden. Lam worden heeft ook altijd wel wat, op dat feestje, maar dat heb ik dus niet gedaan.

Heb je je huiswerk (sorry vergeten wat 't was, referaat?) af?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32997620
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 11 december 2005 @ 20:40:54 #119
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32997625
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Bierlikeur, die vind ik als ik zoek op boterlikeur. Klinkt ook apart. De boterlikeur is leuk voor één klein glaasje. Ik denk dat ik de rest voor toetjes ga gebruiken.
Bierlikeur is ook echt geschikt voor hele kleine hoeveelheden. Veel te zoet.
quote:
De kroeg was leuk. Ik heb besloten toch op 't platteland te overnachten, ik heb de hoeveelheid bier beperkt gehouden zodat ik nog mocht rijden. Lam worden heeft ook altijd wel wat, op dat feestje, maar dat heb ik dus niet gedaan.
Flink aangeschoten zijn is leuk, ook de volgende dag prima te doen. Lam zijn heeft in mijn ogen alleen maar nadelen.
quote:
Heb je je huiswerk (sorry vergeten wat 't was, referaat?) af?
Ben met een concept van mijn masterthesis bezig. Denk dat het wel nachtwerk wordt.
Say your prayers
pi_32997849
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef Sickie het volgende:

[..]

Bierlikeur is ook echt geschikt voor hele kleine hoeveelheden. Veel te zoet.
Ook geen liefhebber van zoet?
quote:
[..]

Flink aangeschoten zijn is leuk, ook de volgende dag prima te doen. Lam zijn heeft in mijn ogen alleen maar nadelen.
Lam zijn is lam, lam worden vind ik meestal op dat moment een Heel Goed Plan. De volgende dag ben ik soms doodziek en soms nauwelijks, niet recht evenredig met hoeveelheid genuttigde drank.
quote:
[..]

Ben met een concept van mijn masterthesis bezig. Denk dat het wel nachtwerk wordt.
Masterthesis... . Heb je een functionele beschrijving? Wat is een / jouw meesterproefschrift?
pi_32997930
Lam zijn is soms best grappig .

Masterthesis is de ouderwetse universitaire afstudeerscriptie. Daar moet ik ook over na gaan denken binnenkort .
  zondag 11 december 2005 @ 20:56:55 #122
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32998053
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook geen liefhebber van zoet?
[..]
Niet echt. Ooit een keer een halve fles Blue Curacau naar binnen gegorgeld en dat (be)viel niet echt goed.
quote:
Lam zijn is lam, lam worden vind ik meestal op dat moment een Heel Goed Plan. [afbeelding] De volgende dag ben ik soms doodziek en soms nauwelijks, niet recht evenredig met hoeveelheid genuttigde drank.
[..]
Strontziek van de vorige avond een dik lamsboutje naar binnen werken?
quote:
Masterthesis... [afbeelding]. Heb je een functionele beschrijving? Wat is een / jouw meesterproefschrift?
Iets met marktwerking undsoweiter. Ga geen gedetailleerde omschrijving neerflatsen, daar ik hier lekker anoniem wil blijven. Google weet veel te veel. Via de postbus is meer info altijd mogelijk.
Say your prayers
pi_32998063
Iemand zin in Bomberman?
  zondag 11 december 2005 @ 21:02:57 #124
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32998211
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:57 schreef Monidique het volgende:
Iemand zin in Bomberman?
[21:00:29] <Sidekick> Ik weet niet wat het is, en hoe, en wat, en ¿whuu?, maar ok, ik heb zin.
pi_32998310
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef Sickie het volgende:

[..]

Iets met marktwerking undsoweiter. Ga geen gedetailleerde omschrijving neerflatsen, daar ik hier lekker anoniem wil blijven. Google weet veel te veel. Via de postbus is meer info altijd mogelijk.
Ik heb mijn scriptie gewoon op Internet gezet. Misschien dat het ooit nog positief voor mijn carriere kan werken.
  zondag 11 december 2005 @ 21:10:35 #126
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32998420
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik heb mijn scriptie gewoon op Internet gezet. Misschien dat het ooit nog positief voor mijn carriere kan werken.
Zullen we het voorlopig eerst nog maar even houden bij de badkamers en keuken beste Sizzler?
Say your prayers
pi_32998440
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef Sickie het volgende:

[..]

Niet echt. Ooit een keer een halve fles Blue Curacau naar binnen gegorgeld en dat (be)viel niet echt goed.
Jákkes! Ik weet hoe dat eruitziet, wel eens iemand uit de wc gevist na een fles van dat spul Zo laag ben ik nooit gezonken. In mijn begintijd nog wel eens Apfelkorn gedronken.
quote:
[..]

Strontziek van de vorige avond een dik lamsboutje naar binnen werken?
Nee, ik ben niet zo'n eter-tegen-kater. Als ik het echt zwaar heb hou ik nog geen water binnen trouwens
Liefste wil altijd graag eten; dus ik sta wel vaak op de dag erna eieren te bakken, dingen te frituren enzomeer. Als ik kan staan, gelukkig wisselen we het meestal af, als ik doodziek ben valt het hem mee en andersom.
quote:
[..]

Die post, daar kom ik op terug. Maar tot mijn schande heb ik nog meer achterstallige post. Post is makkelijker te negeren dan fora, blijkbaar.
pi_32998489
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zullen we het voorlopig eerst nog maar even houden bij de badkamers en keuken beste Sizzler?
Hehe.

You just wait and see.
  zondag 11 december 2005 @ 21:17:33 #129
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32998599
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Jákkes! Ik weet hoe dat eruitziet, wel eens iemand uit de wc gevist na een fles van dat spul Zo laag ben ik nooit gezonken. In mijn begintijd nog wel eens Apfelkorn gedronken.
[..]
In de plee hangen is me nog nooit gelukt. Ik heb wel een keer behoorlijk fanatiek van een balkon staan kotsen tijdens een vakantie. Dat kwam van de jagermeister trouwens. DIe dag daarop was ik niet echt op mijn fitst.
quote:
Nee, ik ben niet zo'n eter-tegen-kater. Als ik het echt zwaar heb hou ik nog geen water binnen trouwens
Liefste wil altijd graag eten; dus ik sta wel vaak op de dag erna eieren te bakken, dingen te frituren enzomeer. Als ik kan staan, gelukkig wisselen we het meestal af, als ik doodziek ben valt het hem mee en andersom.
[..]
Ik eet graag fruit als het weer eens zover is. Frituur komt waarschijnlijk linea recta weer naar buiten.
quote:
Die post, daar kom ik op terug. Maar tot mijn schande heb ik nog meer achterstallige post. Post is makkelijker te negeren dan fora, blijkbaar.
Morgen begint de werkweek weer, tijd zat dus.
Say your prayers
  zondag 11 december 2005 @ 21:18:01 #130
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32998621
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hehe.

You just wait and see.

Al sollicitaties lopen?
Say your prayers
pi_32998878
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Sickie het volgende:

[..]

In de plee hangen is me nog nooit gelukt. Ik heb wel een keer behoorlijk fanatiek van een balkon staan kotsen tijdens een vakantie. Dat kwam van de jagermeister trouwens. DIe dag daarop was ik niet echt op mijn fitst.
Wintersport? Beter dan jagermeister is schelvispekel, klinkt stoerder, traditioneel nederlands product:
Schelvispekel is de enige echte historische vissersdrank van Nederland. De Vlaardingse vissers dronken Schelvispekel als zij met hun hoekers en sloepen op schelvisvangst gingen bij de Doggersbank om zich te beschermen tegen de felle kou op zee. Voor 1900 maakten de vissers zelf Schelvispekel. In de kombuis van het schip stond vaak een kom met brandewijn en specerijen te trekken. De vissersvrouwen vroegen bij terugkomst in de haven wat daar in de kombuis stond. De vissers antwoordden steevast: "daar staat pekel". En zo ontstond de schuilnaam Schelvispekel.
quote:
[..]

