Een extra lang weekend, paar weken al nu.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed goed, een 1 daags weekend.Jou?
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen het water laten testen en guppy's halen als dat goed is.![]()
Wat had je nou besloten bij die vorige die je voor woensdag moest beslissen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een extra lang weekend, paar weken al nu.![]()
![]()
Je gaat een dagje weg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:05 schreef es70 het volgende:
Morgen de oppas...
en dan ga je karten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik heb misschien volgende week al een personeelsuitje.![]()
quote:
Neuh, laserquesten ofzo. Maar ik weet nog niet of ik meega.quote:
Ja zeker, zo snel mogelijk, voor je het weet zijn ze guppygeestloos.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh leuk!Wel actiefoto's van de puppy's posten he?
![]()
Ze houden me in "file" ik ga echt niet onder het minimum werkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat had je nou besloten bij die vorige die je voor woensdag moest beslissen?
Ben er overdag niet zo veel meer en lees niet terug dus ik heb het niet meegekregen.
Pat gaat aan de rol en jij hebt de oppas, uhhh ????quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat gaat aan de rol, ik heb dus de oppas
.
Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Nu ga je verder solliciteren?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja zeker, zo snel mogelijk, voor je het weet zijn ze guppygeestloos.
[..]
Ze houden me in "file" ik ga echt niet onder het minimum werken
Pat gaat idd een avondje bieren met vrienden, en het logische gevolg is dat ik dan dus op de kinderen pasquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pat gaat aan de rol en jij hebt de oppas, uhhh ????
Yep moet wel he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Nu ga je verder solliciteren?
O gezelligquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat gaat idd een avondje bieren met vrienden, en het logische gevolg is dat ik dan dus op de kinderen pas.
Ik heb geen oppas... laat staan eentje die ik wil 'hebben'...
Ik ook wel, was al bijna om half negen naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben een beetje 'nog niet fit en moe'
Weet ik nog niet, misschien zoek ik wel gezelschapquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gezelligEen avondje voor jezelf
![]()
@jag, ik weet niet wat laserquesten is.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gezelligEen avondje voor jezelf
![]()
@jag, ik weet niet wat laserquesten is.
ikkequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft iemand dat wel eens gedaan? Laserquesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |