Zou jij ook worden als je al die tijd dat gezanik van Dido aan moet horenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Echt een babyface ja... Of hij is in het huis 5 jaar ouder geworden
Wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:zouden ze hier trouwens ook op FOK! zitten? ben daar wel nieuwsgierig naar
![]()
O jee ik zit ook al net zolang naar dat gezeur te luisteren...snel naar de spiegelquote:Op donderdag 8 december 2005 13:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou jij ook worden als je al die tijd dat gezanik van Dido aan moet horen![]()
En?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
O jee ik zit ook al net zolang naar dat gezeur te luisteren...snel naar de spiegel![]()
Ikzelf vind dat ik er nog prima uitziequote:
Ik zie geen verschil tussen de groep van Dido en de groep van Chantal, om ze maar even zo te noemenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zet je Lieske bril af en geef gewoon toe dat het een grote roddelzooi is in huis. Het verschil is dat dit bij Lieske en co al weken aan de gang is.
Komt vast door je vuurmuurquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikzelf vind dat ik er nog prima uitzie...
Zei die dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Als ik er achter kom wie mij genomineerd heeft... dan zwaait er wat. Dat doe je gewoon niet
Als grapje natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wat staat die koffer van Joost weer theatraal op de keukentafel
En die muts is ook verboden
edit: BEW![]()
Hij is zo zeker van zichzelf dat ie weet dat ie niet hoeft te gaan, sterker nog: hij gaat winnenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wat staat die koffer van Joost weer theatraal op de keukentafel
Ik schat zo in dat het om het lijfelijke contact gaat die verouderende werking van Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Sjet het volgende:
Succes Bartoli![]()
[..]
Komt vast door je vuurmuurOf heb jij soms een Dido-filter?
Vond het al vaag dat NatteLie met haar natte doos op de talpa site stond!!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
Wat me trouwens opvalt is hoe selectief de regie is met camera switchen in de douche ruimte...... de dames staan daar soms tijden in vol ornaat en Joost deed net zijn broek uit en hup, weg beeld. Niet dat ik nou zo nodig die piemel van Joost moet zien maar ik kan niet zo goed tegen dat primitieve selectief censuur.
Is dat het resultaat van Dido's brood bakkunsten?????Dan zal ze zeker geen complimentjes krijgen.Wat ziet dat eruit zeg.quote:
Ziek ervan dan Man United is uitgeschakeld zeker?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:01 schreef Manu82 het volgende:
Ben er ook weer btw (alhoewel ziek)
Beterschapquote:Op donderdag 8 december 2005 14:01 schreef Manu82 het volgende:
Ben er ook weer btw (alhoewel ziek)
Mooi hequote:
nee, had vannacht tot een uur of 12 gewerkt en moest toen in blouse nog van old trafford naar huis fietsen en ben toen nogal verkeerd gefietst waardoor ik zo ongeveer 45 minuten in de kou heb gefietst. En ik kan je vertellen dat dat niet echt bevordelijk is voor je gezondheid....quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ziek ervan dan Man United is uitgeschakeld zeker?
Dido is duidelijk erg snel tevreden over zichzelfquote:
Wie trekt er dan ook geen jas aan met dit weerquote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, had vannacht tot een uur of 12 gewerkt en moest toen in blouse nog van old trafford naar huis fietsen en ben toen nogal verkeerd gefietst waardoor ik zo ongeveer 45 minuten in de kou heb gefietst. En ik kan je vertellen dat dat niet echt bevordelijk is voor je gezondheid....
De ene groep is een reactie op de andere, zoek zelf maar uit wie er mee begonnen is.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen de groep van Dido en de groep van Chantal, om ze maar even zo te noemen![]()
Nee inderdaad niet gezond... beterschap ermee dan.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, had vannacht tot een uur of 12 gewerkt en moest toen in blouse nog van old trafford naar huis fietsen en ben toen nogal verkeerd gefietst waardoor ik zo ongeveer 45 minuten in de kou heb gefietst. En ik kan je vertellen dat dat niet echt bevordelijk is voor je gezondheid....
ja, ik was 's middags al weggegaan en ik ging ervanuit dat we met busjes naar old trafford zouden werden gebracht en toen bleek dat we er op eigen vervoer heen moesten. En dan laat je je fiets niet in het centrum staan want dat is hier niet echt veilig....quote:Op donderdag 8 december 2005 14:06 schreef Mlose het volgende:
[..]
Wie trekt er dan ook geen jas aan met dit weer![]()
Van de wedstrijd zul je het niet warm hebben gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet gezond... beterschap ermee dan.
Ach ja is de laatste keer geweest dit seizoen dus..quote:Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik was 's middags al weggegaan en ik ging ervanuit dat we met busjes naar old trafford zouden werden gebracht en toen bleek dat we er op eigen vervoer heen moesten. En dan laat je je fiets niet in het centrum staan want dat is hier niet echt veilig....
nope, volgende week woensdag en donderdag weer:Dquote:Op donderdag 8 december 2005 14:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ach ja is de laatste keer geweest dit seizoen dus..
Mooi dat ze er vanavond dan uit gaat!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:10 schreef Mlose het volgende:
Bah wat eet Nathalie toch enorm smerig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |