FREAAAAAAAAAK!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dan maar in een hoekje Iron Maiden of zo op mijn mp3 speler luisteren.
Doe maar DJ Promo - Phreak Ya Speakaquote:Op donderdag 8 december 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
* Paul Elstak binnenloopt, 2ManyDJ's van de draaitafels aftrapt, en plaatje op zet
Zijn een beetje sletterig eigenlijk, draaien van alles niet een echte eigen stijl zover ik het begrijp.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
zoals ik in het vorige deel zei, ik vind ze een beetje gehypt.
Het gaat lukken, ooitquote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
Doe maar een werkend draadloos internet
dat is nou net hun stijlquote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zijn een beetje sletterig eigenlijk, draaien van alles niet een echte eigen stijl zover ik het begrijp.
Trouwens "The Fruit" was toch van Sander Kleineberg?? Dat is echt eenplaat
Dat zijn de meeste helaasquote:Op donderdag 8 december 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is nou net hun stijlmaar Don diablo doet dat minstens zo goed, zeker het mashen van platen.
Sander Kleinenberg, die man draait heerlijke progressive. Niet te geloven één van swerelds grootste dj's en relatief onbekend in Nederland.
Nederland trekt zich masaal af op knakkers zoals T(r)iësto!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dat kut publiek in Nederland vreet alleen maar bekende namen (waar natuurlijk ook gewoon goede tussen zitten). Zie nu met Innercity, eerst het gezeik van "Standaard Line-Up" Nu eentje met "onbekende" namen en ze slikken het niet....
inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Een link naar een blote Rebecca Loos mag volgens de policy zeker niet?
Als je het snel doet.....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Nee. Moet niet moeilijk zijn om die foto's te vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
mwah, t ligt eraan war voor een evenement je wil. Innercity was altijd een evenement voor 40.000 bezoekers, daar heb je publiekstekekrs voor nodigquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste helaas
En dat kut publiek in Nederland vreet alleen maar bekende namen (waar natuurlijk ook gewoon goede tussen zitten). Zie nu met Innercity, eerst het gezeik van "Standaard Line-Up" Nu eentje met "onbekende" namen en ze slikken het niet....
nouja als je ze post moet ik de link wel verwijderen...................quote:Op donderdag 8 december 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan doe ik het niet.
Kreeg ze net binnen, snap Beckham wel wat meer. Daar waren laatst wat kleren loos.
Min of meer zeg je: "plaats die link ff snel, zodat ik het ook kan zien, verwijder ik 'm daarnaar weer"quote:Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja als je ze post moet ik de link wel verwijderen...................
da's ook zo hip, Tiesto afbrandenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nederland trekt zich masaal af op knakkers zoals T(r)iësto!
Terwijl "onbekendere" dj's vaak stukken beter zijn!
Mods hebben ook een penis!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Min of meer zeg je: "plaats die link ff snel, zodat ik het ook kan zien, verwijder ik 'm daarnaar weer"?
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Min of meer zeg je: "plaats die link ff snel, zodat ik het ook kan zien, verwijder ik 'm daarnaar weer"?
Goed figuur hoor.quote:
Ik heb al heel wat jaren een pleuris hekel aan Tiësto, al lang voor hij met zijn Bredase kuttekop stond te huppelen op zijn kutplaatjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
da's ook zo hip, Tiesto afbranden. Tijs zet bijzondere goede sets neet mer erg goede platenkeuzes. Maar hij wordt afgerekend op zn werk wat in hitlijsten komt
Mooi verwoord Frankquote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat jaren een pleuris hekel aan Tiësto, al lang voor hij met zijn Bredase kuttekop stond te huppelen op zijn kutplaatjes.
En ja, hij maakt zeker goed werk, maar ik vind het zo'n grafhond en boycot standaard alles wat zijn naam draagt.
Behalve z'n remix van Silence!
Ik kan er niet warm van worden.quote:
Dat kan ik per definitie niet van een plaatje van een naakte vrouw.quote:
Thnx!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat jaren een pleuris hekel aan Tiësto, al lang voor hij met zijn Bredase kuttekop stond te huppelen op zijn kutplaatjes.
En ja, hij maakt zeker goed werk, maar ik vind het zo'n grafhond en boycot standaard alles wat zijn naam draagt.
Behalve z'n remix van Silence!
quote:
Heb je het leuk gehad?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef JaWi het volgende:
Ik ga even 50 uur niet slapen van Londen inhalen denk ik.
Mwah de meeste sets die ik van hem hoor kunnen mij niet bekoren, maar dat is een kwestie van smaakquote:Op donderdag 8 december 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's ook zo hip, Tiesto afbranden. Tijs zet bijzondere goede sets neet mer erg goede platenkeuzes. Maar hij wordt afgerekend op zn werk wat in hitlijsten komt
Ik vind ze ook totaal niet bij haar lichaam passenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Rebecca Loos niet echt boeiend, vind dat gewoon niet mooi van de tieten die getuned zijn.
Het was absoluut super!quote:
Heb je de hoer van Rotterdam ook nog even toegezongen?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef JaWi het volgende:
Het was absoluut super!
Alleen we zaten bij een vage pakistaan in het hotel die een beetje freaky was.
En Londen is erg duur (vooral horeca), maar daar is met een groep joden altijd wat op te verzinnen!
Gastvrij als wij zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de hoer van Rotterdam ook nog even toegezongen?
Ik zie het wel (ja ja nog steedsquote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
maar MrD, ik tip wederom Trance Energy, kun je Armin zien
Sterfquote:
Ik heb 1 t/m 3 binnen 3 weken gekeken, seizoen 4 is nog niet op dvdquote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De prequel voor season 5 van 24 is vet
Verslag voor schoolquote:Op donderdag 8 december 2005 21:28 schreef Vom het volgende:
Druk hier zeg, is iedereen bezig met een verhaaltje schrijven voor Hools 1000?
Het wil bij mij maar niet lukken, om iets op papier te krijgen, wat ik al van te voren had verwacht, voordat ik wist wie ik zou trekkenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:28 schreef Vom het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wil bij mij maar niet lukken, om iets op papier te krijgen, wat ik al van te voren had verwacht, voordat ik wist wie ik zou trekken
Bij mij lukt het ook voor geen meter, des te meer omdat ik de betreffende user eigenlijk nauwelijks kenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wil bij mij maar niet lukken, om iets op papier te krijgen, wat ik al van te voren had verwacht, voordat ik wist wie ik zou trekken
Had je het nog gelezen?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:28 schreef Vom het volgende:
Van wat je wou wetenquote:
Ik zit cast away op net 5 te kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef Superheld het volgende:
pfft, niks boeiends op tv he?
BBC1 is wel gaafquote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef Superheld het volgende:
pfft, niks boeiends op tv he?
http://www.bbc.co.uk/bbcone/listings/programme.shtml?day=today&service_id=4223&filename=20051208/20051208_2030_4223_60578_30quote:Op donderdag 8 december 2005 21:54 schreef Superheld het volgende:
wat is er op BBC1?
Haha ok. Ik ga zo jullie oude tentamens doornemen. En dan morgenochtend, om een uurtje of 6quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef Vom het volgende:
Aah ik heb het al gevonden![]()
Ik zou je niet te druk maken over informatie management, die was vorig jaar iig te makkelijk voor woorden. Zelfs ik haalde die in 1x![]()
dat zag ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Ik zag trouwens bij een of ander tv programma vanavond een website die concerten die in Paradiso en Melkweg worden gegeven gratis uitzend: Fabchannel.com
Misschien hier al bekend... ik kende het nog niet
quote:
Is wat anders dan het TMF-forum ?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:Tuindwerg
nu tref ik je ook eindelijk in Hools
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |