lijkt me niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:48 schreef leonieke het volgende:
Oke, gelukt
Maar nu staat dat wel op mijn eigen web-veet-ik-veel-hoe-je-het-noemt en vraag ik me af of dat problemen zal geven met mijn limiet
België hequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n probleemSowieso zijn datalimieten een beetje zielig
is een vrouw zo bijzonder op die school dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef leonieke het volgende:
hehe vandaag trouwens nog ff naar phille zijn school geweest
dankzij een kortere route die hij ontdekt heeft, liggen onze scholen maar een kwartiertje uit elkaar ofzo. Zo handig![]()
Wel grappig om weer alle mannelijke studenten hun hoofd te zien draaien als opeens een docent van hen met iemand van het vrouwelijk geslacht rondloopt
Tis een school vol IT'ersquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is een vrouw zo bijzonder op die school dan?
ah okee, ja als er dan iets met jouw specs voorbij loopt, dan is dat even wennen jaquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, ja als er dan iets met jouw specs voorbij loopt, dan is dat even wennen ja
Oh jammerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet helemaal open eh! Dat ging me ginder dan wel opgevallen zijn ja
vrijdagmiddag hequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef leonieke het volgende:
Er zal nog veel gewerkt worden, ik hoor het al![]()
Ik had vorig jaar ook al deze avatar... Ik maak een . maar het raakt volkomen verloren in het kerstmutsen en sneeuwgeweldquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef leonieke het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een aangepaste avatar. Kvond het wel nog grappig eigenlijk
Maar tis dat of een konijn met een kerstmuts op
... wat strikt genomen niet eens onwaar isquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef leonieke het volgende:
LOL
de studenten dachten blijkbaar dat ik een nieuwe docente ben
Mja bij ons nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
... wat strikt genomen niet eens onwaar is
Emmaquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
regentes
Onze laatste regentes van Koningin Emma
waarom danquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan net terug van Qmagic (detacheringsbureau)
Op treinreis terug nog 2 belletjes gehad van 2 andere evt. werkgevers, hoe bedoel je ICT trekt aan
Als in vet verbaasd dat je als schoolverlater (en pas 1-1.5jr werkervaring) al goed in de markt staat..quote:
Als je m ook zelf doodmaakt danquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef es70 het volgende:
Zou mijn konijn al dik genoeg zijn om de pan in te gaan met de kerst.
[afbeelding]
quote:
..... dan zal die vast meer voorgevel hebben dan onze regentesquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben gek van de naam Emma. Dus moest ik ooit een dochter kunnen hebben...
Ze is idd een beetje minnetjes bedeeld... Oud besje, had misschien nog iets kunnen worden met een frivole push-upquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
..... dan zal die vast meer voorgevel hebben dan onze regentes
De wereld was nog niet toe aan de Maxima's en de Annette Sekrčves van deze tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is idd een beetje minnetjes bedeeld... Oud besje, had misschien nog iets kunnen worden met een frivole push-up.
ze zuigt aan een prinsquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
ik ken die annette niet. Wat heeft zij betekend?
Prinses Annette is tegenwoordig getrouwd met Prins Bernhard Juniorquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
ik ken die annette niet. Wat heeft zij betekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |