Beavje..Hij's dr bijnaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Enzo.
quote:
Kdoelde op dezequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef DrDentz het volgende:
When the lights go out
And the sun sets slowly
Things are starting to heat up
In the city of Chicago
quote:Baby when the lights go out every single word
Could not express the love and tenderness
I'll show you what its all about babe, I swear you
Will succumb to me So baby come to me
When the lights go out
Omdat ie 2x verdiendequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom hebben we eik een dubbele Don Diablo in de OP staan?
Niet dat ik klaag ofzo...
Hij isserquote:
Naturellement...quote:
Enjoyquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij isser![]()
Tot over 40 minuten
Five?quote:
Waarom houdt die foto zo vroeg op aan de onderkant?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom hebben we eik een dubbele Don Diablo in de OP staan?
Niet dat ik klaag ofzo...
Da's de Starstylequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom houdt die foto zo vroeg op aan de onderkant?.
Mij een beetje te stoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef wonderer het volgende:
Die bril...Maar verder wel mijn type.
I tryquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
de rest fantaseer je er toch zelf bij?
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mij een beetje te stoer
had jij eigelijk ook een foto?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Denk da'k 't niet zo heb op zonnebrillen
Hoe ziet jouw Ideale Man er dan ongeveer uit?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mij een beetje te stoer
Ik vind het wel een geile zonnebril.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Denk da'k 't niet zo heb op zonnebrillen
Merlijn Twaalfhoven komt daar toch wel verdomd dicht in de buurtquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw Ideale Man er dan ongeveer uit?(foto!)
*whooptifuckindoo*quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:34 schreef wonderer het volgende:
Best slecht eigenlijk, na een flink glas whisky ben ik lang zo chag niet...
Kijk nouhou!!!quote:
11 innocent against 1 guiltyquote:
uhuhquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
11 innocent against 1 guilty
Heb ik iets verkeerds gezegd of had je gewoon iemand nodig om je op af te reageren?quote:
Op 1 been kan k niet staanquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd of had je gewoon iemand nodig om je op af te reageren?
Ook te veel gezopen?quote:
Totaal nuchter en clear minded.quote:
Ook goed. Ik heb koppijn en slecht geslapen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Totaal nuchter en clear minded.
Tja.. PMS..dat krijg je als vrouw.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook goed. Ik heb koppijn en slecht geslapen.
Alleen in de stopweek, en die is er nog lang niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja.. PMS..dat krijg je als vrouw.
Weinig van te merken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen in de stopweek, en die is er nog lang niet.
Meld je hier aan als Katja-fanquote:Ik zoek met spoed mijn allergrootste fans! En dan bedoel ik die-hard fanaten die driedubbel en dwars achter mij staan. Ben jij dat? Mooi! Meld je dan met dit formulier aan voor de opname van Katja vs. Bridget op dinsdag 13 december in Amsterdam (de lokatie is nog niet bekend). Van 9.00-12.00 ga ik daar de battle met Bridget aan. Hoe sneller je reageert, hoe groter de kans dat je erbij bent: vol is namelijk echt vol!
Gek he, als jij zo loopt te zuigen. Ik ga wel slapen of zo, jezus.quote:
Jezus is afwezig. Kan ik een boodschap aannemen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gek he, als jij zo loopt te zuigen. Ik ga wel slapen of zo, jezus.
Het is opvallend dat jij toch vaak met de meest zieke gay-profiles aan komt....quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:02 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/irisbloem
Niet echt wat ik me bij een 'irisbloem' voorstel....
Leuk stukkie hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het word weer een dag als alle andere, Wiz ligt lang op bed, Davidov slaapt ook een gat in de dag, DM surft weer alle plaatjes van gee punt en nel af, XMN8R gaat liggen bakken op het strand, waxx post en post en werkt intussen een beetje, vlarp groet en gaat werken en komt vanavond met hoofdpijn weer terug, andyvie begint om 3 uur weer te gillen dat ie weekend heeft, wonderer typt verder aan haar verhaal, peet gaat weer cammen met zijn vriendje, CDP houdt ons op de hoogte van de zoveelste serie die hij binnen heeft en bekijkt, stroekie en vandittusenvandattus flirten er op los op fok en de andere doen ook hun ding, en ik... ik ga weer werken
Omdat ik niet durf.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Uuuh waarom bel je die gozer niet zelf? Waarom nou zo moeilijk via via....voordat je het weet gaan die Sam er vandoor met die argentijn.
Sub Had jij niet een vriendje?Of was dat achteraf niet meer dan een scharrel?
Ach kom op...wat kan er gebeuren? Hij is al homo zei je, dus dat is al duidelijk....het enige wat kan gebeuren is dat je keihard een blau.....uuuh tja laat ook maar eigenlijk.quote:
Tja...heb je toch niet in de hand? Ook al laat je iemand anders bellen....ik bedoel als hij jou zit zitten dan is dat zo, als dat neit zo is, zal zelfs een belletje van iemand anders daar weinig invloed hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ja!Dat kan er dus gebeuren!
En dat wil ik niet.![]()
Ja, maar dan hoef ik het tenminste niet van de persoon in kwestie te horen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...heb je toch niet in de hand? Ook al laat je iemand anders bellen....ik bedoel als hij jou zit zitten dan is dat zo, als dat neit zo is, zal zelfs een belletje van iemand anders daar weinig invloed hebben.
Persoonlijk zou ik iemand eerder zien zitten als hij me gewoon zelf belt/aanspreekt ipv dat hij iemand voor hem laat bellen ofzow. Maar ja dat ben ik en ik ben nou niet echt een goed voorbeeld van hoe de gemiddelde persoon is.
Tja...de kans dat tie nee zegd als je iemand anders laat vragen is imho wel wat groter dan als je het zelf vraagt en volgens mij is het niet minder kut ofzo....want kennelijk heb je je zinnen op hem gezet, dus lijkt het me klote als ie nee zegt...het maakt dan toch niet uit wie het tegen je zegt? toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef ik het tenminste niet van de persoon in kwestie te horen.
Nou, hij randde mij aan, dus ik denk dat hij wel geinteresseerd is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...de kans dat tie nee zegd als je iemand anders laat vragen is imho wel wat groter dan als je het zelf vraagt en volgens mij is het niet minder kut ofzo....want kennelijk heb je je zinnen op hem gezet, dus lijkt het me klote als ie nee zegt...het maakt dan toch niet uit wie het tegen je zegt? toch?
Tja ik weet het niet hoor, ik hield er vroeger niet zo van om anderen te laten vragen voor me, daarbij...ik was er ook helemaal nog niet zo mee bezig toen ik 14 was.vriendjes enzow dan.
Jij bent ook zo'n gewillig slachtoffer he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, hij randde mij aan, dus ik denk dat hij wel geinteresseerd is.
Nee, wat moet ik dan zeggen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n gewillig slachtoffer he.![]()
Nou ja als hij dus al zijn intresse heeft "getoond" Of iig zijn geilheig.dan kan je het toch ook gewoon zelf aan hem vragen.....lijkt mij dan.
![]()
Nou ja je kan hem vragen of hij die "aanrading" verder wilt uit diepen in een prive omgeving. Of zou dat _te_ direct zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik dan zeggen?.
Sam belt hem, vraagt of hij geinteresseerd is, en dan zie ik wel verder.
Of hij die aanranding verder uit wil diepen,quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja je kan hem vragen of hij die "aanrading" verder wilt uit diepen in een prive omgeving. Of zou dat _te_ direct zijn.![]()
Je kan hem ook gewoon vragen of ie een keertje uit wilt gaan met je...weet ik veel. Ben nou niet de cassanova met de grootste praatjes.....ben allang blij toen ik voor de eerste keer Ramon aansprak, hij me niet verstond en vertelde dat ik het toch opieuw moest proberen in het Engels of Spaans.
Ik weet niet meer wat ik zei, maar mijn openings zin in het Nederlands moet toch wel in de top 10 "Meest trieste openingszinnen ooit" staan.![]()
Gelukkig maakte het feit dat Ramon niet Nederlands is, het makkelijker op een gesprek te beginnen.
Waren ook te veel woorden voor je he....sorry.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of hij die aanranding verder uit wil diepen,OMG
Wakker. Met broodjes. en wachtend op W&G en alles.quote:
Wakker.. Check. Broodjes... Check in een minuut of 10...Wachten op W&G... Check.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wakker. Met broodjes. en wachtend op W&G en alles.
Met een zwoele stem zeggen. "Hey schatje...heb je hier niet eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef TehRockstar het volgende:.
Ja, dan gaan we nu verder.
Ik heb niet eens een openingszin.
-edir- wiz ligt wel in bed.. maar cammen doettie nie, is ook nie nodigquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het word weer een dag als alle andere, Wiz ligt lang op bed, Davidov slaapt ook een gat in de dag, DM surft weer alle plaatjes van gee punt en nel af, XMN8R gaat liggen bakken op het strand, waxx post en post en werkt intussen een beetje, vlarp groet en gaat werken en komt vanavond met hoofdpijn weer terug, andyvie begint om 3 uur weer te gillen dat ie weekend heeft, wonderer typt verder aan haar verhaal, peet gaat weer cammen met zijn vriendje, CDP houdt ons op de hoogte van de zoveelste serie die hij binnen heeft en bekijkt, stroekie en vandittusenvandattus flirten er op los op fok en de andere doen ook hun ding, en ik... ik ga weer werken
En ik, IK ben thuisquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Damn, ik kom hier nog geen week en hij had al gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Iemand als ang3l?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef Semisane het volgende:
Ik ook niet voor jou...maar wellicht dat iemand als Ang3l het wel weet voor je.![]()
Nou niet echt veel hoor, maar ik heb eigenlijk wel een positief image van je.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand als ang3l?!![]()
![]()
What's THAT supposed to mean?!
Hoe oud ben je nou 12??? nou je zal nog heel wat blauwtjes gaan lopen hoor!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ja!Dat kan er dus gebeuren!
En dat wil ik niet.![]()
Oooooh nee ok, dan is't goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou niet echt veel hoor, maar ik heb eigenlijk wel een positief image van je.Iemand die lekker open is en snel contacten maakt en ook altijd wel weet wat tie moet zeggen op welk moment.
![]()
Volgens mij had ik het eits negatiever neergeezet dan ik bedoelde hoor.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou 12??? nou je zal nog heel wat blauwtjes gaan lopen hoor!!
Wacht maar tot je op stap kan naar alle poelen der verderf!!![]()
Dacht ik al dat jij dat zo las Zegt eigenlijk wel meer over jou dan over mij he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooh nee ok, dan is't goed
Ik las het als "die snol die weet dat wel"
Tja....My bad.quote:And boy are you wrong, want IRL bij nieuwe mensen ben ik echt wel heel verlegen
da's dan pech.. vulgaire cockslut..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
er ligt helemaal niemand in mijn bed..slappe snuifwhore!
Hallo wonderer!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef wonderer het volgende:
'lo allemaal.
Mja. Ik ga maar sporten straks, misschien heb ik een endorfine tekort :pquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef tech het volgende:
[..]
Hallo wonderer!Weer een beetje over de Sint-depressie heen?
inderdaad, klasseloze crackhoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
da's dan pech.. vulgaire cockslut..
Hvernig = Hoe?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik ga maar sporten straks, misschien heb ik een endorfine tekort :p
Hoe is het met jou? Weet jij toevallig wat:
Hvernig gengur? Manst Þú eftir mér?
betekent?
tis wel MIJN klasseloze crackhoer hequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
inderdaad, klasseloze crackhoer
Aw, jammerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef tech het volgende:
[..]
Hvernig = Hoe?
þú = jij
eftir mér = bij / volgens mij
De andere woorden krijg ik ook niet zo 1-2-3 vertaald.
Nog welquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis wel MIJN klasseloze crackhoer he
Zeg kunnen jullie kinders ff wat anders gaan doen ofzow...Petre ga wiz ff een beurt geven ofzow...en TRS....ga jij....uuuh sta...nou trek je maar af op je Argentijnse fantasieen ofzow....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis wel MIJN klasseloze crackhoer he
jij slikkende rioolslet
Dat is wel een leuke openingszinquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie kinders ff wat anders gaan doen ofzow...Petre ga wiz ff een beurt geven ofzow...en TRS....ga jij....uuuh sta...nou trek je maar af op je Argentijnse fantasieen ofzow....
...maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, jammerDe context is ook niet helemaal duidelijk. Het wordt gezegd door een incarnatie van Odin tegen de zoon van een andere incarnatie van Odin...
American gods. Best wel leuk boek maar een beetje lang voor het dunne plot.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:21 schreef tech het volgende:
[..]
...maar natuurlijk!
En hier is alles verder goed, eigenlijk.
ga werken jij klasseloze metaalarbeiderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie kinders ff wat anders gaan doen ofzow...Petre ga wiz ff een beurt geven ofzow...en TRS....ga jij....uuuh sta...nou trek je maar af op je Argentijnse fantasieen ofzow....
Dit ge-heen-en-weer-trut wordt de rest ook nie vrolijker van hoor.![]()
quote:
Selectietraining en een erg verlaat Sinterklaasfeest bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
American gods. Best wel leuk boek maar een beetje lang voor het dunne plot.
En da's fijn om te horenNog wat leuks van plan dit weekend?
Klasseloos snolletje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit ge-heen-en-weer-trut wordt de rest ook nie vrolijker van hoor.![]()
Dat klopt ja en idd er wordt enorm veel metaal bewerkt bij XS4ALL.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga werken jij klasseloze metaalarbeider
( jij = xs4all?)
[..]
Who needs class when you have the internet...quote:
Ik wist wel dat jij met iets goeds kon aankomen....kom TRS ga die eens in de praktijk brengen joh.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke openingszin
"Ik trek me op je af als een zwoele argentijnse fantasie terwijl peet zijn tovenaarsje een beurt geeft"
Voetbal? Hoog niveau? En verlaat sinterklaas is nog best wel leuk. Ik zag net dat mijn surprise nu als kerstversiering wordt gebruikt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:24 schreef tech het volgende:
[..]
Selectietraining en een erg verlaat Sinterklaasfeest bij mijn ouders thuis
Hoeft niet, is al gebeld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij met iets goeds kon aankomen....kom TRS ga die eens in de praktijk brengen joh.
1e lijn / 2e lijn / anders?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat klopt ja en idd er wordt enorm veel metaal bewerkt bij XS4ALL.![]()
Ga jij nou maar het tovernaartje bewerken joh.![]()
En? Ben je nu Blauw? Word jij onze nieuwe topic-smurf.....voor zover je dat al niet was uiteraard.quote:
Bellen?!quote:
Anders.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
1e lijn / 2e lijn / anders?
me = @ SNT KPN ADSL
Ja ppppft....TRS durfde dat ook niet...dus er is gebeld voor hem...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bellen?!
Kijk, dat durf ik dan weer nooit(vraag maar aan Parleur en Dr Sjoerd)
Weet jij iets van sip spoofing?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Anders.Ik hou me niet bezig met klanten.
![]()
Waxxer de profeet?quote:
"Oh, dan zie ik 'm maandag wel".quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
En? Ben je nu Blauw? Word jij onze nieuwe topic-smurf.....voor zover je dat al niet was uiteraard.![]()
![]()
Jij gaat je maandag ziekmelden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Oh, dan zie ik 'm maandag wel".
Lekker duidelijk.
Gelukkig, iemand die zich als sociaal werker opwerpt...quote:
Nee, geen voetbal... en het niveau is nog niet zo heel hoog, maar kennelijk zit er toekomst inquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voetbal? Hoog niveau? En verlaat sinterklaas is nog best wel leuk. Ik zag net dat mijn surprise nu als kerstversiering wordt gebruikt...
Wel iets van IP spoofing.quote:
Wij hadden (godzijdank) lijstjes van de betreffende persoon, dus dat kado zoeken was niet zo heel lastig... (vier paar sokken, een paar sloffen en een toilettas, ik was voor tien euro klaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, geen voetbal... en het niveau is nog niet zo heel hoog, maar kennelijk zit er toekomst in
Ik moet nog alles doen voor die surprise... Dat gedicht komt wel goed, maar wat voor cadeau moet ik geven?Ik weet het niet.
Kan net he...zo'n SUV in het straatje parkeren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
Nu héb ik mijn tijd eens zinvol gebruikt, mis ik wéér wat:
[afbeelding]
Zow....is Petre nu al klaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi mensen.. wat lees ik allemaal.. stoute mensen
![]()
Tja...die gaat je maandag dus weer verder aanranden...duidelijk...:')quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Oh, dan zie ik 'm maandag wel".
Lekker duidelijk.
Ik heb mijn modem getweakt en nou werkt ie als router, dus ik moet hem "doorzichtig" maken zodat ie niet steeds in conflict raakt met de echte router waardoor mijn internet steeds uitvalt. Maar da's iets lastiger dan ik had gehooptquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel iets van IP spoofing.
Das doen als of je een ander ip adres hebt, dan daadwerkelijk het geval....sofwarematig iets.....of volgens een proxy, maar goed dat werkt weer iets anders..
Zie het maar als emailen onder de naam van iemand anders. Email spoofing bestaat dus ook, sterker nog...met outlook is dat echt te simpel zelfs....kan zo een mailtje versturen met jouw email-adres bijvoorbeeld...zou ik dat hebben dan.![]()
Nou...genoeg generd.
Errug schattig van hem. En dat allemaal binnen tien minuten....knap hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij zit ontbijt aan het maken![]()
In een wc-hokje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...die gaat je maandag dus weer verder aanranden...duidelijk...:')
Ik en profeet?quote:
Ah...ok tja kan ik je niet echt mee helpen ben ik bang. Ben daarvoor niet nerderig genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn modem getweakt en nou werkt ie als router, dus ik moet hem "doorzichtig" maken zodat ie niet steeds in conflict raakt met de echte router waardoor mijn internet steeds uitvalt. Maar da's iets lastiger dan ik had gehoopt
Whatever makes your clock tick TRS.quote:
Mja, naja, of ze dachten: "Jezus, als een strijker niet werkt...."quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan net he...zo'n SUV in het straatje parkeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, naja, of ze dachten: "Jezus, als een strijker niet werkt...."
Oh ja, ihl, middelbare school wc-hokjes.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Whatever makes your clock tick TRS.
nee wax...dat heb ik allemaal niet...Ramon moet morgen weer naar college in Den Haag en zoals een goede husband betaamt breng ik hem naar de collegebanken en wacht netjes op hem in Cafe Dudock ofzow.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik en profeet?
HahaaaiiHelloooo to Amsterdam!!!!! Hahaaiii Semisane Mexicana amore!
Goed. Welnu. Ben jij ook zo kei-hajd aan het wejk?En wat ga jij dan doen, dit weekend met je man gezellig samen? Heb JIJ nog plannen, dingen, anekdotes, gebeurtenissen, verslagen van bepaalde opvallende leuke geinige situaties waarvan jij zegt, hey, dat MOET ik op het Internet waar ik gebruik van maak, kwijt?
Hehehe of dat ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, naja, of ze dachten: "Jezus, als een strijker niet werkt...."
Tja...doe je zelf....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:46 schreef Ang3l het volgende:
WIE HEET DAT OOOOOIT VERZONNEN, koken?!
*jas nog aan want missing ingredients net gekocht*
Ik ga weer verder met de gehaktballetjes in amandelsaus voor 9 personen
Op dit moment lijk je toch slimmer dan je in eerste instantie overkomt.......maar het kan een vergissing zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, ihl, middelbare school wc-hokjes..
Als ik een tussenuur heb, ga ik weleens naar de Bijenkorf om naar een fatsoenlijk toilet te kunnen gaan..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Op dit moment lijk je toch slimmer dan je in eerste instantie overkomt.......maar het kan een vergissing zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
nee wax...dat heb ik allemaal niet...Ramon moet morgen weer naar college in Den Haag en zoals een goede husband betaamt breng ik hem naar de collegebanken en wacht netjes op hem in Cafe Dudock ofzow.![]()
En de rest van het weekend wil ik rust...want volgende week gaan we naar een kerstmarkt ergens in duitsland. Had volgens mij deze week in gedachten, maar dat is dus niet zo
En jij? Heb jij nog plannen enz enz enz Ga echt ff niet herhalen wat jij allemaal heb opgeschreven.
nee, ik ga lekker niks doen in Wquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand die zich als sociaal werker opwerpt...
Hahaaaiii Peet!
Hoe gaat het met jou? Hoe was je dag, en: heb jij nog bepaalde plannen dit weekend die het vermelden waard zijn op dit voor de wereld openbare forum dat door eigenlijk praktisch gezien iedereen gelezen kan worden?
Nou, je komt idd best pienter over in details, qua leeftijd sowieso (en dat bedoel ik niet negatief). Maaarrrr ook als het type dat kán ontsporen en dan op de vmbo eindigt (waar op zich niks mis mee is, maar als je de hersenen voor het Gymnasium hebt imo wel), en dat! Mag! Niet! Gebeuren!quote:
Oh shit wat heb ik gezegt!quote:
Ik dacht keulen, maar het kan ook Dusseldorf zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Een kerstmarkt in Duitsland!
Oberhausen, oder?
Ik heb geen wilde plannen, ik ga morgen uit in Zwolle voor het eerst sinds tijden, voor de rest zie ik het wel.Gewoon verder met de ditjes en datjes voor school, werk enz. En mijn huis grondig schoonmaken, dat is ook wel weer nodig.
*kuch* Psychologie-van-de-koude-grond *kuch*quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je komt idd best pienter over in details, qua leeftijd sowieso (en dat bedoel ik niet negatief). Maaarrrr ook als het type dat kán ontsporen en dan op de vmbo eindigt (waar op zich niks mis mee is, maar als je de hersenen voor het Gymnasium hebt imo wel), en dat! Mag! Niet! Gebeuren!Dénk errrrrrom!!!
Jeuj.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh shit wat heb ik gezegt!
Ja soms wel
ja, welk geld?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De hond uitlaten, geld storten, die molen bezoeken....
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je komt idd best pienter over in details, qua leeftijd sowieso (en dat bedoel ik niet negatief). Maaarrrr ook als het type dat kán ontsporen en dan op de vmbo eindigt (waar op zich niks mis mee is, maar als je de hersenen voor het Gymnasium hebt imo wel), en dat! Mag! Niet! Gebeuren!Dénk errrrrrom!!!
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je soms slim overkomt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeuj.
Nog nooit heeft iemand tegen me gezegd dat ik slim ben.
je je zin niet af te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
"Als je naar het vmbo gaat, hoef
In Zwolle kun je heeeeeellll..... flink stappen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik dacht keulen, maar het kan ook Dusseldorf zijn.![]()
Ga je niet ff flink stappen.....jij..jij...beest!![]()
standaard antwoord:quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle kun je heeeeeellll..... flink stappen.
Waarschijnlijk krijg ik weer tig keer te horen "Waxxer je moet dit en dat nog doen" "Waxxer heb je dat en dat al gedaan?" "Waxxer dit en dat is gebeurd, wat moeten we nu doen?" "Waxxer Pietjepatjepotje is ziek, kun je ff een half uurtje invallen?", maar dat leg ik maar naast me neer.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle kun je heeeeeellll..... flink stappen.
Leg het maar naast je neer, schrijf het op, spreek erover, schreeuw het uit, roep het om.quote:Waarschijnlijk krijg ik weer tig keer te horen "Waxxer je moet dit en dat nog doen" "Waxxer heb je dat en dat al gedaan?" "Waxxer dit en dat is gebeurd, wat moeten we nu doen?" "Waxxer Pietjepatjepotje is ziek, kun je ff een half uurtje invallen?", maar dat leg ik maar naast me neer.
Zie het als compliment....ofzow.quote:
Ach, XMN8R is gauw weer terug van vakantie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
Leg het maar naast je neer, schrijf het op, spreek erover, schreeuw het uit, roep het om.
ofzow....
Hey ciao manquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zie het als compliment....ofzow.
Nou ik ga naar huis....daag dames...heb een fijn weekend.
Wiz en petre, rustig aan met elkaar.
Waxje veel plezier in Zwolle
Ang3l - Succes met koken enz.
TRS Doe het rustig aan dit weekend, anders ben je zo leeg en uitgeput maandag.![]()
En de rest ook tot laters he
Wie geht's ?quote:
Alright..quote:
Wat voor type honden zijn het?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:26 schreef keizerpinguin het volgende:
zo terug van het wandelen heerlijke frisse neus gehaald!!![]()
mijn beweging ook weer gehad vandaag!
Honden liggen nu bek af voor de kachel hahaha![]()
hebben we daar vanddag ook geen last meer van....![]()
alles ok hiero?
Awwquote:
[petre86] Ik wist niet dat je een kut had!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The OC is er nog niet, mn ma is irritant en kvoel me kut..
Somebody HELP
Die's al bezetquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[petre86] Ik wist niet dat je een kut had!![]()
[/petre86]
Arme jij![]()
![]()
Misschien moet er een engeltje langskomen?
Bottom.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef TehRockstar het volgende:
Iedereen op gay.nl wil van me weten of ik 'bttm' ben, wat is dat?
2 poedelsquote:
Oh, wat walgelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bottom.
Kortom.. wil je graag geneukt worden(bottom) of neuk je liever(Top)
Vanavond toch?quote:
ooow zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vanavond toch?
Jij hebt toch al plannen
Ik heb er zoeentje:quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
2 poedels![]()
nee hoor!
deze
[afbeelding]
en een kruising tussen deze twee
[afbeelding]
[afbeelding]
De mijne lijkt het meest op de onderste hond..
Douche zequote:
Wat was hun antwoord dan? "das ook lekker, neuken?"quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, wat walgelijk.
"Hoi, ben jij bttm?"
"Nee, ik ben Rijk"
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Wat was hun antwoord dan? "das ook lekker, neuken?"![]()
Slapen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef keizerpinguin het volgende:
maar ff ontoppic wat doen jullie als de lichten uit gaan!?
tijd voor een poll!!!
Na een hevige ruksessie natuurlijkquote:
Niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Na een hevige ruksessie natuurlijk
Moet wat als zielig 17jarig jochie..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben meer dan 2x zo oud als dán TRS..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Twee keer zo oud als Pietje is.
Twee keer ouder dan Pietje is.
Toch?
I'm not thát easily entertained.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:20 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, niet goed gelezen
Kom maar op DM, wéér voer om je een hele vrijdagavond te vermaken!
Whehehe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm not thát easily entertained.
Hoewel het wel een beetje vermakelijk was...
Maar troost je, ik zal vast nog wel eens een echte taalfout maken.
Ik heb namelijk geen opleiding Journalistiek of iets in die richting gedaan.
Was ik de boel kwijt dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Mwjah..het was wel dr tijd om te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het was ook niet echt een verrassing.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..het was wel dr tijd om te gaan..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een verrassing.
En we hadden dus toch gelijk over Wallace!.
Oh..quote:
Heb je Reunion al binnen?quote:
57.5%quote:
6.5%.quote:
Omdat je nieuwsgierig bent en toch zoveel mogelijk wilt zien?quote:Maar vraag me af waarom ik t nog volg![]()
Ja ..dat wel maar ik erger me dood aan dat we nooit zullen weten hoe het afloopt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
6.5%..
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent en toch zoveel mogelijk wilt zien?.
Misschien dat ze er op een of andere manier toch nog de onthullingen in de laatste aflevering verwerken ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ..dat wel maar ik erger me dood aan dat we nooit zullen weten hoe het afloopt..![]()
Nee..dat gebeurd dus nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien dat ze er op een of andere manier toch nog de onthullingen in de laatste aflevering verwerken ofzo..
quote:Producers released a statement Friday saying Samantha's killer will never be revealed because "the events of Samantha's murder are partially reliant on characters we haven't yet met — and events we haven't yet seen. There is no way to solve the mystery of her murder without being able to complete the full arc of our story through present day. I greatly regret that this question, along with many others that the series has posed, will remain unsolved, and I am deeply grateful for the support of viewers who share this regret."
quote:
Als t een leuk overhemd..waarom niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik draag nu een bruin ribfluwelen overhemd van Matinique. Maar dat kan vast niet meer..
Oh... Nou, dat idee had ik zo. Dat het niet hip meer is. Als het dat al ooit is geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als t een leuk overhemd..waarom niet?
Als jij t leuk vind, en het je leuk staat..boeit het dan of t hip is?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Nou, dat idee had ik zo. Dat het niet hip meer is. Als het dat al ooit is geweest..
Dank je. Neuken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:55 schreef ajuu het volgende:
nou geil hoor, G_E
Join the club!quote:
Valt reuze meequote:
Goedgeluimde mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef davidov het volgende:
Kben in een redelijk humeur hoor,....
ben alleen doodop![]()
Ga jij het gezellig maken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef davidov het volgende:
Kben in een redelijk humeur hoor,....
ben alleen doodop![]()
Ga straks weer weg, filmpjes kijken...quote:
Nou, mijn avond eindigt wel vroeg hoor.. ben doodopquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Ga straks weer weg, filmpjes kijken...
Als ik thuis ben val ik nog eens op een sociaal tijd in slaap... en dat kunnen we niet hebben natuurlijk![]()
![]()
Ik ga het ook geen 6 uur maken vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, mijn avond eindigt wel vroeg hoor.. ben doodop
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ga het ook geen 6 uur maken vandaag![]()
Mensen ik ben er weer vandoor, adieu enzo![]()
En wees eens aardig tegen DM en CDP ze hebben het al zo zwaar
Ik plaag CDP alleen maar..quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ga het ook geen 6 uur maken vandaag![]()
Mensen ik ben er weer vandoor, adieu enzo![]()
En wees eens aardig tegen DM en CDP ze hebben het al zo zwaar
I knowquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik plaag CDP alleen maar..
't is niet onaardig bedoeld hoor!
Drie Michelin-sterren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hoe was de ontmoeting met Kok?
Vanavond nietquote:
quote:Maar dit is gezellig: In Engeland kun je nu zingende sandwiches kopen om het eetgenot te vergroten. De boterham zit verpakt in een doosje dat een melodietje speelt op het moment dat de deksel wordt geopend. De eerste melodietjes zijn kerstliederen zoals Jingle Bells. Van Britse vrienden kreeg ik deze boterham opgestuurd. Jammer genoeg zingt mijn boterham niet het laatste nummer van Madonna.
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |