Het zijn steeds periodes dat de server traag is.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja viel me ook op, eigenlijk is dat de hele werkweek vanaf +- 14:00-01:10, alleen in het weekend is de snelheid redelijk (behalve zondag)
Ja, al die ander keren was ze tip top verzorgdquote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie maakt zich zorgen dat als ze er uit moet vanavond... ze niet is opgemaakt
Niet te vroeg juichen... ik kreeg zojuist nog een foutmelding dat de server niet bereikbaar was...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn steeds periodes dat de server traag is.
Nu gaat alles weer snel
En ze hadden laatst nog wel de nieuwste Dell servers, nou dat zijn niet bepaald de slechtste maar als ik de bezoekersaantallen soms zie op de voorpagina (soms zelfs meer dan 9000! gasten kan ik het wel snappenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn steeds periodes dat de server traag is.
Nu gaat alles weer snel
Ben ook nog steeds van menig dat het wisselen tijdens de karaoke opdracht niet goed werd uitgevoerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Niet mijn intentie om perse gelijk te willen hebben hoor, maar bij de karaoke mochten ze ook niet eten/ drinken tijdens het zingen, en met het wisselen moest er één blijven zingen, waarna de volgende de eerste zin mee moest zingen (die moesten ze dus samen zingen)
Er was toen in de SC een algehele sfeer waarin we de bewoners dom vonden dat ze wèèr de opdracht niet goed lazen, en daardoor vanalles fout deden
Hij was bloedserieusquote:Op donderdag 8 december 2005 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu goed dat Joost en Nath toch nog in bad gaan
Zeker een Joost grapje
Die foutmelding zie ik ook heel vaak, maar ik ben er gewend aan geraakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen... ik kreeg zojuist nog een foutmelding dat de server niet bereikbaar was...
Het is meer een database / software probleem dat een hardwarequote:Op donderdag 8 december 2005 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ze hadden laatst nog wel de nieuwste Dell servers, nou dat zijn niet bepaald de slechtste maar als ik de bezoekersaantallen soms zie op de voorpagina (soms zelfs meer dan 9000! gasten kan ik het wel snappen
ik heb het filmpje net ook gezien dat Roel boos was op Ing,en daar gooit hij zijn peuk ook in de korf.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks Bong![]()
Ik heb ook gelijk even het filmpje gekeken dat Roel zo boos is op Inge vanwege dat roken...... jezus wat laat die vent zich kennen zegFlapdrol
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds van menig dat het wisselen tijdens de karaoke opdracht niet goed werd uitgevoerd.
Goeiemiddag allemaal![]()
Nee, dan is de opdracht misluktquote:Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef rickfcdb1 het volgende:
Lieske begint nu ook Linda trekjes te krijgen ze loopt al dagen in die lelike housebroek rond. Kan dat afgrijselijke ding de vuurkorf niet in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |