Het is opvallend dat jij toch vaak met de meest zieke gay-profiles aan komt....quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:02 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/irisbloem
Niet echt wat ik me bij een 'irisbloem' voorstel....
Leuk stukkie hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het word weer een dag als alle andere, Wiz ligt lang op bed, Davidov slaapt ook een gat in de dag, DM surft weer alle plaatjes van gee punt en nel af, XMN8R gaat liggen bakken op het strand, waxx post en post en werkt intussen een beetje, vlarp groet en gaat werken en komt vanavond met hoofdpijn weer terug, andyvie begint om 3 uur weer te gillen dat ie weekend heeft, wonderer typt verder aan haar verhaal, peet gaat weer cammen met zijn vriendje, CDP houdt ons op de hoogte van de zoveelste serie die hij binnen heeft en bekijkt, stroekie en vandittusenvandattus flirten er op los op fok en de andere doen ook hun ding, en ik... ik ga weer werken
Omdat ik niet durf.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Uuuh waarom bel je die gozer niet zelf? Waarom nou zo moeilijk via via....voordat je het weet gaan die Sam er vandoor met die argentijn.
Sub Had jij niet een vriendje?Of was dat achteraf niet meer dan een scharrel?
Ach kom op...wat kan er gebeuren? Hij is al homo zei je, dus dat is al duidelijk....het enige wat kan gebeuren is dat je keihard een blau.....uuuh tja laat ook maar eigenlijk.quote:
Tja...heb je toch niet in de hand? Ook al laat je iemand anders bellen....ik bedoel als hij jou zit zitten dan is dat zo, als dat neit zo is, zal zelfs een belletje van iemand anders daar weinig invloed hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ja!Dat kan er dus gebeuren!
En dat wil ik niet.![]()
Ja, maar dan hoef ik het tenminste niet van de persoon in kwestie te horen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...heb je toch niet in de hand? Ook al laat je iemand anders bellen....ik bedoel als hij jou zit zitten dan is dat zo, als dat neit zo is, zal zelfs een belletje van iemand anders daar weinig invloed hebben.
Persoonlijk zou ik iemand eerder zien zitten als hij me gewoon zelf belt/aanspreekt ipv dat hij iemand voor hem laat bellen ofzow. Maar ja dat ben ik en ik ben nou niet echt een goed voorbeeld van hoe de gemiddelde persoon is.
Tja...de kans dat tie nee zegd als je iemand anders laat vragen is imho wel wat groter dan als je het zelf vraagt en volgens mij is het niet minder kut ofzo....want kennelijk heb je je zinnen op hem gezet, dus lijkt het me klote als ie nee zegt...het maakt dan toch niet uit wie het tegen je zegt? toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef ik het tenminste niet van de persoon in kwestie te horen.
Nou, hij randde mij aan, dus ik denk dat hij wel geinteresseerd is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...de kans dat tie nee zegd als je iemand anders laat vragen is imho wel wat groter dan als je het zelf vraagt en volgens mij is het niet minder kut ofzo....want kennelijk heb je je zinnen op hem gezet, dus lijkt het me klote als ie nee zegt...het maakt dan toch niet uit wie het tegen je zegt? toch?
Tja ik weet het niet hoor, ik hield er vroeger niet zo van om anderen te laten vragen voor me, daarbij...ik was er ook helemaal nog niet zo mee bezig toen ik 14 was.vriendjes enzow dan.
Jij bent ook zo'n gewillig slachtoffer he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, hij randde mij aan, dus ik denk dat hij wel geinteresseerd is.
Nee, wat moet ik dan zeggen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n gewillig slachtoffer he.![]()
Nou ja als hij dus al zijn intresse heeft "getoond" Of iig zijn geilheig.dan kan je het toch ook gewoon zelf aan hem vragen.....lijkt mij dan.
![]()
Nou ja je kan hem vragen of hij die "aanrading" verder wilt uit diepen in een prive omgeving. Of zou dat _te_ direct zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik dan zeggen?.
Sam belt hem, vraagt of hij geinteresseerd is, en dan zie ik wel verder.
Of hij die aanranding verder uit wil diepen,quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja je kan hem vragen of hij die "aanrading" verder wilt uit diepen in een prive omgeving. Of zou dat _te_ direct zijn.![]()
Je kan hem ook gewoon vragen of ie een keertje uit wilt gaan met je...weet ik veel. Ben nou niet de cassanova met de grootste praatjes.....ben allang blij toen ik voor de eerste keer Ramon aansprak, hij me niet verstond en vertelde dat ik het toch opieuw moest proberen in het Engels of Spaans.
Ik weet niet meer wat ik zei, maar mijn openings zin in het Nederlands moet toch wel in de top 10 "Meest trieste openingszinnen ooit" staan.![]()
Gelukkig maakte het feit dat Ramon niet Nederlands is, het makkelijker op een gesprek te beginnen.
Waren ook te veel woorden voor je he....sorry.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of hij die aanranding verder uit wil diepen,OMG
Wakker. Met broodjes. en wachtend op W&G en alles.quote:
Wakker.. Check. Broodjes... Check in een minuut of 10...Wachten op W&G... Check.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wakker. Met broodjes. en wachtend op W&G en alles.
Met een zwoele stem zeggen. "Hey schatje...heb je hier niet eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef TehRockstar het volgende:.
Ja, dan gaan we nu verder.
Ik heb niet eens een openingszin.
-edir- wiz ligt wel in bed.. maar cammen doettie nie, is ook nie nodigquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het word weer een dag als alle andere, Wiz ligt lang op bed, Davidov slaapt ook een gat in de dag, DM surft weer alle plaatjes van gee punt en nel af, XMN8R gaat liggen bakken op het strand, waxx post en post en werkt intussen een beetje, vlarp groet en gaat werken en komt vanavond met hoofdpijn weer terug, andyvie begint om 3 uur weer te gillen dat ie weekend heeft, wonderer typt verder aan haar verhaal, peet gaat weer cammen met zijn vriendje, CDP houdt ons op de hoogte van de zoveelste serie die hij binnen heeft en bekijkt, stroekie en vandittusenvandattus flirten er op los op fok en de andere doen ook hun ding, en ik... ik ga weer werken
En ik, IK ben thuisquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Damn, ik kom hier nog geen week en hij had al gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:52 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Iemand als ang3l?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef Semisane het volgende:
Ik ook niet voor jou...maar wellicht dat iemand als Ang3l het wel weet voor je.![]()
Nou niet echt veel hoor, maar ik heb eigenlijk wel een positief image van je.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand als ang3l?!![]()
![]()
What's THAT supposed to mean?!
Hoe oud ben je nou 12??? nou je zal nog heel wat blauwtjes gaan lopen hoor!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ja!Dat kan er dus gebeuren!
En dat wil ik niet.![]()
Oooooh nee ok, dan is't goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou niet echt veel hoor, maar ik heb eigenlijk wel een positief image van je.Iemand die lekker open is en snel contacten maakt en ook altijd wel weet wat tie moet zeggen op welk moment.
![]()
Volgens mij had ik het eits negatiever neergeezet dan ik bedoelde hoor.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou 12??? nou je zal nog heel wat blauwtjes gaan lopen hoor!!
Wacht maar tot je op stap kan naar alle poelen der verderf!!![]()
Dacht ik al dat jij dat zo las Zegt eigenlijk wel meer over jou dan over mij he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooh nee ok, dan is't goed
Ik las het als "die snol die weet dat wel"
Tja....My bad.quote:And boy are you wrong, want IRL bij nieuwe mensen ben ik echt wel heel verlegen
da's dan pech.. vulgaire cockslut..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
er ligt helemaal niemand in mijn bed..slappe snuifwhore!
Hallo wonderer!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef wonderer het volgende:
'lo allemaal.
Mja. Ik ga maar sporten straks, misschien heb ik een endorfine tekort :pquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef tech het volgende:
[..]
Hallo wonderer!Weer een beetje over de Sint-depressie heen?
inderdaad, klasseloze crackhoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
da's dan pech.. vulgaire cockslut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |