abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 8 december 2005 @ 01:21:28 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32908765
Ik was 9, maar die staat me niet bij. Mn ouders waren denk ik ook niet echte Beatlefans, hoewel mn vader wel de liedjes mooi vond.

Wat betekent deze dag voor jou?

pi_32909026
Hij komt voor in Acda & de Munnik liedje.. Dus neem aan dathet inpact heeft gehad Maar ik was te jong.. weet niet eens zeker of ik al bestond Dus ik lig er niet wakker van
pi_32909107
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:38 schreef ju_schatje het volgende:
Hij komt voor in Acda & de Munnik liedje.. Dus neem aan dathet inpact heeft gehad Maar ik was te jong.. weet niet eens zeker of ik al bestond Dus ik lig er niet wakker van
Je weet niet zeker of je ouder dan 25 bent, en je hebt verder geen idee wie John Lennon is?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32909123
wel zonde. die gozert die m neerschoot was echt zo'n instabiele kneus.
pi_32910211
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:38 schreef ju_schatje het volgende:
Yep, daar issie natuurlijk ook bekend mee geworden. Dat liedje van Acda en de Munnik.

Arghhhhhhhhhhhhh kunnen mensen als deze heeel snel op de brandstapel
pi_32910235
Ik herinner mij zijn dood meer dan ooit, na 25 jaar.
Ik was toen zelf 25/ bijna 26 jaar.

Imagine....dat ie nu nog geleefd zou hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door golfer op 08-12-2005 03:17:39 (typo) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 december 2005 @ 03:19:38 #7
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_32910260
Ik hoorde van de week iemand zeggen: "Wat een zelfingenomen lul was het toch ook, als je die beelden nu terugkijkt." Daar kan ik het wel mee eens zijn, geloof ik.

Van de dag zelf kan ik me niets herinneren. Ik was zes, ik heb dat niet bewust meegemaakt.
pi_32910304
Ik was nog niet geboren, maar ik geniet nog regelmatig van zijn muziek. Maar inderdaad, hij had ook zijn donkere kant.
pi_32910349
Een zelfingenomen lul? Nah... daar kan ik me in verband met Lennon nou echt helemaal niks bij voorstellen.
Hij viel op, ja, dat wel. Maar men wilde maar wat graag al zijn alternatieve akties meemaken, hij was de exponent van de nieuwe optimistische tijd. Aan (bed)peace, love and understanding denk ik bij hem.
Die moord was echt verbijsterend.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Redactie Frontpage donderdag 8 december 2005 @ 07:30:56 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32910833
quote:
Op donderdag 8 december 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Een zelfingenomen lul? Nah... daar kan ik me in verband met Lennon nou echt helemaal niks bij voorstellen.
Niet? Ik wel, volgens mij was ie onuitstaanbaar. Ikzelf ben meer een McCartneyfan. Maar ik vraag me af dat als Chapman hem had doodgeschoten of de impact net zo groot was geweest.
pi_32910956
Ik was twee, maar kan het me niet meer herinneren. .
For great justice!
  donderdag 8 december 2005 @ 07:57:48 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_32910958
Ik weet het nog goed. Ik was 11 en op en top Beatle-fan. Aangestoken door een oudere broer en die had het weer van mijn ouders. Ik zat aan het ontbijt met mijn moeder toen ik het nieuws hoorde op de radio. Ik keek mijn moeder nog aan met een blik die wou zeggen: 'het is toch niet wáár?!' En mijn moeder knikte alleen maar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_32911019
Ik weet het nog goed, heeft een hoop indruk op me gemaakt.
Ik was 11, en net zo'n beetje begonnen met serieus muziek luisteren.
Naar aanleiding van de moord ben ik wel meer muziek van the Beatles en Lennon gaan draaien(elk nadeel hep z'n voordeel, hè? )
  Admin donderdag 8 december 2005 @ 08:09:40 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_32911028
Ik was drie dagen oud, maar heb later dondersgoed begrepen wie Lennon was en wat voor impact die dag had....
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 december 2005 @ 09:07:39 #15
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_32911553
Ik was 9 jaar oud en ik hoorde het nieuws samen met mijn moeder op de radio en ze was dagen lang van slag. Ze was altijd al een grote Beatle-fan geweest en met name van John Lennon, wegens zijn muziek en zijn idealen. Ik kan wel zeggen dat ik ben opgegroeid met zijn muziek: er was altijd Beatle-muziek in huis. Al met al heb ik het gevoel dat hij te weinig gemaakt heeft: ik geloof dat hij juist in 1979/1980 de juiste spirit weer had voor heel veel nieuwe mooie dingen.... maar helaas.
  donderdag 8 december 2005 @ 09:37:00 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32912030
Ik was 6, maar kan me er niks van herinneren. Ik was dan ook nog altijd braaf met spelen bezig en niet met muziek

RIP John
  donderdag 8 december 2005 @ 09:38:48 #17
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32912073
mwah...ik was 10 maand en 2 dagen oud, heb er niet zoveel van mee gekregen
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 8 december 2005 @ 09:45:40 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_32912193
Ik was 9 en kan me van de dag zelf weinig herinneren. Wel kwam ik in de jaren daarna nog vaak de krantenpagina tegen die mijn ouders hadden uitgeknipt en bewaard.
Vreemd genoeg staat de dood van Elvis, 3 jaar daarvoor, mij relatief helderder bij.
pi_32913973
quote:
Juist wel... De anderen gingen er nog op uit als er weer eens iets opvallends gebeurde in de jaren zestig, maar Lennon was vaak vooral met zijn eigen spiritualiteit bezig en "couldn't be bothered". Ook was hij vrij bekrompen op sommige gebieden, zoals dat hij conservatief stemde om zijn eigen geld veilig te stellen en hun eigen liedjes achteraf alleen goed vond als ze voortgekwamen waren uit pijn of ellende, dat was voor hem de ware creativiteit. McCartney's liedjes vond hij vaak te licht en te optimistisch. In de laatste jaren van de Beatles schijnt hij ook redelijk onuitstaanbaar te zijn geweest tegen de rest van de groep.

Althans, dat is wat ik er later over gelezen heb. Maar goed, het blijft natuurlijk een geweldig artiest die ontzettend vernieuwend bezig geweest is in de sixties (en dat zonder veel technische 'skills' op de instrumenten die hij bespeelde en zonder noten te kunnen lezen ).
Ik ben trouwens te jong om zijn sterfdag meegemaakt te hebben dus daar kan ik verder niet echt wat over zeggen.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 8 december 2005 @ 11:29:39 #20
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_32914094
Ik was 1 jaar oud dus daar weet ik me niets van te herinneren, Ik heb mijn moeder wel eens gevraagd (Toen ik zelf naar the beatles begon te luisteren) die helemaal Beatle fan was wat zij er zich van kon herinneren. En het enige wat ze dan altijd zegt is dat ze er helemaal kapot van was.
  Redactie Frontpage donderdag 8 december 2005 @ 11:43:49 #21
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_32914415
Er komen nu een hoop verhalen vrij over 'hoe hij nu echt was'.
Puur omdat de mythe doorbroken dient te worden. De heilige te ontmaskeren. Dat is een heel natuurlijk verschijnsel (Deed Fortuyn het met kinderen? Was Jezus eigenlijk dan toch Joods?).

Maar het gaat om zijn muziek! Luister vandaag maar naar 'Look at me' of 'God'. De mens Lennon was boeiend maar zijn muziek nog veel meer.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_32914606
Ik was 1 maand en 1 dag oud. Dus ik kan het me nog goed herinneren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32915041
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Er komen nu een hoop verhalen vrij over 'hoe hij nu echt was'.
Puur omdat de mythe doorbroken dient te worden. De heilige te ontmaskeren. Dat is een heel natuurlijk verschijnsel (Deed Fortuyn het met kinderen? Was Jezus eigenlijk dan toch Joods?).
Ja, tuurlijk. Als hij niet was vermoord was dat vanzelf wel gebeurd, dan was hij nu waarschijnlijk een weirde zestiger met lang, vet haar en een bierbuik. Met Jim Morrison gebeurt dat nog meer, die mensen worden nog steeds herinnerd zoals ze waren in de bloei van hun leven.
Wel erg rock'n'roll natuurlijk. Live fast, die young.
quote:
Maar het gaat om zijn muziek! Luister vandaag maar naar 'Look at me' of 'God'. De mens Lennon was boeiend maar zijn muziek nog veel meer.
Daar sluit ik me bij aan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_32915558
quote:
'Zelfingenomen lul' is misschien hard geformuleerd, maar er zijn genoeg mensen die 'm niet konden uitstaan. Hij wordt dan wel overal verheerlijkt, en als jezusfiguur neergezet, maar ondertussen kon John ook erg agressief uit de hoek komen, en was 'ie behoorlijk haatdragend. Dat lees je alleen niet in de gemiddelde biografie.
Luister eens naar teksten als "How do you sleep" (een Paul bash), of "Steel and Glass" (Allen Klein bash)..
Je ziet 't ook in erg veel interviews met ex-bandleden of oude vrienden.. Lennon kon een behoorlijke lul zijn, maar dat wordt dikwijls verzwegen onder 't motto 'over de doden niets dan goeds'.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:28:09 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32918237
Ik kan het me nog heel goed herinneren. Eerste klas niddelbare school.
Op school zei iedereen: "John Lennon is doodgeschoten!"
"Wie is dat?" vroeg ik
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 8 december 2005 @ 14:31:20 #26
135509 schaap001
pi_32918310
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:28 schreef SeLang het volgende:
Ik kan het me nog heel goed herinneren. Eerste klas niddelbare school.
Op school zei iedereen: "John Lennon is doodgeschoten!"
"Wie is dat?" vroeg ik
Eerste klas middelbare school (± 12 á 13 jaar oud) en je weet dan niet wie John Lennon is? Vertel 'ns: ben best nieuwsgierig hoe je dát dan voor mekaar gekregen hebt?
  donderdag 8 december 2005 @ 14:33:23 #27
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32918356
Ik kan het me nog goed herinneren dat het wereldnieuws was.
Als negenjarige hield het me alleen niet zo heel erg bezig.
Ik draaide in dat tijdsgewricht immers het nieuwe smurfenlied van Vader Abraham.

Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 8 december 2005 @ 14:35:59 #28
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_32918424
Zei de dader niet in een interview; "Ik wou zijn leven en z'n handtekening, die dag heb ik ze allebei gekregen".

Voor de rest niets van meegekregen, ik was 5 en a-muzikaal tot op de dag van vandaag.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_32918452
Het heeft toendertijd niet bijzonder veel indruk achter gelaten, om eerlijk te zijn.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32924016
Ik bestond nog niet maar hoorde toen net hoe mn pa die dag het hoorde..

Chapman burns in hell

R.I.P. Lennon

*Imagine opzet
......Signature-loos......
pi_32924027
Op m'n 5e verjaardag. Een mooier kado kun je je niet wensen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 8 december 2005 @ 18:28:53 #32
135509 schaap001
pi_32924107
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:
Leg uit.
pi_32924173
KRO Filmtheater: A Hard Day's NightMuzikale filmkomedie NED 1 0:20

Ze zijn de populairste groep van dit moment en hordes fans achtervolgen de vier jongens. Ze hebben een druk programma met een persconferentie en een televisie-opname. Paul neemt zijn grootvader op sleeptouw, een man met een gebroken hart. Wanneer hij er vandoor gaat, krijgen ze nog meer problemen op een toch al zo drukke dag. Veel prachtige Beatles nummers passeren eveneens de revue.

Nu al zin in.
pi_32924213
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:28 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Leg uit.
Dat kekweel van die junk stelde niets voor nadat hij uit de Beatless was gestapt. Dat hij het icoon van wereldbevrijder zo lang heeft weten vast te houden, dankt hij aan zijn dood.

En nee, ik ben nooit een liefhebber van die balkenendes geweest.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:37:04 #35
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32924292
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat kekweel van die junk stelde niets voor nadat hij uit de Beatless was gestapt. Dat hij het icoon van wereldbevrijder zo lang heeft weten vast te houden, dankt hij aan zijn dood.

En nee, ik ben nooit een liefhebber van die balkenendes geweest.
Prima samengevat voor iemand die niet weet waar hij het over heeft
pi_32924447
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mwoa, hij leefde in die jaren eigenlijk alleen maar voor Yoko Ono, hij had toch poen zat om nauwelijks nog z'n nest uit te komen en z'n heroinevoorraad op peil te houden.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:47:00 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32924469
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Mwoa, hij leefde in die jaren eigenlijk alleen maar voor Yoko Ono, hij had toch poen zat om nauwelijks nog z'n nest uit te komen en z'n heroinevoorraad op peil te houden.
Leuk dat je gelijk een bevestiging geeft
  donderdag 8 december 2005 @ 19:00:55 #38
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_32924799
Ik was -5.
Ik geloof helaas niet in een vorig leven, dus kan me het niet herinneren
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  Trouwste user 2022 donderdag 8 december 2005 @ 19:11:06 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_32925017
Ik herinner het me niet, zal wel in de kroeg hebben gezeten of met een kater in bed hebben gelegen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 december 2005 @ 19:11:42 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32925033
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner het me niet, zal wel in de kroeg hebben gezeten of met een kater in bed hebben gelegen.

Zat je niet te fokken dan?
  Trouwste user 2022 donderdag 8 december 2005 @ 19:17:43 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_32925197
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zat je niet te fokken dan?
Oh ja, of ik lag met een lekker wijf in bed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 december 2005 @ 19:18:32 #42
38433 snijder
snijderdotcom
pi_32925219
Yep, kan het me nog wel herinneren. Was net 10 geworden en weet nog dat de media er erg veel aandacht aan schonken.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_32926184
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:31 schreef HenkieVdV het volgende:
KRO Filmtheater: A Hard Day's NightMuzikale filmkomedie NED 1 0:20

Ze zijn de populairste groep van dit moment en hordes fans achtervolgen de vier jongens. Ze hebben een druk programma met een persconferentie en een televisie-opname. Paul neemt zijn grootvader op sleeptouw, een man met een gebroken hart. Wanneer hij er vandoor gaat, krijgen ze nog meer problemen op een toch al zo drukke dag. Veel prachtige Beatles nummers passeren eveneens de revue.

Nu al zin in.
Ironisch dat juist de Katholieke Radio Omroep die film uitzendt
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_32928202
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Eerste klas middelbare school (± 12 á 13 jaar oud) en je weet dan niet wie John Lennon is? Vertel 'ns: ben best nieuwsgierig hoe je dát dan voor mekaar gekregen hebt?
Ik kan me het best voorstellen. Tot mijn 14e had ik ook echt werkelijk geen muzikale kennis. Weetik nog keer dat ze het over U2 hadden, en uit welk land die kwamen. Dacht ik dat het over duikboten hadden Gelukkig heb ik heel wat bijgespijkerd sindsdien Maar ik werd wat jaartjes daarna pas geboren dus ik kan me er verder nix over herinneren. Ik weet alleen dat mijn basisschool leraar ooit heeft verteld dat die door een fan is vermoord.
pi_32935335
Dit is niet het nieuws geweest wat ik op mijn 4e al oppikte dus nee, ik kan het me niet herinneren van toen.Later uiteraard wel vernomen hoe zijn leven geeindigd is.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:44:13 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32935381
Vandaag weer heel veel herinneringen gehoord als generatiegenoot van Lennon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32935703
Ach ja, de muziek van de Beatles is een kwestie van smaak, maar het blijft een vervelende kuthippie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:01:13 #48
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32937548
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
Ach ja, de muziek van de Beatles is een kwestie van smaak, maar het blijft een vervelende kuthippie.
Ik mis de motivatie
pi_32937569
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die Lennon een 'hippie' noemen, weten duidelijk niet over wie ze 't hebben, en KAN ik simpelweg niet serieus nemen.
In de jaren '60 stikte 't van de hippies.. Maar John Lennon was geen van hen. Zoals menigeen weet was John Lennon (in tegenstelling tot wat de gemiddelde pulp-journalist beweert) alles behalve een hippie.
Maargoed, om dat te weten zou je je in de persoon moeten verdiepen, en dat is voor de meeste mensen teveel moeite
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:04:34 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_32937587
ik was nog niet geboren in 1980, maar voor mij hangt er wel een mysterieuze waas om Lennon heen. Als een soort martelaar voor de vrede. Zal het allemaal wel weer te mooi maken enzo maar goed.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:23:31 #51
135509 schaap001
pi_32937895
quote:

[..]

Jaja, sterke motivatie van je standpunt. Persoonlijk vond en vind ik die moord tamelijk onnodig en ik zie verder ook niet in wat dat met muziek, heroinegebruik, geld of Yoko Ono te maken heeft, eerlijk gezegd. Voor je het namelijk weet, leven we in een samenleving waar -pakkumbeet- ook filmmakers op straat worden doodgeschoten omdat ze zeggen wat ze denken. Zoals ook John Lennon zei wat hij dacht. Nee, en dat willen we met z'n allen niet.
pi_32942544
Nee, ik herinner mij 25 jaar geleden niet, omdat ik nog niet geboren was. Maar alsnog maakt zo'n dag veel indruk op mij omdat ik een enorme fan van the Beatles ben en het dood- en dood zonde vind. Mijn vader herinnert 25 jaar geleden heel goed, op de dag zelf stuurde hij een leerling uit de klas toen deze een lullige opmerking maakte over John Lennon. Hij was erg bedroefd gister.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:07 schreef schaap001 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik ben opgegroeid met zijn muziek: er was altijd Beatle-muziek in huis. Al met al heb ik het gevoel dat hij te weinig gemaakt heeft: ik geloof dat hij juist in 1979/1980 de juiste spirit weer had voor heel veel nieuwe mooie dingen.... maar helaas.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:14:32 #53
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32942885
Lennon was zeker geen heilige. Heb er ook altijd een hekel aan als mensen doen alsof hij dat wel was. Maar een 'zelfingenomen lul' zou ik hem ook niet noemen. Hij relativeerde juist altijd en ging er altijd hard tegenin als fans hem bovenmenselijke kwaliteiten toeschreven.

Maar goed, ontopic... Ja, ik herinner het me nog heel goed. Ik had The Beatles net ontdekt, maar wist relatief weinig over Lennon. Die had zich immers jarenlang teruggetrokken om voor Sean te zorgen, dus hij was niet veel in beeld geweest, in tegenstelling tot McCartney.
Dinsdag 8 december 1980 werd ik 's ochtends om een uur of 7 wakker van mijn radiowekker. Ik was 13 en moest dus naar school. Felix Meurders presenteerde het ochtendprogramma op de Vara-dinsdag op 'Hilversum 3' en deelde het nieuws mee aan de luisteraars. Was wel een schok en ook een beetje onwerkelijk voor mezelf. Alsof één van mijn helden me ontvallen was, nog voordat ik hem goed had leren kennen.
Ik kan me ook herinneren dat er in de dagen erna ernorm veel aandacht aan werd besteed op tv, in allerlei nieuwsuitzendingen en dat ik zwaar onder de indruk was van een reportage over de herdenkingsdienst in Central Park.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32943000
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:23 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Jaja, sterke motivatie van je standpunt. Persoonlijk vond en vind ik die moord tamelijk onnodig en ik zie verder ook niet in wat dat met muziek, heroinegebruik, geld of Yoko Ono te maken heeft, eerlijk gezegd. Voor je het namelijk weet, leven we in een samenleving waar -pakkumbeet- ook filmmakers op straat worden doodgeschoten omdat ze zeggen wat ze denken. Zoals ook John Lennon zei wat hij dacht. Nee, en dat willen we met z'n allen niet.
Dat fbi dossier dat onlangs uitkwam bewees min of meer dat hij de kracht nooit zou kunnen hebbben waarmaken om daadwerkelijk een revolutie te ontketenen. Over de persoon John Lennon, tja, ik vond het een slapjanus en ben geen liefhebber van z'n werken. De moord had van mij ook weer niet gehoeven, maar als het dan toch gebeurt, dan is het wel bijzonder dat het op 8 december was (net als de decembermoorden van Bouterse overigens).

De eer die hij heeft gekregen, was van z'n eigen kring, namelijk uit z'n verzameling trouwste fans. De kogel kwam dus uit eigen zak he

Overigens waren tijdgenoten Eric Clapton, David Bowie en soortgelijke verschijnselen die wel uit de heroineverslaving zijn gekomen en die nog steeds muziek maken. Wat zegt dat over wilskracht?
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:27:50 #55
135509 schaap001
pi_32943161
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:
... en deze opmerking dan?

Clapton en Bowie zijn niet vermoord, dus dat zegt vrij weinig over de wilskracht van Lennon.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:29:56 #56
1986 Jane
pi_32943201
quote:

[..]

Welke jaren heb je het over? Lennon gebruikte al járen geen harddrugs meer. Mee gestopt o.a. omdat hij en Yoko een kind wilden en de artsen hadden gezegd dat dat nooit zou lukken als hij niet gezonder zou gaan leven. Vanaf het moment dat Sean geboren was (9 oktober 1975 dus) heeft hij zich teruggetrokken om voor hem te zorgen, terwijl Yoko zich met de zaken bezighield. Hij was dus huisman en daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is toch een ander beeld dan jij wilt schetsen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:43:46 #57
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32943508
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat fbi dossier dat onlangs uitkwam bewees min of meer dat hij de kracht nooit zou kunnen hebbben waarmaken om daadwerkelijk een revolutie te ontketenen. Over de persoon John Lennon, tja, ik vond het een slapjanus en ben geen liefhebber van z'n werken. De moord had van mij ook weer niet gehoeven, maar als het dan toch gebeurt, dan is het wel bijzonder dat het op 8 december was (net als de decembermoorden van Bouterse overigens).

De eer die hij heeft gekregen, was van z'n eigen kring, namelijk uit z'n verzameling trouwste fans. De kogel kwam dus uit eigen zak he

Overigens waren tijdgenoten Eric Clapton, David Bowie en soortgelijke verschijnselen die wel uit de heroineverslaving zijn gekomen en die nog steeds muziek maken. Wat zegt dat over wilskracht?
En wederom bevestig je wat ik al eerder zei
pi_32943831
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef Jane het volgende:

[..]

Welke jaren heb je het over? Lennon gebruikte al járen geen harddrugs meer. Mee gestopt o.a. omdat hij en Yoko een kind wilden en de artsen hadden gezegd dat dat nooit zou lukken als hij niet gezonder zou gaan leven. Vanaf het moment dat Sean geboren was (9 oktober 1975 dus) heeft hij zich teruggetrokken om voor hem te zorgen, terwijl Yoko zich met de zaken bezighield. Hij was dus huisman en daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is toch een ander beeld dan jij wilt schetsen.

Mijn beeld of dat van de media? Ik heerlijk 'm niet op, maar dat doe ik ook niet met Pim en Theo, in zoverre je hen uberhaupt al kunt vergelijken.
pi_32943873
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef schaap001 het volgende:

[..]

... en deze opmerking dan?

Clapton en Bowie zijn niet vermoord, dus dat zegt vrij weinig over de wilskracht van Lennon.
Nou, als geschiedenis op je verjaardag gebeurt, dan is dat bijzonder. 25 jaar na dato spreekt men nog steeds over de lead van de eerste boyband ooit
pi_32943887
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

En wederom bevestig je wat ik al eerder zei
is dat goed of slecht
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:02:16 #61
1986 Jane
pi_32943997
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Tafkahs het volgende:

Mijn beeld of dat van de media? Ik heerlijk 'm niet op, maar dat doe ik ook niet met Pim en Theo, in zoverre je hen uberhaupt al kunt vergelijken.
Wat hebben 'Pim' en 'Theo' hier in godsnaam mee te maken? Ik verheerlijk hem ook niet. Ik zeg alleen dat die periode van heroineverlaving van Lennon zich begin jaren 70 afspeelde (Cold Turkey enzo) en dat hij in de laatste jaren, tot een paar maanden voor zijn dood, een redelijk braaf, broodbakkend huismannetje was. Saai, zou je ook kunnen zeggen. Hij had net zijn carriere weer opgepikt, omdat Sean inmiddels bijna 5 was en naar school zou gaan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:05:49 #62
1986 Jane
pi_32944109
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

is dat goed of slecht
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

pi_32944249
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
Lennon was zeker geen heilige. Heb er ook altijd een hekel aan als mensen doen alsof hij dat wel was. Maar een 'zelfingenomen lul' zou ik hem ook niet noemen. Hij relativeerde juist altijd en ging er altijd hard tegenin als fans hem bovenmenselijke kwaliteiten toeschreven.

[afbeelding]
wat hij natuurlijk wel was
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:13:19 #64
1986 Jane
pi_32944301
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat hij natuurlijk wel was
Tuurlijk, als jij dat vindt.
pi_32944376
Als de dag van gister
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32944452
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Er zit een tussenweg tussen iemand verheerlijken en iemand een kwelende junk noemen!!
Mensen die John Lennon 'heilig' noemen weten waarschijnlijk nét zo weinig over hem, als mensen die hem een kuthippie noemen. Beiden benoemingen slaan namelijk kant noch wal.
Ik hou ook helemaal niet van die eeuwige verheerlijking, maar ik vond hem wel degelijk een geniaal artiest.
Je hoeft 't daar niet over eens te zijn, maar om z'n dood een 'mooi verjaardagscadeau' te noemen is gewoon idioot. Zeker als je de persoon in kwestie nauwelijks kent (en dat blijkt uit verschillende van je posts: je weet gewoon niet over wie je 't hebt, en loopt blind achter de roddelpers aan).
pi_32944607
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef webfreak het volgende:

[..]

Er zit een tussenweg tussen iemand verheerlijken en iemand een kwelende junk noemen!!
Mensen die John Lennon 'heilig' noemen weten waarschijnlijk nét zo weinig over hem, als mensen die hem een kuthippie noemen. Beiden benoemingen slaan namelijk kant noch wal.
Ik hou ook helemaal niet van die eeuwige verheerlijking, maar ik vond hem wel degelijk een geniaal artiest.
Je hoeft 't daar niet over eens te zijn, maar om z'n dood een 'mooi verjaardagscadeau' te noemen is gewoon idioot. Zeker als je de persoon in kwestie nauwelijks kent (en dat blijkt uit verschillende van je posts: je weet gewoon niet over wie je 't hebt, en loopt blind achter de roddelpers aan).
Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood. Dat slaat ook helemaal nergens op.
quote:
Toen de Beatles langzaam ophielden te bestaan, ging Lennon solo en sprak hij zich nog meer uit. In mei 1969 lagen John en Yoko een week lang in bed in kamer 902 in het Amsterdamse Hilton Hotel (de "Bed-In"), om zich op die manier voor de vrede uit te spreken. In juli 1969 werd de anti-oorlogsmantra Give peace a chance uitgebracht, die opgenomen is tijdens een Bed-In in het Queen Elizabeth Hotel in Montreal. In oktober bracht John met de Plastic Ono Band de klassieker Cold Turkey uit, en in november stuurde hij zijn MBE-medaille terug uit protest tegen de oorlog in Biafra. In februari 1970 schoor Lennon zijn lange haren af en bracht Instant Karma! uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Lennon

Ik lig ook altijd in bed voor de goede vrede. Give peace a chance is mijn favoriete pick-up line als ik gezelschap wil, nu die medaille nog verdienen
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:25:28 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32944643
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:23 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood. Dat slaat ook helemaal nergens op.
[..]

Ik lig ook altijd in bed voor de goede vrede. Give peace a chance is mijn favoriete pick-up line als ik gezelschap wil, nu die medaille nog verdienen
Moet mezelf nog een keer herhalen of was ik al duidelijk genoeg?
pi_32944663
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Moet mezelf nog een keer herhalen of was ik al duidelijk genoeg?
word eerst maar eens mod jij!
pi_32944829
quote:

[..]

Jawel, voor mij wel. Ik (en waarschijnlijk meer mensen) vind 't leuk om anekdotes van mensen te horen, hoe zij de moord hebben ervaren, 25 jaar geleden.
En DUS heeft dit topic zin.

Wat kan mij 't rotten dat jij dit topic nergens op vindt slaan? Je hoeft niet te reageren hoor..
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:36:52 #71
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32944939
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef webfreak het volgende:

[..]

Jawel, voor mij wel. Ik (en waarschijnlijk meer mensen) vind 't leuk om anekdotes van mensen te horen, hoe zij de moord hebben ervaren, 25 jaar geleden.

Wat kan mij 't rotten dat jij dit topic nergens op vindt slaan? Je hoeft niet te reageren hoor..
Web, het is al een tijdje duidelijk dat Tafkahs niet weet waat hij over praat... Het is niet de moeite waard om er op in te gaan. Zolang er gereageerd wordt, vindt ie het leuk.
Mensen die de waarheid niet willen weten, zullen die altijd ontkennen.
pi_32944981
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef webfreak het volgende:

[..]

zoals die knakker boven me al zegt, ik vind het leuk om open te staan voor de wereld. Wat zou John gevonden hebben?
pi_32945633
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

zoals die knakker boven me al zegt, ik vind het leuk om open te staan voor de wereld. Wat zou John gevonden hebben?
Hahaha, jij en openstaan voor de wereld... Kom nou.
Het eerste beste Lennon-topic lul je vol met vooroordelen. Zonder uberhaupt te weten waar je over praat. Als je voor ergens voor open zou staan, zou je je eerst verdiepen in de muziek en/of persoon.

Maargoed, Peaceman heeft idd gelijk: ik verspil m'n moeite aan types als jou (en geloof me: er zijn er veel van jouw soort )
pi_32945970
quote:
Stel je niet zo aan, ik open geen topic over het 25 jarig bestaan van z'n dood.
Misschien had je dat beter wel kunnen doen.
Dat had namelijk een aantal posts van jou in dit topic gescheeld.
Als je echt helemaal niks toe te voegen hebt aan een topic, zou je ook van de 'reageer'-knop af kunnen blijven. Kun je niet gewoon in POL gaan klooien ofzo, dan blijft MUZ een beetje normaal?
I intend to live forever, or die trying.
pi_32946180
quote:
Felix Meurders presenteerde het ochtendprogramma op de Vara-dinsdag op 'Hilversum 3' en deelde het nieuws mee aan de luisteraars.
Gisteren vertelde Karel van der Graaf dat hij het nachtprogramma van de Avro op Hilversum 1 presenteerde toen het nieuws bekend werd. Hij besloot om Felix Meurders wakker te bellen, zodat deze alvast wat platen van Lennon of The Beatles op kon zoeken. De fonotheek zat nog op slot, en Karel had alleen Blackbird bij zich, een nummer van McCartney.
I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 15:23:36 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32946216
quote:
.
Dinsdag 8 december 1980 werd ik 's ochtends om een uur of 7 wakker van mijn radiowekker. Ik was 13 en moest dus naar school. Felix Meurders presenteerde het ochtendprogramma op de Vara-dinsdag op 'Hilversum 3' en deelde het nieuws mee aan de luisteraars.
Giel Beelen had het over dat fragment. Hij liet nog wel een fragment horen van die dag van Frits Spits die Felix aan de telefoon had. Allebei verslagen door t nieuws.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:34:20 #77
135509 schaap001
pi_32946519
quote:

[..]
Wel grappig dat je zelf niet eens doorhebt dat zelfs jij, 25 jaar na Lennon's dood, weet wáárom 'ie die ludieke aktie destijds uitvoerde. Awareness, daar ging het hem om. Heeft 'ie je toch maar mooi te grazen, die Lennon. En dat heb je niet eens door. Slim van 'm, hè?
pi_32947222
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:00 schreef webfreak het volgende:

[..]

Hahaha, jij en openstaan voor de wereld... Kom nou.
Het eerste beste Lennon-topic lul je vol met vooroordelen. Zonder uberhaupt te weten waar je over praat. Als je voor ergens voor open zou staan, zou je je eerst verdiepen in de muziek en/of persoon.

Maargoed, Peaceman heeft idd gelijk: ik verspil m'n moeite aan types als jou (en geloof me: er zijn er veel van jouw soort )
Het topic gaat over of je je de dood van Lennon herinnert, niet of je 'm zo geweldig vond of dat je het zelfs eens moet zijn met z'n goede bedoelingen. Concensus voert ook niet de boventoon, dus als je daar naar op zoek zou zijn, verspil dan inderdaad je moeite niet, je zult het vast elders harder nodig hebben
pi_32947260
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef dwerg het volgende:

[..]

Misschien had je dat beter wel kunnen doen.
Dat had namelijk een aantal posts van jou in dit topic gescheeld.
Als je echt helemaal niks toe te voegen hebt aan een topic, zou je ook van de 'reageer'-knop af kunnen blijven. Kun je niet gewoon in POL gaan klooien ofzo, dan blijft MUZ een beetje normaal?
Om muziek te kunnen waarderen, moet je wel kunnen luisteren, dat wist je toch he?
pi_32947300
Ik vond John Lennon een mooie vent!
Ja val wel op zo'n uiterlijk, daarnaast was hij wel apart en stoned..
en het is jammer dat iemand dood moet gaan dankzij een halve gare imbeciel die niet spoort..
Mooie nr's had hij ook...
Imagine bv..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 16:05:11 #81
95179 TheGrandWazoo
pi_32947329
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Om muziek te kunnen waarderen, moet je wel kunnen luisteren, dat wist je toch he?
Tafkahs. Flikker op. Ga iets doen. Met je leven vooral. Of moet ik met een schroevendraaier even wat oogbollen komen omdraaien.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:06:28 #82
1986 Jane
pi_32947362
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef dwerg het volgende:

Gisteren vertelde Karel van der Graaf dat hij het nachtprogramma van de Avro op Hilversum 1 presenteerde toen het nieuws bekend werd. Hij besloot om Felix Meurders wakker te bellen, zodat deze alvast wat platen van Lennon of The Beatles op kon zoeken. De fonotheek zat nog op slot, en Karel had alleen Blackbird bij zich, een nummer van McCartney.
Heb ik gisteren inderdaad gehoord, bij Frits Spits dacht ik. * Toen moest ik er gelijk weer aan denken. Toch altijd grappig als je er achterkomt dat je herinnering overeenkomt met de werkelijkheid, na 25 jaar.
Ik bedoel dus dat ik het van Felix Meurders heb gehoord. En dat het dus op dinsdagochtend moet zijn geweest. Want lieve kinderen, toen was er nog geen horizontale programmering en dinsdag was 'VARA-dag' op Hilversum 3.

-edit-
* Nee, toch Hans Schiffers, herinner ik me nu. Met het korte termijn geheugen is het dus lang niet zo goed gesteld.
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:23 schreef SunChaser het volgende:

Giel Beelen had het over dat fragment. Hij liet nog wel een fragment horen van die dag van Frits Spits die Felix aan de telefoon had. Allebei verslagen door t nieuws.
Jammer dat ik dat gemist heb. Is Giel nog terug te luisteren?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jane op 09-12-2005 20:28:56 ]
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:08:32 #83
15967 Frollo
pi_32947417
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Jane het volgende:

Want lieve kinderen, toen was er nog geen horizontale programmering en dinsdag was 'VARA-dag' op Hilversum 3.
Ik ben dan van de woensdaggeneratie denk ik. De Verukkelijke Vijftien
pi_32947454
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Tafkahs. Flikker op. Ga iets doen. Met je leven vooral. Of moet ik met een schroevendraaier even wat oogbollen komen omdraaien.
Vanwaar die agressiviteit? Rot zelf op, eikel
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 16:10:58 #85
95179 TheGrandWazoo
pi_32947483
Zo. En nu weer een bloemetje voor Tafkahs

Happy now?

Ontopic reeds weder.
(Superworm)
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:11:22 #86
15967 Frollo
pi_32947497
Dames, rustig!
pi_32947508
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo. En nu weer een bloemetje voor Tafkahs

Happy now?

Ontopic reeds weder.
Da's beter. John Lennon graag. Wat betekende hij voor jou?

Dat is de openingspost
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 16:13:57 #88
95179 TheGrandWazoo
pi_32947573
Voor mij is hij nog steeds een icoon uit mijn jeugd. Hoewel icoon natuurlijk een vreselijk woord is. Laat ik het zo zeggen: Lennon en McCartney staan voor mij centraal als veiligheid, experiment en dromen. Ik ben met ze opgegroeid hoewel ik gewoon van 1982 ben. Het is gewoon een (dierbaar) deel van mijn leven.
(Superworm)
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:13:59 #89
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32947575

iemand hier doet erg zijn best om uitgekotst te worden door heel MUZ.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:15:36 #90
1986 Jane
pi_32947623
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:08 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik ben dan van de woensdaggeneratie denk ik. De Verukkelijke Vijftien
De VARA zat toch nooit op woensdag? Of later wel?
Ik herinner me woensdag als de ene dag in de week dat je van Hilversum 3 's ochtends naar Hilversum 2 (toch?) overschakelde, omdat je dan op 3 de EO met de Muzikale Fruitmand had.
En op de andere zender had je dan Veronica, met Bart van Leeuwen en Annette van Trigt.

Oeps, beetje offtopic... terug naar Lennon maar weer.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:18:04 #91
15967 Frollo
pi_32947677
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Jane het volgende:

[..]

De VARA zat toch nooit op woensdag? Of later wel?
Ik zou toch zweren van wel. Tong weet zoiets wel, waar is hij als je 'm nodig hebt?
quote:
Oeps, beetje offtopic... terug naar Lennon maar weer.
Dit topic is toch al verknoeid door een niet nader te noemen persoon dus dan maakt een beetje offtopic ook niet meer uit.
pi_32947715
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Voor mij is hij nog steeds een icoon uit mijn jeugd. Hoewel icoon natuurlijk een vreselijk woord is. Laat ik het zo zeggen: Lennon en McCartney staan voor mij centraal als veiligheid, experiment en dromen. Ik ben met ze opgegroeid hoewel ik gewoon van 1982 ben. Het is gewoon een (dierbaar) deel van mijn leven.
veiliigheid? Voor wat ?

quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:13 schreef peaceman het volgende:

iemand hier doet erg zijn best om uitgekotst te worden door heel MUZ.
Hou es op met die stemmingmakerij ..

knip

edit: plaatje is wat aan de grote kant dus weggehaald, vern**kt de layout behoorlijk. Probeer de boel hier niet moedwillig op te stoken. Als je een andere mening hebt open je daar later dit jaar maar een topic over. Vandaag is het ongepast .

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 09-12-2005 16:45:34 ]
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:20:46 #93
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32947750
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Tafkahs het volgende:

Hou es op met die stemmingmakerij ..

Niet weten waar je over praat en dan maar wat roepen is geen stemmingmakerij?
Haal die plaat beton eens weg...
pi_32947798
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Niet weten waar je over praat en dan maar wat roepen is geen stemmingmakerij?
Haal die plaat beton eens weg...
Ja hoor , jij weet het natuurlijk allemaal zo goed. Ga toch weg man, plaatjesdraaier
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:23:33 #95
15967 Frollo
pi_32947815
Peaceman en TheGrandWazoo, laat jullie toch niet zo kennen zeg
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 16:24:12 #96
95179 TheGrandWazoo
pi_32947828
[quote]Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

veiliigheid? Voor wat ?

[..]

Voor de boze grote mensenwereld Beatles werken vaak als loom roze badwater.
(Superworm)
pi_32947890
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

veiliigheid? Voor wat ?

[..]

Voor de boze grote mensenwereld Beatles werken vaak als loom roze badwater.
Da's waar en die rondvaart door Amsterdam is natuurlijk ook historisch.

Maar toch blijf ik van mening dat bloemetjes niet in bed groeien..
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 16:30:18 #98
95179 TheGrandWazoo
pi_32947988
Je moet niet vergeten dat Lennon dit alles behalve serieus nam Das ook de grap van het hele gebeuren. Ze probeerden door middel van humor de zaak wat op te jennen/ aan de kaak te stellen!
(Superworm)
pi_32948704
Bieslog.vpro.nl
quote:
John Lennon springlevend verklaren - het is een belediging van het leven.

Het is niet waarschijnlijk, maar misschien was een levende John Lennon nu een fervent Bushsupporter en radicaal strijder voor dierenrechten.
En woonde hij samen met de zes jaar oudere Brigitte Bardot aan de zuidkust van Frankrijk.

John Lennon is dood. Helaas.

http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 december 2005 @ 17:50:32 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_32949840
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik zou toch zweren van wel. Tong weet zoiets wel, waar is hij als je 'm nodig hebt?
[..]

Dit topic is toch al verknoeid door een niet nader te noemen persoon dus dan maakt een beetje offtopic ook niet meer uit.
De Woensdag was van de KRO.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')