Ik eet graag fruit als het weer eens zover is. Frituur komt waarschijnlijk linea recta weer naar buiten.
Tijdje terug was inderdaad een appel het enig wat erin wou, en bleef zitten. Maar goed, ik tref het niet zo vaak. De dag erna is soms zwaar, ik ben allang blij als ik niet bedenk de vorige avond iets vreselijks gedaan te hebben
quote:
[..]

Morgen begint de werkweek weer, tijd zat dus.
Niet fok!ken dan he
  zondag 11 december 2005 @ 21:32:12 #132
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32999049
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Wintersport? Beter dan jagermeister is schelvispekel, klinkt stoerder, traditioneel nederlands product:
Schelvispekel is de enige echte historische vissersdrank van Nederland. De Vlaardingse vissers dronken Schelvispekel als zij met hun hoekers en sloepen op schelvisvangst gingen bij de Doggersbank om zich te beschermen tegen de felle kou op zee. Voor 1900 maakten de vissers zelf Schelvispekel. In de kombuis van het schip stond vaak een kom met brandewijn en specerijen te trekken. De vissersvrouwen vroegen bij terugkomst in de haven wat daar in de kombuis stond. De vissers antwoordden steevast: "daar staat pekel". En zo ontstond de schuilnaam Schelvispekel.
[..]
Ik zal het eens ergens op de kop proberen te tikken. Het was trouwens niet op wintersport, maar in Portugal. Er stond wel een fris briesje, telt dat ook mee?
quote:
Tijdje terug was inderdaad een appel het enig wat erin wou, en bleef zitten. Maar goed, ik tref het niet zo vaak. De dag erna is soms zwaar, ik ben allang blij als ik niet bedenk de vorige avond iets vreselijks gedaan te hebben
[..]
Definieer "iets vreselijks"!
quote:
Niet fok!ken dan he
Ik zou niet durven natuurlijk. Ik zal maar niet hetzelfde tegen jou zeggen hmmm?
Say your prayers
pi_32999074
AIVD-rapport van Peter R.: Fortuyn zei regelmatig in darkrooms: "Marokkaantjes moet je eerst neuken en daarna het land uit flikkeren" .
  zondag 11 december 2005 @ 21:34:44 #134
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32999141
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
AIVD-rapport van Peter R.: Fortuyn zei regelmatig in darkrooms: "Marokkaantjes moet je eerst neuken en daarna het land uit flikkeren" .
Tjah, andersom gaat natuurlijk niet werken lijkt me. Een scherpe observatie van Pim.
Say your prayers
pi_32999451
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik zal het eens ergens op de kop proberen te tikken.
Je hebt toch wel een goeie slijter, neem ik aan?
quote:
Het was trouwens niet op wintersport, maar in Portugal. Er stond wel een fris briesje, telt dat ook mee?
Jaegermeister in Portugal? Heel apart.. Ik was vorig jaar december een maand in het noorden van Portugal, in een huisje met geen andere verwarming dan een open haard. Fris! Maar ik heb me beholpen met aquadente.
quote:
[..]

Definieer "iets vreselijks"!
Liever niet . Losse zeden, slechte opvoeding, drank, you do the math
quote:
[..]

Ik zou niet durven natuurlijk. Ik zal maar niet hetzelfde tegen jou zeggen hmmm?
Hmmm? Ik ben Zeer Goed, een harde werker
  zondag 11 december 2005 @ 21:50:23 #136
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32999633
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een goeie slijter, neem ik aan?
[..]
Wel meerdere zelfs.
quote:
Jaegermeister in Portugal? Heel apart.. Ik was vorig jaar december een maand in het noorden van Portugal, in een huisje met geen andere verwarming dan een open haard. Fris! Maar ik heb me beholpen met aquadente.
[..]
Ach, het ging op dat moment meer om die 40% alcohol dan om het spul dat ze er bij in gooien.
quote:
Liever niet . Losse zeden, slechte opvoeding, drank, you do the math
[..]
Zeg, hoe heet die bar waar jij altijd je feestjes hebt?
quote:
Hmmm? Ik ben Zeer Goed, een harde werker
Ik denk dat ze je aantal aanslagen per uur aanhouden zonder te weten wat je nou eigenlijk aan het typen bent. Harde werker, tis zeer goed met je!
Say your prayers
pi_32999999
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:50 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wel meerdere zelfs.
Goeie?
quote:
[..]

Ach, het ging op dat moment meer om die 40% alcohol dan om het spul dat ze er bij in gooien.
Een paar jaar geleden heb ik een fles wodka van 50% opgeduikeld, die van 60% heb ik laten staan.. Komt hard aan, 50%!
quote:
[..]

Zeg, hoe heet die bar waar jij altijd je feestjes hebt?
Ghe. Wil je volgend jaar een uitnodiging?
quote:
[..]

Ik denk dat ze je aantal aanslagen per uur aanhouden zonder te weten wat je nou eigenlijk aan het typen bent. Harde werker, tis zeer goed met je!
Ik zet wel altijd de VNC maar uit.. ik ben wel goed maar niet gek
  zondag 11 december 2005 @ 22:00:53 #138
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33000015
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
Ik zei een paar topics geleden toch al , dat Pim met zijn "sleutel" een oplossing kon bieden voor het integratie vraagstuk.
pi_33000170
Zo, laffe borrelaars, tot over enige dagen.
  zondag 11 december 2005 @ 22:06:34 #140
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_33000252
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeie?
[..]
Jup, ik heb er 1 in de buurt die een heel breed en diep assortiment heeft. Of ze het drankje in kwestie hebben weet ik nog niet.
quote:
Een paar jaar geleden heb ik een fles wodka van 50% opgeduikeld, die van 60% heb ik laten staan.. Komt hard aan, 50%!
[..]
Tis Vodka he. Heb je jezelf flink omver gedronken van dat spul?
quote:
Ghe. Wil je volgend jaar een uitnodiging?
[..]
Zolang je belooft me niet onder tafel te zuipen. Ik ben het een beetje verleerd namelijk.
quote:
Ik zet wel altijd de VNC maar uit.. ik ben wel goed maar niet gek
Ik dacht dat je zeer goed was? Val je daar even door de mand.
Say your prayers
pi_33000294
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:

Je gaat enige dagen van de lijn?
  zondag 11 december 2005 @ 22:08:42 #142
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33000335
quote:
Ik wens je een goede reis, Johan.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33000360
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:08 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik wens je een goede reis, Johan.
Alle dank gaat uit naar de ronselaars.
pi_33000463
quote:
Nou dag dan . Waar ga je heen?
  zondag 11 december 2005 @ 22:13:12 #145
89730 Drugshond
  zondag 11 december 2005 @ 22:16:38 #146
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33000598
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Alle dank gaat uit naar de ronselaars.
ik zal het even opschrijven
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 11 december 2005 @ 22:18:08 #147
89730 Drugshond
pi_33000645
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef du_ke het volgende:
Nou dag dan . Waar ga je heen?
Expeditie Noordpool, met een honkbalknuppel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33000705
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Sickie het volgende:

[..]

Jup, ik heb er 1 in de buurt die een heel breed en diep assortiment heeft. Of ze het drankje in kwestie hebben weet ik nog niet.
Mijn favoriete slijter wordt om mij raadselachtige redenen gerund door vrouwen. Volgens mij is dat uitzonderlijk, wat jou?
quote:
[..]

Tis Vodka he. Heb je jezelf flink omver gedronken van dat spul?
Fles is leeg (en weg), kan spelling niet nazien. Het was Fins, dunkt me. Grappig, borrelen in het noorden van Scandinavië, in juli. Midden in de nacht en de zon schijnt volop. Zo raar
quote:
[..]

Zolang je belooft me niet onder tafel te zuipen. Ik ben het een beetje verleerd namelijk.
He, ik ben oud en al jaren uit training. Je krijgt mij wel onder tafel
quote:
[..]

Ik dacht dat je zeer goed was? Val je daar even door de mand.
Ik ben Zeer Goed
pi_33000771
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Expeditie Noordpool, met een honkbalknuppel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuppelen en knuffelen scheelt elkaar niet zo gek veel .
pi_33000930
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Knuppelen en knuffelen scheelt elkaar niet zo gek veel .
Doodknuffelen en joodknuffelen ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')