Ik vind ze ook totaal niet bij haar lichaam passenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Rebecca Loos niet echt boeiend, vind dat gewoon niet mooi van de tieten die getuned zijn.
Het was absoluut super!quote:
Heb je de hoer van Rotterdam ook nog even toegezongen?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef JaWi het volgende:
Het was absoluut super!
Alleen we zaten bij een vage pakistaan in het hotel die een beetje freaky was.
En Londen is erg duur (vooral horeca), maar daar is met een groep joden altijd wat op te verzinnen!
Gastvrij als wij zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de hoer van Rotterdam ook nog even toegezongen?
Ik zie het wel (ja ja nog steedsquote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
maar MrD, ik tip wederom Trance Energy, kun je Armin zien
Sterfquote:
Ik heb 1 t/m 3 binnen 3 weken gekeken, seizoen 4 is nog niet op dvdquote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De prequel voor season 5 van 24 is vet
Verslag voor schoolquote:Op donderdag 8 december 2005 21:28 schreef Vom het volgende:
Druk hier zeg, is iedereen bezig met een verhaaltje schrijven voor Hools 1000?
Het wil bij mij maar niet lukken, om iets op papier te krijgen, wat ik al van te voren had verwacht, voordat ik wist wie ik zou trekkenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:28 schreef Vom het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wil bij mij maar niet lukken, om iets op papier te krijgen, wat ik al van te voren had verwacht, voordat ik wist wie ik zou trekken
Bij mij lukt het ook voor geen meter, des te meer omdat ik de betreffende user eigenlijk nauwelijks kenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wil bij mij maar niet lukken, om iets op papier te krijgen, wat ik al van te voren had verwacht, voordat ik wist wie ik zou trekken
Had je het nog gelezen?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:28 schreef Vom het volgende:
Van wat je wou wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |