tis met dubbel n...quote:
weet ik nietquote:
Friso?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef es70 het volgende:
Annette is met één van onze prinsen getrouwd. Ik weet niet welke, dacht die van: Nee! Ik ben geen homo!
Die is toch met Mabel getrouwdquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef es70 het volgende:
Annette is met één van onze prinsen getrouwd. Ik weet niet welke, dacht die van: Nee! Ik ben geen homo!
Annette met Mabel?quote:
Dat zou ook kunnenquote:
nee de homo, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mabel met annet?
De homo met allebei?quote:
Marilene daarentegen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef D.Rose het volgende:
hoe dan ook, het is geen lekker ding
Zowel Annette, de homo als Mabel
huiliequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed als ik zo negeerd word ga ik wel weer hoor
quote:
Voorspelbaarquote:
joequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed als ik zo negeerd word ga ik wel weer hoor
T zit wel goedquote:
Hehe neequote:
zo groot is het niet, 6 letters maar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker is een groot woord, maar Máxima is wel het leukst
oja, weekend vierenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe nee
Maargoed ik ben film kijken en weekend vieren
ligt aan het lettertype, lekker kan dus ook heel groot zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zo groot is het niet, 6 letters maar.![]()
joe hoiquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe nee
Maargoed ik ben film kijken en weekend vieren
Marilene is leuker dan Maxima...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker is een groot woord, maar Máxima is wel het leukst
Ah jij je CTRL en scrollwieltje gebruikt wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt aan het lettertype, lekker kan dus ook heel groot zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |