abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32919374
Deze jongen schijnt veel agressiviteit op te wekken:

Maar waarom? Wat heeft hij misdaan? Ik heb hem laatst op de universiteit waar ik studeer, ontmoet aangezien hiij daar oud-student is. Hij heeft in mijn ogen een scherpe manier van debatteren, een goede uitstraling en hij zegt ook wel verstandige dingen.

Dan hoor ik weer allerlei dingen dat hij mediageil zou zijn. Ik geef toe dat hij gelikt overkomt, maar dan denk ik ook: is er eens iemand die op tv goed overkomt, begint het gezeik alweer.

Als ik tussen iemand als De Geus of Camiel moet kiezen, kies ik toch echt de laatste.
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_32919679
In de landelijke politiek vond ik hem erg goed, maar in het EU-debat was hij bedroevend slecht. Waar hij eerst uitblinkte in scherpe analyses en een heldere visie was hij toen meer bezig met de vorm en werd hij er net iets te gemakkelijk "uitgeluld" door zijn tegenstanders. Hij kwam ook vrij zenuwachtig over. Maar verder denk ik niet dat er 'iets mis' met hem is. Heb je voorbeelden van kritiek op Eurlings?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32919777
Ik kan me niet herrineren hoe hij was in het EU-debat, en dat is dus een minpunt aangezien hij als jong iemand naar Brussel ging om de EU wat populairder te maken. Maar in de tweede kamer vond ik hem vaak prima zijn werk doen. Hij stond lekker in de belangstelling en had vaak wat zinnigs te zeggen. Hij is wel een beetje gladjes ja, maar goed, moet kunnen toch.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_32920565
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:14 schreef Coldplaya het volgende:
Deze jongen schijnt veel agressiviteit op te wekken:

[afbeelding]

Maar waarom? Wat heeft hij misdaan? Ik heb hem laatst op de universiteit waar ik studeer, ontmoet aangezien hiij daar oud-student is. Hij heeft in mijn ogen een scherpe manier van debatteren, een goede uitstraling en hij zegt ook wel verstandige dingen.

Dan hoor ik weer allerlei dingen dat hij mediageil zou zijn. Ik geef toe dat hij gelikt overkomt, maar dan denk ik ook: is er eens iemand die op tv goed overkomt, begint het gezeik alweer.

Als ik tussen iemand als De Geus of Camiel moet kiezen, kies ik toch echt de laatste.
Ik heb niets tegen kameel, maar wat maakt het jou nou weer uit? Waarom een nieuw topic daarvoor openen?
  donderdag 8 december 2005 @ 16:02:59 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32920596
Wat betreft Turkije praat hij in elk geval geen poep.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 december 2005 @ 16:11:07 #6
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_32920809
hij draagt dezelfde achternaam als mij dus het zal wel goedzitten met die man
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  donderdag 8 december 2005 @ 16:12:49 #7
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_32920850
zijn uitstraling is zo vervelend, dat ik goed kan begrijpen dat t oeilijk is om te focussen op zijn debatkunsten of visie... hij heeft echt zo'n hoofd en manier van doen dat ik jeuk aan mijn viingers krijg als ik m zie..... kan t niet uitleggen.....
beer
  donderdag 8 december 2005 @ 16:15:48 #8
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_32920928
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef ed_reeb het volgende:
zijn uitstraling is zo vervelend, dat ik goed kan begrijpen dat t oeilijk is om te focussen op zijn debatkunsten of visie... hij heeft echt zo'n hoofd en manier van doen dat ik jeuk aan mijn viingers krijg als ik m zie..... kan t niet uitleggen.....
Heb ik nou ook, ik kan 'm ook gewoon niet serieus nemen als weer eens op tv is. Bij Kopspijkers zou ie gewoon een parodie op zichzelf kunnen doen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_32921897
Zijn uitstraling
pi_32921953
Eurling heeft een dikke kop gekregen sinds ie in Brussel zit.

Figures..
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:47:51 #11
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_32957587
het is de typische blaaskaak-politicus, die overenthousiast europa over de burger uit komt storten, terwijl de burgers juist zeer sceptisch zijn. Die man blijft lyrisch.

Daarnaast komt ie vaak gespeeld over. Het ergste aan deze man is dan "Wouter Bos-lachje". Daar kunnen heel veel mensen niet tegen...
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:32:48 #12
99433 Tup
Tupperwaar
pi_32958750
Hij kan goed lullen, maar lijkt daardoor steeds niets te zeggen.
Wasserwunderland
pi_32965916
Hij komt nog wel terug - misschien wel sneller dan iedereen denkt.
pi_32966399
Te gladjes, te overenthousiast (was al gezegd) en misschien ook wel te 'schoongespoeld' en keurig. Type ideale schoonzoon, dat nooit iets fout lijkt te doen of klunzig of onverwacht.
Maar goed, misschien is hij in het echie wel erg leuk

Edit: doe hem misschien geen recht met het bovenstaande en wil daarom toevoegen dat ik erg hou van scherpe en doordachte analyses. Ik heb hem nog niet zo heel veel zien debatteren (ligt aan mij), maar het is goed (en leuk!) als je dat kan, zeker op relatief jonge leeftijd.

[ Bericht 13% gewijzigd door femmeChantal op 10-12-2005 12:47:06 ]
pi_32967634
Hij heeft een ontzettend paternalistisch toontje met dat Limbo-accent van 'm. Dat irriteert me al de hel.

Inhoudelijk heeft hij eigenlijk nooit iets te melden, maarja dat heb bij CDA-leden. En niet te vergeten: hij likt stelselmatig de kont van Barosso. En hij is ontzettend naief. Hij is erg goed in het compleet verkwanselen van Nederlandse belangen omdat hij een of ander raar ideaalbeeld heeft van een machtig Europa.
pi_32969705
Ik vind sowieso dat Limbo's niks in de politiek te zoeken hebben. Het zijn allemaal van die Jezuietenkindjes.
pi_32972243
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind sowieso dat Limbo's niks in de politiek te zoeken hebben. Het zijn allemaal van die Jezuietenkindjes.
Zoals Frans Wankers: Frans Weekers, de liberale Camiel Eurlings uit Limboland.

.
pi_33156198
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef SCH het volgende:

pi_33156212
Hij heeft echt zo'n schijnheilige kop. De ideale schoonzoon weet je wel. Brrrr.
pi_33156250
Hij was gisteren ook nog op tv als EU-waarnemer in Turkije. Dat Engels met Limburgs accent van onze Camiel
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:00:45 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33156263
Hij heeft een leuk koppie. Als hij bij mij aan de deur zou staan, vergeet ik de vrouwen
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:03:29 #23
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33156281
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft een leuk koppie.
Daarom heb ik op hem gestemd
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:27:31 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33157976
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Daarom heb ik op hem gestemd
autsj, dat gaan de semi-intellectuelen hier leuk vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_33162144
Volgens Raoul Heertje:

"Die Camiel Eurlings kan niet normaal praten. Dan bedoel ik niet zijn accent. Ik bedoel dat hij niet kan praten als een mens."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')