Dus jij hebt liever dat het slecht gaat? Of mag het alleen goed gaan onder partijen die jouw voorkeur genieten?quote:Op zondag 11 december 2005 15:40 schreef TC03 het volgende:
Zal je zien dat de economie nu aantrekt, en dat het tijdens de regeerperiode van de PvdA allemaal weer goed gaat in het land.
ja, en als je afgestudeerd bent sta je boven alles en iedereen want jij hebt er voor gestudeerd.. common sense telt hier even nietquote:Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen inhoud? Hij is cum laude afgestudeerd in de politicologie en in de economie. Lijkt me niet dat je dat een gebrek aan inhoud kunt noemen.
toch nog een die oplet.. goed gedaan jochie, dan weet je vast wel welke aflevering van Nova ik bedoel..quote:Op zondag 11 december 2005 15:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Clairy Polak is pas sinds januari 2003 presentatrice bij NOVA. Op dat moment was de winst van de LPF allang verdampt.
Blablabla. Kom nu eens met aantoonbare feiten.quote:Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef kawotski het volgende:
[..]
toch nog een die oplet.. goed gedaan jochie, dan weet je vast wel welke aflevering van Nova ik bedoel..
Dat roept Samirs advocaat ook steeds..quote:Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blablabla. Kom nu eens met aantoonbare feiten.
you're so missing the point.. denk je nou echt dat ik de videobanden uit kast ga halen om aan te tonen op welke datum de Linkse Media het hardst klapte? Het gaat erom dat enige hypocrisie ze niet vreemd is.quote:Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blablabla. Kom nu eens met aantoonbare feiten.
En dat geldt niet voor de Rechtse Media?quote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
you're so missing the point.. denk je nou echt dat ik de videobanden uit kast ga halen om aan te tonen op welke datum de Linkse Media het hardst klapte? Het gaat erom dat enige hypocrisie ze niet vreemd is.
Het kwam in ieder geval nogal Fortuynistisch over.quote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Bos riep niet "Ik word minister president" hij heeft zich beschikbaar gesteld om Minister President te worden "als" de PvdA de grootste partij wordt bij de eerstvolgende verkiezingen. En dus dat hij "niet" iemand anders naar voren laat schuiven zoals de vorige verkiezingen dat hij Cohen naar voren liet schuiven als kanidaat-Minister President.
Of dat is hetgeen dat jij er graag in ziet.quote:Op zondag 11 december 2005 17:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het kwam in ieder geval nogal Fortuynistisch over.
Tja, hij zit in de oppositie en de kabinetspartijen stellen zich monistisch op. Dan hoor je als oppositie toch gewoon je alternatieve visie te geven? Hij is echt niet lui, want hij laat zich zien op straat, schrijft stukken in dag- en weekbladen en had bij de Algemene Beschouwingen een tegenbegroting.quote:Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef Nnelis het volgende:
Hij is inhoudsloos omdat hij alles "beter weet" terwijl hij zelf niet presteert. Zegt de term "de beste stuurlui staan aan wal" je iets? Nu is dit nog niet eens het ergste. Het ergste is namelijk dat hij pas commentaar heeft als het hele onderwerp al gepasseerd is.
Met die VVD-minister van Financien tijdens Paars bedoel je?quote:Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef Nnelis het volgende:
Net als nu het geval is na paars...
Ik steun Balkenende toch niet?quote:Op zondag 11 december 2005 15:16 schreef Elgigante het volgende:
Sidekick: Hoe kun je nu iemand zonder ruggengraat steunen als premier in de roerige tijden die NL doormaakt?
Z'n alternatieve visie geeft hij wel inderdaad. Als hij nou ook met oplossingen zou komen. Maar dat doet hij niet. Zeggen wat er fout gaat kan ik ook, daar hoef je geen politicus voor te zijn. Lui is hij zeker niet, hij is altijd de eerste die verteld wat er fout gaatquote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, hij zit in de oppositie en de kabinetspartijen stellen zich monistisch op. Dan hoor je als oppositie toch gewoon je alternatieve visie te geven? Hij is echt niet lui, want hij laat zich zien op straat, schrijft stukken in dag- en weekbladen en had bij de Algemene Beschouwingen een tegenbegroting.
Wat mij betreft mag hij zich inderdaad gaan bewijzen.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:51 schreef Nnelis het volgende:
Maargoed hij zegt dat er oplossingen in zn boek staan, ik ben benieuwd ( niet dat ik het ga lezen)
Waarom staat hij ook alweer aan de wal? Had dat niet iets te maken met door het CDA gemanipuleerde formatiebesprekingen?quote:Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef Nnelis het volgende:
Zegt de term "de beste stuurlui staan aan wal" je iets?
Daarvan ben ik niet op de hoogte, dus kan ik niets over zeggen, maar verhelder me?quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom staat hij ook alweer aan de wal? Had dat niet iets te maken met door het CDA gemanipuleerde formatiebesprekingen?
Nee. Het had te maken met 2 partijen die eerst 6 weken gingen praten over zaken waar ze het bij voorbaat al over eens waren, waarna de punten ter sprake kwamen waarop ze structureel verschilden van mening, en toen klapte de boel in elkaar. Zo heel moeilijk is het niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom staat hij ook alweer aan de wal? Had dat niet iets te maken met door het CDA gemanipuleerde formatiebesprekingen?
quote:Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef Nnelis het volgende:
Hij is inhoudsloos omdat hij alles "beter weet" terwijl hij zelf niet presteert. Zegt de term "de beste stuurlui staan aan wal" je iets? Nu is dit nog niet eens het ergste. Het ergste is namelijk dat hij pas commentaar heeft als het hele onderwerp al gepasseerd is.
Dan zul je te zien dat het begrotingstekort lekker op gaat lopen terwijl het net allemaal een beetje netjes bijgewerkt is. Dan is bos populair en kan het kabinet na hem weer de troep opruimen. Net als nu het geval is na paars...
Volgesn mij ben je ook niet op de hoogte met betrekking tot het begrotingstekort.quote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Daarvan ben ik niet op de hoogte, dus kan ik niets over zeggen, maar verhelder me?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |