zitten we met z'n 5e-en in de poulequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef pascalheister het volgende:
je vergeet montenegro bjooroooo
nee met z'n zessen, Ivoor en Kust zijn ook gescheidenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten we met z'n 5e-en in de poule
of maak jij dat hokje ff groter
zie je wel....ik had er allang in moeten liggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee met z'n zessen, Ivoor en Kust zijn ook gescheiden
Je hebt de kinderversie van Triviant weer gewonnen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:oi
zusje is weer eens weekendje thuis met dr vriend, getriviant, en ik heb natuurlijk glorieus wonnen
nee onze oude versie uit 1993 ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de kinderversie van Triviant weer gewonnen?
Het is verdomme nog geen dinsdagquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Nog maar 4 HOOLS te gaan voordat het grote feest kan losbarsten.
Probeer zo'n ukkie maar een sduidelijk te maken dat de keelpijn alleen maar erger wordt van het huilen....quote:
bareuh... welk stripfiguur zei dat altijd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:21 schreef Againzender het volgende:
bareuh, Axel heeft de hele nacht gehuild
doe mij maar een kan hele sterke koffie
Ach, wat is er toch met hemquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:21 schreef Againzender het volgende:
bareuh, Axel heeft de hele nacht gehuild
Nope had net rijlessen, vanavond wel aan het bier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Doegewoon nog wezen hakken?
Ingenieus opgezet inderdaad...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken wat de wereld de moeilijkste poll vind
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen...
Mijn eerste echte kater in het nieuwe huissie (inclusief het uitkotsen van mijn shoarma van vannacht)![]()
Er mailt niemand terug.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef dndiek het volgende:
Sandman hoe is het met de zoektocht naar een kamer??
Ik zal van de week nog wel eens navraag doen bij wat mensenquote:
Dat soort momenten moet je koesteren, Frankyquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen...
Mijn eerste echte kater in het nieuwe huissie (inclusief het uitkotsen van mijn shoarma van vannacht)![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef StarGazer het volgende:
Dat soort momenten moet je koesteren, Franky![]()
Gewoon voor de zekerheid zou ik het daar ook nog eventjes meldenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wilde hier trouwens nog even melden dat Blřf werkelijk fantastisch was gisteren.
Of zal ik dat in MM's verjaardagstopic doen?
Ja, moest vandaag werken.quote:
Ik werk bij een landelijk bekend koekproducent op de inpakafdeling. Ik moet dus o.a. de koeken in de dozen doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk Bos?
Nee, een anderquote:
Een echte student hoor ik hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen zin om de afwas te doen, dus ben ik mijn ontbijt aan het nuttigen van een pizzadoos..
Collega van SideKick?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk bij een landelijk bekend koekproducent op de inpakafdeling. Ik moet dus o.a. de koeken in de dozen doen.
Maar ik ben wel opzoek, naar administratief werk, want daar heb ik diploma's voor.
Zou kunnen, ken hem nietquote:
Gaat weer lekkerquote:
quote:
Als het over Oranje gaat is iedereen ineens voetbalfan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tot zover nog geen anti-voetbal n00bs gesignaleerd in het topic!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
Als het over Oranje gaat is iedereen ineens voetbalfan.
Zag het.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die foto met de Oranje leeuw is trouwens in het Roda stadion gemaakt!
Yup ... zal ik binnenkort toesturen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:20 schreef dndiek het volgende:
Hoi Eilanden
Zou je nog een keer willen kijken voor een recept van Baicalaitos ?
Ik dacht jij support Duitsland!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Heb zelf meer met Ierland dan met Nederland, dus 'mijn' land is er niet bij...
Hebben we alleen vanavond nog samen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Morgen is vriendinnetje weer terug!![]()
En vannachtquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hebben we alleen vanavond nog samen?![]()
Ja hallo zeg, ik ben geen sletquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En vannacht
Maar dan moet het wel kort en heftig, want ze land al om 08:00 op Schiphol
Is ze nu in Puerto Rico?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Morgen is vriendinnetje weer terug!![]()
Nee, je bent de hoer van Heerenveen!quote:
Kun je nog wel fatsoenlijk lopen dan als SCH met je klaar is?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En vannacht
Maar dan moet het wel kort en heftig, want ze land al om 08:00 op Schiphol
Dat wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, je bent de hoer van Heerenveen!
Waarom? Ik dacht juist dat jij dat zo geil vond?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Haal die restjes shoarma even van je kin lieverd.
Niet als het drie maanden oud isquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht juist dat jij dat zo geil vond?
Je hebt het liever als wijn minimaal een paar jaar oud?quote:
Nog een paar uurtjes jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is ze nu in Puerto Rico?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ziet ook zo dom uit als je op schipjol loopt alsof je in je broek gescheten hebt
U is bekend met de eeuwenoude kunst van het kontneukelen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef DarkShine het volgende:
Ziet ook zo dom uit als je op schipjol loopt alsof je in je broek gescheten hebt
Ja man, ik weet nog niksquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:34 schreef dndiek het volgende:Bluezz
Nog steeds in afwachting van je gedichtenslachtoffer??
Mijn uitgang blijft een uitgang!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
U is bekend met de eeuwenoude kunst van het kontneukelen?![]()
* FrankyMcG is jaloers!quote:
Fijn dat het zo goed gaatquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef DIGGER het volgende:
Glenn en z'n zusje
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05496/PC040070.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En Kady, die al een sterke meid wordt (ze is al wel heel vroeg met het willen optillen van haar hoofd etc.)
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05496/PC010040.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ej hoer nu wel "Oi" zeggen mocht je me zien op Innercity. Mits ik niet te ver heen van het bier zal ik dan "oi" terug zeggen.quote:
Jawi is de hoer van Amsterdam, Jawi is de hoer van Amsterdam, Jawi is de hoer, Jawi is de hoer .... lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ej hoer nu wel "Oi" zeggen mocht je me zien op Innercity. Mits ik niet te ver heen van het bier zal ik dan "oi" terug zeggen.
Ik herken jou welquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ej hoer nu wel "Oi" zeggen mocht je me zien op Innercity. Mits ik niet te ver heen van het bier zal ik dan "oi" terug zeggen.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jawi is de hoer van Amsterdam, Jawi is de hoer van Amsterdam, Jawi is de hoer, Jawi is de hoer .... lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik kan ook een fries woordje! In sneek geleerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef SCH het volgende:
Do wolst net wiete Eilannen, wat een protte topics der al foar mei binne
Het is denk ik inderdaad maar beter dat ik niet wil weten wat voor topics er voor jou zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef SCH het volgende:
Do wolst net wiete Eilannen, wat een protte topics der al foar mei binne
Wat wolst do zupe?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan ook een fries woordje! In sneek geleerd.
Stokslobberenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat wolst do zupe?
Hasto dy prammen fan deiselst or binnen se fan de dokter?
Ken je nog meer?
Nee, van een vrouwmensch geleerdquote:
Werken na parties rulez!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:09 schreef JaWi het volgende:
Hoorde alleen vandaag dat ik die zondag om half 9 moet werken.
Ik had ook iets meer uitleg nodig van de dame in kwestiequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden begrijpt stokslobberen nu pashad eerst geen flauw idee wat het betekende
Dan had je geluk dat het niet SCH was die je om uitleg vroegquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had ook iets meer uitleg nodig van de dame in kwestie.
Ik moet zaterdag al om 08:00 lessen, maar goed daarna even slapenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik herken jou wel.
Hoorde alleen vandaag dat ik die zondag om half 9 moet werken.
Voorlezen uit een boekje "Op vakantie in Friesland"quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef Eilanden het volgende:
En spreek jij nu FrieSCH of toeriSCHtenFrieSCH?
Ik ga ook meer eens een biertje pakkenquote:
Ja de tegenstander kwam niet opdagendus etoen hebben we de derder helft maar geoefend....quote:
Fries met Utregts accent natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef Eilanden het volgende:
En spreek jij nu FrieSCH of toeriSCHtenFrieSCH?
Wqat heb je weonsdag avond gezopen dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga ook meer eens een biertje pakken.
De eerste sinds dinsdagavond in The Gunners Pub.
Een enorm aantal engelse pintsquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Wqat heb je weonsdag avond gezopen dan?![]()
Dan is het goedquote:
Jawel dat verdooft de pijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef JaWi het volgende:
Volgens mij is bierdrinken en een beginnende keelontsteking geen puik plan.
ach wat is beginnend he... als je de keelontsteking eenmaal hebt mag je uberhaupt geen bier drinken, geniet er nog maar van zolang het nog kan. Ik zeg altijd maar, drink alsof het je laatste is (zijn).quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef JaWi het volgende:
Het probleem is dat ik dat iedere avond doe als ik drinkquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zeg altijd maar, drink alsof het je laatste is (zijn).
Dat is toch geen probleeem?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat iedere avond doe als ik drink.
Kun je beter Whiskey of Rum gaan zuipen....quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef JaWi het volgende:
Hoi pap hoi mamquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als ik zo eens mijn bankrekening bekijk wel.
Die lopen zojuist de deur uit met de mededeling, we gaan uit etenquote:
Eeen pizza kost toch minstens 35 euro tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die lopen zojuist de deur uit met de mededeling, we gaan uit eten.
Kan ik weer een pizza bestellen.
als je al het bijbehorende bier meerekent ....quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Eeen pizza kost toch minstens 35 euro tegenwoordig![]()
Inbegrepen bij de prijs natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
als je al het bijbehorende bier meerekent ....![]()
SOS SOS SOS SOS SOSquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
XTC XTC XTC XTC XTC
Sos op de klit, olé, olé!quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Jawi, ziekjes? Op zaterdag? Kloten! Idols
Zeg ik al 4 jaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef JaWi het volgende:
Ik weiger ook om heel de zaterdagavond achter de computer te zitten.
Dan neem je het toch op. Spoelt door en kijkt alleen naar nde reclame.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
[..].
En BS, ik weiger voetbal op talpa te kijken.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat hebben ze bij Willem II gedaan in de bus naar Friesland zeg
Ik een spoiler dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik een spoiler dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme SCH
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is alweer 1-3, kom op Heerenveen! Kan nog makkelijk!
Hé, laat me er buiten, ik ben op de één of andere manier anti W-II.quote:
Dan heb je een goed seizoen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé, laat me er buiten, ik ben op de één of andere manier anti W-II.
Ja ze mogen van mij daar onderin blijven hangen.quote:
Hebben Groningen en H'veen toch iets gemeenquote:Wij hebben altijd compassie met de zwakkeren. Heerenveen was de enige club die van Fortuna verloor![]()
Schrale fans?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:42 schreef clauwheee het volgende:
Hebben Groningen en H'veen toch iets gemeen
Hé, dat doe je er om! Je weet dat dat juist een punt is waarop we aub niet met H'veen willen worden vergeleken. FC Grunn heeftquote:
Ja,quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ligt Fok er bij jullie ook af en toe uit?
Ik krijg steeds gezeik dat de server niet gevonden kan wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja irritant.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag, je maakt me blij met je postquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik krijg steeds gezeik dat de server niet gevonden kan worden
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef clauwheee het volgende:
SCHat ik had in de rust even met KJ gebeld, dit kon natuurlijk niet zo.
limewirequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
Heeft iemand hier muziek van 'il divo' ofzo? Dat moet mijn zus hebben.
Heb er nu helemaal geen downloadprogamma's opstaan, hoopte eerlijk gezegd op iemand die wat kon sturen over de gmailquote:
heanig? Ik bobquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Cultheld, doe het heanig an!
Ik heb die hele kud cdquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
Heeft iemand hier muziek van 'il divo' ofzo? Dat moet mijn zus hebben.
Oow shit ja, dat moet ik ook nog een keer afmakenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Gedicht voor de 1000ste is ook verstuurd
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow shit ja, dat moet ik ook nog een keer afmaken![]()
Je jas verliezen/laten stelen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef JaWi het volgende:
Ziek zijn is kut. Had wel iets beters kunnen bedenken vanavond
.
Die komt meestal wel terug, die laat ik alleen in dronken toestand staan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je jas verliezen/laten stelen?
Stenenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:59 schreef Bananenman het volgende:
Of noem het maar op.
Er zijn meer wedstrijden verplaatst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:07 schreef JaWi het volgende:
Waarom?
21.00quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Tijdstip van Nederland - Argentinie is verplaatst van 16.00 naar 19.00
Het is dan ook om 21.00 uur. Zie post boven je.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:10 schreef JaWi het volgende:
7 uur is nog steeds een kuttijd. Wedstrijden moeten gewoon s'avonds zijn.
Kan me ook niet voorstellen dat de horeca blij is met wedstrijden om 3 uur.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:10 schreef JaWi het volgende:
7 uur is nog steeds een kuttijd. Wedstrijden moeten gewoon s'avonds zijn.
Kan me ook niet voorstellen dat de horeca blij is met wedstrijden om 3 uur.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
21.00
Negen uur, niet negentien uur
Die moeten inderdaad eigenlijk ook verplaatst wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:13 schreef JaWi het volgende:
9 uur is okay.
Nog steeds belachelijk dat sommige kwartfinales om 5 uur s'middags staan.
Want Gelsenkirchen is zoveel gezelligerquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind de steden nog kutter dan de tijden, ik wil gelsenkirchen GVD niet fucking DDR deutsland.
DDR Deutschland?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind de steden nog kutter dan de tijden, ik wil gelsenkirchen GVD niet fucking DDR deutsland.
Voor een gezellig WK moet je al helemaal niet nuchter in Duitsland zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Want Gelsenkirchen is zoveel gezelliger
en hoe verder je er in rijdt, hoe meer bier je kan drinkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor een gezellig WK moet je al helemaal niet nuchter in Duitsland zijn.
Voor een wedstrijd van 16.00 uur moet je dan om 10.00 uur vertrekken en dan ben je er dus pas bij aanvang van de match..quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef JaWi het volgende:
Leipzig ben je in 6 uur met de auto, ik zie het probleem niet zo.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
gesporken? Nog een biertje voor AZ!!!
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Mn moeder vond het jammer dat ze mafkezen in het uitvak in hun blote bast bij de 3-3 niet lieten zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Mn moeder vond het jammer dat ze mafkezen in het uitvak in hun blote bast bij de 3-3 niet lieten zien![]()
![]()
Fansquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
Weer terug van het 'hoogtepunt' van het jaar: verplicht met de hele familie naar Holiday on Ice en daarna Indisch eten.
Toppunt was dat we die enorme zaal van Holiday on Ice binnen kwamen en opeens onze namen hoorden roepen vanaf een tribune. bleek daar een Fok!-ster (Lois) te zitten die we nog nooit ontmoet hebben, maar die ons herkende van onze foto's op Fok!.
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Das grappig dat Lois jullie herkende, alleen zou ik daar liever niet gezien willen worden.
Goedzo Pasc, recensietjequote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
oja vergeet ik te zeggen dat ik heerlijk heb gegeten bij Jill's in Den Haag
Nicknames roepen door een zaal. Tja...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
Weer terug van het 'hoogtepunt' van het jaar: verplicht met de hele familie naar Holiday on Ice en daarna Indisch eten.
Toppunt was dat we die enorme zaal van Holiday on Ice binnen kwamen en opeens onze namen hoorden roepen vanaf een tribune. bleek daar een Fok!-ster (Lois) te zitten die we nog nooit ontmoet hebben, maar die ons herkende van onze foto's op Fok!.
:quote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
"Jaap, wanneer gaan we naar huis"
Ik denk dat die Duitsers daarvoor wel wat kampen oprichten.quote:Op zondag 11 december 2005 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand al goedkope campings uitgevogeld waar vanuit je snel in de speelsteden van Oranje bent?
Ik had na 5 minuten al naar huis gewild.quote:Op zondag 11 december 2005 00:41 schreef SCH het volgende:
Waarschijnlijk lijken Desmond en golfer gewoon veel op elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |