zitten we met z'n 5e-en in de poulequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef pascalheister het volgende:
je vergeet montenegro bjooroooo
nee met z'n zessen, Ivoor en Kust zijn ook gescheidenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten we met z'n 5e-en in de poule
of maak jij dat hokje ff groter
zie je wel....ik had er allang in moeten liggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee met z'n zessen, Ivoor en Kust zijn ook gescheiden
Je hebt de kinderversie van Triviant weer gewonnen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:oi
zusje is weer eens weekendje thuis met dr vriend, getriviant, en ik heb natuurlijk glorieus wonnen
nee onze oude versie uit 1993 ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de kinderversie van Triviant weer gewonnen?
Het is verdomme nog geen dinsdagquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Nog maar 4 HOOLS te gaan voordat het grote feest kan losbarsten.
Probeer zo'n ukkie maar een sduidelijk te maken dat de keelpijn alleen maar erger wordt van het huilen....quote:
bareuh... welk stripfiguur zei dat altijd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:21 schreef Againzender het volgende:
bareuh, Axel heeft de hele nacht gehuild
doe mij maar een kan hele sterke koffie
Ach, wat is er toch met hemquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:21 schreef Againzender het volgende:
bareuh, Axel heeft de hele nacht gehuild
Nope had net rijlessen, vanavond wel aan het bier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Doegewoon nog wezen hakken?
Ingenieus opgezet inderdaad...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken wat de wereld de moeilijkste poll vind
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen...
Mijn eerste echte kater in het nieuwe huissie (inclusief het uitkotsen van mijn shoarma van vannacht)![]()
Er mailt niemand terug.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef dndiek het volgende:
Sandman hoe is het met de zoektocht naar een kamer??
Ik zal van de week nog wel eens navraag doen bij wat mensenquote:
Dat soort momenten moet je koesteren, Frankyquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen...
Mijn eerste echte kater in het nieuwe huissie (inclusief het uitkotsen van mijn shoarma van vannacht)![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef StarGazer het volgende:
Dat soort momenten moet je koesteren, Franky![]()
Gewoon voor de zekerheid zou ik het daar ook nog eventjes meldenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wilde hier trouwens nog even melden dat Blřf werkelijk fantastisch was gisteren.
Of zal ik dat in MM's verjaardagstopic doen?
Ja, moest vandaag werken.quote:
Ik werk bij een landelijk bekend koekproducent op de inpakafdeling. Ik moet dus o.a. de koeken in de dozen doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk Bos?
Nee, een anderquote:
Een echte student hoor ik hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen zin om de afwas te doen, dus ben ik mijn ontbijt aan het nuttigen van een pizzadoos..
Collega van SideKick?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk bij een landelijk bekend koekproducent op de inpakafdeling. Ik moet dus o.a. de koeken in de dozen doen.
Maar ik ben wel opzoek, naar administratief werk, want daar heb ik diploma's voor.
Zou kunnen, ken hem nietquote:
Gaat weer lekkerquote:
quote:
Als het over Oranje gaat is iedereen ineens voetbalfan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tot zover nog geen anti-voetbal n00bs gesignaleerd in het topic!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
Als het over Oranje gaat is iedereen ineens voetbalfan.
Zag het.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die foto met de Oranje leeuw is trouwens in het Roda stadion gemaakt!
Yup ... zal ik binnenkort toesturen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:20 schreef dndiek het volgende:
Hoi Eilanden
Zou je nog een keer willen kijken voor een recept van Baicalaitos ?
Ik dacht jij support Duitsland!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Heb zelf meer met Ierland dan met Nederland, dus 'mijn' land is er niet bij...
Hebben we alleen vanavond nog samen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Morgen is vriendinnetje weer terug!![]()
En vannachtquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hebben we alleen vanavond nog samen?![]()
Ja hallo zeg, ik ben geen sletquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En vannacht
Maar dan moet het wel kort en heftig, want ze land al om 08:00 op Schiphol
Is ze nu in Puerto Rico?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Morgen is vriendinnetje weer terug!![]()
Nee, je bent de hoer van Heerenveen!quote:
Kun je nog wel fatsoenlijk lopen dan als SCH met je klaar is?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En vannacht
Maar dan moet het wel kort en heftig, want ze land al om 08:00 op Schiphol
Dat wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, je bent de hoer van Heerenveen!
Waarom? Ik dacht juist dat jij dat zo geil vond?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Haal die restjes shoarma even van je kin lieverd.
Niet als het drie maanden oud isquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht juist dat jij dat zo geil vond?
Je hebt het liever als wijn minimaal een paar jaar oud?quote:
Nog een paar uurtjes jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is ze nu in Puerto Rico?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ziet ook zo dom uit als je op schipjol loopt alsof je in je broek gescheten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |