quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als een vrouw iemand probeert te raken lukt het toch niet. Ik denk dat je meer succes boekt als je me probeert te ontwijken.![]()
Ja ja. Mannen zijn niet te vertrouwen, zoveel weet ik er wel van. Zéker niet als ze zich voordoen als Koetsjieknuffelkoe-konijntjesquote:[..]
Eigenlijk zijn het er een stuk of 4 als je alle stijlen afzonderlijk bekijkt.En eigenlijk zijn het geen "sporten", maar krijgs- en vechtskunsten, al zal ik dat niet tegen je gebruiken.
En eigenlijk ben ik veel te easy going en soft om ook maar iemand irl te slappen, laat staan een vrouw. Ik bedoel, kijk nou alleen eens naar mijn avatar! Koetsjieknuffelkoe-nijntje!
![]()
Op rekening van de zaak?quote:[..]
En of ze wordt genomen. Vanuit elke hoek! Kom maar controleren met je geo-driehoek.Ik schrijf ze trouwens wel af op de balans. Dus in feite doe ik beide.
![]()
En dan de uitspraak in de zaak Kalou er ook nog bij, Verdonk heeft een slechte dag vandaag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
GL en SP: Verdonk moet weg om 'Congo'
Yep, leugenaars uit de politiek bitte. Ze vindt eigenwijsheid ("daadkracht") belangrijker dan haar beleid, weg ermee.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Gezien mijn recente aanvaring zal ik dat maar niet te hard ontkennen. Ik heb ook geen ervaring met pogingen iemand te raken, dus daar kan ik me ook al niet op laten voorstaan. Ik zwijg deemoedig, mij is mijn plaats gewezen
![]()
[..]
Maar die lange oren..... die lodderoogjes....... dat mutsje... ik........quote:Ja ja. Mannen zijn niet te vertrouwen, zoveel weet ik er wel van. Zéker niet als ze zich voordoen als Koetsjieknuffelkoe-konijntjes [afbeelding]
[..]
Nee, wel op het bureau van de zaak.quote:Op rekening van de zaak?
Ja baasquote:
Ik heb een hele flexibele moeder, die vandaag dus gebonden aan huis blijkt.quote:Hoe ben je trouwens op je werk gekomen nu je scooter kassie wijlen is?
Hmmm.. ik val op etterbakjes, niet op konijneoren, lodderogen en andere fluffieheden.quote:[..]
Maar die lange oren..... die lodderoogjes....... dat mutsje... ik........Slechte ervaringen met andere mannen projecteren op onschuldige konijnen is echt not done anno 2005!
![]()
Alles is grappig, Sickie, als je er de humor van wil inzien. Wel slechte ervaringen met mannen, welke meisje niet op mijn leeftijd? Maar geen losse handjes nee.quote:Irl slechte ervaringen gehad met losse-handjes-types? Want dat is niet grappig zegmaar.![]()
Ah, een kantoorpikkiequote:[..]
Nee, wel op het bureau van de zaak.![]()
Yep, Verdonk: Molenaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
GL en SP: Verdonk moet weg om 'Congo'
Yep, leugenaars uit de politiek bitte. Ze vindt eigenwijsheid ("daadkracht") belangrijker dan haar beleid, weg ermee.
quote:
quote:
Je bent nu dus gewapend met een auto?quote:Ik heb een hele flexibele moeder, die vandaag dus gebonden aan huis blijkt.
[..]
Moet het een etterbakje zijn of is een etterbak ook goed?quote:Hmmm.. ik val op etterbakjes, niet op konijneoren, lodderogen en andere fluffieheden.
[..]
Nou ja, slechte ervaringen zijn 1 ding, maar losse handjes zijn nooit grappig imo.quote:Alles is grappig, Sickie, als je er de humor van wil inzien. Wel slechte ervaringen met mannen, welke meisje niet op mijn leeftijd? Maar geen losse handjes nee.
[..]
Je bedoelt kantoorpenis mag ik aannemen?quote:Ah, een kantoorpikkie![]()
IRL is mijn naam niet ongebruikelijk voor honden. Ik ben nogal eens opgesprongen omdat mijn naam keihard boos en corrigerend over straat vloog.quote:
Met een bestelwagen ! (Mijn eigen bestelwagen is zwaarder trouwens)quote:Je bent nu dus gewapend met een auto?![]()
Die uitspraak dat grootte er niet toe doet is een leugentje hoor..quote:Moet het een etterbakje zijn of is een etterbak ook goed?![]()
Mwah. Sommige slechte ervaring doen niet onder voor losse handjes imo. En alles *kan* grappig zijn, alhoewel niet iedereen daaraan toekomt.quote:Nou ja, slechte ervaringen zijn 1 ding, maar losse handjes zijn nooit grappig imo.
Jij zegt het..quote:Je bedoelt kantoorpenis mag ik aannemen?![]()
De Turkse versie van Boer zoekt Vrouw.quote:Turk wil vrouw ruilen met beste vriend
Als je er vandoor gaat met de vrouw van je beste vriend, dan is het minste wat je kan doen je eigen vrouw aanbieden. Dat dacht de Turkse Mehmet Yaksi althans.
Een maand geleden is de 18-jarige vrouw van boer Cengiz Esme naar de stad vertrokken om te gaan winkelen. Volgens de 36-jarige boer werd hij een dag later gebeld door zijn vriend, Yaksi, die in de stad woont. Hij zei dat hij er vandoor was gegaan met Esme's vrouw, maar in ruil daarvoor mocht de boer zijn vrouw wel hebben.
De vrouw van de Yaksi, tevens moeder van drie kinderen, weigerde een reactie op de situatie tegeven.
\quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef RichardQuest het volgende:
Iraanse premier: Joodse staat naar Europa
De Joden naar Europa of een enclave in Amerika, en de palestijnse arabieren naar Iran en een mooi natuurreservaat van het palestijnse gebied maken.
Maar ja, God hè....
Als de docu Sexslaves nog eens komt, dan is dat wel de moeite waard om te bekijken. Dat is een soortgelijk verhaal van een Russische vent wiens vrouw door z'n beste vriend aan een pooier in Turkije wordt verkocht. Dat schijnt daar schering en inslag te zijn.. vrouwenhandel. En het komt allemaal hier naartoe via doorgeefhandel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
De Turkse versie van Boer zoekt Vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
quote:Gif
Paniek in huize Abrahams, afgelopen zaterdag, kort nadat de Volkskrant op de deurmat was gevallen. Er zat een in plastic (!) verpakt boekje bij, Mooi geheten, dat afkomstig bleek van Greenpeace. Ondertitel: 'Gids voor schoonheid zonder gif'.
Ik bladerde er aanvankelijk nogal onverschillig door, in het besef dat ook bij Greenpeace de schoorsteen moet roken, hopelijk met zo schoon mogelijke brandstoffen. Maar toen ik wat aandachtiger begon te lezen, was de eerste alarmfase snel aangebroken. Onder het spottende kopje 'Forever Young' las ik: ,,Maar één ding vertellen de leveranciers van schoonheid er niet bij: dat de crème zo fijn smeert en het parfum zo lekker ruikt is mede te danken aan giftige stoffen. Chemische stoffen die schadelijk kunnen zijn voor het milieu en voor je gezondheid.''
In allerlei dagelijks gebruikte producten zitten schadelijke stoffen, volgens Greenpeace. Cosmeticaproducenten gebruiken vooral veel 'ftalaten' en 'synthetische muskverbindingen'. Van ftalaten had ik nooit gehoord, en van syn-thetische muskverbindingen eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben blij dat daarin nu verandering is gekomen, want het blijkt kankerverwekkende rotzooi te zijn.
Ze verstoren je hormoonhuishouding en beïnvloeden je voortplanting. Dat ik toch nog twee kinderen op de wereld heb gezet, mag achteraf een godswonder heten, of er is iets anders aan de hand - iets waarover ik op deze plek verder liever niet wil speculeren.
Verderop bevatte het boekje lange lijsten van producten met bekende merknamen, voorafgegaan van een groen, oranje of rood tekentje. Groen betekende: de giftige stoffen zitten volgens het bedrijf niet in zijn product. Oranje: het bedrijf erkent dat ze erin zitten, maar zal ze er uithalen. Rood: ze zitten er volgens het bedrijf in, maar men zal ze niet verwijderen. Ook bedrijven die geen antwoord wilden geven aan Greenpeace kregen een rood tekentje.
Ik zocht meteen naar mijn scheerschuim (Nivea), shampoo (Head en Shoulders) en tandpasta (het door menig tandarts aanbevolen Prodent).
De uitkomsten waren desastreus: oranje voor Nivea en smerig rood voor Head en Shoulders en Prodent.
Het duurde even voordat deze verpletterende werkelijkheid tot me was doorgedrongen. Mijn halve volwassen leven had ik die producten gebruikt, wat betekende dat mijn lichaam inmiddels één grote, walmende gifbelt moest zijn, een door ftalaten en synthetische muskverbindingen aangevreten vuilstortplaats waar het begrip 'menselijk leven' een contradictio in terminis was.
Hoe had ik nog zó oud kunnen worden?
Ik begreep terstond wat me te doen stond. Als ík verloren was, kon ik me vanaf nu op z'n minst bekommeren om de (mijn) medemens.
,,Welke deodorant gebruik je?'' riep ik naar mijn vrouw in de badkamer.
,,Sanex!'' riep ze, blij als altijd.
Ik keek op de lijst van Greenpeace. Natuurlijk: rood als de hel.
Misschien zal Greenpeace overleven, maar wij in ieder geval niet.
[ bron ]quote:The US has admitted for the first time that it has not given the Red Cross access to all detainees in its custody.
The state department's top legal adviser, John Bellinger, made the admission but gave no details about where such prisoners were held.
Correspondents say the revelation is likely to increase suspicion that the CIA has been operating secret prisons outside international oversight.
[ bron ]quote:At least one passenger aboard American Airlines Flight 924 maintains the federal air marshals were a little too quick on the draw when they shot and killed Rigoberto Alpizar as he frantically attempted to run off the airplane shortly before take-off.
"I don't think they needed to use deadly force with the guy," says John McAlhany, a 44-year-old construction worker from Sebastian, Fla. "He was getting off the plane." McAlhany also maintains that Alpizar never mentioned having a bomb.
"I never heard the word 'bomb' on the plane," McAlhany told TIME in a telephone interview. "I never heard the word bomb until the FBI asked me did you hear the word bomb. That is ridiculous." Even the authorities didn't come out and say bomb, McAlhany says. "They asked, 'Did you hear anything about the b-word?'" he says. "That's what they called it."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |