Ik heb niets tegen kameel, maar wat maakt het jou nou weer uit? Waarom een nieuw topic daarvoor openen?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:14 schreef Coldplaya het volgende:
Deze jongen schijnt veel agressiviteit op te wekken:
[afbeelding]
Maar waarom? Wat heeft hij misdaan? Ik heb hem laatst op de universiteit waar ik studeer, ontmoet aangezien hiij daar oud-student is. Hij heeft in mijn ogen een scherpe manier van debatteren, een goede uitstraling en hij zegt ook wel verstandige dingen.
Dan hoor ik weer allerlei dingen dat hij mediageil zou zijn. Ik geef toe dat hij gelikt overkomt, maar dan denk ik ook: is er eens iemand die op tv goed overkomt, begint het gezeik alweer.
![]()
Als ik tussen iemand als De Geus of Camiel moet kiezen, kies ik toch echt de laatste.
Heb ik nou ook, ik kan 'm ook gewoon niet serieus nemen als weer eens op tv is. Bij Kopspijkers zou ie gewoon een parodie op zichzelf kunnen doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef ed_reeb het volgende:
zijn uitstraling is zo vervelend, dat ik goed kan begrijpen dat t oeilijk is om te focussen op zijn debatkunsten of visie... hij heeft echt zo'n hoofd en manier van doen dat ik jeuk aan mijn viingers krijg als ik m zie..... kan t niet uitleggen.....
Zoals Frans Wankers: Frans Weekers, de liberale Camiel Eurlings uit Limboland.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind sowieso dat Limbo's niks in de politiek te zoeken hebben. Het zijn allemaal van die Jezuietenkindjes.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind sowieso dat Limbo's niks in de politiek te zoeken hebben. Het zijn allemaal van die Jezuietenkindjes.
Daarom heb ik op hem gestemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft een leuk koppie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |