Jij bent echt stoer!quote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef Zapper het volgende:
Het is jammer dat die zwijnen in Rotterdam nu feest hebben kunnen vieren, maar, later komt het alleen maar harder aan als de schaal weer eens in Eindhoven omhoog gaat
Andersom, Feyenoord - Azquote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef BillyBeflap het volgende:
2e Kerstdag is het AZ-Feyenoord, dus 1 van de 2 schudden we dan definitief af voor het kampioenschap![]()
Hee, wij zijn de beroerdste nietquote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Suijk het volgende:
Bedankt dat jullie het spannend houden. Wel zo leuk.
Hehe, inderdaad. Maar hoe vaak is dat de laatste jaren nog voorgekomen, 3 ploegen met hetzelfde aantal punten, niemand die er echt bovenuit steekt. Al geef ik PSV de beste kansen om kampioen te worden.quote:Op zondag 11 december 2005 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, wij zijn de beroerdste niet!
Ik zal je eerlijk zeggen, ik zit nou 11 seizoenen bij PSV op de tribune en kan me niet herinneren dat het in die 11 jaar ooit zo close was als nu... Wie de meeste kans heeft om kampioen te worden laat ik in het midden, paar schorsingen en blessures en heel je prognoses kunnen de prullenbak in.quote:Op zondag 11 december 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Maar hoe vaak is dat de laatste jaren nog voorgekomen, 3 ploegen met hetzelfde aantal punten, niemand die er echt bovenuit steekt. Al geef ik PSV de beste kansen om kampioen te worden.
Goh psv krijgt ook eens een wedstrijd geen penalty hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |