Mag Dido alsjeblieft eerst? Ik trek dat mens niet nog een week hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi dat ze er vanavond dan uit gaat!!!
Geen enkel detail ongaat de camera(s) dus vanavond zullen we het wel horenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meen Nath nu toch echt met haar hand over het kussen te zien strelen, en meteen erna die hand weer boven de hand waarin de zandkorrels liggen.
Alsof ze stiekem wat zandkorrels van het kussen in de hand weet te krijgen
Hoop toch nog steeds op Lieske en volgende week natte aliequote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi dat ze er vanavond dan uit gaat!!!
Ja Joost is echtquote:Op donderdag 8 december 2005 14:13 schreef Sjet het volgende:
Joost is echt in vorm he?!
![]()
"Ik doe de deur een stukje dicht, krijg spontaan harde tepels"![]()
Dat is ook nog steeds mijn volgorde, maar als we voor alles gaan kunnen ze vanavond beiden oprotten en niets (dubbel) is dan Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoop toch nog steeds op Lieske en volgende week natte alie
Was me ook al eerder opgevallen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meen Nath nu toch echt met haar hand over het kussen te zien strelen, en meteen erna die hand weer boven de hand waarin de zandkorrels liggen.
Alsof ze stiekem wat zandkorrels van het kussen in de hand weet te krijgen
onnodig, lukt toch nietquote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef pullup het volgende:
En Lieske zit zich nu al weer op te doffen voor vanavond
Ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
die flauwe grapjes ben ik onderhand wel beu
Hoop dat ze d'r trimschoenen aantrekt kan ze sprintend het huis verlaten.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef pullup het volgende:
En Lieske zit zich nu al weer op te doffen voor vanavond
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoop dat ze d'r trimschoenen aantrekt kan ze sprintend het huis verlaten.
Dat is pas een flauw grapjequote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hoop dat ze d'r trimschoenen aantrekt kan ze sprintend het huis verlaten.
Ik maak ze dan ook niet 3 maanden aan een stuk. Anders wordt ik door mijn vrouw het huis uit gestemd.quote:
Geen idee, uurtje of 12 ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat was NatteLie eigenlijk gisteren opgestaan?
De ene keer zijn ze ook strenger dan de andere keer.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
Geen enkel detail ongaat de camera(s) dus vanavond zullen we het wel horen
Dido is een vervelend wijf dus mag ze eerst en volgende week Nath de roddel trolquote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag Dido alsjeblieft eerst? Ik trek dat mens niet nog een week hoorOver de muur ermee
![]()
Dat is waar maar het gaat nu om ¤ 50.000 dus dan zijn ze waarschijnlijk zeer strengquote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De ene keer zijn ze ook strenger dan de andere keer.
Die stip-opdracht was fout uitgevoerd, en werd afgekeurd.
De karaoke-opdracht was fout uitgevoerd, en werd goedgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |