quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:56 schreef Janetje het volgende:
Hoeveel FA/A's kun jij noemen?
FA/A3 punten eraf
1-2 1 punt eraf
2-3 0 punten
3-4 1 punt erbij
Allemaal zonder moeite natuurlijk 3 punten erbij
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:57 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je een hekel aan tweakers?
ja +3
wat? 0
ik ben zlef een tweaker -3
Dit zijn 3 goede vragen, zal ik er zeker in verwerken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:57 schreef Alexxxxx het volgende:
in hoeveel slowchatreeksen post je actief mee?
ik slowchat niet -3
eentje maar 0
2-3 1
4 of meer 3
FiPOPquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Wel een OP jij slet!, die stata in de OP van het vorige topic.
Oja, het is geen quiz het is een verslavingstest..
Zullen we daar actief van maken? Want ik registreer me zo vaak op een forum waar ik nooit meer terug kom.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
van hoeveel fora naast fok ben je lid?
ik zit allene op fok+3
1-2 +1
3-4 0
5 of meer -3
Ikzelf ben op 17.. oh wacht,m sinds gister 19, actief lid
ja, sorry, dat woordje was ik vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen we daar actief van maken? Want ik registreer me zo vaak op een forum waar ik nooit meer terug kom.
Ik sluit hem zelf eigenlijk zelden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:06 schreef Janetje het volgende:
Na hoeveel tijd online open je het forum, na het opstarten van de pc?
Forum? Oh ja.. dat was ook Fok he? -3
Hmm.. naja.. als ik er zin in heb -2
Vrijwel meteen, meestal dan.. 0
Meteen zodra mn pc opgestart is.. maar ey.. meteen he... +2
Die dwangneurose heb ik al maanden, ik droom zelfs dat ik het forum open +3
Ook erin verwerkbaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry, dat woordje was ik vergeten.
op hoeveel subsites van fok kom je?
op allemaal, duh +3
op 3 of meer +2
forum + frontpage +1
alleen het forum 0
alleen de FP 0
alleen op de weblog -1
"tot hoe laat fok jij?" Dat dan? Want je kanw el om 5 uur naar bed gaan maar als je je tijd ervoor aan een sociaal leven heb besteed kan je natuurlijk nooit fok!addict zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:14 schreef Janetje het volgende:Wat dacht je van.. hoe laat ga jij doordeweeks slapen?
Deze dame gaat slapen... om 4.14
True..quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
"tot hoe laat fok jij?" Dat dan? Want je kanw el om 5 uur naar bed gaan maar als je je tijd ervoor aan een sociaal leven heb besteed kan je natuurlijk nooit fok!addict zijn
Heb jij een sociaal leven?
Ja - -3 punten
Nee, maar Ik wil er wel een - -1 punt
Nee - +1 punt
Een watte? +3 punten
Ik ken hem nog ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
True..
Fokking verslaafd *nog even oud topic pimpt
Je denkt dat je veel maakt maar een deel wordt ook afgekeurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:38 schreef Alexxxxx het volgende:
maak je zelf ook vragen of hoe zit dat?
En dan onder de 5k is het -1 onder de 1k is het -3quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:42 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeveel posts heb je?
0-9.999 0
10.000-19.999 +1
20.000-40.000 +2
meer dan 40.000 +3
Niet echt geheel fok-related.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil nog iets leuks met penislengte... even denken...
hoe groot is je lul?
ik heb geen lul -3
net zo groot als die van Kasta +3
net zo groot als die van Xebro +2
te groot om in een zipje te passen +1
Witte stranden, lekkere drankjes.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:41 schreef Talietje het volgende:
nou wat een goeie morgen.... ik word wakker en ik hoest bijna mn longen eruit
kenkerweer... was het maar lente
zwijmelquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Witte stranden, lekkere drankjes.....
strand/watersex 13.gifquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zonsondergang, jij en ik, heftige seks in de zee.
dat heeft hier niks mee te makenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmpf! ik wil niet weten hoe slecht je vriend is![]()
Dus hij is wel slechtquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Talietje het volgende:
[..]
dat heeft hier niks mee te maken! als ik gewoon naar het strand ga heb ik overal al zand zitten waar ik het niet wil hebben
hou je bek toch snollekopquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dus hij is wel slecht! Mja in het water heb je daar geen last van en als je gewoon een grote slaapzak meeneemt is er niks aan die hand...
I know.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:44 schreef JDude het volgende:
Tot een uur of twee in je nest liggen stinken is okay.
Ik had vandaag nergens zin in.quote:
Je verkneukelen over dat feit is echter niet okayquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:44 schreef JDude het volgende:
Tot een uur of twee in je nest liggen stinken is okay.
Jawel joh, ik verwachtte hier toch wel een paar lotgenoten te hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef Misstique het volgende:
Je verkneukelen over dat feit is echter niet okay![]()
Zoals ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel joh, ik verwachtte hier toch wel een paar lotgenoten te hebben
Ik ga vanavond nueckvleesch zoeken in rotterdamquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had vandaag nergens zin in.
Dat zogenaamde winterdipje is hier gewoon een dikke depressie.
Gelukkig is sanne d'r nog om mee te babbelen.
Winter zuigt straatvuil.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nueckvleesch zoeken in rotterdam, maar die wintershit enzo is echt klote... 's avonds valt het wel mee maar overdag doe ik echt geen fuck.
En een depressie die dat alles weer overschaduwd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef Misstique het volgende:
Winter![]()
Sneeuw![]()
Open haard![]()
Warme chocomel![]()
Lang ondergoed![]()
Uhuh, ik kan niet zonder.quote:
Ik heb er voor zondag weer 1 geplandquote:
Dat doe je doelmatig!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er voor zondag weer 1 gepland![]()
Ik heb ook liever zomer, geen gezeik met sneeuw enzo, schaars geklede dames, iedereen is vrolijk.quote:
Kwestie van conditionering. Tijdens werktijd kan ik het me niet permiteren, dus heb ik mezelf aangeleerd het op te sparen en op een daarvoor geplande dag flink neerslachtig te wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat doe je doelmatig!
Hoe plan je dat zo?
daar denkt hij natuurlijk weer aanquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb ook liever zomer, geen gezeik met sneeuw enzo, schaars geklede dames, iedereen is vrolijk.
Kijk naar de FiPo, tuigquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Talietje het volgende:
ja alexxxxxxxxxxxx je hebt het goed verneukt
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:44 schreef JDude het volgende:
Tot een uur of twee half 4 in je nest liggen stinken is okay.
Een OP hoort in de OP!quote:
Ach, bijzaak.quote:
Voortaan ipv een OP een LaPo?quote:
quote:
Ja, waarom, hjet is een OP.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Afwisseling van spijs doet eten...
Je mag nog blij zijn, bij de PTA SC heb ik ooit de OP in post 300 gezet
Dat is koud!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Das toch humorBen je ergesn op bezoek, sta je al een tijdje binnen, doe je ineens de voordeur open
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:44 schreef JDude het volgende:
Tot een uur of twee 4 in je nest liggen stinken is okay.
Tja.. wat moet je anders he, op zo'n kutdag?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi J. jij ook weer hier?
Dan kan ik nog eens ongemerkt kloontjes wisselen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom verberg jij je online status eigenlijk J? Iedereen weet toch dat jij bijna 24/7 hier op Fok zit.
Het is handiger als je als J en als kloon ingelogt bent, dan zeg je zo van "Kijk, ik ben toch ook ingelogt dus ik kan het niet zijn"quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kan ik nog eens ongemerkt kloontjes wisselen..
Boeiendquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is handiger als je als J en als kloon ingelogt bent, dan zeg je zo van "Kijk, ik ben toch ook ingelogt dus ik kan het niet zijn"
Het valt juist op, net zoals dat je *insert random familielid* er nooit was als sinterklaas de zak kwam brengen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kan ik nog eens ongemerkt kloontjes wisselen..
Zou jij nou nooit doen he?quote:
Niet??quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja dat ongemerkt kan bij jou al lang niet meer
Nee..quote:
Ik vertrouw iedereen op zijn of haar woord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee..
Altijd goed om vertrouwen te hebben in de onkloonheid van users..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vertrouw iedereen op zijn of haar woord.![]()
behalve jezelf?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vertrouw iedereen op zijn of haar woord.![]()
Ach kan gebeuren slangekequote:
Zelfs jou niet...quote:
je bent te goed voor mequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zelfs jou niet...
Maar ik haat jou iig niet.. dat scheelt alweer, toch?
All the time...quote:
Je weet dat dat me nou niet bepaald voor de gek houdt he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Boer-maat het volgende:
is deze kankerreeks nou nog steeds open
lees een willekeurig bef topic door en je weet hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wie wel dan? En, wil je er over praten?
Neuh.. dat nou ook weer niet..quote:
Bijna iedereen.. soms dan..quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wie wel dan? En, wil je er over praten?
praten heeft gelof ik iets met een sociaal leven te maken, maar pin me er niet op vast hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dat nou ook weer niet..
[..]
Bijna iedereen.. soms dan..
Praten? Wat is dat? Kan alleen maar typen..
Hmm.. dus niet op z'n Jezus' onderhandelen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
praten heeft gelof ik iets met een sociaal leven te maken, maar pin me er niet op vast hoor
jozef was niet voor niets timmermanquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dus niet op z'n Jezus' onderhandelen?
Mjah.. die had ook iets met spijkers he..quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
jozef was niet voor niets timmerman
soort van wraak, maar dan 32 jaar (ofzo) laterquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. die had ook iets met spijkers he..
Zou wel melig zijn.. als die spijkers uit zijn winkel kwamen..
Mjah.. het zal ook niet leuk geweest zijn, vrouw zwanger van een andere vent..quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
soort van wraak, maar dan 32 jaar (ofzo) later
kan me voorstellen dat je de 10 geboden van die gast ook niet meer serieus neemt iddquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. het zal ook niet leuk geweest zijn, vrouw zwanger van een andere vent..
En dan maar beweren dat ze nog maagd was he...
I know, ik lees teveel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
lees een willekeurig bef topic door en je weet het
Die kwamen niet van Jezuuuusquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je de 10 geboden van die gast ook niet meer serieus neemt idd
Ghehehe..quote:
Precies ja.. met die berg, en dat gouden kalf door dat water geroerd enzo...quote:
Dat is héul foutquote:
Altijd bezig met goud die lui.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies ja.. met die berg, en dat gouden kalf door dat water geroerd enzo...
Mjah.. en afgoden..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:07 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Altijd bezig met goud die lui.![]()
Tja je moet toch wat he...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja C is christen geworden en hij begon gister meteen over schapen enzo
Alleen hier is het nog niet vernietigd...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Sodom en Gomora, wat ik u brom!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Sodom en Gomora, wat ik u brom!
go figurequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:14 schreef DeLeider het volgende:
*meldt
Je bent me net voor...quote:
Sodomie is okee Ik had het niet over FOK! inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen hier is het nog niet vernietigd...
Oh, je had het niet over fok?
Whehhehee... s-tagjes zijn tof...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:15 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Sodomie is okee Ik had het niet over FOK! inderdaad.
Na 2 weken gaat het vervelen. Tis dat ik bier heb anders was ik gewoon bijna weer naar school gegaan vandaagquote:
the horrorquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Na 2 weken gaat het vervelen. Tis dat ik bier heb anders was ik gewoon bijna weer naar school gegaan vandaag
Jij bent gewoon lui, punt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Na 2 weken gaat het vervelen. Tis dat ik bier heb anders was ik gewoon bijna weer naar school gegaan vandaag
ah tuurlijk jij bent die lul die eva verleid heeft en waardoor de mannen nu dus niet meer in eht paradijs zittenquote:
Ik bedoel maar...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
*mist nog een appeltje..
Die mannen hebben het er zelf naar gemaakt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah tuurlijk jij bent die lul die eva verleid heeft en waardoor de mannen nu dus niet meer in eht paradijs zitten
Ik had er intussen al eentje gevonden..quote:
Klopt als mijn stijve lul een zwerende vinger!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah tuurlijk jij bent die lul die eva verleid heeft en waardoor de mannen nu dus niet meer in eht paradijs zitten
ja ik zag je edit meteen nadat ik gepost had jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had er intussen al eentje gevonden..
Check maar mijn edit
Hmm.. wel duivels.. maar niet duivels goed dus...quote:
ach zolang de sex maar goed is hequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die mannen hebben het er zelf naar gemaakt..zo makkelijk verleid worden door een vrouw.. toen was de toon al gezet he..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach zolang de sex maar goed is he
Vanwaar het rode gezicht?quote:
Hij kan niet meepraten over sex.quote:
De gedachte alléén al.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
tss hoop dat ze jou nooit mod maken, prutser
Natuurlijk.. dat ik dat niet bedacht had..quote:
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Slangemans het volgende:
Praten over sex is trouwens een van de meest nutteloze dingen die je kan doen. Dat moet je doen en je bek houden, tenzij je therapeut bent en er bakken met geld aan verdient.![]()
quote:
praten tijdens de sex mag daarintegen best welquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Slangemans het volgende:
Praten over sex is trouwens een van de meest nutteloze dingen die je kan doen. Dat moet je doen en je bek houden, tenzij je therapeut bent en er bakken met geld aan verdient.![]()
En vervolgens word je het bed uitgetrapt?quote:
nee vinden ze alleen maar geilquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En vervolgens word je het bed uitgetrapt?
Incest!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
praten tijdens de sex mag daarintegen best wel
who's your daddy enzo
Nee, ik heb ook geen kloon.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef killswitch het volgende:
ben ik dan de enige zonder kloon hier
Dat zeggen ze allemaal! Hij geeft je zeker ook snoepjes.quote:
Kook nietquote:
Can't imagine. Don't even want to.quote:
tja je weet niet wat je mist hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Can't imagine. Don't even want to.
ja lolliesquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal! Hij geeft je zeker ook snoepjes.
Een vader voor de sex?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja je weet niet wat je mist hoor
ja waarom denk je dat die rappers enzo allemaal baby tegen hun bitches/vrouwen/whatever zeggen, dat zijn gewoon opgekropte incest gevoelensquote:
En hun eigen baby laten zuigen, want dat is aangeboren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat die rappers enzo allemaal baby tegen hun bitches/vrouwen/whatever zeggen, dat zijn gewoon opgekropte incest gevoelens
kijk jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En hun eigen baby laten zuigen, want dat is aangeboren.
Puffy voelde het ook te heet worden onder z'n voeten als puff daddy dus veranderde hij z'n naam naar p.diddy.quote:
kijk daar stromen de bewijzen al binnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Puffy voelde het ook te heet worden onder z'n voeten als puff daddy dus veranderde hij z'n naam naar p.diddy..
En dan natuurlijk nog James Brown, the godfather of soul.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk daar stromen de bewijzen al binnen
ja mar die kwam er altijd al openbaar voor uit dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog James Brown, the godfather of soul.
Ja, maar dat maakt het niet minder slecht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja mar die kwam er altijd al openbaar voor uit dus
das ook weer een puntquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het niet minder slecht.
James Brown != rapper.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
das ook weer een punt
ranzige rappers ook
Ik luister liever andere soul. James Brown vind ik helemaal niet zo tof.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog James Brown, the godfather of soul.
ik luister eigenlijk helemaal geen soulquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik luister liever andere soul. James Brown vind ik helemaal niet zo tof.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen bier meer hier?
Krijg je die niet gratis bij een krat amstelquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk welalleen nu ook nog vagina's
Hij is ook niet tof, het is een vieze incest pedo. Daar hadden we het over.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ja bij aankoop van 2 kratjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Krijg je die niet gratis bij een krat amstel
2 kratten?quote:
James Brown is wel tof.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je moeder... moet je bellen.quote:
Parkhitler.quote:
Escape.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef skiczukie het volgende:
Afsluiten gaat niet echt lekker cerror.
Ik verveelde me even.quote:
Okee, ik zal even afwachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef cerror het volgende:
Ik zal kijken ski, en ik weet 1 module die je wel tof zal vinden niet door mij though.
En pc-freak, that's the secret.
Snelheid!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef cerror het volgende:
Oh ja ski: download en open met winamp.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar da kan ik ook hoor
http://www.savefile.com/files/9127528
We kunnen er wel een meedoe topic van maken!quote:
Zeg, daar is dus een standaard progje voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar da kan ik ook hoor
http://www.savefile.com/files/9127528
tis idd vet simpel idd, heeft me nu 10 min gekost en dan heb ik alle basis instellingen hetzelfde gelaten en niet eens met plaatjes gewerktquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef cerror het volgende:
[..]
We kunnen er wel een meedoe topic van maken!![]()
![]()
zuipsequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:30 schreef cerror het volgende:
Maar ik ga richting kroeg, hoezee!
Hmmm..quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef cerror het volgende:
Oh ja ski: download en open met winamp.
Massel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:30 schreef cerror het volgende:
Maar ik ga richting kroeg, hoezee!
voor dit soort simpele dingen wel jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, daar is dus een standaard progje voor.
Ja dat begrijp ik, ik dacht alleen dat C. moeite had lopen doen hiervoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor dit soort simpele dingen wel ja
maar als je zoiets als dit wilt maken moet je toch wel over behoorlijk grafische en programeerskilzz beschikken
beyond van consiracy is een heerschede demo overigens
Gelukkig, jij bent er nog!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:45 schreef ma_jojo het volgende:
Niet!
Je vindt het wel leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig, jij bent er nog!
Dat ik dat ooit nog zou zeggen
Nou vooruit dan.quote:
Braaf.quote:
Neuh, dat niet.quote:
Morgenavond weer... eerst werken straks.. 5.00 alweer opquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:01 schreef Misstique het volgende:
Bier?
Nee maar ik heb wel trek in frituur. Moet m'n kuur tegen holtevliesontsteking of zoiets innemen met m'n maaltijd maar kwam er rond 4 uur uit dus ontbijt heb ik over geslagen en tijdens avondeten was ik het vergeten. Dus ff de friuur aan en er 2 frikandellen in doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:01 schreef Misstique het volgende:
Bier?
Ach jawel. Zolang je gehoorzaamt endezo.quote:
Roosvicee?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Morgenavond weer... eerst werken straks.. 5.00 alweer op
Bire!quote:
Een voruw waar ik mee kan praten!quote:
quote:
Warm en heetquote:
Vellen op je tongquote:
af en toe luchthanppequote:
en blussenquote:
af en toe op temperatur houden dooe aan knopjes te draainquote:
En niet voor het eerst./quote:
quote:
Schaam je niet, boys will be boysquote:
True thaquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Schaam je niet, boys will be boys![]()
Alle vragen zitten erin, ik ga zo een tabel aanmaken in de database en dan een script schrijven wat alles optelt en aftrekt.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En m'n frikandellen zijn klaar..
.
Uhm, leuk geweest nu?quote:
Kom er net achter dat ik 1 vraag voor punten te weinig kom, weet je er nog eentje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alle vragen zitten erin, ik ga zo een tabel aanmaken in de database en dan een script schrijven wat alles optelt en aftrekt.
lolbroekquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik vond het wel geestig ja!
G'night!quote:
Mij kan je hier wel verwachten, ik heb toch geen leven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:13 schreef Talietje het volgende:
jullie zijn wel vroeg vanavond dat stelt me teleur
ja ik ben ziek anders had ik verdomme ook in de kroeg gezetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mij kan je hier wel verwachten, ik heb toch geen leven..
Ik ook, ik heb koppijn, en jij?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:31 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja ik ben ziek anders had ik verdomme ook in de kroeg gezeten
griepquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb koppijn, en jij?
quote:
Ik bedoelde dus dat je nog een vraag moiest maken voor de foktest.quote:
zeg dat danquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat je nog een vraag moiest maken voor de foktest.
bedankt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg dat dan
Hoe krijg jij je post?
met de TNT Post Group -3
per e-mail 0
ik krijg geen post, Fok heeftr geen PM functie+3
sexual harresment, pandaquote:
thanks for sharing...quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde een ranzige sex smilie posten
maar ik kan er geen vinden
Is goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
graag gedaan.. aangenomen dat je er een speciaal topic over opent, zou ik het weten te waarderen dat je de link even in de PTA SC spamt, omdat ik niet permanent in ONZ bivakkeer, doch graag de test wil maken
Hey cerror!quote:
Heuj!quote:
Dornken!quote:
Kkrieg enzo!quote:
Skiczukie zn subtitelquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:46 schreef Talietje het volgende:
[..]
thanks for sharing...
[afbeelding]
Was Janetje er nou ook maar..quote:
wtf is skawookie nou weer klootvioolquote:
met janet is het dikke pret 14.gifquote:
Precies!quote:
Niet zo snel roepen want mij haat ze.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef the900 het volgende:
wedden dat ze "neuh..." gaat zeggen?
boeiennnquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef the900 het volgende:
Nou.. meestal niet hoor..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:55 schreef Talietje het volgende:
[..]
met janet is het dikke pret 14.gif
Oh?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef the900 het volgende:
Ik wil janetje in mijn bedje
Neuh.. zo ben ik niet..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef the900 het volgende:
Very, very true..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet zo snel roepen want mij haat ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |