neequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
heb je die foto zelf gemaakt fles?
ja ja goed, en het is afschuwelijk. Ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
enne:
dat zwart witte ding is toch een jasje?
klas - of - schoolgenote?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
ik heb misschien nog wel foto's van de schoolreis naar Griekenland waar zij ook op staat
Hij blijft het helejaar opstaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef leonieke het volgende:
Dank u Speedy![]()
Blijft dat daar staan? En kost da u geen geld ofzo?
OMGquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef leonieke het volgende:
omg
Wees maar die bediende
Annette is blijkbaar getrouwd met een prins bij jullie Sjowhan
Moest je maar een paar aandelen gekocht hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
hadden ze dat niet even op mijn rekening kunnen sturen
Maar maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moest je maar een paar aandelen gekocht hebben![]()
Does is liefquote:
't is dat je t zelf zegtquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:34 schreef leonieke het volgende:
En nu weer gewoon doen..
Nieke is lief![]()
Je kan ons ook niet missen he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bezoek is ff roken in de keuken
dus ik ben weer ff hier
Deejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Jag
't is koopavond, ze zijn in de uitverkoopquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
j'tjes over?
Zo druk is het hier toch niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
't is koopavond, ze zijn in de uitverkoop
jammer dat het niets lekkers wasquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag was er gratis koffie in de trein tussen Utrecht - Den Bosch - Tilburg - Eindhoven.
tuurlijjk, jje kunt er nooit genoeg hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Gelijk een voorraadje ingeslagen dus.![]()
Je lust geen koffie?quote:
quote:
ik heb nog wel een paar posts over hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 2000 posts tot de 30k en ik heb er nog 2 week voor.
tis met dubbel n...quote:
weet ik nietquote:
Friso?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef es70 het volgende:
Annette is met één van onze prinsen getrouwd. Ik weet niet welke, dacht die van: Nee! Ik ben geen homo!
Die is toch met Mabel getrouwdquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef es70 het volgende:
Annette is met één van onze prinsen getrouwd. Ik weet niet welke, dacht die van: Nee! Ik ben geen homo!
Annette met Mabel?quote:
Dat zou ook kunnenquote:
nee de homo, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mabel met annet?
De homo met allebei?quote:
Marilene daarentegen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef D.Rose het volgende:
hoe dan ook, het is geen lekker ding
Zowel Annette, de homo als Mabel
huiliequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed als ik zo negeerd word ga ik wel weer hoor
quote:
Voorspelbaarquote:
joequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed als ik zo negeerd word ga ik wel weer hoor
T zit wel goedquote:
Hehe neequote:
zo groot is het niet, 6 letters maar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker is een groot woord, maar Máxima is wel het leukst
oja, weekend vierenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe nee
Maargoed ik ben film kijken en weekend vieren
ligt aan het lettertype, lekker kan dus ook heel groot zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zo groot is het niet, 6 letters maar.![]()
joe hoiquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe nee
Maargoed ik ben film kijken en weekend vieren
Marilene is leuker dan Maxima...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker is een groot woord, maar Máxima is wel het leukst
Ah jij je CTRL en scrollwieltje gebruikt wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt aan het lettertype, lekker kan dus ook heel groot zijn
Toch nog 1,5 uur later dan gepland.quote:
Ze wordt ook ouder.quote:
Ik vind dat ze er leuker uitzietquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is? Je vindt dat bedoel je?
En leuker in omgang of ze ziet er leuker uit?
dat mag je vinden, ze is bij mij ook een goede tweede, maar ze heeft iets teveel weg van een ex, dus ik kies toch voor 'onze Máximaquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er leuker uitziet. En dan wel in 'gewone' kleren, niet dat ouwelijke 'nette' gedoe...
ik heb misschien volgende week al een personeelsuitje.quote:
Goed goed, een 1 daags weekend.quote:
Een extra lang weekend, paar weken al nu.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed goed, een 1 daags weekend.Jou?
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen het water laten testen en guppy's halen als dat goed is.![]()
Wat had je nou besloten bij die vorige die je voor woensdag moest beslissen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een extra lang weekend, paar weken al nu.![]()
![]()
Je gaat een dagje weg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:05 schreef es70 het volgende:
Morgen de oppas...
en dan ga je karten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik heb misschien volgende week al een personeelsuitje.![]()
quote:
Neuh, laserquesten ofzo. Maar ik weet nog niet of ik meega.quote:
Ja zeker, zo snel mogelijk, voor je het weet zijn ze guppygeestloos.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh leuk!Wel actiefoto's van de puppy's posten he?
![]()
Ze houden me in "file" ik ga echt niet onder het minimum werkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat had je nou besloten bij die vorige die je voor woensdag moest beslissen?
Ben er overdag niet zo veel meer en lees niet terug dus ik heb het niet meegekregen.
Pat gaat aan de rol en jij hebt de oppas, uhhh ????quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat gaat aan de rol, ik heb dus de oppas
.
Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Nu ga je verder solliciteren?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja zeker, zo snel mogelijk, voor je het weet zijn ze guppygeestloos.
[..]
Ze houden me in "file" ik ga echt niet onder het minimum werken
Pat gaat idd een avondje bieren met vrienden, en het logische gevolg is dat ik dan dus op de kinderen pasquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pat gaat aan de rol en jij hebt de oppas, uhhh ????
Yep moet wel he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Nu ga je verder solliciteren?
O gezelligquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat gaat idd een avondje bieren met vrienden, en het logische gevolg is dat ik dan dus op de kinderen pas.
Ik heb geen oppas... laat staan eentje die ik wil 'hebben'...
Ik ook wel, was al bijna om half negen naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben een beetje 'nog niet fit en moe'
Weet ik nog niet, misschien zoek ik wel gezelschapquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gezelligEen avondje voor jezelf
![]()
@jag, ik weet niet wat laserquesten is.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gezelligEen avondje voor jezelf
![]()
@jag, ik weet niet wat laserquesten is.
ikkequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft iemand dat wel eens gedaan? Laserquesten?
Ook leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien zoek ik wel gezelschap.
Maar wat ga je doen dan? Wat kan ik er van verwachten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, erg leuk
maar het was dan ook een leuke groep, dat is wel een voorwaarde
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Als het het zelfde is als lasergame, dan heb ik dat wel gedaan
in de mergelgrotten.
O zo, nou bij lasergame kregen we allemaal zo'n zender om en natuurlijk een geweer'quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik weet zelf niet eens wat het is. :\')
in teams ga je op elkaar schieten, en dus ook wegduikenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar wat ga je doen dan? Wat kan ik er van verwachten?
omdat ik al heel lang weg wasquote:
Ik duik mijn bed in, en ga een "leuke" film kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in teams ga je op elkaar schieten, en dus ook wegduiken
Het team met de meeste 'hits' wint
jij ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik duik mijn bed in, en ga een "leuke" film kijken
weet nog niet welke.
Trusten alvast![]()
Fijn weekend alvast allemaal.![]()
ik kom je zo achternaquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik duik mijn bed in, en ga een "leuke" film kijken
weet nog niet welke.
Trusten alvast![]()
Fijn weekend alvast allemaal.![]()
zeg, wil je me weghebben ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weltrusten bengeltje![]()
Weltrusten D.rose![]()
altijdquote:
ik dacht dat je ging slapen en nu hang je hier nog steeds rond.quote:
ik ga wel hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging slapen en nu hang je hier nog steeds rond.![]()
kusje en tot morgen!quote:
Er zijn wel wat mensen, dus laten we het wat minder rustig makenquote:
zekerquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef ioko het volgende:
Als ik vrouwelijk bezoek heb, is dat meestal ook vriendschappelijk, kan ook leuk zijn, toch ?
Haha, das een goeie afspraak, die ik ook had, alleen heeft zij nu een vriend (de bitchquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker
op 19-11-2015 gaan we trouwen, tenzij één van ons voor die tijd iets beters vindt
We hebben het hier over het traject Uithof - Lunettenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef ioko het volgende:
Ow, ik woon ook in Utrecht, meeste stukken kun je wel rondlopen (woon op de Amsterdamsestraatweg)
ja, maar goed, ze ging dus lopenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef ioko het volgende:
Dan was ik of blijven slapen, of dan maar een taxi
Komt wel goed joh, had je geen fiets ofzo, om haar te brengen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar goed, ze ging dus lopenen de laatste keer kreeg ik de voicemail
Absoluut niet, ik zou ook onrustig zijn, totdat ze thuis was.quote:
Dat zegt ze maar, ze vind het vast fijn, je had ook kunnen gaan slapenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht ook nog ff tot ze belt dat ze thuis is
ze vindt me een ouwe zemelaar
ja, is ook grootspraak, daar ken ik r veelste goed voorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat zegt ze maar, ze vind het vast fijn,
het komt vast goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:42 schreef ioko het volgende:
Daarom, houden vrouwen ook van, ik ben ook zo iemand die mee naar huis fietst (en niet voor andere redenen)
Hebben jullie nooit iets gehad? (als ik dat mag vragen) In mijn geval had dat wel kunnen gebeuren denk ik, met dat meisje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het komt vast goed
Ze moet over een maand nog met mij naar Rome, dussss
Nee, we hebben nooit iets gehad, en ik begrijp het volledig als je dat raar vindtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Hebben jullie nooit iets gehad? (als ik dat mag vragen) In mijn geval had dat wel kunnen gebeuren denk ik, met dat meisje.
nou ja, dan is ze in elk geval leuk gezelschap, mocht het meer worden, kan leuk zijnquote:
Dat zeg ik, over 10 jaar gaan we trouwenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef ioko het volgende:
[..]
nou ja, dan is ze in elk geval leuk gezelschap, mocht het meer worden, kan leuk zijn
Krijgt die gozer nog wel lucht. Het zit nogal strak geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:20 schreef Doderok het volgende:
[afbeelding]
De naam Dykes on Bikes is nu beschermd.
Dat zie je toch meteen aan dat spannende leren corsetjequote:Op zaterdag 10 december 2005 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijgt die gozer nog wel lucht. Het zit nogal strak geloof ik.
omg tis een vrouw?
Goedemorgen allen
mwoa, versquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:24 schreef Oploskoffie het volgende:
Okay dan, verse lichting wordt wakker of zo
Jah, okay, toegegeven... Echt vers zal het niet zijnquote:
ik nam jou ook als voorbeeldquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:35 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Jah, okay, toegegeven... Echt vers zal het niet zijnNeem bij deze mijn eigen persoon als voorbeeld hoor
Roosjequote:
badder zequote:Op zaterdag 10 december 2005 10:42 schreef D.Rose het volgende:
ik ben even een paar baantjes zwemmen in onze indoor-pool*
*ik ben badderen
hoiquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja goeiemorgen
ik ga ff douchen en dan eens lekker met mijn 2003 servertje aan de klooi
hoiquote:
alweer??quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
hee mutsje
vandaag even hier wat opruimen en boodschapjes doen vanmiddag
hoezo dat?? van je kamer naar huis ofzo??quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik ga zo maar eens 3 uur in de trein zitten.
lig nog steeds in bedquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai Mutz![]()
alles enigszins naar wens?
Hmmquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
lig nog steeds in bed
op rug na gaat het wel redelijk... oorontsteking lijkt wat minder te worden iig...
goed planquote:
arme jij... waarom moet je nu dan wel werken??quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ben op m'n werk. Normaal niet op zaterdag, maar vandaag toch maar eventjes wel.
ik zit ook in bed, met kamerjas aan (Fleech) en bak koffie naast mequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
lig nog steeds in bed
op rug na gaat het wel redelijk... oorontsteking lijkt wat minder te worden iig...
bepaalde projecten moeten af z.s.m. eigenlijk. Dat doe ik dan maar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
arme jij... waarom moet je nu dan wel werken??
ik lig gewoon met m'n laptop in bed... lekker warm onder de dekens... heb hier ook koffiequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zit ook in bed, met kamerjas aan (Fleech) en bak koffie naast me
hey flesquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh Indah en Sjowhan
Koekje, MutZ?
als het extra betaald zou ik het ook doen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bepaalde projecten moeten af z.s.m. eigenlijk. Dat doe ik dan maar.![]()
lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh Indah en Sjowhan
Koekje, MutZ?
quote:
gelukkig hoef ik dat even niet meer te doen (leren danquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik lig gewoon met m'n laptop in bed... lekker warm onder de dekens... heb hier ook koffielig nu anatomie door te lezen / te leren...
Ik ook koekje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh Indah en Sjowhan
Koekje, MutZ?
precies..quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
als het extra betaald zou ik het ook doen...
schijnt idd een ongelofelijk zaadnummer te zijn jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Nu op Nickelodeon; kerstnummer van Kus; replica van 'all i want for christmas is you'
De dames zijn wel leuk om te zien, maar dat nummer is net een bek vol zaad iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schijnt idd een ongelofelijk zaadnummer te zijn ja
De Tokkies hebben ook wat gemaakt trouwens
garantie op guppy's?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:12 schreef Bengeltje het volgende:En weer thuis.
We hebben vandaag guppy's gehaald bij de niet dierenzaak.![]()
En er werd duidelijk vertelt dat er garantie op de guppy's is.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:12 schreef Bengeltje het volgende:En weer thuis.
We hebben vandaag guppy's gehaald bij de niet dierenzaak.![]()
En er werd duidelijk vertelt dat er garantie op de guppy's is.
Ja tuurlijk, als ze dood gaan kunnen ze die guppy's weer tot leven wekken snappiequote:
Gekkkkkkkkkkkkquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koekjes
Moeder bakt ze,
Kindje pakt ze,
Kindje knibbelt knabbelt,
al aan die koekjes zoet.
‘Zoete Maatje,’
zegt Papaatje,
‘die zulke zoete dingetjes
voor ons zoet kindje doet!’
Jatwerk hoor![]()
vorig jaar toch al??quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De Tokkies hebben ook wat gemaakt trouwens
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, en zoonlief heeft 2 mannetjes en 4 vrouwtjes uitgezocht.
3 daarvan zijn waarschijnlijk zwanger, er zwom 1 mannetje tussen.
"gelukkige gozer" zei de verkoper" wie zou daar nu niet graag zwemmen tussen al die vrouwtjes"
Mja eigenlijk wel he.quote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, en zoonlief heeft 2 mannetjes en 4 vrouwtjes uitgezocht.
3 daarvan zijn waarschijnlijk zwanger, er zwom 1 mannetje tussen.
"gelukkige gozer" zei de verkoper" wie zou daar nu niet graag zwemmen tussen al die vrouwtjes"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel he.![]()
Hij zei, waarom moeilijk doen om een paar guppy's![]()
![]()
Daar denken ze ergens anders, anders over.
MutZmeisquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef MutZ het volgende:
ik ga zo denk maar eens m'n bed uitkomen en douchen enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |