quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan was aleen vergeten zijn schwalbe in te zetten
quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef leolinedance het volgende:
3 dik verdiende punten zegt die eikel van een commentator bij Talpa. Sjonge wat een lul zeg. Dat is natuurlijk niet waar. Die kans van Sibon had er ook in gemogen en Farfan had ook dikke kansen. Maar dat ziet die droplul zeker niet![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan was aleen vergeten zijn schwalbe in te zetten
Dat waren ook 2 goede kansen ja. Maar die van Sibon moest er ook in. En de 1-0 was lucky. Dus al met al was een gelijkspelletje beter op zijn plaats geweest.quote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]. Die kans van Kalou op het eind gemist, het shirtje trekken waardoor Kalou gehinderd werd om te scoren, en nog 2 kansen van Kuijt die er best wel inmochten?
Terechte overwinning natuurlijk.
Sja, wat jij wilt hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat waren ook 2 goede kansen ja. Maar die van Sibon moest er ook in. En de 1-0 was lucky. Dus al met al was een gelijkspelletje beter op zijn plaats geweest.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord viert nu al het kampioenschap en dat deden ze ook al na de wedstrijd tegen Ajax.
Gaat dalijk goed fout daar.
Het spelbeeld wordt niet alleen bepaald door de kansen hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat waren ook 2 goede kansen ja. Maar die van Sibon moest er ook in. En de 1-0 was lucky. Dus al met al was een gelijkspelletje beter op zijn plaats geweest.
ja maar wij krijgen er niet zoveel mee als julliequote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goh psv krijgt ook eens een wedstrijd geen penalty hoor.
Volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik niet voor Feyenoord ben zeg...
En dan van PSV-supporters zeggen dat ze ineens onder een steen vandaan komen....
Gefeliciteerd met de overwinning jongens. Geniet ervan...
dan moet je dr wel een smiley achter zettenquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
wie het laatst lacht , lacht het best
Vier maar flink feest jongen. Gefeliciteerd ook. Ik geloof alleen niet dat we ons voor het verlies hoeven te schamen en ik loop er dan ook niet voor weg.quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef Cart_man het volgende:
Hahahahahahahahahahaha...
Ben in een vrolijke bui, hahahahahaha
Helaas, hahahahahaha
Ik bookmark deze post even hoor, zovaak ben je ook niet positief over Feyenoord.quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef twi het volgende:
Degene die zei dat die kans van Sibon er in had gemoeten. Inderdaad, had lekker sportief geweest, lekker door blijven voetballen terwijl er iemand van de tegenpartij geblesseerd op het veld ligt
PSV had meer balbezit, maar is gewoon vrij dik verdiend aan de kant geschoven. Farfan had een kans, Sibon had die kans toen PSV weigerde de bal over de lijn te spelen, maar ook Kuijt en Kalou hadden een handvol kansen en Feyenoord was over het algemeen veel gevaarlijker en slimmer. Terechte overwinning dus.
En dat terwijl ik gisteren hoopte op een gelijkspel of winst voor PSVquote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post even hoor, zovaak ben je ook niet positief over Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |