Ing wel hoor, die heeft haar geholpen om naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid heeft Naat nog niet geholpen volgens mij. Joost en Lies gisteravond wel nog
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
Dido zorgt voor Nathalie,
Dido zorgt voor het vuur,
Dido zorgt voor vers brood,
Dido heeft al een opdracht van BB uitgevoerd,
Dido heeft al afgewassen,
OMG! Dat zal de rest van dat zooitje de rest van de dag moeten aanhoren en daar komt nog bij dat Roel dus geen bier meer heeft omdat Dido dat heeft moeten inleveren.
Ik kan bijna niet wachten!![]()
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Roel heeft vanmorgen vroeg al een biertje op hoor
Klopt en broodjes braadworst met knoflooksaus, maar hij lag een uurtje op bed toen Dido alles moest inleveren.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nu alle bewoners uit bed zijn kan het aandacht trekken weer beginnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef pullup het volgende:
Dido is nu heeelemaal stuk
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nu alle bewoners behalve Roel uit bed zijn kan het aandacht trekken weer beginnen.![]()
Ja maar was niet alleen dat ja-knikkende-NatteLie alleen maar alles door lulde hoor. Het was ook echt afgeven op Lieske en dat vind ik wel erg laag als diezelfde persoon je een flink aantal uren bij heeft gestaanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid heb ik dan niet gezien Sjet. Bij de andere heb ik dat wel gezien. En wb dat roddelen over Lies is toch normaal. Zei begon weer over Roel te roddelen eerst. En je weet Ja knikkende Naat lult alles door aan haar matties
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef Bartoli het volgende:
brandweer, ziekenwagen enzo zijn al gearriveerd "just in case...."
Gewoon lucky shotquote:
Echt? Echt waar ?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Het zijn vast camera-mannenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
Wat me trouwens opvalt is hoe selectief de regie is met camera switchen in de douche ruimte...... de dames staan daar soms tijden in vol ornaat en Joost deed net zijn broek uit en hup, weg beeld. Niet dat ik nou zo nodig die piemel van Joost moet zien maar ik kan niet zo goed tegen dat primitieve selectief censuur.
Gister was Roel trouwens ook lang in beeld al was het wel via de spiegel. Tsja en Roel heeft niet vooraan gestaan bij het piemels uitdelen dus er was niks te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
Wat me trouwens opvalt is hoe selectief de regie is met camera switchen in de douche ruimte...... de dames staan daar soms tijden in vol ornaat en Joost deed net zijn broek uit en hup, weg beeld. Niet dat ik nou zo nodig die piemel van Joost moet zien maar ik kan niet zo goed tegen dat primitieve selectief censuur.
Aghhhh arme Lieskequote:Op donderdag 8 december 2005 13:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ing wel hoor, die heeft haar geholpen om naar de wc te gaan.
Joost heeft voor het vermaak gezorgt, trikkerdetrak. Verder had Natje niks aan hem want hij liep alleen maar te zenuwen. Toen NatteLie met Ing naar de wc ging werd Joost helemaal hyper-de-pieper....hij kon er niet tegen.
Lies heeft NatteLie ontzettend geholpen de hele tijd. En wat kreeg Lieske toen die eindelijk naar bed ging? Een hoop geroddel achter haar rug om![]()
er komt geen badbeurtquote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, gaat Naat nou dat zand ook vasthouden als ze haar donderdagse badbeurt heeft???
Joh, het zijn ws allemaal mannen daar bij de regie...dat duurt ff voor ze wakker worden als ze zich staan te vergapen aan de vrouwen.Dat lijkt me de enige verklaring waarom de blote mannen schaars zijn.Die ene keer dat er wel een blote man te zien is zit er misschien een vrouw bij de regiequote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
Brandweer kan niet, die stakenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef Bartoli het volgende:
brandweer, ziekenwagen enzo zijn al gearriveerd "just in case...."
Omdat de regisseur met een harde zit als de dames aan het douchen zijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
hummie zelf die ze beveelt om het te laten staan zekerquote:Op donderdag 8 december 2005 13:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Joh, het zijn ws allemaal mannen daar bij de regie...dat duurt ff voor ze wakker worden als ze zich staan te vergapen aan de vrouwen.Dat lijkt me de enige verklaring waarom de blote mannen schaars zijn.Die ene keer dat er wel een blote man te zien is zit er misschien een vrouw bij de regie![]()
Zet je Lieske bril af en geef gewoon toe dat het een grote roddelzooi is in huis. Het verschil is dat dit bij Lieske en co al weken aan de gang is.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar was niet alleen dat ja-knikkende-NatteLie alleen maar alles door lulde hoor. Het was ook echt afgeven op Lieske en dat vind ik wel erg laag als diezelfde persoon je een flink aantal uren bij heeft gestaan![]()
En die Roel had een hele grote bek over die kaartjes-discussie van eerder die avond....... die had gewoon toen zijn grote waffel moeten openen![]()
Bah, misselijke lui.
En het gaat me er niet om om Lieske 'schoon' te praten, die heeft haar dingen ook wel. Maar zo vies als die lui het doen.....![]()
Ralph staakt dan dus ook kan hij vanavond naar de studio omdat hij denkt Naat met open armen te kunnen ontvangen.quote:
Jammer, ik had haar wel lekker egocentrisch willen zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er komt geen badbeurt![]()
als ze een beetje opgefrisd moet worden zal dat met een washandje en een spons moeten. Douchen, baden enzo gaat niet want dan spoelt het zand weg. Ze kan wel een andere broek enzo aan doen maar truitje kan je ook vergeten. Bij het uittrekken van een shirt verlies je het zand ook, of ze moeten het al kapot knippen![]()
Dat ligt eraan hoe zwaar de korrels zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 13:45 schreef Bartoli het volgende:
45 korrels zijn al meer dan 2 gram hé
Ja hequote:
quote:
Joost ziet er op die kofferfoto 5 jaar jonger uitquote:
t'is een beste hoop zand voor 450 korrels dan....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:45 schreef Bartoli het volgende:
45 korrels zijn al meer dan 2 gram hé
Echt een babyface ja... Of hij is in het huis 5 jaar ouder gewordenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Joost ziet er op die kofferfoto 5 jaar jonger uit![]()
ik vind Menno de babyfacequote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
Echt een babyface ja... Of hij is in het huis 5 jaar ouder geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |