abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33009876
Wat zei die?
  maandag 12 december 2005 @ 11:35:21 #152
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_33009940
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef twi het volgende:
Degene die zei dat die kans van Sibon er in had gemoeten. Inderdaad, had lekker sportief geweest, lekker door blijven voetballen terwijl er iemand van de tegenpartij geblesseerd op het veld ligt

PSV had meer balbezit, maar is gewoon vrij dik verdiend aan de kant geschoven. Farfan had een kans, Sibon had die kans toen PSV weigerde de bal over de lijn te spelen, maar ook Kuijt en Kalou hadden een handvol kansen en Feyenoord was over het algemeen veel gevaarlijker en slimmer. Terechte overwinning dus.
De eerste 10 minuten waren voor Feyenoord. Daarna heeft PSV 30 minuten echt zwaar gedomineerd en had het non-stop overal een mannetje over en kon het zo tot de 16 komen. Vanaf daar ontbrak helaas vaak het geluk en de scherpte. De laatste 5 minuten kon PSV niet nog meer gas geven en zo werd met 1-0 gerust.

Feyenoord kwam de 2e helft een stuk scherper en feller uit de kleedkamer zo leek. De wedstrijd golfde gedurende 20 minuten op en neer waar Feyenoord de betere kansen kreeg, maar beide ploegen aan elkaar gewaagd waren. Met het inbrengen van Robert en later Vennegoor ging PSV opportunistisch voetballen met lange ballen op Vennegoor, die vrijwel elk kopduel won, maar het viel wederom steeds net niet. Door dit oppportunisme kreeg Feyenoord veeeel meer ruimte, waar ze zeer slecht gebruik van maakten. De 2-0 viel niet en zo kreeg PSV nog wat halve kansen op de gelijkmaker, die m.i. zeker wel terecht was geweest.

In tegenstelling tot de 3-3 van vorig jaar kan ik met dit verlies wel leven. Ik heb de kampioen van dit jaar zien spelen en dat wordt toch echt gewoon PSV. Dat de Feyenoorders hier zo van genieten begrijp ik wel...van dit soort overwinningen moeten ze het nou eenmaal hebben. Joodse arrogantie? Nee hoor, de realiteit.
  maandag 12 december 2005 @ 12:11:07 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33010824
Feijenoord had minimaal met 4-0 moeten winnen.

En Cocu is een jankerd. Als de scheids voor Feijenoord was geweest dan had psv met 9 man moeten eindigen....
A.M.A.B
pi_33010964
Wat zei hij dan?
pi_33011158
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef leolinedance het volgende:
3 dik verdiende punten zegt die eikel van een commentator bij Talpa. Sjonge wat een lul zeg. Dat is natuurlijk niet waar. Die kans van Sibon had er ook in gemogen en Farfan had ook dikke kansen. Maar dat ziet die droplul zeker niet
Dit vind ik ineens zulke leuke reacties!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33011209
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef DuranK het volgende:
Wat zei die?
Dat Bossen een rood-witte bril op had en hij maar lekker weer subtop-wedstrijden moest gaan fluiten omdat ie geen toppers aankon.
pi_33011289
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef bart83 het volgende:

[..]

Dat Bossen een rood-witte bril op had en hij maar lekker weer subtop-wedstrijden moest gaan fluiten omdat ie geen toppers aankon.
Wat een slechte verliezer; zou je idd niet verwachten van zo'n ervaren speler....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33011389
Cocu had natuurlijk wel gelijk dat Bossen niet kan fluiten. Alleen dat Bossen voor Feyenoord gefloten zou hebben klopt indd niet, anders had PSV gewoon 2x rood gehad. (Lamey en Vennegoor)
pi_33011424
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef Blerfaap het volgende:
Cocu had natuurlijk wel gelijk dat Bossen niet kan fluiten. Alleen dat Bossen voor Feyenoord gefloten zou hebben klopt indd niet, anders had PSV gewoon 2x rood gehad. (Lamey en Vennegoor)
En buiten dat: PSV heeft zelf ook wel eens de scheids mee....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33011431
Bossen floot slecht, maar wel aan beide kanten. Dat gaf Hiddink ook aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33011472
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Wat een slechte verliezer; zou je idd niet verwachten van zo'n ervaren speler....
Precies. En als ie nou nog gelijk had gehad, had ik er nog wel een klein beetje begrip voor gehad,
maar Bossen floot matig, maar inderdaad niet in het voordeel van 1 van de 2 teams.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2005 @ 12:38:08 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33011570
Bossen is gewoon een incompetentie zak hooi. En dan hadden we hem niet eens tegen
Bossen moet stoppen met fluiten!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33011752
PSV heeft gewoon verdiend verloren. Kan gebeuren, zeker uit bij Feyenoord. Niks aan het handje hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 12 december 2005 @ 13:41:55 #164
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_33013183
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft gewoon verdiend verloren. Kan gebeuren, zeker uit bij Feyenoord. Niks aan het handje hoor.
Precies....en ik vond PSV bij vlagen weer erg goed positiespel spelen, vooral na de 1-0 van Feyenoord, ze tikten Feyenoord een tijdje helemaal weg......Jammer dat Farfan op dat moment niet de verdiende 1-1 erin schoot.....In de 2e helft startte Feyenoord sterk, maar ze kregen pas kansen toen PSV meer risico ging nemen. Al met al heb ik erg veel vertrouwen in de rest van het seizoen en we worden zeker kampioen!!!

PSV
pi_33015185
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef DuranK het volgende:
Wat zei die?
Hij had harder op moeten treden tegen het tijdrekken van Feyenoord volgens Cocu.
pi_33015277
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik niet voor Feyenoord ben zeg...

En dan van PSV-supporters zeggen dat ze ineens onder een steen vandaan komen....

Gefeliciteerd met de overwinning jongens. Geniet ervan...
Ben je daar nu nog niet aan gewend, hoe lang kom je al op Fok, dat gebeurd over en weer, als psv gewonnen had, had het andersom ook gebeurd,en zeg nu niet dat het niet zo is
pi_33017218
Ik kan er niet zo mee zitten. We hebben net zoveel punten als Feyenoord en AZ, dus er is nog niets verloren. Het seizoen duurt nog lang en het is gebruikelijk dat Feyenoord altijd veel punten laat liggen voor en na de winetrstop. Die hebben we nu niet, dus die periode voor hun nog langer
We sure are cute for two ugly people.
pi_33017302
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij had harder op moeten treden tegen het tijdrekken van Feyenoord volgens Cocu.
Wat een bullshit, dr werd nauwelijks tijd gerekt. Zeker in vgl met joden uit
pi_33018476
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben je daar nu nog niet aan gewend, hoe lang kom je al op Fok, dat gebeurd over en weer, als psv gewonnen had, had het andersom ook gebeurd,en zeg nu niet dat het niet zo is
Je hebt ook gelijk...

We verliezen de laatste jaren alleen niet meer zoveel, zeker niet in de HCE. Dat zal het zijn.

Hoe dan ook, laatste keer, prodiciat Luni.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33018579
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk...

We verliezen de laatste jaren alleen niet meer zoveel, zeker niet in de HCE. Dat zal het zijn.

Hoe dan ook, laatste keer, prodiciat Luni.
Bedankt!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2005 @ 17:11:29 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33018822
Zoetebier gaat zn contract neit verlengen, jammer ik vond hem wel een ideale 2e doelman.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33019364
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Zoetebier gaat zn contract neit verlengen, jammer ik vond hem wel een ideale 2e doelman.
Veel te goed om op de bank te zitten. Maar ja, wat wil je als je Gomes hebt
pi_33019447
Misschien een kans voor Coe om door te groeien.

Heeft toch al wat meegemaakt op de bank. ( zo was hij ook 3de keep bij Inter )
pi_33019898
Wel leuke acties van Gomes, goeie kopbal ook. Verder een matig PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33020019
Jammer dat Zoeterbier weggaat

Mocht Gomes weggaan, zou ik hem een prima eerste doelman vinden. Coe doorschuiven en klaar Misschien kan Guus nog even met Edwin gaan praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')