het geld stroomt waar het bloed niet gaan kan..quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef George-Butters het volgende:
slavernij komt tegenwoordig uit het oosten. Ik zeg het je; achterlijke cultuur!
Middagquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef Yildiz het volgende:
'middag
dus híer zitten al die mensen met mentaal verzuim de hele dag door te FOK!ken
moet je daarbij ook je hersenen gebruiken of is het alleen fysieke arbeid?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo weer werken.
af en toe Beatless / John Lennon idolaters afzeiken helptquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Middag
Ik doe zeer inspannend werk waarbij het belangrijk is met regelmaat de geest even te ontspannen, even over iets anders na te denken. Fok!ken draagt alleen maar bij aan mijn Zeer Goede werk.
Onthoud: zonder de Beatles popmuziek.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
af en toe Beatless / John Lennon idolaters afzeiken helpt
Weinig hersens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
moet je daarbij ook je hersenen gebruiken of is het alleen fysieke arbeid?
Stel je toch eens voor dat we dan geen Bros, Dolly Dots, New Kids on the Block, en al die andere bagger zouden hebben gehad. We zouden nu misschien wel innovatieve muziek hebben gehad en een positiever beeld van de hippiegeneratie. Aan de andere kant, de Rolling Stones zouden dan allang het bijltje er bij hebben neergegooid he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Onthoud: zonder de Beatles popmuziek.
Beatlessquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
af en toe Beatless / John Lennon idolaters afzeiken helpt
heb je al 500MB aan serverruimte gehuurd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
Ik weet dat het nogal irritant aan het worden is dat ik mijn anti-amerikaanse propaganda hier telkens spui. De slowchat is natuurlijk niet bedoeld voor mijn zure berichtjes en daarom heb ik besloten deze berichten gewoon op mijn nieuwe weblog te zetten.
Nee hoor, het was een soort lustrumquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Beatless![]()
Jij was 5 he? Trauma overgehouden aan het verpesten van je verjaardag?
Ik vind Lennon's muziek wel aardig, eigenlijk. Maar ja, ik ben dan ook écht oud![]()
33 is niet echt oud.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Beatless![]()
Ik vind Lennon's muziek wel aardig, eigenlijk. Maar ja, ik ben dan ook écht oud![]()
Zet m ff in je onderschrift. Dan vergeten we tenminste niet om regelmatig te kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:11 schreef Monidique het volgende:
Ik weet dat het nogal irritant aan het worden is dat ik mijn anti-amerikaanse propaganda hier telkens spui. De slowchat is natuurlijk niet bedoeld voor mijn zure berichtjes en daarom heb ik besloten deze berichten gewoon op mijn nieuwe weblog te zetten.
In Jezusjaren is dat wel oud hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
33 is niet echt oud.
90+ dat is echt oud.
Dat was die make love not war - generatie toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Beatless![]()
Jawel, meerdere.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
In Jezusjaren is dat wel oud hoor.
Is er iemand trouwens wel eens bij een kerstmis geweest en hoe was dat?
Bedankt voor de info, zal er aan denken maar dit is toch iets boven mijn studentenbudgetquote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff denken. (tweakers)
Asus A8V Deluxe, K8T800Pro (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) ¤ 70,-
AMD Athlon 64 3200+ (S939, 2,0GHz, 512KB) ¤ 152,-
Club3D GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI), CGN-G668TVD ¤ 147,75
Zalman CNPS7000B-Cu (Socket A478/754/939/940) ¤ 29,-
NEC ND-3520 16x (Dual-layer, Zwart) ¤ 39,-
512MB PC3200 DDR (Kingston) *2 ( ¤ 41,15 ) ¤ 83
Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart) ¤ 106,75
Monitor, Keyboard, floppydrive, muis, geluidkaart en geluidskaart moet je overnemen van je oude systeem.
Totaal 628 euro (zelfbouw).
En veel ruimte om te bezuinigen zie ik niet (en het is allemaal degelijk merk spul).
Wellicht een boxed cooler :
AMD Athlon 64 3200+ (S939, 2,0GHz, 512KB, Boxed) ¤ 161,90
Dan mag je de Zalman cooler weglaten.
Totaal = 608 euro
En CIV4, zal draaien. Dat garandeer ik.
Wellicht is je oude kast herbruikbaar, en kun je volstaan met een nieuwe voeding.
Zalman 400W ZM400B-APS voeding = 80 euro.
Maar dat moet je heel goed uitzoeken, of dit mogelijk is. Eventueel een [DIG] vraagje.
Totaal 580 euro.
En zonder DVD writer kom je dus uit op 540 euro. Maar dit is echt de (absolute) ondergrens. Maar dan moet je wel zelf sleutelen.
Een 775 chipset zou ik niet meer kopen (over een jaar is daar niets meer van te koop), en voor een 939 zijn nog volop upgrades
verkrijgbaar. Die doorontwikkeling daarvan loopt pas volgend jaar op zijn einde (en het support loopt zeker nog 2 jaar verder)
Maar je hebt wel een systeem te pakken die alle games zal kunnen draaien voor de komende 3 jr (and beyond).
Pro'sDegelijke componenten, en goed uitgeschaald naar hun mogelijkheden (en eventueel overclockbaarheid in de toekomst). Dat gaat wel ten koste van de boxed cooler. Zeer degelijke voeding, wat tegenwoordig een absolute must is. Redelijk state-of-art zeker voor het beperkte budget 939 - chipset NVidea v6.6 technology .
Con'sGeen SLI mogelijk. Geen PCI-X mogelijk (vanwege de AGP oplossing). Boxed CPU cooler (= meer lawaai). Afhankelijk van je oude kast.
De avondmis bedoel ik. Hoe was dat en wat gebeurde er allemaal?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jawel, meerdere.
'Yildiz??!'
Jazeker, vroegâh.
Je hebt er verschillende, de nachtmis, de 'jeugdmis', de avondmis, etc.
De avondmis lijkt me het beste, de nachtmis is volgens mij een stuk langer.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, zal er aan denken maar dit is toch iets boven mijn studentenbudget![]()
. Dat geef ik liever uit aan drank
.
Bros! Gewéldig!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat we dan geen Bros
Ook bedanktquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders doen. Meneer woont in Groningen, Norrod is dan een goede keuze.
(www.norrod.nl)
AMD Athlon 64 3000+ (S939, 2,0GHz, 512KB, Boxed) ¤165,00
Asus MB A8N-E AMD Athlon64 (socket 939) ¤ 107,50
VGA Nvidia GeForce 6600 512Mb (PCI-Express) ¤ 129,50
(VGA Nvidia GeForce 6600V 256Mb (PCI-Express) ¤ 115,00)
Crucial 512MB DDR PC3200 400Mhz (CT6464Z40B) ¤ 49,00 2 maal
Behuizing NoRRoD Midi ATX (zwart) ¤ 35,00
Voeding 350 Watt ATX ¤ 19,50
HDD 80Gb 7200rpm 8Mb cache ¤ 62,00
(volgens mij was je de hd vergeten meneer drugshond)
is samen 616,50 euro
Je kan wel goedkoper, maar 939 platform blijft nog een tijd en hiermee kan je een tijd vooruit.
Draai het hier ook ongeveer en ik ben er zeer tevreden over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |