quote:Op donderdag 8 december 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Min of meer zeg je: "plaats die link ff snel, zodat ik het ook kan zien, verwijder ik 'm daarnaar weer"?
Goed figuur hoor.quote:
Ik heb al heel wat jaren een pleuris hekel aan Tiësto, al lang voor hij met zijn Bredase kuttekop stond te huppelen op zijn kutplaatjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
da's ook zo hip, Tiesto afbranden. Tijs zet bijzondere goede sets neet mer erg goede platenkeuzes. Maar hij wordt afgerekend op zn werk wat in hitlijsten komt
Mooi verwoord Frankquote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat jaren een pleuris hekel aan Tiësto, al lang voor hij met zijn Bredase kuttekop stond te huppelen op zijn kutplaatjes.
En ja, hij maakt zeker goed werk, maar ik vind het zo'n grafhond en boycot standaard alles wat zijn naam draagt.
Behalve z'n remix van Silence!
Ik kan er niet warm van worden.quote:
Dat kan ik per definitie niet van een plaatje van een naakte vrouw.quote:
Thnx!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat jaren een pleuris hekel aan Tiësto, al lang voor hij met zijn Bredase kuttekop stond te huppelen op zijn kutplaatjes.
En ja, hij maakt zeker goed werk, maar ik vind het zo'n grafhond en boycot standaard alles wat zijn naam draagt.
Behalve z'n remix van Silence!
quote:
Heb je het leuk gehad?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef JaWi het volgende:
Ik ga even 50 uur niet slapen van Londen inhalen denk ik.
Mwah de meeste sets die ik van hem hoor kunnen mij niet bekoren, maar dat is een kwestie van smaakquote:Op donderdag 8 december 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's ook zo hip, Tiesto afbranden. Tijs zet bijzondere goede sets neet mer erg goede platenkeuzes. Maar hij wordt afgerekend op zn werk wat in hitlijsten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |