Je weet niet zeker of je ouder dan 25 bent, en je hebt verder geen idee wie John Lennon is?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:38 schreef ju_schatje het volgende:
Hij komt voor in Acda & de Munnik liedje.. Dus neem aan dathet inpact heeft gehadMaar ik was te jong.. weet niet eens zeker of ik al bestond
Dus ik lig er niet wakker van
Yep, daar issie natuurlijk ook bekend mee geworden. Dat liedje van Acda en de Munnik.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:38 schreef ju_schatje het volgende:
Hij komt voor in Acda & de Munnik liedje.. Dus neem aan dathet inpact heeft gehadMaar ik was te jong.. weet niet eens zeker of ik al bestond
Dus ik lig er niet wakker van
Niet? Ik wel, volgens mij was ie onuitstaanbaar. Ikzelf ben meer een McCartneyfan. Maar ik vraag me af dat als Chapman hem had doodgeschoten of de impact net zo groot was geweest.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Een zelfingenomen lul? Nah... daar kan ik me in verband met Lennon nou echt helemaal niks bij voorstellen.
Juist wel... De anderen gingen er nog op uit als er weer eens iets opvallends gebeurde in de jaren zestig, maar Lennon was vaak vooral met zijn eigen spiritualiteit bezig en "couldn't be bothered". Ook was hij vrij bekrompen op sommige gebieden, zoals dat hij conservatief stemde om zijn eigen geld veilig te stellen en hun eigen liedjes achteraf alleen goed vond als ze voortgekwamen waren uit pijn of ellende, dat was voor hem de ware creativiteit. McCartney's liedjes vond hij vaak te licht en te optimistisch. In de laatste jaren van de Beatles schijnt hij ook redelijk onuitstaanbaar te zijn geweest tegen de rest van de groep.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Een zelfingenomen lul? Nah... daar kan ik me in verband met Lennon nou echt helemaal niks bij voorstellen.
Ja, tuurlijk. Als hij niet was vermoord was dat vanzelf wel gebeurd, dan was hij nu waarschijnlijk een weirde zestiger met lang, vet haar en een bierbuik. Met Jim Morrison gebeurt dat nog meer, die mensen worden nog steeds herinnerd zoals ze waren in de bloei van hun leven.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Er komen nu een hoop verhalen vrij over 'hoe hij nu echt was'.
Puur omdat de mythe doorbroken dient te worden. De heilige te ontmaskeren. Dat is een heel natuurlijk verschijnsel (Deed Fortuyn het met kinderen? Was Jezus eigenlijk dan toch Joods?).
Daar sluit ik me bij aan.quote:Maar het gaat om zijn muziek! Luister vandaag maar naar 'Look at me' of 'God'. De mens Lennon was boeiend maar zijn muziek nog veel meer.
'Zelfingenomen lul' is misschien hard geformuleerd, maar er zijn genoeg mensen die 'm niet konden uitstaan. Hij wordt dan wel overal verheerlijkt, en als jezusfiguur neergezet, maar ondertussen kon John ook erg agressief uit de hoek komen, en was 'ie behoorlijk haatdragend. Dat lees je alleen niet in de gemiddelde biografie.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Eerste klas middelbare school (± 12 á 13 jaar oud) en je weet dan niet wie John Lennon is? Vertel 'ns: ben best nieuwsgierig hoe je dát dan voor mekaar gekregen hebt?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:28 schreef SeLang het volgende:
Ik kan het me nog heel goed herinneren. Eerste klas niddelbare school.
Op school zei iedereen: "John Lennon is doodgeschoten!"
"Wie is dat?" vroeg ik
Leg uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:
Op m'n 5e verjaardag. Een mooier kado kun je je niet wensen![]()
Dat kekweel van die junk stelde niets voor nadat hij uit de Beatless was gestapt. Dat hij het icoon van wereldbevrijder zo lang heeft weten vast te houden, dankt hij aan zijn dood.quote:
Prima samengevat voor iemand die niet weet waar hij het over heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat kekweel van die junk stelde niets voor nadat hij uit de Beatless was gestapt. Dat hij het icoon van wereldbevrijder zo lang heeft weten vast te houden, dankt hij aan zijn dood.
En nee, ik ben nooit een liefhebber van die balkenendes geweest.
Mwoa, hij leefde in die jaren eigenlijk alleen maar voor Yoko Ono, hij had toch poen zat om nauwelijks nog z'n nest uit te komen en z'n heroinevoorraad op peil te houden.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima samengevat voor iemand die niet weet waar hij het over heeft![]()
Leuk dat je gelijk een bevestiging geeftquote:Op donderdag 8 december 2005 18:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, hij leefde in die jaren eigenlijk alleen maar voor Yoko Ono, hij had toch poen zat om nauwelijks nog z'n nest uit te komen en z'n heroinevoorraad op peil te houden.
Zat je niet te fokken dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner het me niet, zal wel in de kroeg hebben gezeten of met een kater in bed hebben gelegen.
Oh ja, of ik lag met een lekker wijf in bed.quote:
Ironisch dat juist de Katholieke Radio Omroep die film uitzendtquote:Op donderdag 8 december 2005 18:31 schreef HenkieVdV het volgende:
KRO Filmtheater: A Hard Day's NightMuzikale filmkomedie NED 1 0:20
Ze zijn de populairste groep van dit moment en hordes fans achtervolgen de vier jongens. Ze hebben een druk programma met een persconferentie en een televisie-opname. Paul neemt zijn grootvader op sleeptouw, een man met een gebroken hart. Wanneer hij er vandoor gaat, krijgen ze nog meer problemen op een toch al zo drukke dag. Veel prachtige Beatles nummers passeren eveneens de revue.
Nu al zin in.
Ik kan me het best voorstellen. Tot mijn 14e had ik ook echt werkelijk geen muzikale kennis. Weetik nog keer dat ze het over U2 hadden, en uit welk land die kwamen. Dacht ik dat het over duikboten haddenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Eerste klas middelbare school (± 12 á 13 jaar oud) en je weet dan niet wie John Lennon is? Vertel 'ns: ben best nieuwsgierig hoe je dát dan voor mekaar gekregen hebt?
Ik mis de motivatiequote:Op vrijdag 9 december 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
Ach ja, de muziek van de Beatles is een kwestie van smaak, maar het blijft een vervelende kuthippie.
Mensen die Lennon een 'hippie' noemen, weten duidelijk niet over wie ze 't hebben, en KAN ik simpelweg niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
Ach ja, de muziek van de Beatles is een kwestie van smaak, maar het blijft een vervelende kuthippie.
Jaja, sterke motivatie van je standpunt. Persoonlijk vond en vind ik die moord tamelijk onnodig en ik zie verder ook niet in wat dat met muziek, heroinegebruik, geld of Yoko Ono te maken heeft, eerlijk gezegd. Voor je het namelijk weet, leven we in een samenleving waar -pakkumbeet- ook filmmakers op straat worden doodgeschoten omdat ze zeggen wat ze denken. Zoals ook John Lennon zei wat hij dacht. Nee, en dat willen we met z'n allen niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, hij leefde in die jaren eigenlijk alleen maar voor Yoko Ono, hij had toch poen zat om nauwelijks nog z'n nest uit te komen en z'n heroinevoorraad op peil te houden.
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:07 schreef schaap001 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik ben opgegroeid met zijn muziek: er was altijd Beatle-muziek in huis. Al met al heb ik het gevoel dat hij te weinig gemaakt heeft: ik geloof dat hij juist in 1979/1980 de juiste spirit weer had voor heel veel nieuwe mooie dingen.... maar helaas.
Dat fbi dossier dat onlangs uitkwam bewees min of meer dat hij de kracht nooit zou kunnen hebbben waarmaken om daadwerkelijk een revolutie te ontketenen. Over de persoon John Lennon, tja, ik vond het een slapjanus en ben geen liefhebber van z'n werken. De moord had van mij ook weer niet gehoeven, maar als het dan toch gebeurt, dan is het wel bijzonder dat het op 8 december was (net als de decembermoorden van Bouterse overigens).quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Jaja, sterke motivatie van je standpunt. Persoonlijk vond en vind ik die moord tamelijk onnodig en ik zie verder ook niet in wat dat met muziek, heroinegebruik, geld of Yoko Ono te maken heeft, eerlijk gezegd. Voor je het namelijk weet, leven we in een samenleving waar -pakkumbeet- ook filmmakers op straat worden doodgeschoten omdat ze zeggen wat ze denken. Zoals ook John Lennon zei wat hij dacht. Nee, en dat willen we met z'n allen niet.
... en deze opmerking dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:
Op m'n 5e verjaardag. Een mooier kado kun je je niet wensen![]()
Welke jaren heb je het over? Lennon gebruikte al járen geen harddrugs meer. Mee gestopt o.a. omdat hij en Yoko een kind wilden en de artsen hadden gezegd dat dat nooit zou lukken als hij niet gezonder zou gaan leven. Vanaf het moment dat Sean geboren was (9 oktober 1975 dus) heeft hij zich teruggetrokken om voor hem te zorgen, terwijl Yoko zich met de zaken bezighield. Hij was dus huisman en daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is toch een ander beeld dan jij wilt schetsen.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En wederom bevestig je wat ik al eerder zeiquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat fbi dossier dat onlangs uitkwam bewees min of meer dat hij de kracht nooit zou kunnen hebbben waarmaken om daadwerkelijk een revolutie te ontketenen. Over de persoon John Lennon, tja, ik vond het een slapjanus en ben geen liefhebber van z'n werken. De moord had van mij ook weer niet gehoeven, maar als het dan toch gebeurt, dan is het wel bijzonder dat het op 8 december was (net als de decembermoorden van Bouterse overigens).
De eer die hij heeft gekregen, was van z'n eigen kring, namelijk uit z'n verzameling trouwste fans. De kogel kwam dus uit eigen zak he![]()
Overigens waren tijdgenoten Eric Clapton, David Bowie en soortgelijke verschijnselen die wel uit de heroineverslaving zijn gekomen en die nog steeds muziek maken. Wat zegt dat over wilskracht?![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Welke jaren heb je het over? Lennon gebruikte al járen geen harddrugs meer. Mee gestopt o.a. omdat hij en Yoko een kind wilden en de artsen hadden gezegd dat dat nooit zou lukken als hij niet gezonder zou gaan leven. Vanaf het moment dat Sean geboren was (9 oktober 1975 dus) heeft hij zich teruggetrokken om voor hem te zorgen, terwijl Yoko zich met de zaken bezighield. Hij was dus huisman en daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is toch een ander beeld dan jij wilt schetsen.
Nou, als geschiedenis op je verjaardag gebeurt, dan is dat bijzonder. 25 jaar na dato spreekt men nog steeds over de lead van de eerste boyband ooitquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... en deze opmerking dan?
Clapton en Bowie zijn niet vermoord, dus dat zegt vrij weinig over de wilskracht van Lennon.
is dat goed of slechtquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
En wederom bevestig je wat ik al eerder zei![]()
Wat hebben 'Pim' en 'Theo' hier in godsnaam mee te maken? Ik verheerlijk hem ook niet. Ik zeg alleen dat die periode van heroineverlaving van Lennon zich begin jaren 70 afspeelde (Cold Turkey enzo) en dat hij in de laatste jaren, tot een paar maanden voor zijn dood, een redelijk braaf, broodbakkend huismannetje was. Saai, zou je ook kunnen zeggen. Hij had net zijn carriere weer opgepikt, omdat Sean inmiddels bijna 5 was en naar school zou gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Tafkahs het volgende:
Mijn beeld of dat van de media? Ik heerlijk 'm niet op, maar dat doe ik ook niet met Pim en Theo, in zoverre je hen uberhaupt al kunt vergelijken.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima samengevat voor iemand die niet weet waar hij het over heeft![]()
wat hij natuurlijk wel wasquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
Lennon was zeker geen heilige. Heb er ook altijd een hekel aan als mensen doen alsof hij dat wel was. Maar een 'zelfingenomen lul' zou ik hem ook niet noemen. Hij relativeerde juist altijd en ging er altijd hard tegenin als fans hem bovenmenselijke kwaliteiten toeschreven.
[afbeelding]
Tuurlijk, als jij dat vindt.quote:
Er zit een tussenweg tussen iemand verheerlijken en iemand een kwelende junk noemen!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn beeld of dat van de media? Ik heerlijk 'm niet op, maar dat doe ik ook niet met Pim en Theo, in zoverre je hen uberhaupt al kunt vergelijken.
Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood. Dat slaat ook helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Er zit een tussenweg tussen iemand verheerlijken en iemand een kwelende junk noemen!!
Mensen die John Lennon 'heilig' noemen weten waarschijnlijk nét zo weinig over hem, als mensen die hem een kuthippie noemen. Beiden benoemingen slaan namelijk kant noch wal.
Ik hou ook helemaal niet van die eeuwige verheerlijking, maar ik vond hem wel degelijk een geniaal artiest.
Je hoeft 't daar niet over eens te zijn, maar om z'n dood een 'mooi verjaardagscadeau' te noemen is gewoon idioot. Zeker als je de persoon in kwestie nauwelijks kent (en dat blijkt uit verschillende van je posts: je weet gewoon niet over wie je 't hebt, en loopt blind achter de roddelpers aan).
quote:Toen de Beatles langzaam ophielden te bestaan, ging Lennon solo en sprak hij zich nog meer uit. In mei 1969 lagen John en Yoko een week lang in bed in kamer 902 in het Amsterdamse Hilton Hotel (de "Bed-In"), om zich op die manier voor de vrede uit te spreken. In juli 1969 werd de anti-oorlogsmantra Give peace a chance uitgebracht, die opgenomen is tijdens een Bed-In in het Queen Elizabeth Hotel in Montreal. In oktober bracht John met de Plastic Ono Band de klassieker Cold Turkey uit, en in november stuurde hij zijn MBE-medaille terug uit protest tegen de oorlog in Biafra. In februari 1970 schoor Lennon zijn lange haren af en bracht Instant Karma! uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Lennon
Moet mezelf nog een keer herhalen of was ik al duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood. Dat slaat ook helemaal nergens op.
[..]
![]()
Ik lig ook altijd in bed voor de goede vrede. Give peace a chance is mijn favoriete pick-up line als ik gezelschap wil, nu die medaille nog verdienen![]()
word eerst maar eens mod jij!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet mezelf nog een keer herhalen of was ik al duidelijk genoeg?![]()
Jawel, voor mij wel. Ik (en waarschijnlijk meer mensen) vind 't leuk om anekdotes van mensen te horen, hoe zij de moord hebben ervaren, 25 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood. Dat slaat ook helemaal nergens op.
Web, het is al een tijdje duidelijk dat Tafkahs niet weet waat hij over praat... Het is niet de moeite waard om er op in te gaan. Zolang er gereageerd wordt, vindt ie het leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef webfreak het volgende:
[..]
Jawel, voor mij wel. Ik (en waarschijnlijk meer mensen) vind 't leuk om anekdotes van mensen te horen, hoe zij de moord hebben ervaren, 25 jaar geleden.
En DUS heeft dit topic zin.
Wat kan mij 't rotten dat jij dit topic nergens op vindt slaan? Je hoeft niet te reageren hoor..
zoals die knakker boven me al zegt, ik vind het leuk om open te staan voor de wereld. Wat zou John gevonden hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef webfreak het volgende:
[..]
Jawel, voor mij wel. Ik (en waarschijnlijk meer mensen) vind 't leuk om anekdotes van mensen te horen, hoe zij de moord hebben ervaren, 25 jaar geleden.
En DUS heeft dit topic zin.
Wat kan mij 't rotten dat jij dit topic nergens op vindt slaan? Je hoeft niet te reageren hoor..
Hahaha, jij en openstaan voor de wereld... Kom nou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zoals die knakker boven me al zegt, ik vind het leuk om open te staan voor de wereld. Wat zou John gevonden hebben?
Misschien had je dat beter wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood.
Gisteren vertelde Karel van der Graaf dat hij het nachtprogramma van de Avro op Hilversum 1 presenteerde toen het nieuws bekend werd. Hij besloot om Felix Meurders wakker te bellen, zodat deze alvast wat platen van Lennon of The Beatles op kon zoeken. De fonotheek zat nog op slot, en Karel had alleen Blackbird bij zich, een nummer van McCartney.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
Felix Meurders presenteerde het ochtendprogramma op de Vara-dinsdag op 'Hilversum 3' en deelde het nieuws mee aan de luisteraars.
Giel Beelen had het over dat fragment. Hij liet nog wel een fragment horen van die dag van Frits Spits die Felix aan de telefoon had. Allebei verslagen door t nieuws.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
.
Dinsdag 8 december 1980 werd ik 's ochtends om een uur of 7 wakker van mijn radiowekker. Ik was 13 en moest dus naar school. Felix Meurders presenteerde het ochtendprogramma op de Vara-dinsdag op 'Hilversum 3' en deelde het nieuws mee aan de luisteraars.
Wel grappig dat je zelf niet eens doorhebt dat zelfs jij, 25 jaar na Lennon's dood, weet wáárom 'ie die ludieke aktie destijds uitvoerde. Awareness, daar ging het hem om. Heeft 'ie je toch maar mooi te grazen, die Lennon. En dat heb je niet eens door. Slim van 'm, hè?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd in bed voor de goede vrede. Give peace a chance is mijn favoriete pick-up line als ik gezelschap wil, nu die medaille nog verdienen![]()
Het topic gaat over of je je de dood van Lennon herinnert, niet of je 'm zo geweldig vond of dat je het zelfs eens moet zijn met z'n goede bedoelingen. Concensus voert ook niet de boventoon, dus als je daar naar op zoek zou zijn, verspil dan inderdaad je moeite niet, je zult het vast elders harder nodig hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:00 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hahaha, jij en openstaan voor de wereld... Kom nou.
Het eerste beste Lennon-topic lul je vol met vooroordelen. Zonder uberhaupt te weten waar je over praat. Als je voor ergens voor open zou staan, zou je je eerst verdiepen in de muziek en/of persoon.
Maargoed, Peaceman heeft idd gelijk: ik verspil m'n moeite aan types als jou (en geloof me: er zijn er veel van jouw soort)
Om muziek te kunnen waarderen, moet je wel kunnen luisteren, dat wist je toch he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Misschien had je dat beter wel kunnen doen.
Dat had namelijk een aantal posts van jou in dit topic gescheeld.
Als je echt helemaal niks toe te voegen hebt aan een topic, zou je ook van de 'reageer'-knop af kunnen blijven. Kun je niet gewoon in POL gaan klooien ofzo, dan blijft MUZ een beetje normaal?
Tafkahs. Flikker op. Ga iets doen. Met je leven vooral. Of moet ik met een schroevendraaier even wat oogbollen komen omdraaien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Om muziek te kunnen waarderen, moet je wel kunnen luisteren, dat wist je toch he?![]()
Heb ik gisteren inderdaad gehoord, bij Frits Spits dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef dwerg het volgende:
Gisteren vertelde Karel van der Graaf dat hij het nachtprogramma van de Avro op Hilversum 1 presenteerde toen het nieuws bekend werd. Hij besloot om Felix Meurders wakker te bellen, zodat deze alvast wat platen van Lennon of The Beatles op kon zoeken. De fonotheek zat nog op slot, en Karel had alleen Blackbird bij zich, een nummer van McCartney.![]()
Jammer dat ik dat gemist heb. Is Giel nog terug te luisteren?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Giel Beelen had het over dat fragment. Hij liet nog wel een fragment horen van die dag van Frits Spits die Felix aan de telefoon had. Allebei verslagen door t nieuws.
Ik ben dan van de woensdaggeneratie denk ik. De Verukkelijke Vijftienquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Jane het volgende:
Want lieve kinderen, toen was er nog geen horizontale programmering en dinsdag was 'VARA-dag' op Hilversum 3.
Vanwaar die agressiviteit? Rot zelf op, eikelquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Tafkahs. Flikker op. Ga iets doen. Met je leven vooral. Of moet ik met een schroevendraaier even wat oogbollen komen omdraaien.
Da's beter. John Lennon graag. Wat betekende hij voor jou?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo. En nu weer een bloemetje voor Tafkahs![]()
Happy now?
Ontopic reeds weder.
De VARA zat toch nooit op woensdag? Of later wel?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben dan van de woensdaggeneratie denk ik. De Verukkelijke Vijftien
Ik zou toch zweren van wel. Tong weet zoiets wel, waar is hij als je 'm nodig hebt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De VARA zat toch nooit op woensdag? Of later wel?
Dit topic is toch al verknoeid door een niet nader te noemen persoon dus dan maakt een beetje offtopic ook niet meer uit.quote:Oeps, beetje offtopic... terug naar Lennon maar weer.
veiliigheid? Voor wat ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Voor mij is hij nog steeds een icoon uit mijn jeugd. Hoewel icoon natuurlijk een vreselijk woord is. Laat ik het zo zeggen: Lennon en McCartney staan voor mij centraal als veiligheid, experiment en dromen. Ik ben met ze opgegroeid hoewel ik gewoon van 1982 ben. Het is gewoon een (dierbaar) deel van mijn leven.
Hou es op met die stemmingmakerij ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef peaceman het volgende:
![]()
iemand hier doet erg zijn best om uitgekotst te worden door heel MUZ.
quote:
Ja hoor , jij weet het natuurlijk allemaal zo goed. Ga toch weg man, plaatjesdraaierquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Niet weten waar je over praat en dan maar wat roepen is geen stemmingmakerij?
Haal die plaat beton eens weg...![]()
Da's waar en die rondvaart door Amsterdam is natuurlijk ook historisch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
veiliigheid? Voor wat ?
[..]
Voor de boze grote mensenwereldBeatles werken vaak als loom roze badwater.
quote:John Lennon springlevend verklaren - het is een belediging van het leven.
Het is niet waarschijnlijk, maar misschien was een levende John Lennon nu een fervent Bushsupporter en radicaal strijder voor dierenrechten.
En woonde hij samen met de zes jaar oudere Brigitte Bardot aan de zuidkust van Frankrijk.
John Lennon is dood. Helaas.
De Woensdag was van de KRO.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren van wel. Tong weet zoiets wel, waar is hij als je 'm nodig hebt?
[..]
Dit topic is toch al verknoeid door een niet nader te noemen persoon dus dan maakt een beetje offtopic ook niet meer uit.
Er is niks mis met je geheugen. Op woensdag had Hilversum 2 Kletskop met Annette van Trigt, en 's middags Nederland Muziekland met Chiel van Praag. Op woensdagmiddag zat de VPRO op Hilversum 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Jane het volgende:
Ik herinner me woensdag als de ene dag in de week dat je van Hilversum 3 's ochtends naar Hilversum 2 (toch?) overschakelde, omdat je dan op 3 de EO met de Muzikale Fruitmand had.
En op de andere zender had je dan Veronica, met Bart van Leeuwen en Annette van Trigt.
'Life is what happens to you while you’re busy making other plans...'quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef flyguy het volgende:
life is that what you do while you make plans.
Yep, geboren op Johns 35ste verjaardag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef flyguy het volgende:
(wist trouwens niet dat sean op de zelfde dag als john is geboren)
Grow old along with mequote:As the album comes toward the close, the tone turns sentimental, culminating with one of John's loveliest tunes, "Grow Old With Me," as presented on a home-recorded cassette in lieu of a studio recording. The ironies of this song and some of the other Lennon material are obviously poignant in the light of the cruel events of December 8, 1980;
Dat Hilversum2 Kletskop met Annette van Trigt en s'middags met Chiel van Praag, werd door omroep veronica uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er is niks mis met je geheugen. Op woensdag had Hilversum 2 Kletskop met Annette van Trigt, en 's middags Nederland Muziekland met Chiel van Praag. Op woensdagmiddag zat de VPRO op Hilversum 3.
Ja, die was ook leuk.quote:En Will Luikinga met dat spel met die muntjes.
Ja. Giel.vara.nlquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Jane het volgende:
Jammer dat ik dat gemist heb. Is Giel nog terug te luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |