Nog steeds geen antwoord gehad op mijn 2e vraagquote:Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Goingin het volgende:
Verder zou ik wel eens weten wat de ervaringen zijn met diverse banden op de NS.
Ik heb onder mijn Cupra nl Proxes T1-R liggen, maar die zijn inmiddels ovaal geworden door de te zachte zijwand.
Ok, stel ik de vraag andersquote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Tommeh het volgende:
Ik had je graag geholpen maar kom er nooit
hardcore XE:quote:[b]Op donderdag 5 januari 2006 11:07 Drysumpsystemen kun je voor elke auto (laten) maken maar het is zoals F_A zegt een hele dure ingreep. Ook bestaande drysumps zijn al duur.
Is wel wat voor in de 'Taxi'quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:48 schreef PNG het volgende:
[..]
hardcore XE:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(c) RobbieS@Kronenburg.
Die van 6 naar 4 cylinder Opel/Irmscher high performance afgesneden blokken kosten rond de 20.000 euro overigens.
Ja is altijd wel de moeite waard! En niet zo'n bureaucratische origanisatie, heel gezelligquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef Five_Aces het volgende:
Ziet er wel interressant uitzal het eens in de gaten houden
Ik snap jouw bijdragen nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:48 schreef PNG het volgende:
[..]
hardcore XE:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(c) RobbieS@Kronenburg.
Die van 6 naar 4 cylinder Opel/Irmscher high performance afgesneden blokken kosten rond de 20.000 euro overigens.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:32 schreef Tommeh het volgende:
Ik snap jouw bijdragen nooit eigenlijk.
Geen idee, compacter ? tZijn wel 4 cylinder 24V blokken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:05 schreef Taxi het volgende:
[..]
Maar waarom in de naam des here 2 cilinders van een 6-cilinder afzagen?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |