Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat Nederlandse geklets ertussendoor is anders ook superirritant, dus ik heb hem maar op de ARD gezet.
Ik kan mijn ARD niet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat Nederlandse geklets ertussendoor is anders ook superirritant, dus ik heb hem maar op de ARD gezet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kan mijn ARD niet vinden.![]()
http://www.daserste.de/service/frequenzen.asp
Vertel dat maar aan al die Centraal/Zuid Amerikanen, Afrikanen, Aziers, en de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:29 schreef skiczukie het volgende:
Prima, dat Duits. Tenminste nog niet overgegeven aan al dat Engelse gelul.
Je had dit topic in KLB moeten openen, kutnewbie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:34 schreef A_J_ het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan al die Centraal/Zuid Amerikanen, Afrikanen, Aziers, en de rest van de wereld.
ja hoor zoals bij euro sport op het tweede audio kanaal gewoon commentaar in originele taal zettenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:32 schreef bbstreams het volgende:
als die voice-over gewoon zijn kop kan houden is het stukken beter, isdaarvoor geen beter systeem (via de radio ofzo?)
Dit is de omschrijving van deze threat:quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je had dit topic in KLB moeten openen, kutnewbie.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:53 schreef A_J_ het volgende:
[..]
Dit is de omschrijving van deze threat:
Nieuws & Achtergronden
Discussieer hier diepgaander over de actualiteiten.
Dit zijn actualiteiten en hierover discussieer ik.
En waar is het voor nodig om te gaan schelden? Geestelijk arm figuur.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:57 schreef skiczukie het volgende:
Ik neem nú een slok bier. Ow, wacht, ik ga even een topic openen in Nieuws & Achtergronden!![]()
Dit is de laatste reactie die ik aan je wijdt want ik heb echt geen zin om een zinloze discussie te voeren met één of ander mannetje wat zich op één of andere manier verheven voelt omdat hij zo veel heeft gepost op het intellectueel zo gerenommeerde FOK-Forum.quote:
Open er een KLB topic over!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:06 schreef A_J_ het volgende:
Het enige wat ik er over wil zeggen is dat je de discussie frustreert met je off-topic opmerkingen.
Ik frustreer je. Nu al. Veel plezier op Fok! heh.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:06 schreef A_J_ het volgende:
[..]
Dit is de laatste reactie die ik aan je wijdt want ik heb echt geen zin om een zinloze discussie te voeren met één of ander mannetje wat zich op één of andere manier verheven voelt omdat hij zo veel heeft gepost op het intellectueel zo gerenommeerde FOK-Forum.
Het enige wat ik er over wil zeggen is dat je de discussie frustreert met je off-topic opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |