daar doe ik niet aan meequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef Shirley het volgende:
Alweer? Doe maar snel een kruisje voor je msn naam dan maar!
Het staat nu ook al op teletekst.quote:
quote:
Komt uit 2004 dat topic.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=57852
komt op msn een gast naar me toe.... welke versie heb jij dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef -AnneX- het volgende:
Komt net zown gast op msn naar me toe, datie op het nieuws had gezien dat eminem dood was geschoten
waar of niet waar?
VRT teletekstquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het staat nu ook al op teletekst.
Verdomme, waarom vind ik dit grappig?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
VRT teletekst
Vanmiddag rond één uur is de rapper Eminem op straat door een jehova-getuigen doodgeschoten.
De man in rode jurk, die tevergeefs een bijdrage vroeg aan de rapper, schoot met een catapult, vanaf één meter Eminem door z'n linker knie.
De rapper smekend om genade kreeg het genadeschot een paar tellen later.
De Jehova-getuigen Breznimandoer caplosdranemser schreeuwde naar de toegestroomde menigte dat ie er zelf om had gevraagd.
Toen één van de omstanders aan Breznimandoer vroeg wat Eminem had gevraagd dan antwoorde hij :
'Ja da wik ok nie, m'n Engels is niet zo best.'
Jij bent niet erg vlug he?quote:
Ik vraag me echt af waarom niemand jou ooit je nek gebroken heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
VRT teletekst
Vanmiddag rond één uur is de rapper Eminem op straat door een jehova-getuigen doodgeschoten.
De man in rode jurk, die tevergeefs een bijdrage vroeg aan de rapper, schoot met een catapult, vanaf één meter Eminem door z'n linker knie.
De rapper smekend om genade kreeg het genadeschot een paar tellen later.
De Jehova-getuigen Breznimandoer caplosdranemser schreeuwde naar de toegestroomde menigte dat ie er zelf om had gevraagd.
Toen één van de omstanders aan Breznimandoer vroeg wat Eminem had gevraagd dan antwoorde hij :
'Ja da wik ok nie, m'n Engels is niet zo best.'
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef kletskop het volgende:
[..]
komt op msn een gast naar me toe.... welke versie heb jij dan?![]()
quote:
quote:Beroep: Leidster op een kinderdagverblijf.
Ja daar breek ik m'n hersens altijd over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom niemand jou ooit je nek gebroken heeft.
Wow... die fans zien er inderdaad wel gehavend uit.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef _F_Knowall het volgende:
[..]
Verdomme, waarom vind ik dit grappig?
Ik hoop het maar, anders wordt het tijd dat CNN iemand aanneemt die z'n moerstaal spreekt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook mooi gefotoshopt kunnen wezen.
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
ZOU HET?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Messenga het volgende:
Vandaar die greatest hits! goed getimed
Dan zal hij vast wel heel goed op die andere (2 pac) hebben gelet, die heeft het ook nog 7 jaar postuum weten uit te zingen, zelfs met een vergeving op het laatstquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Messenga het volgende:
Vandaar die greatest hits! goed getimed
Idd... heel echt... vooral die letters met achtergrond die over de Amerikaanse vlag heen zijn geplaktquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.
Jaa, zo ontzettend goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel goed gephotoshopt zijn, want dit ziet er wel heeeeel echt uit.
Die grafische afdeling van CNN is ook niet meer wat het geweest is héquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef ironx het volgende:
[..]
Idd... heel echt... vooral die letters met achtergrond die over de Amerikaanse vlag heen zijn geplakt
En zij moesten zich natuurlijk haasten... wat is nou belangrijker, dat het er goed uit ziet, of dat de wereld snel op de hoogte gehouden wordt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die grafische afdeling van CNN is ook niet meer wat het geweest is hé.
Zij zijn natuurlijk ook in shock vanwege die nieuws.
Dat zei die gebrekkig sprekende in Amerika wonende Belg ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef moomphs het volgende:
Ik gun het hem.
Bron?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
"Rapper "Eminem" Dies In Car Accident
hij is dus echt weg![]()
Dat lijkt me nogal wiedes. Over iets als de dood van een pop-idool maak je geen grappen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:41 schreef Frasier het volgende:
Ik kan uit een zéér betrouwbare bron bevestigen dat het waar is.
O, nou dat vind ik wel heel ergquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
Miami (FL) - Multi-platinum artist Marshall Mathers, known bij the stage name "Eminem", was killed 2:30AM EST while driving a rental car on his way to a late-night party.
Mathers, who authoirities believe was inder the influence of alcohol or drugs, whas behind the wheel of a Saturn Coupe 2004 model witnesses say swerved to avoid a slow moving vehicle, then lost control and slammed into a grove of trees.
The war crumpled by the impact, making extraction of Mather's body very difficult. He was declared dead on the scene by paramedics who arrived a short time later.
Authorities would not comment on detals surrounding the accident other than to confirmate the identity of the victim.
hij is dus echt weg![]()
Bron?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
Miami (FL) - Multi-platinum artist Marshall Mathers, known bij the stage name "Eminem", was killed 2:30AM EST while driving a rental car on his way to a late-night party.
Mathers, who authoirities believe was inder the influence of alcohol or drugs, whas behind the wheel of a Saturn Coupe 2004 model witnesses say swerved to avoid a slow moving vehicle, then lost control and slammed into a grove of trees.
The car crumpled by the impact, making extraction of Mather's body very difficult. He was declared dead on the scene by paramedics who arrived a short time later.
Authorities would not comment on detals surrounding the accident other than to confirmate the identity of the victim.
hij is dus echt weg![]()
Eminem Death Hoaxquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
The car crumpled by the impact, making extraction of Mather's body very difficult. He was declared dead on the scene by paramedics who arrived a short time later.
hij is dus echt weg![]()
is van 2000 Hoaxquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef Vivi het volgende:
http://urbanlegends.about.com/library/bleminem.htm
Hoewel
Tis niet waar!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef D1 het volgende:
Voel me nu ineens heel depri. De enige die me ooit begreep is er niet meer...
![]()
![]()
![]()
Heb gelijk een (f) voor mn naam gezet![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef Vivi het volgende:
http://urbanlegends.about.com/library/bleminem.htm
Hoewel
Wel raar dat het precies hetzelfde verhaal is dan..quote:
Dude...je kent hem nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef D1 het volgende:
Voel me nu ineens heel depri. De enige die me ooit begreep is er niet meer...
![]()
![]()
![]()
Heb gelijk een (f) voor mn naam gezet![]()
de ideeen om iemand te laten dood gaan zijn zeker opquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wel raar dat het precies hetzelfde verhaal is dan..
Was het die dude die hem al jaren stalked?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Monidique het volgende:
Ik zag het net ook op CNN, hij schijnt doodgeschoten te zijn door een doorgedraaide fan.
Maar er stond juist dat die man was opgepakt toch? En veroordeeld was voor moord?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was het die dude die hem al jaren stalked?
Mên, je kunt toch nagaan dat een simpel straatverbod niet helpt bij zo'n gek.
* D1 kijkt in fotoboek ... ziet een <18 jarig guppie ... neemt het haar niet kwalijkquote:
[Guppie het altijd nogal eng vind als hysterische fans menen een soulmate te hebben gevonden in een >willekeurige celeb<quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:51 schreef D1 het volgende:
[..]
* D1]kijkt in fotoboek ... ziet een <18 jarig guppie ... neemt het haar niet kwalijk[/me]
Ja..... DEZE moord... te triest...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar er stond juist dat die man was opgepakt toch? En veroordeeld was voor moord?
Eminem was een witte negerquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef trigt013 het volgende:
executie van een donkere man
leeg je browser cache eensquote:
* D1 vind het aandoenlijk dat mensen dergelijke posts op FOK! nog serieus nemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
[Guppie het altijd nogal eng vind als hysterische fans menen een soulmate te hebben gevonden in een >willekeurige celeb< ][/me]
http://www.mmguide.musicmatch.com/whatsup/whatsup.cgi?s=special&a=0401_hoaxes&p=3quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ja het is echt waar:
hij is dus echt weg![]()
Heb je hem net aan de telefoon gehad ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:16 schreef nozem het volgende:
Hij is alleen niet dood.
Het staat niet op nu.nl en niet op teletekst. Dus ik hou een slag om de arm. Logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je hem net aan de telefoon gehad ofzo?
Ik snap dat niet he... er zijn allerlei bronnen en arikelen die bevestigen dat hij wel dood is, en toch doet men er zo luchtig over hier.
ja dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je hem net aan de telefoon gehad ofzo?
Ik snap dat niet he... er zijn allerlei bronnen en arikelen die bevestigen dat hij wel dood is, en toch doet men er zo luchtig over hier.
die zijn altijd traagquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Het staat niet op nu.nl en niet op teletekst. Dus ik hou een slag om de arm. Logisch lijkt me.
En CNN is geen betrouwbare bron wil je zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Het staat niet op nu.nl en niet op teletekst. Dus ik hou een slag om de arm. Logisch lijkt me.
Na een half uurtje zou het er dan toch wel eens opstaan lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Geef eens een goede link dan. Overtuig me.quote:
staan er al honderden in dit topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Geef eens een goede link dan. Overtuig me.
Waar zeg ik dat ie het verdient?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom verdient Eminem een vroegtijdige dood, nozem?
Elvis drinkt geen bierquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef sooty het volgende:
Wat een misverstanden weer. Er is niets mis met Enimen, maar het vliegtuig met ABBA aan boord is neergestort.
Oja, Elvis zit hier op de hoek een pilsje te drinken met James Dean.
haha blinde kipquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef nozem het volgende:
Maar ik ben er weer half ingetuind. Op www.cnn.com ook niks te vinden. Fijne mensen zijn jullie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
Als je een echte Eminem fan bent zet dan vanavond om 20.00 uur je MSN 10 minuten lang op 'lunchpauze'.
Ik ben Kurt Cobain vanmiddag nog tegengekomen en ga zo een biertje drinken met 2Pac.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:25 schreef sooty het volgende:
Wat een misverstanden weer. Er is niets mis met Enimen, maar het vliegtuig met ABBA aan boord is neergestort.
Oja, Elvis zit hier op de hoek een pilsje te drinken met James Dean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |