Jij bent echt stoer!quote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef Zapper het volgende:
Het is jammer dat die zwijnen in Rotterdam nu feest hebben kunnen vieren, maar, later komt het alleen maar harder aan als de schaal weer eens in Eindhoven omhoog gaat
Andersom, Feyenoord - Azquote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef BillyBeflap het volgende:
2e Kerstdag is het AZ-Feyenoord, dus 1 van de 2 schudden we dan definitief af voor het kampioenschap![]()
Hee, wij zijn de beroerdste nietquote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Suijk het volgende:
Bedankt dat jullie het spannend houden. Wel zo leuk.
Hehe, inderdaad. Maar hoe vaak is dat de laatste jaren nog voorgekomen, 3 ploegen met hetzelfde aantal punten, niemand die er echt bovenuit steekt. Al geef ik PSV de beste kansen om kampioen te worden.quote:Op zondag 11 december 2005 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, wij zijn de beroerdste niet!
Ik zal je eerlijk zeggen, ik zit nou 11 seizoenen bij PSV op de tribune en kan me niet herinneren dat het in die 11 jaar ooit zo close was als nu... Wie de meeste kans heeft om kampioen te worden laat ik in het midden, paar schorsingen en blessures en heel je prognoses kunnen de prullenbak in.quote:Op zondag 11 december 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Maar hoe vaak is dat de laatste jaren nog voorgekomen, 3 ploegen met hetzelfde aantal punten, niemand die er echt bovenuit steekt. Al geef ik PSV de beste kansen om kampioen te worden.
Goh psv krijgt ook eens een wedstrijd geen penalty hoor.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan was aleen vergeten zijn schwalbe in te zetten
quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef leolinedance het volgende:
3 dik verdiende punten zegt die eikel van een commentator bij Talpa. Sjonge wat een lul zeg. Dat is natuurlijk niet waar. Die kans van Sibon had er ook in gemogen en Farfan had ook dikke kansen. Maar dat ziet die droplul zeker niet![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan was aleen vergeten zijn schwalbe in te zetten
Dat waren ook 2 goede kansen ja. Maar die van Sibon moest er ook in. En de 1-0 was lucky. Dus al met al was een gelijkspelletje beter op zijn plaats geweest.quote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]. Die kans van Kalou op het eind gemist, het shirtje trekken waardoor Kalou gehinderd werd om te scoren, en nog 2 kansen van Kuijt die er best wel inmochten?
Terechte overwinning natuurlijk.
Sja, wat jij wilt hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat waren ook 2 goede kansen ja. Maar die van Sibon moest er ook in. En de 1-0 was lucky. Dus al met al was een gelijkspelletje beter op zijn plaats geweest.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord viert nu al het kampioenschap en dat deden ze ook al na de wedstrijd tegen Ajax.
Gaat dalijk goed fout daar.
Het spelbeeld wordt niet alleen bepaald door de kansen hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat waren ook 2 goede kansen ja. Maar die van Sibon moest er ook in. En de 1-0 was lucky. Dus al met al was een gelijkspelletje beter op zijn plaats geweest.
ja maar wij krijgen er niet zoveel mee als julliequote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goh psv krijgt ook eens een wedstrijd geen penalty hoor.
Volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik niet voor Feyenoord ben zeg...
En dan van PSV-supporters zeggen dat ze ineens onder een steen vandaan komen....
Gefeliciteerd met de overwinning jongens. Geniet ervan...
dan moet je dr wel een smiley achter zettenquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
wie het laatst lacht , lacht het best
Vier maar flink feest jongen. Gefeliciteerd ook. Ik geloof alleen niet dat we ons voor het verlies hoeven te schamen en ik loop er dan ook niet voor weg.quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef Cart_man het volgende:
Hahahahahahahahahahaha...
Ben in een vrolijke bui, hahahahahaha
Helaas, hahahahahaha
Ik bookmark deze post even hoor, zovaak ben je ook niet positief over Feyenoord.quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef twi het volgende:
Degene die zei dat die kans van Sibon er in had gemoeten. Inderdaad, had lekker sportief geweest, lekker door blijven voetballen terwijl er iemand van de tegenpartij geblesseerd op het veld ligt
PSV had meer balbezit, maar is gewoon vrij dik verdiend aan de kant geschoven. Farfan had een kans, Sibon had die kans toen PSV weigerde de bal over de lijn te spelen, maar ook Kuijt en Kalou hadden een handvol kansen en Feyenoord was over het algemeen veel gevaarlijker en slimmer. Terechte overwinning dus.
En dat terwijl ik gisteren hoopte op een gelijkspel of winst voor PSVquote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post even hoor, zovaak ben je ook niet positief over Feyenoord.
De eerste 10 minuten waren voor Feyenoord. Daarna heeft PSV 30 minuten echt zwaar gedomineerd en had het non-stop overal een mannetje over en kon het zo tot de 16 komen. Vanaf daar ontbrak helaas vaak het geluk en de scherpte. De laatste 5 minuten kon PSV niet nog meer gas geven en zo werd met 1-0 gerust.quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef twi het volgende:
Degene die zei dat die kans van Sibon er in had gemoeten. Inderdaad, had lekker sportief geweest, lekker door blijven voetballen terwijl er iemand van de tegenpartij geblesseerd op het veld ligt
PSV had meer balbezit, maar is gewoon vrij dik verdiend aan de kant geschoven. Farfan had een kans, Sibon had die kans toen PSV weigerde de bal over de lijn te spelen, maar ook Kuijt en Kalou hadden een handvol kansen en Feyenoord was over het algemeen veel gevaarlijker en slimmer. Terechte overwinning dus.
Dit vind ik ineens zulke leuke reacties!quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef leolinedance het volgende:
3 dik verdiende punten zegt die eikel van een commentator bij Talpa. Sjonge wat een lul zeg. Dat is natuurlijk niet waar. Die kans van Sibon had er ook in gemogen en Farfan had ook dikke kansen. Maar dat ziet die droplul zeker niet![]()
Dat Bossen een rood-witte bril op had en hij maar lekker weer subtop-wedstrijden moest gaan fluiten omdat ie geen toppers aankon.quote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef DuranK het volgende:
Wat zei die?
Wat een slechte verliezer; zou je idd niet verwachten van zo'n ervaren speler....quote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef bart83 het volgende:
[..]
Dat Bossen een rood-witte bril op had en hij maar lekker weer subtop-wedstrijden moest gaan fluiten omdat ie geen toppers aankon.
En buiten dat: PSV heeft zelf ook wel eens de scheids mee....quote:Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef Blerfaap het volgende:
Cocu had natuurlijk wel gelijk dat Bossen niet kan fluiten. Alleen dat Bossen voor Feyenoord gefloten zou hebben klopt indd niet, anders had PSV gewoon 2x rood gehad. (Lamey en Vennegoor)
Precies. En als ie nou nog gelijk had gehad, had ik er nog wel een klein beetje begrip voor gehad,quote:Op maandag 12 december 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat een slechte verliezer; zou je idd niet verwachten van zo'n ervaren speler....
Precies....en ik vond PSV bij vlagen weer erg goed positiespel spelen, vooral na de 1-0 van Feyenoord, ze tikten Feyenoord een tijdje helemaal weg......Jammer dat Farfan op dat moment niet de verdiende 1-1 erin schoot.....In de 2e helft startte Feyenoord sterk, maar ze kregen pas kansen toen PSV meer risico ging nemen. Al met al heb ik erg veel vertrouwen in de rest van het seizoen en we worden zeker kampioen!!!quote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft gewoon verdiend verloren. Kan gebeuren, zeker uit bij Feyenoord. Niks aan het handje hoor.
Hij had harder op moeten treden tegen het tijdrekken van Feyenoord volgens Cocu.quote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef DuranK het volgende:
Wat zei die?
Ben je daar nu nog niet aan gewend, hoe lang kom je al op Fok, dat gebeurd over en weer, als psv gewonnen had, had het andersom ook gebeurd,en zeg nu niet dat het niet zo isquote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik niet voor Feyenoord ben zeg...
En dan van PSV-supporters zeggen dat ze ineens onder een steen vandaan komen....
Gefeliciteerd met de overwinning jongens. Geniet ervan...
Wat een bullshit, dr werd nauwelijks tijd gerekt. Zeker in vgl met joden uitquote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had harder op moeten treden tegen het tijdrekken van Feyenoord volgens Cocu.
Je hebt ook gelijk...quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je daar nu nog niet aan gewend, hoe lang kom je al op Fok, dat gebeurd over en weer, als psv gewonnen had, had het andersom ook gebeurd,en zeg nu niet dat het niet zo is![]()
Bedankt!quote:Op maandag 12 december 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk...
We verliezen de laatste jaren alleen niet meer zoveel, zeker niet in de HCE. Dat zal het zijn.
Hoe dan ook, laatste keer, prodiciat Luni.
Veel te goed om op de bank te zitten. Maar ja, wat wil je als je Gomes hebtquote:Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Zoetebier gaat zn contract neit verlengen, jammer ik vond hem wel een ideale 2e doelman.
Met een beetje pech had 'ie rood gekregen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef ASSpirine het volgende:
Nu pas samenvatting gezien van Feyenoord - PSV
Jan
Hoezo opvallende blok?
klopt, maar Gentenaar heeft het heel erg naar zijn zin bij Dortmund en ze zijn heel tevreden over hem dus ik denk dat hij daar gaat bijtekenen. Maar misschien is hij te verleiden met een deal dat hij Gomes mag opvolgen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd Zoetebier pas echt laten gaan als je zeker weet dat Gomes blijft.
Maar anders Gentenaar halengeloof dat hij na dit seizoen weer transfervrij is.
quote:
Schijnt inderdaad zo goed als rond te zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:22 schreef Suijk het volgende:
Die Pla is ook definitief vastgelegd hoor ik?
dat vind ik een fatsoenlijke constructiequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad zo goed als rond te zijn.
Valencia heeft een eerste optie op terugkoop bedongen, wat inhoudt dat ze bij een bod van een andere club hem als eerste voor hetzelfde bedrag mogen terugkopen.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als de optie die Schalke op Kone had bij Roda.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:29 schreef JustJunior het volgende:
Ik snap niet wat Valencia uit die constructie haalt
Ze kunnen toch sowieso even veel beiden als een andere club? Of mis ik nu iets.
nouja mocht hij ineens doorbreken en ze willen hem halen komt er iig geen opbiedproces want ze hoeven alleen maar te matchen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:29 schreef JustJunior het volgende:
Ik snap niet wat Valencia uit die constructie haalt
Ze kunnen toch sowieso even veel beiden als een andere club? Of mis ik nu iets.
En als de club waarvan het bod gematcht is dan besluit om toch nog wat meer te willen betalen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja mocht hij ineens doorbreken en ze willen hem halen komt er iig geen opbiedproces want ze hoeven alleen maar te matchen.
dan hoeven ze maar weer te matchen, dus het bespaart ze een euro.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
En als de club waarvan het bod gematcht is dan besluit om toch nog wat meer te willen betalen?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hoeven ze maar weer te matchen, dus het bespaart ze een euro.
quote:PSV test Koreaan, Roemeen en Amerikaan
13/12/2005 11:15
In de jacht op nieuwe spelers heeft PSV drie talenten uit verschillende windstreken uitgenodigd voor een stage.
Lee Nguyen maakte deel uit van de Amerikaanse ploeg die afgelopen zomer op het WK onder 20 in Nederland actief was. De negentienjarige aanvaller speelde tegen Duitsland en Egypte. Hij was de enige in de Amerikaanse selectie die nog uitkwam voor een collegeteam (Dallas Texans). Het afgelopen half jaar speelde hij voor de Universiteit van Indiana.
Met zijn 22 jaar is Lee Ho Jin de oudste van de drie stagiairs. De Koreaanse verdediger, die op het jeugd-WK in Dubai van zich deed spreken, was twee jaar geleden al op proef bij Anderlecht. Andrei Ionescu was afgelopen week al te zien op de Herdgang. De Roemeense middenvelder (17) is afkomstig van Universitate Craiova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |