waarom danquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan net terug van Qmagic (detacheringsbureau)
Op treinreis terug nog 2 belletjes gehad van 2 andere evt. werkgevers, hoe bedoel je ICT trekt aan
Als in vet verbaasd dat je als schoolverlater (en pas 1-1.5jr werkervaring) al goed in de markt staat..quote:
Als je m ook zelf doodmaakt danquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef es70 het volgende:
Zou mijn konijn al dik genoeg zijn om de pan in te gaan met de kerst.
[afbeelding]
quote:
..... dan zal die vast meer voorgevel hebben dan onze regentesquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben gek van de naam Emma. Dus moest ik ooit een dochter kunnen hebben...
Ze is idd een beetje minnetjes bedeeld... Oud besje, had misschien nog iets kunnen worden met een frivole push-upquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
..... dan zal die vast meer voorgevel hebben dan onze regentes
De wereld was nog niet toe aan de Maxima's en de Annette Sekrčves van deze tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is idd een beetje minnetjes bedeeld... Oud besje, had misschien nog iets kunnen worden met een frivole push-up.
ze zuigt aan een prinsquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
ik ken die annette niet. Wat heeft zij betekend?
Prinses Annette is tegenwoordig getrouwd met Prins Bernhard Juniorquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
ik ken die annette niet. Wat heeft zij betekend?
1. De foto is met eenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
1: die foto is redelijk
2: dat jasje is afschuwelijk
3: ze lacht erg geforceerd
4: ze staat er op als een oudere jongere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |