Giel Beelen had het over dat fragment. Hij liet nog wel een fragment horen van die dag van Frits Spits die Felix aan de telefoon had. Allebei verslagen door t nieuws.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
.
Dinsdag 8 december 1980 werd ik 's ochtends om een uur of 7 wakker van mijn radiowekker. Ik was 13 en moest dus naar school. Felix Meurders presenteerde het ochtendprogramma op de Vara-dinsdag op 'Hilversum 3' en deelde het nieuws mee aan de luisteraars.
Wel grappig dat je zelf niet eens doorhebt dat zelfs jij, 25 jaar na Lennon's dood, weet wáárom 'ie die ludieke aktie destijds uitvoerde. Awareness, daar ging het hem om. Heeft 'ie je toch maar mooi te grazen, die Lennon. En dat heb je niet eens door. Slim van 'm, hè?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd in bed voor de goede vrede. Give peace a chance is mijn favoriete pick-up line als ik gezelschap wil, nu die medaille nog verdienen![]()
Het topic gaat over of je je de dood van Lennon herinnert, niet of je 'm zo geweldig vond of dat je het zelfs eens moet zijn met z'n goede bedoelingen. Concensus voert ook niet de boventoon, dus als je daar naar op zoek zou zijn, verspil dan inderdaad je moeite niet, je zult het vast elders harder nodig hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:00 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hahaha, jij en openstaan voor de wereld... Kom nou.
Het eerste beste Lennon-topic lul je vol met vooroordelen. Zonder uberhaupt te weten waar je over praat. Als je voor ergens voor open zou staan, zou je je eerst verdiepen in de muziek en/of persoon.
Maargoed, Peaceman heeft idd gelijk: ik verspil m'n moeite aan types als jou (en geloof me: er zijn er veel van jouw soort)
Om muziek te kunnen waarderen, moet je wel kunnen luisteren, dat wist je toch he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Misschien had je dat beter wel kunnen doen.
Dat had namelijk een aantal posts van jou in dit topic gescheeld.
Als je echt helemaal niks toe te voegen hebt aan een topic, zou je ook van de 'reageer'-knop af kunnen blijven. Kun je niet gewoon in POL gaan klooien ofzo, dan blijft MUZ een beetje normaal?
Tafkahs. Flikker op. Ga iets doen. Met je leven vooral. Of moet ik met een schroevendraaier even wat oogbollen komen omdraaien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Om muziek te kunnen waarderen, moet je wel kunnen luisteren, dat wist je toch he?![]()
Heb ik gisteren inderdaad gehoord, bij Frits Spits dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef dwerg het volgende:
Gisteren vertelde Karel van der Graaf dat hij het nachtprogramma van de Avro op Hilversum 1 presenteerde toen het nieuws bekend werd. Hij besloot om Felix Meurders wakker te bellen, zodat deze alvast wat platen van Lennon of The Beatles op kon zoeken. De fonotheek zat nog op slot, en Karel had alleen Blackbird bij zich, een nummer van McCartney.![]()
Jammer dat ik dat gemist heb. Is Giel nog terug te luisteren?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Giel Beelen had het over dat fragment. Hij liet nog wel een fragment horen van die dag van Frits Spits die Felix aan de telefoon had. Allebei verslagen door t nieuws.
Ik ben dan van de woensdaggeneratie denk ik. De Verukkelijke Vijftienquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Jane het volgende:
Want lieve kinderen, toen was er nog geen horizontale programmering en dinsdag was 'VARA-dag' op Hilversum 3.
Vanwaar die agressiviteit? Rot zelf op, eikelquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Tafkahs. Flikker op. Ga iets doen. Met je leven vooral. Of moet ik met een schroevendraaier even wat oogbollen komen omdraaien.
Da's beter. John Lennon graag. Wat betekende hij voor jou?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo. En nu weer een bloemetje voor Tafkahs![]()
Happy now?
Ontopic reeds weder.
De VARA zat toch nooit op woensdag? Of later wel?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben dan van de woensdaggeneratie denk ik. De Verukkelijke Vijftien
Ik zou toch zweren van wel. Tong weet zoiets wel, waar is hij als je 'm nodig hebt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De VARA zat toch nooit op woensdag? Of later wel?
Dit topic is toch al verknoeid door een niet nader te noemen persoon dus dan maakt een beetje offtopic ook niet meer uit.quote:Oeps, beetje offtopic... terug naar Lennon maar weer.
veiliigheid? Voor wat ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Voor mij is hij nog steeds een icoon uit mijn jeugd. Hoewel icoon natuurlijk een vreselijk woord is. Laat ik het zo zeggen: Lennon en McCartney staan voor mij centraal als veiligheid, experiment en dromen. Ik ben met ze opgegroeid hoewel ik gewoon van 1982 ben. Het is gewoon een (dierbaar) deel van mijn leven.
Hou es op met die stemmingmakerij ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef peaceman het volgende:
![]()
iemand hier doet erg zijn best om uitgekotst te worden door heel MUZ.
quote:
Ja hoor , jij weet het natuurlijk allemaal zo goed. Ga toch weg man, plaatjesdraaierquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Niet weten waar je over praat en dan maar wat roepen is geen stemmingmakerij?
Haal die plaat beton eens weg...![]()
Da's waar en die rondvaart door Amsterdam is natuurlijk ook historisch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
veiliigheid? Voor wat ?
[..]
Voor de boze grote mensenwereldBeatles werken vaak als loom roze badwater.
quote:John Lennon springlevend verklaren - het is een belediging van het leven.
Het is niet waarschijnlijk, maar misschien was een levende John Lennon nu een fervent Bushsupporter en radicaal strijder voor dierenrechten.
En woonde hij samen met de zes jaar oudere Brigitte Bardot aan de zuidkust van Frankrijk.
John Lennon is dood. Helaas.
De Woensdag was van de KRO.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren van wel. Tong weet zoiets wel, waar is hij als je 'm nodig hebt?
[..]
Dit topic is toch al verknoeid door een niet nader te noemen persoon dus dan maakt een beetje offtopic ook niet meer uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |