Whehehe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm not thát easily entertained.
Hoewel het wel een beetje vermakelijk was...
Maar troost je, ik zal vast nog wel eens een echte taalfout maken.
Ik heb namelijk geen opleiding Journalistiek of iets in die richting gedaan.
Was ik de boel kwijt dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Mwjah..het was wel dr tijd om te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het was ook niet echt een verrassing.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..het was wel dr tijd om te gaan..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een verrassing.
En we hadden dus toch gelijk over Wallace!.
Oh..quote:
Heb je Reunion al binnen?quote:
57.5%quote:
6.5%.quote:
Omdat je nieuwsgierig bent en toch zoveel mogelijk wilt zien?quote:Maar vraag me af waarom ik t nog volg![]()
Ja ..dat wel maar ik erger me dood aan dat we nooit zullen weten hoe het afloopt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
6.5%..
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent en toch zoveel mogelijk wilt zien?.
Misschien dat ze er op een of andere manier toch nog de onthullingen in de laatste aflevering verwerken ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ..dat wel maar ik erger me dood aan dat we nooit zullen weten hoe het afloopt..![]()
Nee..dat gebeurd dus nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien dat ze er op een of andere manier toch nog de onthullingen in de laatste aflevering verwerken ofzo..
quote:Producers released a statement Friday saying Samantha's killer will never be revealed because "the events of Samantha's murder are partially reliant on characters we haven't yet met — and events we haven't yet seen. There is no way to solve the mystery of her murder without being able to complete the full arc of our story through present day. I greatly regret that this question, along with many others that the series has posed, will remain unsolved, and I am deeply grateful for the support of viewers who share this regret."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |