Mag Dido alsjeblieft eerst? Ik trek dat mens niet nog een week hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi dat ze er vanavond dan uit gaat!!!
Geen enkel detail ongaat de camera(s) dus vanavond zullen we het wel horenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meen Nath nu toch echt met haar hand over het kussen te zien strelen, en meteen erna die hand weer boven de hand waarin de zandkorrels liggen.
Alsof ze stiekem wat zandkorrels van het kussen in de hand weet te krijgen
Hoop toch nog steeds op Lieske en volgende week natte aliequote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi dat ze er vanavond dan uit gaat!!!
Ja Joost is echtquote:Op donderdag 8 december 2005 14:13 schreef Sjet het volgende:
Joost is echt in vorm he?!
![]()
"Ik doe de deur een stukje dicht, krijg spontaan harde tepels"![]()
Dat is ook nog steeds mijn volgorde, maar als we voor alles gaan kunnen ze vanavond beiden oprotten en niets (dubbel) is dan Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoop toch nog steeds op Lieske en volgende week natte alie
Was me ook al eerder opgevallen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meen Nath nu toch echt met haar hand over het kussen te zien strelen, en meteen erna die hand weer boven de hand waarin de zandkorrels liggen.
Alsof ze stiekem wat zandkorrels van het kussen in de hand weet te krijgen
onnodig, lukt toch nietquote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef pullup het volgende:
En Lieske zit zich nu al weer op te doffen voor vanavond
Ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
die flauwe grapjes ben ik onderhand wel beu
Hoop dat ze d'r trimschoenen aantrekt kan ze sprintend het huis verlaten.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef pullup het volgende:
En Lieske zit zich nu al weer op te doffen voor vanavond
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoop dat ze d'r trimschoenen aantrekt kan ze sprintend het huis verlaten.
Dat is pas een flauw grapjequote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoop dat ze d'r trimschoenen aantrekt kan ze sprintend het huis verlaten.
Ik maak ze dan ook niet 3 maanden aan een stuk. Anders wordt ik door mijn vrouw het huis uit gestemd.quote:
Geen idee, uurtje of 12 ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat was NatteLie eigenlijk gisteren opgestaan?
De ene keer zijn ze ook strenger dan de andere keer.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
Geen enkel detail ongaat de camera(s) dus vanavond zullen we het wel horen
Dido is een vervelend wijf dus mag ze eerst en volgende week Nath de roddel trolquote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag Dido alsjeblieft eerst? Ik trek dat mens niet nog een week hoorOver de muur ermee
![]()
Dat is waar maar het gaat nu om ¤ 50.000 dus dan zijn ze waarschijnlijk zeer strengquote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De ene keer zijn ze ook strenger dan de andere keer.
Die stip-opdracht was fout uitgevoerd, en werd afgekeurd.
De karaoke-opdracht was fout uitgevoerd, en werd goedgekeurd
Daarom ziet ze er ook zo lelijk uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef Sjet het volgende:
Ow Dido![]()
![]()
![]()
Zij heeft weer niet zoveel slaap gehad als de rest![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik maak ze dan ook niet 3 maanden aan een stuk. Anders wordt ik door mijn vrouw het huis uit gestemd.
Bij de stip ging bijna alles verkeerd, bij de karaoke waren het een aantal kleine dingen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De ene keer zijn ze ook strenger dan de andere keer.
Die stip-opdracht was fout uitgevoerd, en werd afgekeurd.
De karaoke-opdracht was fout uitgevoerd, en werd goedgekeurd
Dat is toch niet mijn definitie van lelijk. Dat is meer Ingrid met haar wallen tot op d'r knieen. Zou eerder zeggen dat zij de afgelopen 5 jaar niet geslapen heeft.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daarom ziet ze er ook zo lelijk uit.
Volgens mij slaapt ze nooit
In beide gevallen ging het om wisselen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij de stip ging bijna alles verkeerd, bij de karaoke waren het een aantal kleine dingen.
Wisselen bij Karaoke ging goed de regel was alleen van toepassing als er één stond te zingen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In beide gevallen ging het om wisselen.
Neem aan dat je gelijk dan, maar volgens mij hebben ze ook gewoon constant op de stip gestaan verder.
Ik ben echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt moequote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef Sjet het volgende:
God die klote Dido, kan ze nog meer aandacht vragen voor haar moe zijn?![]()
Leuk voor NatteLie ook.... die echt niet kan gaan slapen..... Leuke vriendin die Died![]()
Ze stopten alleen met zingen toen Gerard J. binnen kwam lopen. Maar dat heeft BB door de vingers gezien.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wisselen bij Karaoke ging goed de regel was alleen van toepassing als er één stond te zingen.
en terecht dat BB dat door de vingers zag, verder ging alles goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze stopten alleen met zingen toen Gerard J. binnen kwam lopen. Maar dat heeft BB door de vingers gezien.
Tja viel me ook op, eigenlijk is dat de hele werkweek vanaf +- 14:00-01:10, alleen in het weekend is de snelheid redelijk (behalve zondag)quote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
Fok is traag vanmiddag dat beloofd wat tijdens de Live uitzending
Thanks Bongquote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die nieuwsgierig waren hoe dido de broodjes bereidde, dat kan je dan hier eventjes bekijken
streams zijn bij mij ook traag, fok valt nog meequote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
Fok is traag vanmiddag dat beloofd wat tijdens de Live uitzending
Het zijn steeds periodes dat de server traag is.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja viel me ook op, eigenlijk is dat de hele werkweek vanaf +- 14:00-01:10, alleen in het weekend is de snelheid redelijk (behalve zondag)
Ja, al die ander keren was ze tip top verzorgdquote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie maakt zich zorgen dat als ze er uit moet vanavond... ze niet is opgemaakt
Niet te vroeg juichen... ik kreeg zojuist nog een foutmelding dat de server niet bereikbaar was...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn steeds periodes dat de server traag is.
Nu gaat alles weer snel
En ze hadden laatst nog wel de nieuwste Dell servers, nou dat zijn niet bepaald de slechtste maar als ik de bezoekersaantallen soms zie op de voorpagina (soms zelfs meer dan 9000! gasten kan ik het wel snappenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn steeds periodes dat de server traag is.
Nu gaat alles weer snel
Ben ook nog steeds van menig dat het wisselen tijdens de karaoke opdracht niet goed werd uitgevoerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Niet mijn intentie om perse gelijk te willen hebben hoor, maar bij de karaoke mochten ze ook niet eten/ drinken tijdens het zingen, en met het wisselen moest er één blijven zingen, waarna de volgende de eerste zin mee moest zingen (die moesten ze dus samen zingen)
Er was toen in de SC een algehele sfeer waarin we de bewoners dom vonden dat ze wèèr de opdracht niet goed lazen, en daardoor vanalles fout deden
Hij was bloedserieusquote:Op donderdag 8 december 2005 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu goed dat Joost en Nath toch nog in bad gaan
Zeker een Joost grapje
Die foutmelding zie ik ook heel vaak, maar ik ben er gewend aan geraakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen... ik kreeg zojuist nog een foutmelding dat de server niet bereikbaar was...
Het is meer een database / software probleem dat een hardwarequote:Op donderdag 8 december 2005 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ze hadden laatst nog wel de nieuwste Dell servers, nou dat zijn niet bepaald de slechtste maar als ik de bezoekersaantallen soms zie op de voorpagina (soms zelfs meer dan 9000! gasten kan ik het wel snappen
ik heb het filmpje net ook gezien dat Roel boos was op Ing,en daar gooit hij zijn peuk ook in de korf.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks Bong![]()
Ik heb ook gelijk even het filmpje gekeken dat Roel zo boos is op Inge vanwege dat roken...... jezus wat laat die vent zich kennen zegFlapdrol
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds van menig dat het wisselen tijdens de karaoke opdracht niet goed werd uitgevoerd.
Goeiemiddag allemaal![]()
Nee, dan is de opdracht misluktquote:Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef rickfcdb1 het volgende:
Lieske begint nu ook Linda trekjes te krijgen ze loopt al dagen in die lelike housebroek rond. Kan dat afgrijselijke ding de vuurkorf niet in?
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
De zusje zitten op de bank en letten op het vuur.
Lieske moet niet denken, dat kan ze beter aan mensen met verstand overlaten.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske denkt niet dat de blauwe zand opdracht een groot voordeel voor Naat opleverd ivm stemmen.
ga er een rustige middag van makenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske moet niet denken, dat kan ze beter aan mensen met verstand overlaten.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske moet niet denken, dat kan ze beter aan mensen met verstand overlaten.
Trustenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
ga er een rustige middag van maken![]()
![]()
Ze mogen niets in de vuurkorf gooienquote:Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef rickfcdb1 het volgende:
Lieske begint nu ook Linda trekjes te krijgen ze loopt al dagen in die lelike housebroek rond. Kan dat afgrijselijke ding de vuurkorf niet in?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Dank je wupquote:Op donderdag 8 december 2005 14:55 schreef Wup het volgende:
ondanks dubbel, mooi shot Foreverblue & Sjet
Ga je slapen?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Deed Paul de Leeuw toch een stuk beterquote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef pullup het volgende:
Nathalie begint aan haar Anneke Gronlo imitatie een mooi moment om even de streams op mute te zetten
Oeh........... gelukkig zit ik in de tuinquote:Op donderdag 8 december 2005 15:00 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie verblijdt ons weer met een verzonnen liedje![]()
[afbeelding]
Heb je wel een jas aan?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh........... gelukkig zit ik in de tuin![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dus na selectief kijken ga je nu ook al selectief lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |