Daarom ziet ze er ook zo lelijk uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef Sjet het volgende:
Ow Dido![]()
![]()
![]()
Zij heeft weer niet zoveel slaap gehad als de rest![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik maak ze dan ook niet 3 maanden aan een stuk. Anders wordt ik door mijn vrouw het huis uit gestemd.
Bij de stip ging bijna alles verkeerd, bij de karaoke waren het een aantal kleine dingen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De ene keer zijn ze ook strenger dan de andere keer.
Die stip-opdracht was fout uitgevoerd, en werd afgekeurd.
De karaoke-opdracht was fout uitgevoerd, en werd goedgekeurd
Dat is toch niet mijn definitie van lelijk. Dat is meer Ingrid met haar wallen tot op d'r knieen. Zou eerder zeggen dat zij de afgelopen 5 jaar niet geslapen heeft.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daarom ziet ze er ook zo lelijk uit.
Volgens mij slaapt ze nooit
In beide gevallen ging het om wisselen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij de stip ging bijna alles verkeerd, bij de karaoke waren het een aantal kleine dingen.
Wisselen bij Karaoke ging goed de regel was alleen van toepassing als er één stond te zingen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In beide gevallen ging het om wisselen.
Neem aan dat je gelijk dan, maar volgens mij hebben ze ook gewoon constant op de stip gestaan verder.
Ik ben echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt moequote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef Sjet het volgende:
God die klote Dido, kan ze nog meer aandacht vragen voor haar moe zijn?![]()
Leuk voor NatteLie ook.... die echt niet kan gaan slapen..... Leuke vriendin die Died![]()
Ze stopten alleen met zingen toen Gerard J. binnen kwam lopen. Maar dat heeft BB door de vingers gezien.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wisselen bij Karaoke ging goed de regel was alleen van toepassing als er één stond te zingen.
en terecht dat BB dat door de vingers zag, verder ging alles goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze stopten alleen met zingen toen Gerard J. binnen kwam lopen. Maar dat heeft BB door de vingers gezien.
Tja viel me ook op, eigenlijk is dat de hele werkweek vanaf +- 14:00-01:10, alleen in het weekend is de snelheid redelijk (behalve zondag)quote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
Fok is traag vanmiddag dat beloofd wat tijdens de Live uitzending
Thanks Bongquote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die nieuwsgierig waren hoe dido de broodjes bereidde, dat kan je dan hier eventjes bekijken
streams zijn bij mij ook traag, fok valt nog meequote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
Fok is traag vanmiddag dat beloofd wat tijdens de Live uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |